abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102268309
Grrr...probeer van m'n Foo Fighters verslaving af te komen, omdat ik mijzelf in mijn spaarzame muziekuurtjes daardoor andere goede muziek ontzeg :)

Maar het lukt niet erg...zit gewoon in een FF fase *O*
pi_102268331
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:41 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Idd in 1 keer gestopt. Had een keer zoveel last van m'n maag na een avond zuipen, dat ik besloot dit nooit meer en sindsdien nooit meer wat gedronken (nou ja....2 slokken champagne met oud en nieuw :+ )

Knop was in 1 keer om in m'n hoofd.
Da's wel top ! ^O^
pi_102268442
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
Grrr...probeer van m'n Foo Fighters verslaving af te komen, omdat ik mijzelf in mijn spaarzame muziekuurtjes daardoor andere goede muziek ontzeg :)

Maar het lukt niet erg...zit gewoon in een FF fase *O*
Ik weet niet eens wat Foo Fighters is :') ken je nagaan :P nah hoef ik niet af te kicken ook,
maar succes in ieder geval ik begrijp dat dat zo'n internetspelletje is ofzo, lijkt me ook niks.

Ik zou zeggen,... doe je best !!! ^O^
pi_102268600
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Ik weet niet eens wat Foo Fighters is :') ken je nagaan :P nah hoef ik niet af te kicken ook,
maar succes in ieder geval ik begrijp dat dat zo'n internetspelletje is ofzo, lijkt me ook niks.

Ik zou zeggen,... doe je best !!! ^O^
grin...dat je boven de 40 bent, is geen excuus voor deze ontwetendheid >:)

De tijd van internetgameverslaving is al lang achter me :D

pi_102268941
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 18:51 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

grin...dat je boven de 40 bent, is geen excuus voor deze ontwetendheid >:)

De tijd van internetgameverslaving is al lang achter me :D

Ah het is muziek, het clipje doet het bij mij even niet, slechte internetverbinding nu merk ik
maar ik luister straks wel effe om te keuren (8> :P

Nou ik zou zeggen, er zijn ergere dingen om verslaafd aan te zijn, maar nogmaals ik
heb het nog niet kunnen luisteren :+

Ik kom later wel terug...
pi_102339789
Ik zou wel een paar kilo kwijt willen, wat conditie op willen doen en stoppen met roken (niet perse in deze volgorde).
Ik heb een machtiging van de nationale apotheek bij mijn huisarts liggen dus ik hoop dat hij mijn coach wil zijn, totaal geen zin in zo,n cursus, ik wil gewoon die pillen en verder niets.
  zondag 25 september 2011 @ 06:45:45 #107
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_102495820
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 september 2011 20:20 schreef Sorella het volgende:
Ik zou wel een paar kilo kwijt willen, wat conditie op willen doen en stoppen met roken (niet perse in deze volgorde).
Ik heb een machtiging van de nationale apotheek bij mijn huisarts liggen dus ik hoop dat hij mijn coach wil zijn, totaal geen zin in zo,n cursus, ik wil gewoon die pillen en verder niets.
Het is geen cursus hoor dat stoppen met roken, als je je aanmeld bij http://www.stivorobehandelcentrum.nl/ krijg je gewoon een coach en je krijgt pillen of
pleisters vergoed van het ziekenfonds, misschien niet bij allemaal moet je even je ziekenfonds
bellen hoe dat bij jou zit en misschien even met je huisarts overleggen welke manier het beste
is voor jou. Ik wilde perse geen pillen, vandaar de pleisters.

Die coach is bij mij een heel aardige dame, die heeft tot nu toen 1x per week gebeld
als er dan iets is waar je vragen over hebt kan je dat dus gewoon even vragen, zoals
ik dat heb gedaan met die heftige dromen, dat kwam inderdaad meer voor en als het
niet zou stoppen dan kreeg ik het advies op de pleister 's nachts niet te dragen.

Is niet nodig want dat is inmiddels gestopt.
Je mag zelf de dag en het tijdstip bepalen waarom je gebeld wilt worden en in het laatste
gesprekje vroeg ze me of ik volgende week gebeld wilde worden, ik heb maar ja gezegd
want je weet maar nooit :')

Tot nu toe gaat het goed, niet aangekomen ook, ik heb alleen af en toe zin om iemand zijn kop
eraf te bijten :P maar da's ook normaal :+
pi_102523854
Mijn EC'tje voor deze week O+

Was ook wel hoog nodig want ik had een vod :')

http://www.vd.nl/accessoi(...)252fcategories%253c%
pi_102527921
quote:
14s.gif Op donderdag 29 september 2011 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn EC'tje voor deze week O+

Was ook wel hoog nodig want ik had een vod :')

http://www.vd.nl/accessoi(...)252fcategories%253c%
Rookte jij voor 59 Euro per week of zorgen je EC'tjes er nu voor dat je straks netto meer geld kwijt bent zonder roken? :D
pi_102528661
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:16 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Rookte jij voor 59 Euro per week of zorgen je EC'tjes er nu voor dat je straks netto meer geld kwijt bent zonder roken? :D
nouhou...... je kon het toch wel afronden op een slof Marlboro per week :@

dus da's 52 euro :P
pi_102529776
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

nouhou...... je kon het toch wel afronden op een slof Marlboro per week :@

dus da's 52 euro :P
Kost het stoppen met roken je voorlopig 7 euro per week. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102529870
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2011 21:51 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Kost het stoppen met roken je voorlopig 7 euro per week. :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nah... is niet slecht toch :P

SPOILER
pi_102859640
Effe nadenken over mij EC'tje voor volgende week...

zal ik of zal ik niet in wijnrood O+ ik ga hem niet online bestellen in ieder geval
want ik wil hem passen enzo... (8>

http://www.hm.com/nl/product/94030?article=94030-B
  Moderator zaterdag 8 oktober 2011 @ 23:52:24 #115
9859 crew  Karina
Woman
pi_102860096
Ik koop alles online, ik haat winkelen. Als het niet past, gewoon terugsturen FANN ;) Bestel je 2 maten als je de maat niet precies weet.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_102860286
quote:
99s.gif Op zaterdag 8 oktober 2011 23:52 schreef Karina het volgende:
Ik koop alles online, ik haat winkelen. Als het niet past, gewoon terugsturen FANN ;) Bestel je 2 maten als je de maat niet precies weet.
Het is maar 15 minuten lopen en dan heb ik hem meteen :P

Hoe vind je hem als je hem zo ziet? Leuk of niet leuk?

Ik vin hem wel leuk geloof ik oO< maar misschien zie ik wel wat anders als ik daar toch ben
zou ook best kunnen :')
  Moderator zondag 9 oktober 2011 @ 00:00:28 #117
9859 crew  Karina
Woman
pi_102860343
Eerlijk gezegd niet mijn smaak, te wijd. Maar daar moet je niet op letten, ik heb een rare smaak ;) En hij lijkt me een beetje dun voor een echte winterjas. Maar daarvoor moet je hem natuurlijk even "voelen".
niet zo tof doen
pi_102860491
quote:
99s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:00 schreef Karina het volgende:
Eerlijk gezegd niet mijn smaak, te wijd. Maar daar moet je niet op letten, ik heb een rare smaak ;) En hij lijkt me een beetje dun voor een echte winterjas. Maar daarvoor moet je hem natuurlijk even "voelen".
Ja het is echt zo'n ''tussendoor'' jas, als het niet te koud is en niet te warm maar als het ECHT
koud is heb ik toch dat loodzware bloedwarme ouwe motorjack aan die ik mee had toen we gingen paaldansen dat ding is 10 jaar oud :D maar wel bloedheet, en loodzwaar, jah... ik was er echt op gekleed :') nah... ik zie wel ...
  Moderator zondag 9 oktober 2011 @ 00:05:37 #119
9859 crew  Karina
Woman
pi_102860524
Ik heb ook nog een heel dik leren motorjack, staat best stoer :7 Het is alleen een beetje kort, dan krijg je weer koude billen :D
niet zo tof doen
pi_102860616
Als je nog (een beetje) twijfelt èn het is toch in de buurt, dan zou ik idd naar de winkel toe gaan. :Y
Ik vind online kopen -op zich- een heerlijke optie, maar ik heb toch ook wel (veel te) vaak dat ik een kledingstuk niet zo lekker vind voelen/zitten. En ook vaak dat ik dan ter plekke ineens leuke(re) dinge zie hangen in de winkel. :P

Maar sowieso doen hoor, je EC'tje. Is het nog goed vol te houden? Of kost het veel moeite? (of moet ik er niet naar vragen? ;) )
pi_102860631
quote:
99s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:05 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook nog een heel dik leren motorjack, staat best stoer :7 Het is alleen een beetje kort, dan krijg je weer koude billen :D
ja, da's ook weer niks :+ bij die van mij hou je wel warme billen dat wel :D

maar goed, voordat ik weer helemaal offtopic ga :') het levert dus wel iets op dat
stoppen met roken anders blaas je toch alles de lucht in, is ook zonde :7
pi_102860695
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:09 schreef Eska het volgende:
Als je nog (een beetje) twijfelt èn het is toch in de buurt, dan zou ik idd naar de winkel toe gaan. :Y
Ik vind online kopen -op zich- een heerlijke optie, maar ik heb toch ook wel (veel te) vaak dat ik een kledingstuk niet zo lekker vind voelen/zitten. En ook vaak dat ik dan ter plekke ineens leuke(re) dinge zie hangen in de winkel. :P

Maar sowieso doen hoor, je EC'tje. Is het nog goed vol te houden? Of kost het veel moeite? (of moet ik er niet naar vragen? ;) )
Nee, het kost niet zo veel moeite, ik heb af en toe best nog trek in een sigaretje hoor
is nog niet helemaal weg, maar misschien blijft dat wel heel lang zo, dus die EC'tjes helpen
wel, dan heb ik toch het gevoel, van nah... heb ik toch verdiend 8-)

en ja tuurlijk mag je er naar vragen !
  zondag 9 oktober 2011 @ 00:15:23 #123
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102860823
wat is een EC'tje?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_102860875
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
wat is een EC'tje?
Eigen Cadeautjes :D

uitvinding van Soury een bladzijde terug ofzo...
  zondag 9 oktober 2011 @ 00:19:32 #125
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_102860961
quote:
10s.gif Op zondag 9 oktober 2011 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Eigen Cadeautjes :D

uitvinding van Soury een bladzijde terug ofzo...
dank je... I O+ EC'tjes
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')