w00t, tof zeg!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het boek nog steeds niet gelezen, kwam het ooit afgeprijsd tegen op een boekenfestijn. Heb wel een andere omslag: http://www.bol.com/nl/p/e(...)006573888/index.html
En dit boek heb ik ook, dat is echt cool met stambomen enzo, en veel oude foto's.
http://www.amazon.com/As-(...)49911/ref=pd_sim_b_1
Is het in het engels of nederlands ?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het boek nog steeds niet gelezen, kwam het ooit afgeprijsd tegen op een boekenfestijn. Heb wel een andere omslag: http://www.bol.com/nl/p/e(...)006573888/index.html
En dit boek heb ik ook, dat is echt cool met stambomen enzo, en veel oude foto's.
http://www.amazon.com/As-(...)49911/ref=pd_sim_b_1
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:33 schreef MiLalaa het volgende:
dat vanavond maar weer minstens zo hot gaat zijn als gisteren!![]()
ik zit alvast klaar![]()
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:33 schreef MiLalaa het volgende:
dat vanavond maar weer minstens zo hot gaat zijn als gisteren!![]()
ik zit alvast klaar![]()
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik kijk weer verder vooruit.. mucho Reid en Luke.. maar ooooook N to the oah
Die blinde wíl niet verzorgd worden.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef Adelante het volgende:
Ik snap vrouwen niet hoor: jullie hebben geen zorgplicht gevoelens om die blinde te willen verzorgen en knuffelen? Nee, dan liever smalend wegdromen bij twee potige nichten
als die blinde nou Reid Oliver had geheten was alles heul anders hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef Adelante het volgende:
Ik snap vrouwen niet hoor: jullie hebben geen zorgplicht gevoelens om die blinde te willen verzorgen en knuffelen? Nee, dan liever smalend wegdromen bij twee potige nichten
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Als de blinde zich niet zo als een eikel zou gedragen en niet iemand anders de schuld zou geven van zijn blindheid, terwijl het duidelijk zijn eigen schuld, dan zou het heel anders zijn.
Hebben ze al eens lesbische koppels gehad in ATWT: Lucinda en Liza bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 september 2011 21:04 schreef Miam het volgende:
En ik vind het tevens ook niet geheel onbelangrijk te melden dat ik het wel eens fijn
vind om 2 mannen te zien in plaats van een man/vrouwtje koppel. verfrissend. zoiets.
niet dat ik weet. in gtstquote:Op donderdag 15 september 2011 21:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hebben ze al eens lesbische koppels gehad in ATWT: Lucinda en Liza bijvoorbeeld
ja echt weeeeird! ze was toch al on drugs en spijbelende dus kan ze ook dit semester nog welquote:Op donderdag 15 september 2011 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
Echt een belachelijke verhaal met Faith (whats in a name) jij stouterd, we gaan een reis maken voor straf en wel nu
![]()
![]()
Ze heeft zich omgekleed toen ze hoorde dat de date niet doorging. Denk ik.quote:
ja, denk het!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze heeft zich omgekleed toen ze hoorde dat de date niet doorging. Denk ik.
En ze heeft gelijk ook!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:02 schreef Miam het volgende:
eigelijk is faith toch wel een van mn favorieten![]()
vind haar leuk zo!
ja, ze is de enige die het snapt! zie lily en holden hun best doen. ze hebben beide zo'n plaat voor hun kop he!quote:
nu ga je te verquote:Op donderdag 15 september 2011 23:02 schreef Miam het volgende:
eigelijk is faith toch wel een van mn favorieten![]()
vind haar leuk zo!
echt. en Reid OMG!quote:
Ik heb liever alleen Bob.quote:
hey QFTW!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb liever alleen Bob.
Kim.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef Adelante het volgende:
Lily is sowieso mooi.quote:
quote:
what happens in texas, stays in texasquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:12 schreef Miam het volgende:
[..]
what happens in texas, stays in texas
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:14 schreef Miam het volgende:
dit gaat volgens mij leuk worden de komende tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:15 schreef sjampoeh het volgende:
Spoiler !zal tijd worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:15 schreef sjampoeh het volgende:
Spoiler !YEEESSSS!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Bob en Kim moeten hoognodig met pensioen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:23 schreef Miam het volgende:
anders ga je ff lopen schreeuwen Kim! oudjes en mobiele telefoon is geen goeie combinatie!
ook niet in soapland zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:28 schreef sjampoeh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
ja pretty intensequote:
waaaah!quote:
Tof hequote:
ik heb een hele map op de computer staan met van die dingenquote:
waar had je die ene gevonden dan??quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:24 schreef Miam het volgende:
[..]
ik heb een hele map op de computer staan met van die dingen![]()
maar die bevatten ook
heel veel spoilers. ;o)
google. beetje gericht zoeken enzo. (:quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
waar had je die ene gevonden dan??
die spoilers heb ik al gezien
aah zoquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:27 schreef Miam het volgende:
[..]
google. beetje gericht zoeken enzo. (:
Heb ook veul foto's enzeu![]()
![]()
Misschien moet ik die in het Eric Sheffer Stevens topic plaatsen op b&h
ga ik straks ff doen, er word veul te weinig gepost in dat topic!quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:30 schreef roos85 het volgende:
[..]
aah zodie van jou is echt geweldig!!
Jaa moet je doen
Nou dat dusquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:35 schreef Miam het volgende:
Ik hoop toch echt dat Hank en Barb uiteindelijk weer bij elkaar komen...![]()
ze horen zo bij elkaar!
Dat is echt een leuk stukjequote:Op vrijdag 16 september 2011 09:51 schreef Miam het volgende:
ik slaak altijd een zuchtje bij dat stukje waarin Katie tegen Reid zegt; you have a thing for Luke, dont you?'wohooe!
jaaaaquote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:40 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Gauw even de aflevering van gisteren kijken!!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:59 schreef NouMooiNiet het volgende:
Reid tegen Kim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:00 schreef Miam het volgende:
[..]Was ook wel terecht eigelijk
wat doet Kim nou... tabloid television. ik zie haar anders nooit werken. zelfde gevalletje als Holden. die doet ook niks.
Emma is altijd bezig! Holden zou een voorbeeld aan haar moeten nemen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:13 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Inderdaad ja, wat doet Holden eigenlijk.........
Luke wanneer hij "I'm not letting you do this alone, I'm going to Texas with you" zegt![]()
Holden doet 'iets' met paarden toch ? en Emma helpen op de boerderiequote:Op vrijdag 16 september 2011 14:15 schreef Miam het volgende:
[..]
Emma is altijd bezig! Holden zou een voorbeeld aan haar moeten nemen!
En aan Molly, want die is altijd aan het werk. als ze niet bij de televisie is,
dan speelt ze detective.
Jaaaaa tof die zin he!!dit gaat vast heel erg leuk worden de komende tijd.
![]()
haha ja, wonderlijk!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Holden doet 'iets' met paarden toch ? en Emma helpen op de boerderieEn lily ? Is overal mede eigenaar maar heeft alle tijd
![]()
Luke doet trouwens ook niet veel, ja nu met dat project maar wat deed hij normaal ? Met een stichting o.i.d
ah oke. maar misschien hoef je het wel niet te snappen,quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:29 schreef DuBecky het volgende:
Spannend oke kan ik snappen vind het ook " boeiend " om te volgen.
Maar zoals dat plaatje met eyesexing, ik word niet echt warm van 2 homo's die elkaar zo aan kijken, dat ik dan denk ow wow... dat is t gedeelte dat ik dus niet snap.
Dat is dat congreslid waarmee Molly een affaire had toen Jack haar vond maanden geleden. Nadat Jack Brad per ongeluk had doodgeschoten dus.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:57 schreef roos85 het volgende:
Vienna is ook ontzettend irritant..
wie/wat is Silas? paar afleveringen gemist
Paul, Meg en Emily.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:04 schreef Miam het volgende:
Waar is Hunter trouwens gebleven?!![]()
ik weet niet hoe het met jullie is, maar ik sta te springen om Emily/Paul/Meg
dat is volgens mij wel 3 weken geleden!
exactly!quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Meg vond ik nooit zo leuk.
"Ik neem Paul nooit terug." *neemt hem elke keer terug*
"Paul is veranderd." *Paul is helemaal niet veranderd*
"Dit keer vergeef ik Paul niet." *vergeeft hem telkens weer*
Telkens weer hetzelfde verhaal.
Maar nu ze is doorgedraaid en Paul met Emily is, vind ik haar wel leuk.
ooooh, jammer dat je zoveel moet missen! dat wordt veuuuuul lurcken hier in het topicquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:34 schreef Angelic_Rose het volgende:
Oh ik ga de komende week (weken ben ik bang) heel veel ATWT missen![]()
We zijn aan het klussen in ons nieuwe huisjeen ik denk dat er 'savonds weinig van komt om te kijken, en overdag al helemaal niet
![]()
Nou ja dan moeten jullie maar veel neerzetten hier, dan heb ik het gevoel toch een beetje gekeken te hebben
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:59 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ja dat ga ik ook doen, ik kan het toch niet laten![]()
Gelukkig is het gratis op RTLgemist, dan kan ik het mooi op een later tijdstip allemaal achter elkaar terugkijken, want ik moet natuurlijk wel weten hoe het verder gaat tussen Luke en Reid
jahquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef Madame_Paon het volgende:
WTF. Holland's Got Talent is net afgelopen en ATWT blijkbaar ook al.
al geweestquote:Op vrijdag 16 september 2011 22:53 schreef Madame_Paon het volgende:
WTF. Holland's Got Talent is net afgelopen en ATWT blijkbaar ook al.
Ja ik moet alleen die vanavond nog kijken, dat ga ik zo nog even snel doen, en dan ben ik voor deze week wel bijquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:11 schreef Miam het volgende:
[..]weet ik toch
Heb je de laatste 2 uitgezonden afleveringen wel gezien? die waren echt wel tof wat dat betreft.
netjesquote:Op vrijdag 16 september 2011 23:35 schreef Angelic_Rose het volgende:
[..]
Ja ik moet alleen die vanavond nog kijken, dat ga ik zo nog even snel doen, en dan ben ik voor deze week wel bij
En met een hoofdwond ook al gelijk zo rondsjouwen, geen lidteken, geen verband meerquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:36 schreef NouMooiNiet het volgende:
Correct me if I'm wrong maaruuh als je chemo hebt (gehad) en je haren vallen uit, vallen je wenkbrauwen dan ook niet uit??
Niet echt geloofwaardig dan..
Ja inderdaad ook zoiets, hij rukt dat verband eraf, geen wond te zien, geen haren weggeschoren, niks!?quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:25 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
En met een hoofdwond ook al gelijk zo rondsjouwen, geen lidteken, geen verband meer
niksquote:Op zaterdag 17 september 2011 11:42 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ja inderdaad ook zoiets, hij rukt dat verband eraf, geen wond te zien, geen haren weggeschoren, niks!?
quote:Op zondag 18 september 2011 13:53 schreef sjampoeh het volgende:
Dat is waar ! Ik kan niet stoppen met vooruit kijken, het wordt weer leuk menson !!
hangt er vanaf welke :p pm maar!quote:
yeeeeeeh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
dan kun je je lol wel op!quote:Op zondag 18 september 2011 21:48 schreef Skeletor het volgende:
Ik leef nog hoor, maar ik heb heel wat afl. in te halen ivm werk
chiliquote:Op maandag 19 september 2011 10:25 schreef NouMooiNiet het volgende:
Hahaha ja inderdaad!!
Maar die jankstukken van Lily-Molly-Bob-Kim had ik wel willen kunnen skippen... Pff.
quote:Op maandag 19 september 2011 18:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Net de aflevering van vrijdagavond gekeken.
Jack.![]()
![]()
"Jij en de kids zijn mijn prioriteit." Ahum ahum.
Gabriel.Zo'n grote mond tegen je baas en Carly die het toch steeds voor je opneemt.
Liberty.![]()
Rocco.
![]()
Die hele Cicconefamilie.
![]()
![]()
Slim zijn ze niet.
En Liberty smakt.
Dat screenshot op RTL Gemist.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op maandag 19 september 2011 20:21 schreef Miam het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Be sure to wear some flowers in your hair
quote:Op maandag 19 september 2011 21:16 schreef MiLalaa het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:Op maandag 19 september 2011 18:12 schreef Madame_Paon het volgende:
Net de aflevering van vrijdagavond gekeken.
Jack.![]()
![]()
"Jij en de kids zijn mijn prioriteit." Ahum ahum.
Gabriel.Zo'n grote mond tegen je baas en Carly die het toch steeds voor je opneemt.
Liberty.![]()
Rocco.
![]()
Die hele Cicconefamilie.
![]()
![]()
Slim zijn ze niet.
En Liberty smakt.
Dat screenshot op RTL Gemist.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ik ook. Het acteerwerk is ook niet fantastisch en aantrekkelijk vind ik hem zeker niet.quote:
quote:Op maandag 19 september 2011 22:15 schreef alors het volgende:
[..]Vertel ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wil je dat echt weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
wil je dat echt weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paul/Meg/Emily zou toch nog komen?
quote:Op maandag 19 september 2011 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
wil je dat echt weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:20 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]Ja die komen weer flink aan bod deze week, weet niet of het deze afl al is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Paul/Meg/Emily zou toch nog komen?
Gelukkig. Dat zijn de enige scčnes die ik nog écht leuk vind.quote:Op maandag 19 september 2011 22:21 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja die komen weer flink aan bod deze week, weet niet of het deze afl al is.
En zodra ze geen hulp meer nodig hebben, ze weer net zo hard dumpen.quote:Op maandag 19 september 2011 22:24 schreef alors het volgende:
Dusty is de Jezus van de serie, magische wederopstanding en nooit te beroerd om milfjes uit de brand te helpen.
Hahaha ik weet het al. Ik heb via Youtube gekeken.quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
Het wordt nog leuk ! Wil het zo graag delen allemaal gehe
Spoilertopic.quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef sjampoeh het volgende:
Het wordt nog leuk ! Wil het zo graag delen allemaal gehe
quote:Op maandag 19 september 2011 22:26 schreef Axia het volgende:
[..]
Hahaha ik weet het al. Ik heb via Youtube gekeken.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef Axia het volgende:
Janet zal Dusty toch niet geloven. Daarvoor is ze te irritant
En te dom.quote:Op maandag 19 september 2011 22:30 schreef Axia het volgende:
Janet zal Dusty toch niet geloven. Daarvoor is ze te irritant
Janet is heiligquote:Op maandag 19 september 2011 22:32 schreef sjampoeh het volgende:
Ik vind Jack ook zo irritant worden, zo achter Janet aan te huppelen bleghhh
Wat is daar wel normaal in Oakdalequote:Op maandag 19 september 2011 22:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Jack wordt hier wel boos om, maar een leukemiepatiënt die haar leven op het spel zet, is wel volledig normaal?
word? word.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:37 schreef alors het volgende:
Hahaha Janet![]()
Even een vraagje over wat er al of niet geweest is mbt Ciccone family, ik heb niet alle Nederlandse afleveringen gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Janet die schreeuwt tegen Parker.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:37 schreef alors het volgende:
Hahaha Janet![]()
Even een vraagje over wat er al of niet geweest is mbt Ciccone family, ik heb niet alle Nederlandse afleveringen gezien...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:38 schreef Axia het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dusty, ja niet alles is zwart wit, en niet alle badguys zijn alleen maar slecht
know'm sayin?
word? word.
Morgen wordt het beter, promisequote:Op maandag 19 september 2011 22:41 schreef Madame_Paon het volgende:
Het is helaas nog steeds As Janet's World Turns.![]()
![]()
Friendszone...zeg maar gerust broer-zus-relatie.quote:Op maandag 19 september 2011 22:42 schreef alors het volgende:
Parker, jongen, je zit al lang en breed in de friendszone
Die moeten nodig er weer uitgeschreven worden, voegt niks toequote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef Madame_Paon het volgende:
En natuurlijk zijn de Ciccones weer niet de slechterikken. Typisch. De familie zit net 2 jaar in de soap, maar alles draait om hen en ze lijken wel heilig verklaard door de schrijvers ...
Ik vind het nog steeds walgelijk dat Craig de schuld kreeg van zijn dood.quote:Op maandag 19 september 2011 22:45 schreef Axia het volgende:
Bryant..dat was pas een schatje zeg
nog steeds zonde.
quote:Op maandag 19 september 2011 22:46 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Die moeten nodig er weer uitgeschreven worden, voegt niks toe
Zoals gewoonlijk.quote:Op maandag 19 september 2011 22:55 schreef Axia het volgende:
Jack moet natuurlijk weer Carly de schuld de geven.
Ze voegen wat toe: irritatie.quote:
Jennifer is toch de zus van Bryant ?quote:Op maandag 19 september 2011 22:49 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds walgelijk dat Craig de schuld kreeg van zijn dood.
Bryant ging rijden terwijl hij kwaad was en het was een ongeluk. Als er al iemand schuldig zou zijn, is het Jennifer wel. Zij had hem bedrogen en daarom was hij zo kwaad.
Craig had zijn zoon verloren en daarbij werd hij ook nog eens onterecht beschuldigd van "moord" op zijn zoon.
Nee dat is Lucy. Jennifer is van Hal en Babsquote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jennifer is toch de zus van Bryant ?
Nee Jennifer is de ex van Craig en moeder van dingetje, die rooie. Haar ouders zijn Hal en Barbara.quote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Jennifer is toch de zus van Bryant ?
O god ja is ook zo !quote:Op maandag 19 september 2011 22:57 schreef Axia het volgende:
[..]
Nee dat is Lucy. Jennifer is van Hal en Babs
Dingetje = Johnnyquote:Op maandag 19 september 2011 22:57 schreef alors het volgende:
[..]
Nee Jennifer is de ex van Craig en moeder van dingetje, die rooie. Haar ouders zijn Hal en Barbara.
Vertrokken nadat Craig haar niet wou vergeven dat ze Johnny aan Dusty wou geven. En terecht.quote:
Ojaquote:Op maandag 19 september 2011 22:59 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Vertrokken nadat Craig haar niet wou vergeven dat ze Johnny aan Dusty wou geven. En terecht.
quote:Op maandag 19 september 2011 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Jack en Janet mogen samen met Katie, Chris, Noah en Lily naar een onbewoond eiland vertrekken.
Zonder camera's graag.
Vergeet Liberty niet.quote:Op maandag 19 september 2011 23:00 schreef Madame_Paon het volgende:
Jack en Janet mogen samen met Katie, Chris, Noah en Lily naar een onbewoond eiland vertrekken.
Zonder camera's graag.
Yep. Dan wordt het Nick + Sharon i.p.v. Jack + Carlyquote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef sjampoeh het volgende:
Moeten we straks overgaan naar the young and the restless ?
quote:Op maandag 19 september 2011 23:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
OjaIk heb alles wel gezien, maar kan het niet allemaal zo onthouden, sjapooooo
Dat is 100 keer zo leuk.quote:Op maandag 19 september 2011 23:01 schreef sjampoeh het volgende:
Moeten we straks overgaan naar the young and the restless ?
Maar het begon zo maar ergens ? Of wel vanaf afl 1 ? Ik heb er nu nog geen zin in, om dat nu ook te gaan volgenquote:Op maandag 19 september 2011 23:03 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dat is 100 keer zo leuk.
Alleen heb je daar ook een vervelende Lily. Nouja, een oersaaie eigenlijk.
Ik kom niet meer bij hier. Ik heb mijn eigen soap hier.quote:Op maandag 19 september 2011 22:56 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze voegen wat toe: irritatie.
Binnen 2 weken snap je alles. Dat is bij alle soaps zoquote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar het begon zo maar ergens ? Of wel vanaf afl 1 ? Ik heb er nu nog geen zin in, om dat nu ook te gaan volgen
Aflevering 1 is uit 1973.quote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar het begon zo maar ergens ? Of wel vanaf afl 1 ? Ik heb er nu nog geen zin in, om dat nu ook te gaan volgen
Het heeft eerder uitgezonden in Nederland. Toen ik nog op de middelbare school zat (ongeveer 12 jaar geleden), zag ik het weleens in de ochtend (tegen 11 uur ongeveer op SBS6)quote:Op maandag 19 september 2011 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aflevering 1 is uit 1973.We zijn hier begonnen met de uitzendingen van begin februari 2009.
o haha ja dat valt niet in te halenquote:Op maandag 19 september 2011 23:05 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Aflevering 1 is uit 1973.We zijn hier begonnen met de uitzendingen van begin februari 2009.
Je lacht ons toch niet uit hequote:Op maandag 19 september 2011 23:04 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik kom niet meer bij hier. Ik heb mijn eigen soap hier.![]()
![]()
Ik zou niet durven.quote:
En Phyllis daartussen..quote:Op maandag 19 september 2011 23:02 schreef Axia het volgende:
[..]
Yep. Dan wordt het Nick + Sharon i.p.v. Jack + Carly
Hysterische ava heb jequote:Op dinsdag 20 september 2011 08:41 schreef mascara-klodder het volgende:
Ga eens eastenders kijken. Soap zoals soap bedoeld is
??quote:Op dinsdag 20 september 2011 08:50 schreef NouMooiNiet het volgende:
Janet![]()
![]()
![]()
En waarom heeft hoe-heet-ze-die-zus-van-Janet haar nog niet ingelicht over dat telefoongesprek dat ze haar vader heeft horen doen?
Een paar afleveringen geleden (1 of 2?)quote:
o dat heb ik gemist dan denk ik.quote:Op dinsdag 20 september 2011 12:05 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Een paar afleveringen geleden (1 of 2?)
In Old Town hoorde zij per ongeluk toch een telefoongesprek wat Rocco voerde??
Ik bedoel Terri. En dat daar verder (nog) niks mee gedaan is, verbaast me.
Nope, de vader van Jennifer is Darryl Crawfordquote:Op maandag 19 september 2011 22:57 schreef Axia het volgende:
[..]
Nee dat is Lucy. Jennifer is van Hal en Babs
Ik dacht ook nog toen ik het typte, voor zover ik weet, maar aangezien bijna niemands vader of moeder ook de biologische vader/moeder is, verbaast mij dit nietquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nope, de vader van Jennifer is Darryl Crawford
Een grote gangbang daaroquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:14 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht ook nog toen ik het typte, voor zover ik weet, maar aangezien bijna niemands vader of moeder ook de biologische vader/moeder is, verbaast mij dit niet
tof dat je dit weetquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
w00t, dat je dat nog weet enzo!quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ow ja inderdaad! Helemaal vergeten! Damn , jij hebt nog een goede geheugenquote:Op dinsdag 20 september 2011 18:11 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2011 22:02 schreef Miam het volgende:
Great, televisie doet het hier al de hele avond niet![]()
vrees voor het ergste
ik ga niet lopen wachten totdat ie het doet, kijk de aflevering morgen wel terug.
mehhh
quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:08 schreef Axia het volgende:
[..]
Ow ja inderdaad! Helemaal vergeten! Damn , jij hebt nog een goede geheugen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |