SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef zoem het volgende:
Ik liet een vrouw voorgaan en kijk de TT nou
Mix is al bezig.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
reklame, dus tijd om koffie te halen/zetten/maken/mixen
Heb lekker al 2 bekskes opquote:
En nog een grote mond ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch geen koud bekske he, want hier zeggen ze dan Leeftijd + 20 jaarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb lekker al 2 bekskes op![]()
. D'r zat nog een bekske in de pot, zunde om weg te gooie, dus nu heb ik nr. 3
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef zoem het volgende:
[..]
En nog een grote mond ook!
Een grote mond is soms niet erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las 'seks'quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb lekker al 2 bekskes op![]()
. D'r zat nog een bekske in de pot, zunde om weg te gooie, dus nu heb ik nr. 3
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef zoem het volgende:
[..]
En nog een grote mond ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, gin kouwe koffie. dé lus ik niequote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Toch geen koud bekske he, want hier zeggen ze dan Leeftijd + 20 jaar
als het maar geen bakkie lazerop isquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Toch geen koud bekske he, want hier zeggen ze dan Leeftijd + 20 jaar
quote:
Dat zou Julius gezegd kunnen hebbenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een grote mond is soms niet erg.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zou Julius gezegd kunnen hebben
ligt er aan in welk opzichtquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een grote mond is soms niet erg.
en wel iets meer dan dat ene rolletjequote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef Ceetje.. het volgende:
stampotje![]()
hier eten we altijd gewoon stamppot
Luister je dan ook slaoi meej aai meej juin meej èèrrepel?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef Ceetje.. het volgende:
stampotje![]()
hier eten we altijd gewoon stamppot
da douwde zo in oewen holle kies, dè vult oewe maag toch niequote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en wel iets meer dan dat ene rolletje
het is inderdaad wel erg weinigquote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en wel iets meer dan dat ene rolletje
Erwinquote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef zoem het volgende:
Ziet er karig uit zeg bij Jeroen![]()
Een zuchtje wind en het is weg!
heb veel Tilburgse collega's, sloai meej aai meej juin meei èèrepels was de eerste Tilburgse uitdrukking die ze me leerden tig jaar geleden.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Luister je dan ook slaoi meej aai meej juin meej èèrrepel?
Frank maakte het nieuws bekend bij ons, vandaarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
jij bent er ook als de kippen bij
je lekt uit een crewforumquote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Frank maakte het nieuws bekend bij ons, vandaar
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Frank maakte het nieuws bekend bij ons, vandaar
En Goal.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb veel Tilburgse collega's, sloai meej aai meej juin meei èèrepels was de eerste Tilburgse uitdrukking die ze me leerden tig jaar geleden.
Net als Boal (zo spreken ze het uit, maar ze bedoelen er Baarle Nassau mee)
Goal, is dat Gilze?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
En Goal.
Sorry, kom nu pas binnenvallen maar was wat later en ben het nu aan het terug kijken.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat Maarten morgen maar heel hard mag falen!!
Mark en Mariska moesten het hoofdgerecht maken, en Mariska heeft veel tijd verloren door Maartenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef WaywardOne het volgende:
Pff, heb net het laatste gezien. Hoe kan Mark in godsnaam doorgaan?
Wat heb ik gemist? Of laten ze hem doorgaan voor de show?
en kei-relaxed dat hij isquote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef zoem het volgende:
Mark gaat bij een tweesterrenchef koken![]()
Adblocker?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef WaywardOne het volgende:
Bah op de een of andere manier kan ik niet meer quoten enzo, dat kleine menu rechtsboven de posts is verdwenen
Maar goed... Heeft Mark dan echt zo goed gepresteerd?
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef WaywardOne het volgende:
Bah op de een of andere manier kan ik niet meer quoten enzo, dat kleine menu rechtsboven de posts is verdwenen
Maar goed... Heeft Mark dan echt zo goed gepresteerd?
En Mark had totaal geen idee hoe hij een curry moest maken maar daar hebben zijn teamgenoten bij geholpen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mark en Mariska moesten het hoofdgerecht maken, en Mariska heeft veel tijd verloren door Maartente helpen en kwam daardoor zelf in de knoei.. Maarten heeft haar niet geholpen
Googlesyndication toestemming geven in Adblocker.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef WaywardOne het volgende:
Ja ik heb een Adblocker maar die gaf voorheen geen problemen. Zal het eens proberen, thanks
Thanksquote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef SiGNe het volgende:
5 afleveringen per week en dit is de 4e groep dacht ik, afl. 16 dus.
Ik verwacht wel een verslag met foto's van je!quote:Op donderdag 15 september 2011 10:43 schreef Drassss het volgende:
Als hij doorgaat vreet ik mijn schoen op.
Nee, cabaretier en artiest en ingehuurde acteur.quote:
Peper en zout staan al klaar, maar echt onmogelijk dat hij het gaat flikken vanavond.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een verslag met foto's van je!
Vanavond gaat ie het vast niet flikken, maar jouw belofte was gedaan over gisteren. Dus ...eet smakelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:17 schreef Drassss het volgende:
Peper en zout staan al klaar, maar echt onmogelijk dat hij het gaat flikken vanavond.
misschien is Mark de oven in plaats van het stokbroodquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:06 schreef Tim86 het volgende:
Mark zegt dat hij nog nooit bij een sterrentent naar binnen is geweest..als er iemand van sterren houdt
zo dat klinkt gezelligquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef Drassss het volgende:
Ik zit er al klaar voor.
Bank check
laptop check
wijntje check
lekker op tijd ben jequote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef Drassss het volgende:
Ik zit er al klaar voor.
Bank check
laptop check
wijntje check
Echte Brabantse gezelligheid! Jij weet hoe het moetquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef Drassss het volgende:
Ik zit er al klaar voor.
Bank check
laptop check
wijntje check
Brabant de gekste jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:16 schreef Selestha het volgende:
Goedeavond
[..]
Echte Brabantse gezelligheid! Jij weet hoe het moet
Jep.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:25 schreef franklop het volgende:
iemand mn toekomstige vrouw al gezien?
haaaiquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:25 schreef franklop het volgende:
iemand mn toekomstige vrouw al gezien?
quote:
Jaquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:35 schreef Paul-89 het volgende:
Oh volgens mij heb ik iets gemist in dit topic ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:39 schreef Tim86 het volgende:
Nog mensen die mee willen lappen voor een cadeau?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat is wel the perfect wedding gift![]()
Idem hierquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:35 schreef Paul-89 het volgende:
Oh volgens mij heb ik iets gemist in dit topic ?
Ach soquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:39 schreef Tim86 het volgende:
Nog mensen die mee willen lappen voor een cadeau?I'm inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
In Brabant natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:43 schreef Drassss het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Waar is het feestje!
hoho ik heb niet gezegd dat ik daar naartoe verhuisquote:
Ai, laat dan maar hangenquote:
De eerste ruzie alquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
hoho ik heb niet gezegd dat ik daar naartoe verhuis
quote:
quote:
Wie mag ik bijstaan in het juridische getouwtrek? (ik ben juristquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:48 schreef franklop het volgende:
maar even in de DM hangen... wordt vervolgd!
mij!quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:49 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Wie mag ik bijstaan in het juridische getouwtrek? (ik ben jurist)
Nee, Sliedrecht is een wereldstadquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
en ik ga niet boven de plas wonenquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:44 schreef franklop het volgende:
[..]
quote:
Mooiquote:
dat heb je helemaal goed!quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:52 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Nee, Sliedrecht is een wereldstad
bloedworst bedoel je natuurlijkquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:03 schreef Specularium het volgende:
Goeie TT, wat een smerige bloedhond die gozer.
En wie die maaltijd mag gaan maken bepalen we door middel van: Fok!Chefquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:55 schreef Drassss het volgende:
Hebben we toch onze speciale gelegenheid voor Topchef.
Een trouwerij met de dag ervoor nog een vrijgezellen maaltijd
hoho! Dat wordt Chef Kranenborg natuurlijk!quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:58 schreef Burner82 het volgende:
[..]
En wie die maaltijd mag gaan maken bepalen we door middel van: Fok!Chef
Bon Chef!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:00 schreef arise het volgende:
Hoi..![]()
, goeieavond ...gaan we weer !!!!!
dan eten we alleen vlokkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoho! Dat wordt Chef Kranenborg natuurlijk!
Dan organiseren we voor de lol wel een keer Fok!chefquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:01 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoho! Dat wordt Chef Kranenborg natuurlijk!
dat is wel weer prima danquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
We krijgen in ieder geval geen jaren 70 bistro style worteltjes
Door Mark?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:03 schreef arise het volgende:
Mijn gezin is het huis uitgevlucht ...![]()
absoluutquote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef roos85 het volgende:
Mark gaat zeker door naar de halve finale!
Daar gaat mijn deal met roos voor juridische bijstandquote:
komt goed schatjequote:Op vrijdag 16 september 2011 19:05 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Daar gaat mijn deal met roos voor juridische bijstandContractbreuk
quote:
Boehoeoeoeoequote:Op vrijdag 16 september 2011 19:06 schreef arise het volgende:
Nou, Mark ,zet hem op ....you go girl !!!!
Ik las heel snel Ricoquote:
Ik zou niet durvenquote:
Cultquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:07 schreef WaywardOne het volgende:
Waarom is iedereen nu in ene zo Mark geil?
dat dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:08 schreef arise het volgende:
Nee, niet geil, maar het is zo een aandoenelijk jochie ...
Een warm badquote:
Ditquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:07 schreef roos85 het volgende:
Ik vind Mark echt zo aandoenlijk en schattig
ik niet hoor. Hij is lachen, maar geen kokquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:07 schreef WaywardOne het volgende:
Waarom is iedereen nu in ene zo Mark geil?
Gelukkig, een vrouw die Mark niet ophemeltquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik niet hoor. Hij is lachen, maar geen kok
Dat ze maar in hun eigen keuken gaan kokenquote:
dat ookquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:10 schreef Burner82 het volgende:
Mark is cool omdat het hem niet boeit. Als amateur, ubernicht, en dan toch daar staan. Ik geef hem gelijk
En zelfs voor een amateur is ie beroerd emt koken. Als ie doorgaat is het doorgestoken kaart.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:10 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik niet hoor. Hij is lachen, maar geen kok
Gewoon lekker de hele nacht zitten vozelen met de tonkakai of hoe je dat ook spelt (dit was fonetisch) en weten dat ie kansloos is en gewoon lol hebben.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:10 schreef Burner82 het volgende:
Mark is cool omdat het hem niet boeit. Als amateur, ubernicht, en dan toch daar staan. Ik geef hem gelijk
nou overdrijven is ook een vak, hij heeft het niet onaardig gedaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:11 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
En zelfs voor een amateur is ie beroerd emt koken. Als ie doorgaat is het doorgestoken kaart.
Ach, ik noem een Ricoquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:11 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
En zelfs voor een amateur is ie beroerd emt koken. Als ie doorgaat is het doorgestoken kaart.
Je kan altijd nog als labiele clownquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:11 schreef Drassss het volgende:
Leuk en aardig. Ik zou er ook best willen staan, kan er ook geen fluit van, maar als ubernicht. Mhaw nee
Breng me niet op ideeën.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Je kan altijd nog als labiele clown
Mwah.. Ik geloof gewoon niet echt in de ''eerlijkheid'' van het programma als ze zo'n figuur ver laten komen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
nou overdrijven is ook een vak, hij heeft het niet onaardig gedaan
Iedere labiele clown kan een cateringbedrijf beginnen. Ik wacht de carrieremove van Mark afquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heuy! Rico heeft nu zijn eigen topcatering bedrijf he!
Net als Klaraquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:12 schreef Drassss het volgende:
[..]
Heuy! Rico heeft nu zijn eigen topcatering bedrijf he!
quote:
ik vind het gewoon zonde van de koks die naar huis moesten terwijl ze wel konden kokenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:11 schreef WaywardOne het volgende:
[..]
Dat is nog rijkelijk laatquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Na dat makelaarsfilmpje kan ik hem niet meer serieus nemen
Dat is dus precies wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon zonde van de koks die naar huis moesten terwijl ze wel konden koken
hij zit er nog in, en kan niet zo veel....rare gang van zaken inderdaad
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dat is nog rijkelijk laat
Muesli door de kamerquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
Na dat makelaarsfilmpje kan ik hem niet meer serieus nemen
als ze het mij stap voor stap uitleggen en opschrijven, zal het me ook wel lukken hoor.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:14 schreef Drassss het volgende:
Instelling is goed door even te googlen met een fles wijn naast je
Ik heb vorige week stiekem Rico gegoogled en ik vond nog oude foto's van zijn makelaarsbedrijf...... dus vrees het welquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
zou dat nog ergens te vinden zijn?
Alles op z'n tijd, je moet eerst nog trouwenquote:
Maarten die faaltquote:
Ik zie Kraan en Julius niet als types die zich in zouden laten met een soort van doorgestoken kaart ..quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik vind het gewoon zonde van de koks die naar huis moesten terwijl ze wel konden koken
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Dat kunnen we zo regelen hoor in 9 maanden.
Nee, jongenskindjes zijn leuker.. lekker stoer enzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:18 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
ieeuuwww..wel in de meisjes uitvoering...jongetjeskinderen sucks
Als mensen die wel kunnen koken (dalila) ook altijd iets op het bord zouden leggen, was het ook anders gelopen denk ik. Maar ja....quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:15 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Laatste 3 is al prima, als hij Maarten maar verslaatquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:20 schreef utrecht1970 het volgende:
Maarten lijkt als eerste af te vallen, mark legt het denk ik toch uiteindelijk af tegen die andere 2 koks.
Met alle respect, maar hij heeft 2 rondes vol geprofiteerd van de groep/collegaquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:19 schreef arise het volgende:
[..]
Ik zie Kraan en Julius niet als types die zich in zouden laten met een soort van doorgestoken kaart ..
Mark doet het goed ,anders was hij er allang uitgevlogen ...
tja dat is haar keus geweest, daar kan je Mark niet op afvallenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als mensen die wel kunnen koken (dalila) ook altijd iets op het bord zouden leggen, was het ook anders gelopen denk ik. Maar ja....
Gewerkt in een donkere keuken, zal die gewend zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:19 schreef roos85 het volgende:
Mark die de hele nacht geoefend heeft met koken
Ik val mark ook niet af hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
tja dat is haar keus geweest, daar kan je Mark niet op afvallen
Ach het zijn tv-koks geworden. Die doen gewoon wat ze gezegd word.quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:19 schreef arise het volgende:
[..]
Ik zie Kraan en Julius niet als types die zich in zouden laten met een soort van doorgestoken kaart ..
euh laten we eerst maar trouwen, dan zien we wel verderquote:
okequote:Op vrijdag 16 september 2011 19:22 schreef franklop het volgende:
[..]
euh laten we eerst maar trouwen, dan zien we wel verder
Hij heeft 2 dagen achter elkaar punten verdiend, terwijl hij niets gekookt heeft. Alleen boodschappen gedaan, opgeruimd en afgewassen....Daar hadden Kraan en Julius op moeten reageren door -punten uit te delen, dan was het eerlijk gegaanquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:19 schreef arise het volgende:
[..]
Ze hebben ook wel gezien dat zijn teamgenoten de eerste dag hem geen ruimte hebben gegevenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Hij heeft 2 dagen achter elkaar punten verdiend, terwijl hij niets gekookt heeft. Alleen boodschappen gedaan, opgeruimd en afgewassen....Daar hadden Kraan en Julius op moeten reageren door -punten uit te delen, dan was het eerlijk gegaan
Had ie maar niet op de bank moeten liggenquote:
Moeilijk...:?quote:
Aangespoelde goudvis...quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:27 schreef Cee het volgende:
Maarten kijkt constant zo half weg van de camera alsof ie ladderzat is.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:27 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oohh hopen dat Maarten eruit gaat!!!
Je zou je schoen opvreten toch?quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:27 schreef Drassss het volgende:
Sjezus, owee als Mark gewoon doorgaat naar de halve finale...
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Fuck, Maarten moet weg, niet Jeroen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |