truste muisquote:Op donderdag 15 september 2011 23:41 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga slapen trusten allemaal slaap
quote:
quote:
Hoi enquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zat je vast weer klaar voor nadat je 'vol' post net mislukte
kan je met abo ook net geposte text zien ofzoquote:Op donderdag 15 september 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zat je vast weer klaar voor nadat je 'vol' post net mislukte
Muisieeeeequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond.
Huisarts heeft mij ook weer overleefd
Drasssssquote:
quote:
Wat je met met de HA gedaan dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
Goedenavond.
Huisarts heeft mij ook weer overleefd
Hehe, topquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:17 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en raampjes kan ik ook weer doorheen kijken. Bleek toch helder glas te zijn ipv matglas
Ik was de eerste vanochtend en niet echt in een goed humeur. Hoop niet dat ik haar dag verpest heb.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat je met met de HA gedaan dan?
Vanmiddag een paar flinke donderklappen hier, maar géén regen. Was wel apart.quote:
Ik was na het inloopspreekuur nummer twee.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was de eerste vanochtend en niet echt in een goed humeur. Hoop niet dat ik haar dag verpest heb.
Kop op, we gaan het kei gezellig maken. Ik hoef morgen pas om 7u opquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik was de eerste vanochtend en niet echt in een goed humeur. Hoop niet dat ik haar dag verpest heb.
Wij hebben flitsen, donder en regen maar niet tegelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanmiddag een paar flinke donderklappen hier, maar géén regen. Was wel apart.
Hier net een prachtige lucht en voorbij trekkend onweerquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vanmiddag een paar flinke donderklappen hier, maar géén regen. Was wel apart.
Kan mij niet overkomen. Geen inloopspreekuur bij mijn huisartsquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:21 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was na het inloopspreekuur nummer twee..
Wow, je mag uitslapen dus op zaterdagmorgenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Kop op, we gaan het kei gezellig maken. Ik hoef morgen pas om 7u op
Heerlijk ouderwets toch? Toen ik jong was had je nog een apart loket voor ziekenfonds en particulier.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Kan mij niet overkomen. Geen inloopspreekuur bij mijn huisarts
Hier bij zonsondergang ook een hele mooi lucht, het onweer was alvoorbij, maar de wolken waren roze/paars/rood.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Hier net een prachtige lucht en voorbij trekkend onweer
Je wil alleen niet weten hoe druk de dag eruit zietquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wow, je mag uitslapen dus op zaterdagmorgen
Kaatjuhquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:
hallo![]()
ships. laatste gedeelte van tobsjef niet gezien. Zoonlief was laat thuis van het werk en had afgesproken naar FC. Den Bosch te gaan kijken, dus heb ik hem heel lief snel weggebracht
Hoi Kaatjequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:23 schreef kaatje50 het volgende:
hallo![]()
ships. laatste gedeelte van tobsjef niet gezien. Zoonlief was laat thuis van het werk en had afgesproken naar FC. Den Bosch te gaan kijken, dus heb ik hem heel lief snel weggebracht
doe maar wel, wil de afloop wel weten hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoi Kaatje![]()
Ik zal niet spoileren over topchef dan
Dat was ik alweer helemaal vergeten, maar dat klopt ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heerlijk ouderwets toch? Toen ik jong was had je nog een apart loket voor ziekenfonds en particulier.
Maarten en Djailany zijn door. Mark was helemaal in de 7e hemel omdat hij toch nog het signature dish van Nico Boreas heeft mogen maken, en in de keuken van een 2-sterren restaurant heeft mogen staanquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:26 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
doe maar wel, wil de afloop wel weten hoor
Dan is die nepkok gelukkig niet doorquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Maarten en Djailany zijn door. Mark was helemaal in de 7e hemel omdat hij toch nog het signature dish van Nico Boreas heeft mogen maken, en in de keuken van een 2-sterren restaurant heeft mogen staan
Laat mij eens een gokje wagen, eerst post rondbrengen, daarna fietsend naar tennis, tennissen en 80 km terugfietsen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:24 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je wil alleen niet weten hoe druk de dag eruit ziet
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan is die nepkok gelukkig niet door
Wie was de nepkok, Mark of Jeroen?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:31 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Dan is die nepkok gelukkig niet door
Close, post met de auto 1 potje ballen, snel eten/drinkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Laat mij eens een gokje wagen, eerst post rondbrengen, daarna fietsend naar tennis, tennissen en 80 km terugfietsen?
Marquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wie was de nepkok, Mark of Jeroen?
En niet naar Woerden fietsenquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:32 schreef Drassss het volgende:
[..]
Close, post met de auto 1 potje ballen, snel eten/drinkenen savonds in Woerden nog een halve finale tennissen
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:34 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
En niet naar Woerden fietsenDat lukt zelfs mij nog wel
Oh, die was ook geen kok hè. Ik vond zijn stem en houding vooral irritant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:34 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Mark, ik vond Jeroen best goed
Zie het je nog zo doen jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:35 schreef Drassss het volgende:
[..]
als het tijds technisch kon had ik het gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |