SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 0% gewijzigd door Klinkerbotsing op 16-09-2011 00:09:47 ]
Wel eng.quote:
Blijkbaar. Is het wat?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:58 schreef HappyBob het volgende:
SeksDoen mensen daar nog steeds aan deze eeuw?
Oh jazeker welquote:Op donderdag 15 september 2011 23:58 schreef HappyBob het volgende:
SeksDoen mensen daar nog steeds aan deze eeuw?
Valt best meequote:Op donderdag 15 september 2011 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel eng.
[..]
Blijkbaar. Is het wat?
Gatver, inkomen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Valt best meeEven inkomen, maar na een tijdje is het fijn
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja lastig dus, ik weet het niet. Help eens mee BLoempss.
WUT?!quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:05 schreef JanPiraat het volgende:
Waar staat ARG7 voor ? Is dit een verkapte onz radio ?![]()
is kapoetquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kijk hoen schattig plaatje in de OP.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
ik vind dat we samen moeten kijken
In het begin is het wel oké, maar na een tijdje wordt het gewoon vervelend. Je wordt er zo moe van en gaat er van zweten.quote:
Jeetje. Inspannend.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
In het begin is het wel oké, maar na een tijdje wordt het gewoon vervelend. Je wordt er zo moe van en gaat er van zweten.
Jij begint.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:11 schreef HappyBob het volgende:
Zullen we vanaf nu doen dat de TS een foto van zichzelf in de OP moet plaatsen? Zo leren we elkaar een beetje beter kennen en straalt het meer openheid uit.
Heb je B&J?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
ik bedoel bloem en ik als fangirls
Oh is goed hoor. Ik heb nog een eeeeeenige foto met roze maskertjesmurrie op. Staat vast heel leuk, trekt in elk geval geen nieuwe mensen aan.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:11 schreef HappyBob het volgende:
Zullen we vanaf nu doen dat de TS een foto van zichzelf in de OP moet plaatsen? Zo leren we elkaar een beetje beter kennen en straalt het meer openheid uit.
Geen lapos voor mij.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:11 schreef HappyBob het volgende:
Ik zag het niet. Zeg het.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:13 schreef Bloempje. het volgende:
Niemand zag de ninja edit. Niemand. Zwijg.
Ik deed jou quoten ipv Bobquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zag het niet. Zeg het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |