SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude Helden & Antihelden :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorige deeltjes:![]()
Topicreeks: Topchef
Kranenborg wil vlokken!
De kandidaten:
http://www.rtl.nl/huistuinkeuken/topchef/kandidaten/
Uitzending terugkijken :
http://www.rtl.nl/xl/#/a/201243/
Paul-89
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef zoem het volgende:
Ik liet een vrouw voorgaan en kijk de TT nou
Mix is al bezig.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:44 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
reklame, dus tijd om koffie te halen/zetten/maken/mixen
Heb lekker al 2 bekskes opquote:
En nog een grote mond ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch geen koud bekske he, want hier zeggen ze dan Leeftijd + 20 jaarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb lekker al 2 bekskes op![]()
. D'r zat nog een bekske in de pot, zunde om weg te gooie, dus nu heb ik nr. 3
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef zoem het volgende:
[..]
En nog een grote mond ook!
Een grote mond is soms niet erg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las 'seks'quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Heb lekker al 2 bekskes op![]()
. D'r zat nog een bekske in de pot, zunde om weg te gooie, dus nu heb ik nr. 3
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef zoem het volgende:
[..]
En nog een grote mond ook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, gin kouwe koffie. dé lus ik niequote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Toch geen koud bekske he, want hier zeggen ze dan Leeftijd + 20 jaar
als het maar geen bakkie lazerop isquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Toch geen koud bekske he, want hier zeggen ze dan Leeftijd + 20 jaar
quote:
Dat zou Julius gezegd kunnen hebbenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een grote mond is soms niet erg.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:48 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat zou Julius gezegd kunnen hebben
ligt er aan in welk opzichtquote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Drassss het volgende:
[..]
Een grote mond is soms niet erg.
en wel iets meer dan dat ene rolletjequote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef Ceetje.. het volgende:
stampotje![]()
hier eten we altijd gewoon stamppot
Luister je dan ook slaoi meej aai meej juin meej èèrrepel?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef Ceetje.. het volgende:
stampotje![]()
hier eten we altijd gewoon stamppot
da douwde zo in oewen holle kies, dè vult oewe maag toch niequote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en wel iets meer dan dat ene rolletje
het is inderdaad wel erg weinigquote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
en wel iets meer dan dat ene rolletje
Erwinquote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef zoem het volgende:
Ziet er karig uit zeg bij Jeroen![]()
Een zuchtje wind en het is weg!
heb veel Tilburgse collega's, sloai meej aai meej juin meei èèrepels was de eerste Tilburgse uitdrukking die ze me leerden tig jaar geleden.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Luister je dan ook slaoi meej aai meej juin meej èèrrepel?
Frank maakte het nieuws bekend bij ons, vandaarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
jij bent er ook als de kippen bij
je lekt uit een crewforumquote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Frank maakte het nieuws bekend bij ons, vandaar
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Frank maakte het nieuws bekend bij ons, vandaar
En Goal.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:52 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
heb veel Tilburgse collega's, sloai meej aai meej juin meei èèrepels was de eerste Tilburgse uitdrukking die ze me leerden tig jaar geleden.
Net als Boal (zo spreken ze het uit, maar ze bedoelen er Baarle Nassau mee)
Goal, is dat Gilze?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef Cee het volgende:
[..]
En Goal.
Sorry, kom nu pas binnenvallen maar was wat later en ben het nu aan het terug kijken.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:56 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dat Maarten morgen maar heel hard mag falen!!
Mark en Mariska moesten het hoofdgerecht maken, en Mariska heeft veel tijd verloren door Maartenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef WaywardOne het volgende:
Pff, heb net het laatste gezien. Hoe kan Mark in godsnaam doorgaan?
Wat heb ik gemist? Of laten ze hem doorgaan voor de show?
en kei-relaxed dat hij isquote:Op donderdag 15 september 2011 19:57 schreef zoem het volgende:
Mark gaat bij een tweesterrenchef koken![]()
Adblocker?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef WaywardOne het volgende:
Bah op de een of andere manier kan ik niet meer quoten enzo, dat kleine menu rechtsboven de posts is verdwenen
Maar goed... Heeft Mark dan echt zo goed gepresteerd?
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:00 schreef WaywardOne het volgende:
Bah op de een of andere manier kan ik niet meer quoten enzo, dat kleine menu rechtsboven de posts is verdwenen
Maar goed... Heeft Mark dan echt zo goed gepresteerd?
En Mark had totaal geen idee hoe hij een curry moest maken maar daar hebben zijn teamgenoten bij geholpen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef roos85 het volgende:
[..]
Mark en Mariska moesten het hoofdgerecht maken, en Mariska heeft veel tijd verloren door Maartente helpen en kwam daardoor zelf in de knoei.. Maarten heeft haar niet geholpen
Googlesyndication toestemming geven in Adblocker.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef WaywardOne het volgende:
Ja ik heb een Adblocker maar die gaf voorheen geen problemen. Zal het eens proberen, thanks
Thanksquote:Op donderdag 15 september 2011 22:26 schreef SiGNe het volgende:
5 afleveringen per week en dit is de 4e groep dacht ik, afl. 16 dus.
Ik verwacht wel een verslag met foto's van je!quote:Op donderdag 15 september 2011 10:43 schreef Drassss het volgende:
Als hij doorgaat vreet ik mijn schoen op.
Nee, cabaretier en artiest en ingehuurde acteur.quote:
Peper en zout staan al klaar, maar echt onmogelijk dat hij het gaat flikken vanavond.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik verwacht wel een verslag met foto's van je!
Vanavond gaat ie het vast niet flikken, maar jouw belofte was gedaan over gisteren. Dus ...eet smakelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:17 schreef Drassss het volgende:
Peper en zout staan al klaar, maar echt onmogelijk dat hij het gaat flikken vanavond.
misschien is Mark de oven in plaats van het stokbroodquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:06 schreef Tim86 het volgende:
Mark zegt dat hij nog nooit bij een sterrentent naar binnen is geweest..als er iemand van sterren houdt
zo dat klinkt gezelligquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef Drassss het volgende:
Ik zit er al klaar voor.
Bank check
laptop check
wijntje check
lekker op tijd ben jequote:Op vrijdag 16 september 2011 17:37 schreef Drassss het volgende:
Ik zit er al klaar voor.
Bank check
laptop check
wijntje check
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |