Tofquote:Op donderdag 15 september 2011 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
ik krijg waarschijnlijk een 3e jaars stagaire het hele jaar
én de gymstudenten begeleiden.. ik denk dat de huiswerkopdrachten voor het coaching vak wat ik ga volgen wel goed gaan komen
Spannend! Wat is een retsuiarant?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:20 schreef golfer het volgende:
![]()
En omdat het nog steeds vakantie voor ons is gaan we vanavond maar weer eens heel vervelend uit eten bij Retsuiarant Fris in Haarlem.![]()
Nog even spammen naar onze eigen site:
http://www.paulentrudie.nl/dagelijkse-kost--nieuw-.php
Een typevautje.quote:
Hadden we maar een ipadquote:Op donderdag 15 september 2011 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Golfer, tip, zeg dan, kut iPad.
Je bent er weer!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Golfer, tip, zeg dan, kut iPad.
Heul hendig.. hoop dat ik een beetje een goeie krijg zodat ik hier en daar wat extra tijd heb voor dingenquote:
Volgens mij wíllen ze gewoon dat het lekt.. anders doe je dat toch niet zo??quote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet ook zo lachen om die miljoenennota
Lijkt me leuk, al word ik niet goed bij zoiets als: structuren van yoghurt.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:20 schreef golfer het volgende:
![]()
En omdat het nog steeds vakantie voor ons is gaan we vanavond maar weer eens heel vervelend uit eten bij Restaurant Fris in Haarlem.![]()
He wat vervelend nouquote:Op donderdag 15 september 2011 18:20 schreef golfer het volgende:
![]()
En omdat het nog steeds vakantie voor ons is gaan we vanavond maar weer eens heel vervelend uit eten bij Restaurant Fris in Haarlem.![]()
Ik kijk eerlijk gezegd nooit echt graag op sites en menu'squote:Op donderdag 15 september 2011 18:27 schreef krakkemieke het volgende:
Lijkt me leuk, al word ik niet goed bij zoiets als: structuren van yoghurt.
quote:Ministerie -> NOS: "Er is een fout opgetreden in de testomgeving van de website. Er is per ongeluk getest met de echte #miljoenennota."
Ik wel, zo kan ik kiezen naar welk restaurant ik ga. Vaak voorkom ik zo ook dat ik een menukaart tref zonder spannende dingen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kijk eerlijk gezegd nooit echt graag op sites en menu's: ik zie het altijd wel als het op mijn bord ligt
Onvoorstelbaarquote:
Ik heb vaak die voorbeschouwing wel nodig omdat ik nooit kan kiezenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kijk eerlijk gezegd nooit echt graag op sites en menu's: ik zie het altijd wel als het op mijn bord ligt
Maar uiteindelijk is het wel fijn hoor! Kan je ook makkelijker op een keukenstoel zitten op visite enzo. Leer het nu maar, dat scheelt hopelijk een hernia ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:32 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vandaag geprobeerd om er telkens op te letten dat ik rechtop zat, deed gewoon pijn!
Moet echt wel getraind worden denk ik
Faunavervalsing!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
omg dus tóch! Ik dacht gister al dat ik een Halsbandparkiet hoorde, maar nu zag ik hem vliegen. Zijn ze al helemaal hier verzeild geraakt of zou dit een recent ontsnapt exemplaar zijn?
quote:
Ik zeg net voor jouw opmerking tegen Sun dat je bij dieren wel mag opmerken dat ze hier niet thuishorenquote:
Ik begreep er niks vanquote:Op donderdag 15 september 2011 18:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zeg net voor jouw opmerking tegen Sun dat je bij dieren wel mag opmerken dat ze hier niet thuishoren
Wat een leuke foto! Alerte junior en bedaarde Bellefleur!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:08 schreef borisz het volgende:
Beide poezen op 1 foto
[ afbeelding ]
Ik mag zo een blokje chocolade bij de theequote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
typoes
Ik heb trek in iets lekkers
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik mag zo een blokje chocolade bij de thee
Haha, dat moet je ook niet hebben neequote:Op donderdag 15 september 2011 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heb ik niet... en de overburen hebben alleen veel te ongezonde chocolade
Je verstaat geen Grunnings?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Terug uit Groningen. Dat was een bijzondere bruiloftEn ik had enigszins moeite met het volledig kunnen volgen van de plechtigheid
Het leek me een raar moment ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Het was de eerste keer dat ik Annie zag 'roken'
Komen in Nederland steeds meer voor.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
omg dus tóch! Ik dacht gister al dat ik een Halsbandparkiet hoorde, maar nu zag ik hem vliegen. Zijn ze al helemaal hier verzeild geraakt of zou dit een recent ontsnapt exemplaar zijn?
Jup, maar ik had ze nog niet hier in het dorp gezienquote:Op donderdag 15 september 2011 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Komen in Nederland steeds meer voor.
Natuurlijk ben ik er. Zit uit te buiken, glaasje wijn en fok, terwijl mannetje naar eastenders zit te kijken op de bbc.quote:
Naja, ik had je even gemist.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik er. Zit uit te buiken, glaasje wijn en fok, terwijl mannetje naar eastenders zit te kijken op de bbc.
Alles goed met krakje?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Naja, ik had je even gemist.
Naar omstandigheden wel, ik mankeer niks. Ik word alleen gek van het wachten.quote:
Wat vervelend dat je nog steeds niet weet wat het geweest is zegquote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Was vandaag weer bij de longarts, weten nog steeds niet wat het is, maar het gaat langzaam aan beter met piet
Goed nieuws!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Was vandaag weer bij de longarts, weten nog steeds niet wat het is, maar het gaat langzaam aan beter met piet
Ga je hier dan wegblijven?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Idd, binnenkort weer aan het werk, parttime, maar heb er zin in.
Overdag wel ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef krakkemieke het volgende:
Maar Piet
[..]
Ga je hier dan wegblijven?
wat een goed nieuws Pietquote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Idd, binnenkort weer aan het werk, parttime, maar heb er zin in.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef borisz het volgende:
Leuke aflevering van College Tour.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmiddag kwam een ex-collega speciaal voor mij langs. hij werd gisteren gebeld door een andere collega en toen hij van haar hoorde dat ik ontslagen ben kwam hij vandaag langs om mij een hart onder de riem te steken, heel lief. daarna nog een soort van discussie gehad met boekhoudcollega maar ze moest ineens huilen omdat ze het erg vond voor me en toen hield ik het ook niet meer droog. en ik wilde vandaag niet huilen
Iets voor Ross?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:39 schreef Isabeau het volgende:
En alhoewel iedereen er echt prachtig uit zag, vrouwen worden toch wel erg streng en ouderlijk hoor van die klederdrachtIk vond Annie buitengewoon charmant in dat pak met hoge hoed
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmiddag kwam een ex-collega speciaal voor mij langs. hij werd gisteren gebeld door een andere collega en toen hij van haar hoorde dat ik ontslagen ben kwam hij vandaag langs om mij een hart onder de riem te steken, heel lief. daarna nog een soort van discussie gehad met boekhoudcollega maar ze moest ineens huilen omdat ze het erg vond voor me en toen hield ik het ook niet meer droog. en ik wilde vandaag niet huilen
Ross in een uniform is meer watquote:
Jij in je uniformpje is beterquote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross in een uniform is meer wat
Precies, dát.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Isabeau het volgende:
je mag best huilen hoor, FFT, het is ook gewoon kut![]()
Wauwquote:Op donderdag 15 september 2011 23:42 schreef Den_Haag het volgende:
Als ik ooit het lef en de skills heb
Verslag staat:quote:Op donderdag 15 september 2011 22:10 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was best lekker eten, maar niet echt heel bijzonder.
Even foto's uploaden en verslagje schrijven.
Nou, als ik zo keek dan accentueerde die klederdracht het achterwerk van de aanwezige dames enormquote:
niks mis meequote:Op vrijdag 16 september 2011 09:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, als ik zo keek dan accentueerde die klederdracht het achterwerk van de aanwezige dames enorm
Sleuth (uit 1972 met Michael Caine)quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:
Welke films worden er gemarathond, Sarabi?
Klinkt niet best, DH, wat is er aan de hand?
Ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:25 schreef Pietverdriet het volgende:
Poeh, deed dat vroegah ook wel zo een marathon, maar zou dat echt niet meer trekken.
Goed ideequote:Op vrijdag 16 september 2011 09:17 schreef Sarabi het volgende:
Het idee is ook om elkaar kennis te laten maken met onbekende films
geen idee...kon dinnetje niet precies vertellenquote:Op vrijdag 16 september 2011 09:05 schreef Isabeau het volgende:
Klinkt niet best, DH, wat is er aan de hand?
Meer er wordt aan gewerkt, neem ik aan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:35 schreef Den_Haag het volgende:
geen idee...kon dinnetje niet precies vertellen
geen idee. Straks eens bellen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Meer er wordt aan gewerkt, neem ik aan?
Bij ons stond het er volgens mij niet in.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:49 schreef Anthraxx het volgende:
We staan groots in de Groningen versie, met naam en al, in het Dagblad van het Noorden
Lekkerquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:47 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, naar de kapper geweest en even boodschappen gedaan, bio-rucola, kilo kippenvleugel en een chiabatta gehaald, en twee zwarte t-shirts die in de droger kunnen.
Ga zometeen een tortilla maken voor de lunch met de rest aardappels van gisteren.
Klinkt ernaar dat je in Duitsland zit?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:04 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Lekker
Ik ben benieuwd wat ik hier vandaag te lunchen krijg. Vast wel goed gezien de rest van het eten hier.
Gisteren schweinehax
Mwah. Zo goed is-ie nog niet. Ik voel me lichtelijk brak en zwaar verkouden.....quote:
Hongarijequote:Op vrijdag 16 september 2011 11:10 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Klinkt ernaar dat je in Duitsland zit?
quote:
WE ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Joepie, zojuist binnen
De blueray box van star wars, en van the hour. Verder mishima ( over mishima) en patriotism van mishima. Dat wordt veel film kijken dit WE
Je hebt ons nog.quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:57 schreef LieLie het volgende:
Het is 'laat-lielie-zitten-dag' geloof ik
Begeleider zei de lunch af, want z'n baas was m nodig en de vriendin waar il vanavond wat zou drinken zegt ook net af. En mrLie is weg tot morgenavond. Grmbl.
Als je snel bent, mag je mee naar de mexicaan vanavondquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:57 schreef LieLie het volgende:
Het is 'laat-lielie-zitten-dag' geloof ik
Begeleider zei de lunch af, want z'n baas was m nodig en de vriendin waar il vanavond wat zou drinken zegt ook net af. En mrLie is weg tot morgenavond. Grmbl.
Klein beetje maar.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:45 schreef MissHobje het volgende:
[..]
das een klein endje uit de buurt
Oh, bah, wat irritant!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:42 schreef golfer het volgende:
Even naar Beverwijk om een cadeautje bij de Wereldwinkel te kopen werd dus een exercitie van een paar uur in de file staan, want Velsertunnel bijna helemaal dicht.
Ik ga voor een kopje thee, maar dankjequote:Op vrijdag 16 september 2011 16:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt ons nog.
* Pietverdriet schenkt lielie een glas federweiser in.
Ja. Het is de hele dag al hommeles met de Velsertunnel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:42 schreef golfer het volgende:
Even naar Beverwijk om een cadeautje bij de Wereldwinkel te kopen werd dus een exercitie van een paar uur in de file staan, want Velsertunnel bijna helemaal dicht.
Daar heb je als provinciaaltje toch veel minder last van.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:42 schreef golfer het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja. Het is de hele dag al hommeles met de Velsertunnel.
Lie dat je teleurgesteld bent snap ik. Maar dat je direct het ook moet laten donderen is dan weer een beetje overdreven![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:07 schreef borisz het volgende:
Ja. Het is de hele dag al hommeles met de Velsertunnel.
Lie dat je teleurgesteld bent snap ik. Maar dat je direct het ook moet laten donderen is dan weer een beetje overdreven![]()
SInds een tijdje kan je daar niet meer doorsteken idd.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zaten enorm vast. Dus ik dacht, we nemen ergens een afslag en pakken het pontje en volgen de fietsroute (hoe ik altijd naar mijn werk fiets)
FOUT! Je mag niet overal door met de auto, nooit op gelet natuurlijk
Geen dank!quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:09 schreef Bluezz het volgende:
DonderLie is al opgehouden en ze laat de zon weer op ons neder schijnen
Dankje Lie
Ja en nee. Zie spoiler voor mijn klaagpostquote:Op vrijdag 16 september 2011 17:50 schreef Isabeau het volgende:
Heb je dan niet gewoon te weinig uren of ben ik nou gek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nja, wilde het gewoon niet zo neerzetten.. alleen voor écht geïnteresseerden aangezien het verder ook niet echt boeiend is..quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:58 schreef Isabeau het volgende:
Ah, dit is eenmalig en niet standaardDat is al een stuk beter
(en wat is het toch tegenwoordig dat als een tekstje langer dan 3-4 regels is het achter een spoiler gaat?)
Derdejaars toch? Lijkt me redelijk zelfstandig te moeten kunnen werkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:01 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, wilde het gewoon niet zo neerzetten.. alleen voor écht geïnteresseerden aangezien het verder ook niet echt boeiend is..
En ja, als het goed is is het nu tijdelijk even dubbel druk. Maar ik krijg een student dus daar ga ik weer wat tijd mee winnen
Jup, ze moeten zo veel mogelijk lessen geven en vrijdags met groepjes kinderen aan opdrachten werken en zoquote:Op vrijdag 16 september 2011 18:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Derdejaars toch? Lijkt me redelijk zelfstandig te moeten kunnen werkenKomt helemaal goed!
quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:08 schreef RobinOok het volgende:
Ik sta vandaag in 't NRC, jippie jee.
Of nou ja, ik word genoemd. Door Klootwijk.
*glunder*
*glunder*
*glunder*
Leuk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:08 schreef RobinOok het volgende:
*glunder*
Vertel!quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:08 schreef RobinOok het volgende:
*glunder*
WZZx2quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Dille & Kamille is een leuke winkel
Steer ik ben een modenOOb, maar ik hou wel van bruin rib jasjes
Waar ben jij dan wel van?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:54 schreef LieLie het volgende:
Oh, ik ben niet zo van de bruine rib jasjes
Wat zou jij mooi vinden bij jou?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:55 schreef borisz het volgende:
Dat mis ik nog in mijn collectie een casual jasje. Heb er twee jasjes voor de nette dingen, maar gewoon een casual jasje zoals in de post van Steer heb ik nog nie.
MrLie heeft een heel donkergrijs jasje, meer pakkenstof en een jasje die wat lichter grijs is, en dan van die wat groffe stof, gemeleerd, hoe noem je dat?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar ben jij dan wel van?
[..]
Wat zou jij mooi vinden bij jou?
Ik heb zelf een erg mooi bruin ribjasjequote:Op vrijdag 16 september 2011 18:54 schreef LieLie het volgende:
Oh, ik ben niet zo van de bruine rib jasjes
Haha, foei!quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb zelf een erg mooi bruin ribjasje![]()
![]()
ik vergeet gewoon Sam brokken te geven
Is dat linnen dat laatste? Heb je een voorbeeld op google images?quote:Op vrijdag 16 september 2011 18:58 schreef LieLie het volgende:
[..]
MrLie heeft een heel donkergrijs jasje, meer pakkenstof en een jasje die wat lichter grijs is, en dan van die wat groffe stof, gemeleerd, hoe noem je dat?
Misschien grof geweven wol? Daar denk ik eerder aan bij die beschrijving. Ook mooiquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is dat linnen dat laatste? Heb je een voorbeeld op google images?
Okee, dat lijkt idd wat dikker wolquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:04 schreef LieLie het volgende:
Dit laat het het beste zien denk ik, ook de combi zoals mrLie het draagt
[ afbeelding ]
Ja, gedaan!quote:
Tofquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:16 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, gedaan!
Koek mal!
http://farm7.static.flickr.com/6083/6152820899_3febd8ed3e_o.jpg
't Gaat eigenlijk over de Lidl-weckketel die ik gebruik om sous-vide te koken, maar hij noemt uitgebreid mijn website enzo. Zo aardig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow wat een leuk stukjequote:Op vrijdag 16 september 2011 19:16 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, gedaan!
Koek mal!
't Gaat eigenlijk over de Lidl-weckketel die ik gebruik om sous-vide te koken, maar hij noemt uitgebreid mijn website enzo. Zo aardig.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaaa hoe gaaf is dát!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:16 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, gedaan!
Koek mal!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
16 handelingsplannen nagenoeg klaar!!
quote:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hij zegt dat je offline bent en je ziet mijn dom geklets niet.. dus wellicht is het gewoon een heel slim programma
Tot zondag of maandag. Zien we nog welquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:16 schreef AnneX het volgende:
Anthraxx schreef Vanavond onze afsluiting eigenlijk van de bruiloft: de borg is verlicht in de originele verlichting (kaarslicht)
Nou dat kan bij de 1000 foto's.
Waarvan je er toch wel een paar rondmailt, pretty please?
Hoelang blijven jullie nog in het Grunneger Ommeland?
Gisteravond al gedaan. Maar het ging wel okay, hoewel er toch wat moeite voor gedaan moest worden. We hadden nooit gedanst in die kleding en het zat strakker dan normaalquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:20 schreef AnneX het volgende:
Leuk hoor, met kaarslicht.
Gaan jullie nu dan Grunneger walsen? of hebben jullie dat donderdagav. gedaan.
En hoe ging dat?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:45 schreef Bluezz het volgende:
Dubbel gerechtigheid![]()
![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)ch_af__.html?p=4%2C2
dubbelquote:Op vrijdag 16 september 2011 20:49 schreef Bluezz het volgende:
Een domme?!!!!!!
En nog een foute man ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht. Je bedoelt de broer die niet komt?quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:00 schreef AnneX het volgende:
De klojo vraagt respect !!! voor zijn keus.
En dat betekent dat het verder onbespreekbaar is.
Heel leuk, en wat een leuk koopje om je ding ermee te doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 19:16 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Ja, gedaan!
Koek mal!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zowel tinneroy als corduroy zijn ontzettend in, klopt. En die elleboogstukken ook, maar die vind ik afgrijselijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:40 schreef golfer het volgende:
Leuk stukkie van Wouter over je, Robin.![]()
Enne, tinneroy en corduroy doen mij ook erg aan mijn jeugd denken. Ik heb wel weer, naast de jasjes van tientallen kostuums die ik toch nu nooit meer draag een paar casual jasjes. Een visgraat en een zwarte met inderdaad.....elleboogstukken erop.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:15 schreef AnneX het volgende:
Waarom komt ie niet dan?
Joost mag het weten...
Als je zijn keus maar respecteert. Pathetisch hé?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vond de 2e het mooiste eigenlijk. Dat was er een van 170 EUR bij de Bijenkorf
De langere mouwen waren maat 46, de kortere mouwen maat 44. Pas ze allebei, afhankelijk van het model. Bij 44 zal ik over een paar maanden de voering bij de schouder wat moeten laten vieren, en bij 46 moet het model erg getailleerd zijn wil ik er niet als een poncho bij lopen.
Jammer dat niet elke winkel maat 44 heeft.
Welke vinden jullie qua model/pasvorm het beste?Confidence through competence
1 zit veel te plomp joh! Dan is het net of Steer heulemaal niet afgevallen is.. sundquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:37 schreef LieLie het volgende:
Qua pasvorm 1 of 5 denk ik. Vind de schouders bij 3 wel mooi, maar de mouwen niet zo.
Dat was een maat 44 van de C&A.quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
1 zit veel te plomp joh! Dan is het net of Steer heulemaal niet afgevallen is.. sund
Gewoon doenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Stereotomy het volgende:
Zou ik het het aandurven, die aparte zakken van 3?![]()
![]()
3 kwam uit de H&M overigens.
Je hebt gelijk, de foto is een beetje donkerquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:39 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
1 zit veel te plomp joh! Dan is het net of Steer heulemaal niet afgevallen is.. sund
op buikjes van gezapige mannenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat was een maat 44 van de C&A.Denk dat C&A gewoon patent heeft op plomp
150 EUR bij de Espritquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Qua pasvorm ziet 5 er trouwens ook erg goed uit
Maar wel een beetje saaaaaaaiquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
150 EUR bij de Esprit
Maar, ik vond hem wel een van de beste zitten...
Zo'n jasje mag best wat kosten.. als het goed is doe je er dan ook lang mee! Esprit is wel een kwalitatief goed merk. Maar je kunt ook eerst een goedkopere kopen om te kijken of/hoe het dragen van een jasje je bevaltquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
150 EUR bij de Esprit
Maar, ik vond hem wel een van de beste zitten...
1. was juist plomp zeggen ze hierbovenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:42 schreef AnneX het volgende:
And the votes from the jury:
1. slank gesneden
2. ouwelijk
3. slordig
4. té mooi voor casual
5. saai
Neeee joh!! 1 is zo plomp!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:42 schreef AnneX het volgende:
And the votes from the jury:
1. slank gesneden
2. ouwelijk
3. slordig
4. té mooi voor casual
5. saai
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:44 schreef LieLie het volgende:
En drie is niet slordig! Hij heb gewoon korte armpies
Ja, golfer is al bijna 80 dus die telt daarin niet meequote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
geloof dat we redelijk unaniem zijn
no way, echt nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:46 schreef golfer het volgende:
3 is leuk, maar lijkt te veel op een MAO-pak met Steer erin.
4 vind ik het mooiste.
preciesquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, golfer is al bijna 80 dus die telt daarin niet mee
Voor we gaan stemmen moet er eerst een bikini-ronde komenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:49 schreef borisz het volgende:
Bel 0909 - Steer1 voor jasje 1. 0909-Steer2 voor Jasje 2 etc
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Voor we gaan stemmen moet er eerst een bikini-ronde komen
Als croupier? Dat lijkt me wel supertofquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef Bluezz het volgende:
Er is een carriereswitch gaande in huize Babi J. : papa F gaat bij het casino werken en hangt zijn scapino schoenen aan de wilgen
Da's maar een letter verschilquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef Bluezz het volgende:
Er is een carriereswitch gaande in huize Babi J. : papa F gaat bij het casino werken en hangt zijn scapino schoenen aan de wilgen
Niet in 1e instantie : eerst gastheer. Op het spui in DHquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Als croupier? Dat lijkt me wel supertof
Oh leuk! Waar?? Ik ken er 2, een in zandvoort en een in amsterdam (geloof ik)quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:51 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Voor we gaan stemmen moet er eerst een bikini-ronde komen
Als het voor sollicitaties is moet je Golfer wel serieus nemenquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Maargoed, mijn voorkeur was 2 en 5.
De CUL SC Hyvemind voorkeur is 3 en 5.
De seniorenvoorkeur is 4![]()
Zal 5 morgen nog eens in de donkerblauwe kleur bekijken...
denk dat donkerblauw wel een beetje ouwbollig is Steerquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn voorkeur is absoluut 2!! Ik ben dol op mannen in corduroyquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Ik hoor niet bij de seniorenvoorkeurquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
wat heb jij??quote:Op vrijdag 16 september 2011 21:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Moet al de hele dag om je lachen geloof ik
hier bij Newdayquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:55 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vandaag nog gezocht naar een knalrode blazer, nergens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |