SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 0% gewijzigd door Klinkerbotsing op 16-09-2011 00:09:47 ]
Wel eng.quote:
Blijkbaar. Is het wat?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:58 schreef HappyBob het volgende:
SeksDoen mensen daar nog steeds aan deze eeuw?
Oh jazeker welquote:Op donderdag 15 september 2011 23:58 schreef HappyBob het volgende:
SeksDoen mensen daar nog steeds aan deze eeuw?
Valt best meequote:Op donderdag 15 september 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel eng.
[..]
Blijkbaar. Is het wat?
Gatver, inkomen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Valt best meeEven inkomen, maar na een tijdje is het fijn
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja lastig dus, ik weet het niet. Help eens mee BLoempss.
WUT?!quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
Waar staat ARG7 voor ? Is dit een verkapte onz radio ?![]()
is kapoetquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk hoen schattig plaatje in de OP.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik vind dat we samen moeten kijken
In het begin is het wel oké, maar na een tijdje wordt het gewoon vervelend. Je wordt er zo moe van en gaat er van zweten.quote:
Jeetje. Inspannend.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In het begin is het wel oké, maar na een tijdje wordt het gewoon vervelend. Je wordt er zo moe van en gaat er van zweten.
Jij begint.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:11 schreef HappyBob het volgende:
Zullen we vanaf nu doen dat de TS een foto van zichzelf in de OP moet plaatsen? Zo leren we elkaar een beetje beter kennen en straalt het meer openheid uit.
Heb je B&J?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik bedoel bloem en ik als fangirls
Oh is goed hoor. Ik heb nog een eeeeeenige foto met roze maskertjesmurrie op. Staat vast heel leuk, trekt in elk geval geen nieuwe mensen aan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:11 schreef HappyBob het volgende:
Zullen we vanaf nu doen dat de TS een foto van zichzelf in de OP moet plaatsen? Zo leren we elkaar een beetje beter kennen en straalt het meer openheid uit.
Geen lapos voor mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:11 schreef HappyBob het volgende:
Ik zag het niet. Zeg het.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:13 schreef Bloempje. het volgende:
Niemand zag de ninja edit. Niemand. Zwijg.
Ik deed jou quoten ipv Bobquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag het niet. Zeg het.
Nouja zeg. Hoe kun je.quote:
hoelaat gaat de wekker? mijne om 5 uur ;Dquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:19 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja zeg. Hoe kun je.
Ik ga even slapenSlaaplekker alvast iedereen
Half 7quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:20 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
hoelaat gaat de wekker? mijne om 5 uur ;D
Tot maandagquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ga er weer vandoor, tot morgenavond.
Hubba Bubba?quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bobje ik heb kauwgom om te delen
Elke dag weer een verrassing.quote:
Wat?quote:
Jij vlegel, ben je nou alweer stiekem aan het fokken en msnen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh toch eerder dan verwacht terug
Het mag van de hogere heer!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jij vlegel, ben je nou alweer stiekem aan het fokken en msnen?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het mag van de hogere heer!
[ afbeelding ]
Nee ik ga strakjes film kijken met Klips als ie z'n xboxcontroller neerlegtquote:
quote:The awkward moment when a sentence doesnt end the way you think it octopus.
Wie van ons is er dan vreemd? Mensen zeggen altijd wel tegen mij dat ik een hele normale jongeman ben.quote:
Oh... ja dan ligt het wel aan mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wie van ons is er dan vreemd? Mensen zeggen altijd wel tegen mij dat ik een hele normale jongeman ben.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:24 schreef HappyBob het volgende:
Lig je lekker in de trein te slapen, komt er zo'n conducteur mijn 'nachtrust' verstoren. Nooit komen die mensen mijn kaartje controleren en dan moet het opeens nu zo nodg. Lichtelijke haatgevoelens zijn wakker gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
emoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SUCCES!quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:07 schreef Furdinand het volgende:
ik ga kijken hoeveel hersencellen ik kwijt kan dit weekend! doooeei.
Alleen de echte kneuzen zitten hier nog.quote:
Wel schatjesquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alleen de echte kneuzen zitten hier nog.
Ik heb nooit gezegd dat wij niet lief zijn. Maar een kneus ben ik sowieso, ik mep net keihard m'n elleboog tegen de verwarmingknopquote:
Doe even normaal. GEK.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Alleen de echte kneuzen zitten hier nog.
hahahha ouwe viespeukquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wil je jezelf ook invoegen in mijn kern?
WAT ???quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Te laatnu groeit er een kernbom in je baarmoeder
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:24 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Te laatnu groeit er een kernbom in je baarmoeder
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb het geitje opgegeten en toen ging hij groeien in mn buik. Hele ervaring wel.
Hihihiquote:
Doerak is nooit meer hetzelfde nadat je langs bent geweestquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:35 schreef Breezerslet17 het volgende:
samen met jan jcs kijken, jan toen betast
niet meer depri?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doerak is nooit meer hetzelfde nadat je langs bent geweest
Dan ga ik voortaan daar maar heen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen vinden UDOWU leuker dan hier. Ok ok.
Ik vond het er niet zo spannend.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen vinden UDOWU leuker dan hier. Ok ok.
hjbquote:Op zaterdag 17 september 2011 12:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Zwijg, of je wordt gekielhaald.
Jaja. Ik zit hier ook met een ooglapje, een zwaar en een papegaai. ARRRR.quote:
Jij woont in Somalië?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:25 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb een kannon en een schip en ga straks boten overvalle.
Sexyquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaja. Ik zit hier ook met een ooglapje, een zwaar en een papegaai. ARRRR.
Nouja zeg. Was ie niet eens een beetje voorzichtig met je?quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:35 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
nouja zitten, dat kan ik nu niet meer
Waar denk jij nou weer aan?!quote:Op zaterdag 17 september 2011 13:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouja zeg. Was ie niet eens een beetje voorzichtig met je?
quote:
Misschien trok ie de stoel onder je kont vandaan, omdat hij er op wilde gaan zitten toen de muziek stopte?quote:
Dan kom je toch bij me liggenquote:Op zaterdag 17 september 2011 13:54 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja maar door jou kan ik niet zitten.
Wauwquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ging winkelen met Jan toch en hij heeft meer kleren gekocht dan ikIk heb niet eens kleren gekocht vandaag
![]()
Hihi, tofquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jaa was heel leuk en en hij vond het ook leuk helemaal blij met zn aankopen alles. Boh sexy Jan in zwart overhemd.
Nee, ja twee boeken gekochtquote:Op zaterdag 17 september 2011 19:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hihi, tofNog een ijsje gehaald bij dat ene tentje op die brug?
![]()
En jij nog iets leuks gekocht ja?
Je bent fokverslaafd.quote:Op zondag 18 september 2011 00:01 schreef MultiBanaan het volgende:
Ik heb nergens zin in vanavond, 3 mensen afgepoeierd, wat zou er aan de hand zijn?
ja, even goeiemorgen zeggen tegen klinkie!quote:Op zondag 18 september 2011 10:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gaan jullie nog leuke dingen doen vandaag?
Awh lief hoorquote:Op zondag 18 september 2011 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, even goeiemorgen zeggen tegen klinkie!![]()
hai! jij dan nog iets leuks op de planning vandaag?quote:Op zondag 18 september 2011 10:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Awh lief hoorgoeiemorgennnn
nee, beetje kamer opruimen weer en lezen misschien. Jij dan?quote:Op zondag 18 september 2011 10:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hai! jij dan nog iets leuks op de planning vandaag?
teamfoto's maken, dan zelf sporten, dan zorgen dat ik op tijd thuis ben voor so you think you can dancequote:Op zondag 18 september 2011 10:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee, beetje kamer opruimen weer en lezen misschien. Jij dan?
Ohh leuk welllquote:Op zondag 18 september 2011 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
teamfoto's maken, dan zelf sporten, dan zorgen dat ik op tijd thuis ben voor so you think you can dance
ik dacht eigenlijk dat ik om 11:15 al foto's moest gaan maken, maar blijkt dus om 14:30 pas te zijn. dus ik mag jou nog even van je werk houden
hoe is het verder hier? volgens mij is het een beetje uit aant sterven...quote:Op zondag 18 september 2011 10:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh leuk welll
En tja.. ik lig nog lekker lui in bed
nooit, dan zal ik in mn eentje het levend houden als het zover is.quote:Op zondag 18 september 2011 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe is het verder hier? volgens mij is het een beetje uit aant sterven...
Ik heb t al half gedroogd, maar niet goed genoeg blijkbaar. Met handdoek op hoofd blijft t nat en ziet het er raar uit.quote:Op zondag 18 september 2011 11:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Daarom handdoek op hoofd na douchenn
hihi geen last vanquote:Op zondag 18 september 2011 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb t al half gedroogd, maar niet goed genoeg blijkbaar. Met handdoek op hoofd blijft t nat en ziet het er raar uit.
*gooit boterhamquote:Op zondag 18 september 2011 11:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hihi geen last van
Spees go make me a sandwichhh
heb je daar een reden voor nodig dan?quote:Op zondag 18 september 2011 11:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
Er staan kinderen aan de deur, goede reden om niet open te doen?
quote:Op zondag 18 september 2011 11:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
heb je daar een reden voor nodig dan?
ik werd geroepen?quote:
sorry, klinks. 3-1quote:
sorry, ik maak hem wel weer uitquote:
Die ton krijg jij echt niet uit.quote:
Moet je maar geen plastic op vuur gooienquote:Op zondag 18 september 2011 11:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die ton krijg jij echt niet uit.
ja, nu ja. je hebt snel je vriendjes erbij geroepenquote:
Patje telt voor 10 dus dat scheeltquote:Op zondag 18 september 2011 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nu ja. je hebt snel je vriendjes erbij geroepen
helemaal niet!!!quote:Op zondag 18 september 2011 11:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, nu ja. je hebt snel je vriendjes erbij geroepen
Ja vaak ben je bang hequote:Op zondag 18 september 2011 11:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet je maar geen plastic op vuur gooien
doe jij mee dan?quote:Op zondag 18 september 2011 11:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dam-tot-damloop, nat worden etc.
oke, bij jou? want ik heb geen eredivisielive..quote:Op zondag 18 september 2011 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nog een half uur en dan PSV kijken jonguuh
quote:Op zondag 18 september 2011 11:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, bij jou? want ik heb geen eredivisielive..
quote:Op zondag 18 september 2011 11:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik word al moe als ik er naar kijk
Ohja, ik wilde nog met de ladies rundingest meedoenquote:Op zondag 18 september 2011 11:56 schreef Breezerslet17 het volgende:
Dam-tot-damloop, nat worden etc.
Ik heb ook hardloopschoenenquote:Op zondag 18 september 2011 12:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, ik wilde nog met de ladies rundingest meedoenEn toen vergat ik steeds te hardlopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 18 september 2011 12:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb ook hardloopschoenenIk heb m'n nieuwe drie keer gebruiktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude wel vaker. Ik moet weer eens gaan lopen
Conditie is weer volledig verdwenen.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Ik doe Kinectquote:Op zondag 18 september 2011 12:04 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb m'n nieuwe drie keer gebruiktOude wel vaker. Ik moet weer eens gaan lopen
Conditie is weer volledig verdwenen.
quote:Op zondag 18 september 2011 12:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik doe helemaal niet hardlopen, ik ben chill niks rennen yO ik haal alles op mn sloffen zo chill beweeg ik mezelf voort
Ik doe helemaal niet hardlopen, ik ben chill niks rennen yO ik haal alles op mn sloffen zo chill beweeg ik mezelf voort
meisje.quote:Op zondag 18 september 2011 12:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
sinds wanneer is kb nou weer een negerin
Half om halfquote:Op zondag 18 september 2011 12:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
sinds wanneer is kb nou weer een negerin
nog even geduld.quote:Op zondag 18 september 2011 12:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
HOI IS HET AL 18 NOVEMBER? KTHNXBYE
Twilight breaking dawn part 1quote:
quote:Op zondag 18 september 2011 12:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Twilight breaking dawn part 1
aaahhhahhahahhhhhh kan niet wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |