Da's wel top !quote:Op donderdag 22 september 2011 18:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Idd in 1 keer gestopt. Had een keer zoveel last van m'n maag na een avond zuipen, dat ik besloot dit nooit meer en sindsdien nooit meer wat gedronken (nou ja....2 slokken champagne met oud en nieuw)
Knop was in 1 keer om in m'n hoofd.
Ik weet niet eens wat Foo Fighters isquote:Op donderdag 22 september 2011 18:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
Grrr...probeer van m'n Foo Fighters verslaving af te komen, omdat ik mijzelf in mijn spaarzame muziekuurtjes daardoor andere goede muziek ontzeg![]()
Maar het lukt niet erg...zit gewoon in een FF fase
grin...dat je boven de 40 bent, is geen excuus voor deze ontwetendheidquote:Op donderdag 22 september 2011 18:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat Foo Fighters isken je nagaan
nah hoef ik niet af te kicken ook,
maar succes in ieder geval ik begrijp dat dat zo'n internetspelletje is ofzo, lijkt me ook niks.
Ik zou zeggen,... doe je best !!!
Ah het is muziek, het clipje doet het bij mij even niet, slechte internetverbinding nu merk ikquote:Op donderdag 22 september 2011 18:51 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
grin...dat je boven de 40 bent, is geen excuus voor deze ontwetendheid![]()
De tijd van internetgameverslaving is al lang achter me
Het is geen cursus hoor dat stoppen met roken, als je je aanmeld bij http://www.stivorobehandelcentrum.nl/ krijg je gewoon een coach en je krijgt pillen ofquote:Op zaterdag 24 september 2011 20:20 schreef Sorella het volgende:
Ik zou wel een paar kilo kwijt willen, wat conditie op willen doen en stoppen met roken (niet perse in deze volgorde).
Ik heb een machtiging van de nationale apotheek bij mijn huisarts liggen dus ik hoop dat hij mijn coach wil zijn, totaal geen zin in zo,n cursus, ik wil gewoon die pillen en verder niets.
Rookte jij voor 59 Euro per week of zorgen je EC'tjes er nu voor dat je straks netto meer geld kwijt bent zonder roken?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mijn EC'tje voor deze week![]()
Was ook wel hoog nodig want ik had een vod![]()
http://www.vd.nl/accessoi(...)252fcategories%253c%
nouhou...... je kon het toch wel afronden op een slof Marlboro per weekquote:Op donderdag 29 september 2011 21:16 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Rookte jij voor 59 Euro per week of zorgen je EC'tjes er nu voor dat je straks netto meer geld kwijt bent zonder roken?
Kost het stoppen met roken je voorlopig 7 euro per week.quote:Op donderdag 29 september 2011 21:29 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nouhou...... je kon het toch wel afronden op een slof Marlboro per week![]()
dus da's 52 euro
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 september 2011 21:51 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Kost het stoppen met roken je voorlopig 7 euro per week.
nah... is niet slecht tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar 15 minuten lopen en dan heb ik hem meteenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 23:52 schreef Karina het volgende:
Ik koop alles online, ik haat winkelen. Als het niet past, gewoon terugsturen FANNBestel je 2 maten als je de maat niet precies weet.
Ja het is echt zo'n ''tussendoor'' jas, als het niet te koud is en niet te warm maar als het ECHTquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:00 schreef Karina het volgende:
Eerlijk gezegd niet mijn smaak, te wijd. Maar daar moet je niet op letten, ik heb een rare smaakEn hij lijkt me een beetje dun voor een echte winterjas. Maar daarvoor moet je hem natuurlijk even "voelen".
ja, da's ook weer niksquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:05 schreef Karina het volgende:
Ik heb ook nog een heel dik leren motorjack, staat best stoerHet is alleen een beetje kort, dan krijg je weer koude billen
Nee, het kost niet zo veel moeite, ik heb af en toe best nog trek in een sigaretje hoorquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:09 schreef Eska het volgende:
Als je nog (een beetje) twijfelt èn het is toch in de buurt, dan zou ik idd naar de winkel toe gaan.![]()
Ik vind online kopen -op zich- een heerlijke optie, maar ik heb toch ook wel (veel te) vaak dat ik een kledingstuk niet zo lekker vind voelen/zitten. En ook vaak dat ik dan ter plekke ineens leuke(re) dinge zie hangen in de winkel.
Maar sowieso doen hoor, je EC'tje. Is het nog goed vol te houden? Of kost het veel moeite? (of moet ik er niet naar vragen?)
dank je... Iquote:Op zondag 9 oktober 2011 00:16 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Eigen Cadeautjes![]()
uitvinding van Soury een bladzijde terug ofzo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |