truste muisquote:Op donderdag 15 september 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga slapen trusten allemaal slaap
quote:
quote:
Hoi enquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zat je vast weer klaar voor nadat je 'vol' post net mislukte
kan je met abo ook net geposte text zien ofzoquote:Op donderdag 15 september 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zat je vast weer klaar voor nadat je 'vol' post net mislukte
Muisieeeeequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond.
Huisarts heeft mij ook weer overleefd
Drasssssquote:
quote:
Wat je met met de HA gedaan dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond.
Huisarts heeft mij ook weer overleefd
Hehe, topquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en raampjes kan ik ook weer doorheen kijken. Bleek toch helder glas te zijn ipv matglas
Ik was de eerste vanochtend en niet echt in een goed humeur. Hoop niet dat ik haar dag verpest heb.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat je met met de HA gedaan dan?
Vanmiddag een paar flinke donderklappen hier, maar géén regen. Was wel apart.quote:
Ik was na het inloopspreekuur nummer twee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was de eerste vanochtend en niet echt in een goed humeur. Hoop niet dat ik haar dag verpest heb.
Kop op, we gaan het kei gezellig maken. Ik hoef morgen pas om 7u opquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was de eerste vanochtend en niet echt in een goed humeur. Hoop niet dat ik haar dag verpest heb.
Wij hebben flitsen, donder en regen maar niet tegelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanmiddag een paar flinke donderklappen hier, maar géén regen. Was wel apart.
Hier net een prachtige lucht en voorbij trekkend onweerquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanmiddag een paar flinke donderklappen hier, maar géén regen. Was wel apart.
Kan mij niet overkomen. Geen inloopspreekuur bij mijn huisartsquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was na het inloopspreekuur nummer twee..
Wow, je mag uitslapen dus op zaterdagmorgenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kop op, we gaan het kei gezellig maken. Ik hoef morgen pas om 7u op
Heerlijk ouderwets toch? Toen ik jong was had je nog een apart loket voor ziekenfonds en particulier.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan mij niet overkomen. Geen inloopspreekuur bij mijn huisarts
Hier bij zonsondergang ook een hele mooi lucht, het onweer was alvoorbij, maar de wolken waren roze/paars/rood.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier net een prachtige lucht en voorbij trekkend onweer
Je wil alleen niet weten hoe druk de dag eruit zietquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow, je mag uitslapen dus op zaterdagmorgen
Kaatjuhquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:
hallo![]()
ships. laatste gedeelte van tobsjef niet gezien. Zoonlief was laat thuis van het werk en had afgesproken naar FC. Den Bosch te gaan kijken, dus heb ik hem heel lief snel weggebracht
Hoi Kaatjequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:
hallo![]()
ships. laatste gedeelte van tobsjef niet gezien. Zoonlief was laat thuis van het werk en had afgesproken naar FC. Den Bosch te gaan kijken, dus heb ik hem heel lief snel weggebracht
doe maar wel, wil de afloop wel weten hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Kaatje![]()
Ik zal niet spoileren over topchef dan
Dat was ik alweer helemaal vergeten, maar dat klopt ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heerlijk ouderwets toch? Toen ik jong was had je nog een apart loket voor ziekenfonds en particulier.
Maarten en Djailany zijn door. Mark was helemaal in de 7e hemel omdat hij toch nog het signature dish van Nico Boreas heeft mogen maken, en in de keuken van een 2-sterren restaurant heeft mogen staanquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe maar wel, wil de afloop wel weten hoor
Dan is die nepkok gelukkig niet doorquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maarten en Djailany zijn door. Mark was helemaal in de 7e hemel omdat hij toch nog het signature dish van Nico Boreas heeft mogen maken, en in de keuken van een 2-sterren restaurant heeft mogen staan
Laat mij eens een gokje wagen, eerst post rondbrengen, daarna fietsend naar tennis, tennissen en 80 km terugfietsen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je wil alleen niet weten hoe druk de dag eruit ziet
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan is die nepkok gelukkig niet door
Wie was de nepkok, Mark of Jeroen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan is die nepkok gelukkig niet door
Close, post met de auto 1 potje ballen, snel eten/drinkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat mij eens een gokje wagen, eerst post rondbrengen, daarna fietsend naar tennis, tennissen en 80 km terugfietsen?
Marquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie was de nepkok, Mark of Jeroen?
En niet naar Woerden fietsenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Close, post met de auto 1 potje ballen, snel eten/drinkenen savonds in Woerden nog een halve finale tennissen
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En niet naar Woerden fietsenDat lukt zelfs mij nog wel
Oh, die was ook geen kok hè. Ik vond zijn stem en houding vooral irritant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mark, ik vond Jeroen best goed
Zie het je nog zo doen jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
als het tijds technisch kon had ik het gedaan
wat kom jij weer rustig binnenquote:
Huh, heb ik echt helemaal geen last van. Hele plezierige en snelle browser.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:36 schreef superkokje het volgende:
WTF dat chrome werkt ook niet.
An geen smileys gebruiken en settings niet openen
Je moet even die dinges uitzetten, muis weet wat ik bedoelquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef superkokje het volgende:
k*** kan ook niet quoten
FF maar weer downen damn
De enige échte kokquote:
Dat zou het wel kunnen zijnquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet even die dinges uitzetten, muis weet wat ik bedoeladblocks !
duurt een dag of 4 hè. moet gespoten wordenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:36 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat kom jij weer rustig binnen![]()
Auto weer gefixed?
heb ik volgens mij niet, kan ook niet in settings komen en staat een hele grote banner in beeldquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet even die dinges uitzetten, muis weet wat ik bedoeladblocks !
Nou, de enige, dan geef je zelfs hem wel iets teveel eer hoor. Wel een echtequote:
Je kan weer quotenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
duurt een dag of 4 hè. moet gespoten worden
Wat voor kok ben jij eigenlijk? Toch geen poissonnierquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:40 schreef superkokje het volgende:
[..]
duurt een dag of 4 hè. moet gespoten worden
in IE loopt Fok vaak vastquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:42 schreef kaatje50 het volgende:
ik heb nog steeds gewoon Internet Exploreren nooit ergens last van
wel poisonierquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat voor kok ben jij eigenlijk? Toch geen poissonnier
Vergeleken met al die nepkoks toch welquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:41 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Nou, de enige, dan geef je zelfs hem wel iets teveel eer hoor. Wel een echte
Vergeleken met al die wanne-be-chefkoks wélquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:43 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Vergeleken met al die nepkoks toch welzo bedoelde ik het tenminste
bij mij echt niet hoorquote:
kun je uitleggen wat dat betekent?quote:
Iemand die vissen vergiftigdquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kun je uitleggen wat dat betekent?
poisonier is gifmengerquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:45 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
kun je uitleggen wat dat betekent?
vis is lekkuhquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe je het ook schrijft het blijft een aanslag op je maag-darm stelsel. :p
Heb je de schijterij DK ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hoe je het ook schrijft het blijft een aanslag op je maag-darm stelsel. :p
quote:
Ja, en dat moet je echt proberen en niet elke vis smaakt hetzelfde. Water-voer! Ben toch zelf geen visquote:
Als je poepspetters op je voorhoofd hebt dan is dat een ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb je de schijterij DK ?
quote:
Dus jij bent goed in het bereiden van vis. Dat is jouw specialiteit???quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:50 schreef superkokje het volgende:
[..]
poisonier is gifmenger
poissonier is visboer/viskok
Tja dan is Vis dus geen optie voor jou ...quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als je poepspetters op je voorhoofd hebt dan is dat een ja.
Kardinaal eet ook geen garnaal of andere schaal of schelpdieren.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:55 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Tja dan is Vis dus geen optie voor jou ...
zullen we effe verder gaan op camquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik hoef alleen de kunsten van de rôtisseur te proeven. Lekker frituren en braden!
Nee joh! Mijn vrouw zit op de bank!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:00 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
zullen we effe verder gaan op cam![]()
ik ga op de stop volgen knop drukken
heb geen specialiteit, ben allround, maar warme bereidingen zijn wel mijn sterkste kant qua koken. daarnaast planning en organisatiequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:54 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
Dus jij bent goed in het bereiden van vis. Dat is jouw specialiteit???
moet ik het zo zien??
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh! Mijn vrouw zit op de bank!
Ow.... is ze thuis ???quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee joh! Mijn vrouw zit op de bank!
En dat laatste is heel belangrijk, begrijp ik als ik die kookprogramma's bekijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen specialiteit, ben allround, maar warme bereidingen zijn wel mijn sterkste kant qua koken. daarnaast planning en organisatie
die termen kom je tegenwoordig niet meer zo vaak tegen. zijn de brigades te klein voor.Tegenwoordig doet de rotiseur alle vis en vleesbereidingen en daarnaast de sauzen. vroeger was daar een saucier voorquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik hoef alleen de kunsten van de rôtisseur te proeven. Lekker frituren en braden!
Mijn specialiteit is toch grillen. Ik kan alles egaal zwart krokant bakken. Meeste keukens hebben volgens mij niet alles in huis van braaier tot pannengraaier. Alleen grote keukens.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb geen specialiteit, ben allround, maar warme bereidingen zijn wel mijn sterkste kant qua koken. daarnaast planning en organisatie
Veel van de Valk hebben nog echt partis. Rotiseur, entremetier, grilleur, enz. staan daar een man of 6 rond de kachel met ieder hun eigen ding. Als daar alleen gebakken vlees besteld wordt op een avond, heeft de rest het rustigquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn specialiteit is toch grillen. Ik kan alles egaal zwart krokant bakken. Meeste keukens hebben volgens mij niet alles in huis van braaier tot pannengraaier. Alleen grote keukens.
Wil best cammen hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ow.... is ze thuis ???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb niks gezegd![]()
![]()
klik ''stop volgen''
Waar betalen ze dat dan van? Is goedkoop voer, dus als daar x man een avond staan te nietsenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
Veel van de Valk hebben nog echt partis. Rotiseur, entremetier, grilleur, enz. staan daar een man of 6 rond de kachel met ieder hun eigen ding. Als daar alleen gebakken vlees besteld wordt op een avond, heeft de rest het rustig
Serieus? Het smaakt er doorgaans alsof er één keukenhulp staat met een blikopener en een magnetron.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:07 schreef superkokje het volgende:
[..]
Veel van de Valk hebben nog echt partis. Rotiseur, entremetier, grilleur, enz. staan daar een man of 6 rond de kachel met ieder hun eigen ding. Als daar alleen gebakken vlees besteld wordt op een avond, heeft de rest het rustig
gaat om de massa.en de hotelkamers.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Waar betalen ze dat dan van? Is goedkoop voer, dus als daar x man een avond staan te nietsen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |