truste muisquote:Op donderdag 15 september 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga slapen trusten allemaal slaap
quote:
quote:
Hoi enquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zat je vast weer klaar voor nadat je 'vol' post net mislukte
kan je met abo ook net geposte text zien ofzoquote:Op donderdag 15 september 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zat je vast weer klaar voor nadat je 'vol' post net mislukte
Muisieeeeequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond.
Huisarts heeft mij ook weer overleefd
Drasssssquote:
quote:
Wat je met met de HA gedaan dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond.
Huisarts heeft mij ook weer overleefd
Hehe, topquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en raampjes kan ik ook weer doorheen kijken. Bleek toch helder glas te zijn ipv matglas
Ik was de eerste vanochtend en niet echt in een goed humeur. Hoop niet dat ik haar dag verpest heb.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat je met met de HA gedaan dan?
Vanmiddag een paar flinke donderklappen hier, maar géén regen. Was wel apart.quote:
Ik was na het inloopspreekuur nummer twee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was de eerste vanochtend en niet echt in een goed humeur. Hoop niet dat ik haar dag verpest heb.
Kop op, we gaan het kei gezellig maken. Ik hoef morgen pas om 7u opquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was de eerste vanochtend en niet echt in een goed humeur. Hoop niet dat ik haar dag verpest heb.
Wij hebben flitsen, donder en regen maar niet tegelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanmiddag een paar flinke donderklappen hier, maar géén regen. Was wel apart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |