w00t, tof zeg!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het boek nog steeds niet gelezen, kwam het ooit afgeprijsd tegen op een boekenfestijn. Heb wel een andere omslag: http://www.bol.com/nl/p/e(...)006573888/index.html
En dit boek heb ik ook, dat is echt cool met stambomen enzo, en veel oude foto's.
http://www.amazon.com/As-(...)49911/ref=pd_sim_b_1
Is het in het engels of nederlands ?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb het boek nog steeds niet gelezen, kwam het ooit afgeprijsd tegen op een boekenfestijn. Heb wel een andere omslag: http://www.bol.com/nl/p/e(...)006573888/index.html
En dit boek heb ik ook, dat is echt cool met stambomen enzo, en veel oude foto's.
http://www.amazon.com/As-(...)49911/ref=pd_sim_b_1
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:33 schreef MiLalaa het volgende:
dat vanavond maar weer minstens zo hot gaat zijn als gisteren!![]()
ik zit alvast klaar![]()
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:33 schreef MiLalaa het volgende:
dat vanavond maar weer minstens zo hot gaat zijn als gisteren!![]()
ik zit alvast klaar![]()
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:40 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik kijk weer verder vooruit.. mucho Reid en Luke.. maar ooooook N to the oah
Die blinde wíl niet verzorgd worden.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef Adelante het volgende:
Ik snap vrouwen niet hoor: jullie hebben geen zorgplicht gevoelens om die blinde te willen verzorgen en knuffelen? Nee, dan liever smalend wegdromen bij twee potige nichten
als die blinde nou Reid Oliver had geheten was alles heul anders hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef Adelante het volgende:
Ik snap vrouwen niet hoor: jullie hebben geen zorgplicht gevoelens om die blinde te willen verzorgen en knuffelen? Nee, dan liever smalend wegdromen bij twee potige nichten
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:01 schreef Madame_Paon het volgende:
Als de blinde zich niet zo als een eikel zou gedragen en niet iemand anders de schuld zou geven van zijn blindheid, terwijl het duidelijk zijn eigen schuld, dan zou het heel anders zijn.
Hebben ze al eens lesbische koppels gehad in ATWT: Lucinda en Liza bijvoorbeeldquote:Op donderdag 15 september 2011 21:04 schreef Miam het volgende:
En ik vind het tevens ook niet geheel onbelangrijk te melden dat ik het wel eens fijn
vind om 2 mannen te zien in plaats van een man/vrouwtje koppel. verfrissend. zoiets.
niet dat ik weet. in gtstquote:Op donderdag 15 september 2011 21:06 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hebben ze al eens lesbische koppels gehad in ATWT: Lucinda en Liza bijvoorbeeld
ja echt weeeeird! ze was toch al on drugs en spijbelende dus kan ze ook dit semester nog welquote:Op donderdag 15 september 2011 22:44 schreef sjampoeh het volgende:
Echt een belachelijke verhaal met Faith (whats in a name) jij stouterd, we gaan een reis maken voor straf en wel nu
![]()
![]()
Ze heeft zich omgekleed toen ze hoorde dat de date niet doorging. Denk ik.quote:
ja, denk het!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:55 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze heeft zich omgekleed toen ze hoorde dat de date niet doorging. Denk ik.
En ze heeft gelijk ook!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:02 schreef Miam het volgende:
eigelijk is faith toch wel een van mn favorieten![]()
vind haar leuk zo!
ja, ze is de enige die het snapt! zie lily en holden hun best doen. ze hebben beide zo'n plaat voor hun kop he!quote:
nu ga je te verquote:Op donderdag 15 september 2011 23:02 schreef Miam het volgende:
eigelijk is faith toch wel een van mn favorieten![]()
vind haar leuk zo!
echt. en Reid OMG!quote:
Ik heb liever alleen Bob.quote:
hey QFTW!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:06 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb liever alleen Bob.
Kim.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef Adelante het volgende:
Lily is sowieso mooi.quote:
quote:
what happens in texas, stays in texasquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:12 schreef Miam het volgende:
[..]
what happens in texas, stays in texas
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:14 schreef Miam het volgende:
dit gaat volgens mij leuk worden de komende tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:15 schreef sjampoeh het volgende:
Spoiler !zal tijd worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:15 schreef sjampoeh het volgende:
Spoiler !YEEESSSS!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Bob en Kim moeten hoognodig met pensioen.
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:23 schreef Miam het volgende:
anders ga je ff lopen schreeuwen Kim! oudjes en mobiele telefoon is geen goeie combinatie!
ook niet in soapland zo te zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:28 schreef sjampoeh het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
ja pretty intensequote:
waaaah!quote:
Tof hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |