Ik heb al een printscreen for justicequote:Op donderdag 15 september 2011 23:52 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Even gequote, voor de zekerheid!
Als ik tieten had zou ik het doen, jongen!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:55 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
Aanbieding voor deze nacht 700,- alles inclusief tot morgen 12 uur.
4,60. Hoeveel is dat tegenwoordig als je het omrekent naar breezers?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:57 schreef MASD het volgende:
Ik doe het voor 4.60 per uur. Of een whoppermenu.
Je hebt hem gehuurd klinkt niet man.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:58 schreef Weissman het volgende:
Ik ken nog een matige grap voor op een rommelmarkt ofzo
Doe je dan ook even boodschappen en tank je de auto even af?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:55 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
Aanbieding voor deze nacht 700,- alles inclusief tot morgen 12 uur.
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:58 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:00 schreef Weissman het volgende:
[..]
In Afrika hebben de kindertjes geen eens een rommelmarkt om er een grap te maken
knip je penis er af.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:01 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
Geen off topic reacties AUB dit is serieus
Da's dan mooi kutquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:01 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
Geen off topic reacties AUB dit is serieus
quote:
!!!!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nr is buiten gebruik zegtie
Heb je een kvk nummer, het moet natuurlijk wel legaal zijnquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:55 schreef Document1 het volgende:
Waarom alleen vrouwen? Zo loop je de helft van de markt mis.
kun je me laten squirten?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:03 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
Alles inclusief bel snel!!!!!
Je zei "aftrekken"quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
krijg ik er dan wel een bonnetje van?
kan miss wat van de belasting ofzo aftrekken.
Ook ik droom namelijk al jaren van een Ferrari, zo'n durequote:Op vrijdag 16 september 2011 00:05 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
Ik kan al uw dromen waar maken.
Nee je moet wel naar mij komen voor 150¤. Dan geef ik je een goede anale beurt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:05 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
Voor mannen ben ik een beetje bang. Ik wil alleen op mijn eigen plaats afspreken.
knetter....quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dus over je heen laten lopen, op je laten kotsen, laten douchen.. vervolgens in een huishoudpakje huis schoonmaken etc ?
Ik droomde laatst van een forum zonder kansloze rukkers in geldnood die denken twee vliegen in één klap te slaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:06 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ook ik droom namelijk al jaren van een Ferrari, zo'n dure
Oh ja en wereldvrede
En ik zou Michael Jackson graag eens in levende lijve zien.
ja wat? als het zoveel moet kosten dan wil ik toch ook wel alles doen wat god verboden heeftquote:
Hij maakt wel al je dromen waar zegtie... hmmmquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja wat? als het zoveel moet kosten dan wil ik toch ook wel alles doen wat god verboden heeft
Oh dan moet je even vragen of ze jouw account deleten.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:07 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik droomde laatst van een forum zonder kansloze rukkers in geldnood die denken twee vliegen in één klap te slaan
En wat zei iequote:Op vrijdag 16 september 2011 00:09 schreef o.us het volgende:
Telefoonnummer werkt jongens, ik heb hem net gebeld.
niet opgenomenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:09 schreef o.us het volgende:
Telefoonnummer werkt jongens, ik heb hem net gebeld.
Alweer?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Oh dan moet je even vragen of ze jouw account deleten.
Dat is niet ondenkbaar hoor.
failquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Nam op
2 seconden later
"Hallo met Daan"
Toen hing ik op.
hihiquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:10 schreef o.us het volgende:
[..]
Nam op
2 seconden later
"Hallo met Daan"
Toen hing ik op.
het is mijn droom om alles te doen wat god verboden heeftquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij maakt wel al je dromen waar zegtie... hmmm
Je klinkt als een nerd door de telefoon man.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:11 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
..............................??????????????????????????? bel snel
waarom snel? ga je bijna slapen ofzo?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:11 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
..............................??????????????????????????? bel snel
Oeh ja, dat zou wel lullig zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:12 schreef practics het volgende:
Heeft ts niet gewoon dit topic gestart om eigenaar van het 06 nummer te zieken?
Bedoel goede troll en niemand heeft er nog overna gedacht.
Hebben ze al gebeld?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:13 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
Veel Vrouwelijke mods op het forum blijkbaar
je snapt dat het altijd meer mannen dan vrouwen is.. en vrouwen niet verlegen zijn om een vent.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:13 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
Veel Vrouwelijke mods op het forum blijkbaar
Nou ik denk dat hij in het echt een ware griekse god is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Je klinkt als een nerd door de telefoon man.
Als je op nam onder een naam dat wij hier jou zullen geven dan geloof ik je pas.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:13 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
Echt nummer. Ik neem op onder de naam Daan.
Dacht precies hetzelfdequote:Op vrijdag 16 september 2011 00:12 schreef practics het volgende:
Heeft ts niet gewoon dit topic gestart om eigenaar van het 06 nummer te zieken?
Bedoel goede troll en niemand heeft er nog overna gedacht.
ik denk dat jij daan helemaal niet bentquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:15 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
Wie niet waagt wie niet wint
Is goed, neem op onder de naam remlof. Ik bel je over een minuut.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:16 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
geef maar een naam.. dan neem ik op via die naam!!
Zeg dan met knappemanvoorgeldquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:16 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
en je neemt het op ook!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Is goed, neem op onder de naam remlof. Ik bel je over een minuut.
"iklikpiemelsvoornop"quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:16 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
Mahahahaquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Is goed, neem op onder de naam remlof. Ik bel je over een minuut.
heh wat jammerquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:17 schreef Knappemanvoorgeld het volgende:
dan word het nooit wat tussen ons lieverd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |