Tofquote:Op donderdag 15 september 2011 18:05 schreef Sunnythesun het volgende:
ik krijg waarschijnlijk een 3e jaars stagaire het hele jaar
én de gymstudenten begeleiden.. ik denk dat de huiswerkopdrachten voor het coaching vak wat ik ga volgen wel goed gaan komen
Spannend! Wat is een retsuiarant?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:20 schreef golfer het volgende:
![]()
En omdat het nog steeds vakantie voor ons is gaan we vanavond maar weer eens heel vervelend uit eten bij Retsuiarant Fris in Haarlem.![]()
Nog even spammen naar onze eigen site:
http://www.paulentrudie.nl/dagelijkse-kost--nieuw-.php
Een typevautje.quote:
Hadden we maar een ipadquote:Op donderdag 15 september 2011 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Golfer, tip, zeg dan, kut iPad.
Je bent er weer!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:24 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Golfer, tip, zeg dan, kut iPad.
Heul hendig.. hoop dat ik een beetje een goeie krijg zodat ik hier en daar wat extra tijd heb voor dingenquote:
Volgens mij wíllen ze gewoon dat het lekt.. anders doe je dat toch niet zo??quote:Op donderdag 15 september 2011 18:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik moet ook zo lachen om die miljoenennota
Lijkt me leuk, al word ik niet goed bij zoiets als: structuren van yoghurt.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:20 schreef golfer het volgende:
![]()
En omdat het nog steeds vakantie voor ons is gaan we vanavond maar weer eens heel vervelend uit eten bij Restaurant Fris in Haarlem.![]()
He wat vervelend nouquote:Op donderdag 15 september 2011 18:20 schreef golfer het volgende:
![]()
En omdat het nog steeds vakantie voor ons is gaan we vanavond maar weer eens heel vervelend uit eten bij Restaurant Fris in Haarlem.![]()
Ik kijk eerlijk gezegd nooit echt graag op sites en menu'squote:Op donderdag 15 september 2011 18:27 schreef krakkemieke het volgende:
Lijkt me leuk, al word ik niet goed bij zoiets als: structuren van yoghurt.
quote:Ministerie -> NOS: "Er is een fout opgetreden in de testomgeving van de website. Er is per ongeluk getest met de echte #miljoenennota."
Ik wel, zo kan ik kiezen naar welk restaurant ik ga. Vaak voorkom ik zo ook dat ik een menukaart tref zonder spannende dingen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kijk eerlijk gezegd nooit echt graag op sites en menu's: ik zie het altijd wel als het op mijn bord ligt
Onvoorstelbaarquote:
Ik heb vaak die voorbeschouwing wel nodig omdat ik nooit kan kiezenquote:Op donderdag 15 september 2011 18:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik kijk eerlijk gezegd nooit echt graag op sites en menu's: ik zie het altijd wel als het op mijn bord ligt
Maar uiteindelijk is het wel fijn hoor! Kan je ook makkelijker op een keukenstoel zitten op visite enzo. Leer het nu maar, dat scheelt hopelijk een hernia ofzo.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:32 schreef LieLie het volgende:
Ik heb vandaag geprobeerd om er telkens op te letten dat ik rechtop zat, deed gewoon pijn!
Moet echt wel getraind worden denk ik
Faunavervalsing!quote:Op donderdag 15 september 2011 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
omg dus tóch! Ik dacht gister al dat ik een Halsbandparkiet hoorde, maar nu zag ik hem vliegen. Zijn ze al helemaal hier verzeild geraakt of zou dit een recent ontsnapt exemplaar zijn?
quote:
Ik zeg net voor jouw opmerking tegen Sun dat je bij dieren wel mag opmerken dat ze hier niet thuishorenquote:
Ik begreep er niks vanquote:Op donderdag 15 september 2011 18:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zeg net voor jouw opmerking tegen Sun dat je bij dieren wel mag opmerken dat ze hier niet thuishoren
Wat een leuke foto! Alerte junior en bedaarde Bellefleur!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:08 schreef borisz het volgende:
Beide poezen op 1 foto
[ afbeelding ]
Ik mag zo een blokje chocolade bij de theequote:Op donderdag 15 september 2011 19:03 schreef Sunnythesun het volgende:
typoes
Ik heb trek in iets lekkers
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik mag zo een blokje chocolade bij de thee
Haha, dat moet je ook niet hebben neequote:Op donderdag 15 september 2011 19:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
heb ik niet... en de overburen hebben alleen veel te ongezonde chocolade
Je verstaat geen Grunnings?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:30 schreef Isabeau het volgende:
Terug uit Groningen. Dat was een bijzondere bruiloftEn ik had enigszins moeite met het volledig kunnen volgen van de plechtigheid
Het leek me een raar moment ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:38 schreef Isabeau het volgende:
Het was de eerste keer dat ik Annie zag 'roken'
Komen in Nederland steeds meer voor.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:35 schreef Sunnythesun het volgende:
omg dus tóch! Ik dacht gister al dat ik een Halsbandparkiet hoorde, maar nu zag ik hem vliegen. Zijn ze al helemaal hier verzeild geraakt of zou dit een recent ontsnapt exemplaar zijn?
Jup, maar ik had ze nog niet hier in het dorp gezienquote:Op donderdag 15 september 2011 20:42 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Komen in Nederland steeds meer voor.
Natuurlijk ben ik er. Zit uit te buiken, glaasje wijn en fok, terwijl mannetje naar eastenders zit te kijken op de bbc.quote:
Naja, ik had je even gemist.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijk ben ik er. Zit uit te buiken, glaasje wijn en fok, terwijl mannetje naar eastenders zit te kijken op de bbc.
Alles goed met krakje?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Naja, ik had je even gemist.
Naar omstandigheden wel, ik mankeer niks. Ik word alleen gek van het wachten.quote:
Wat vervelend dat je nog steeds niet weet wat het geweest is zegquote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Was vandaag weer bij de longarts, weten nog steeds niet wat het is, maar het gaat langzaam aan beter met piet
Goed nieuws!quote:Op donderdag 15 september 2011 20:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Was vandaag weer bij de longarts, weten nog steeds niet wat het is, maar het gaat langzaam aan beter met piet
Ga je hier dan wegblijven?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Idd, binnenkort weer aan het werk, parttime, maar heb er zin in.
Overdag wel ja.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:54 schreef krakkemieke het volgende:
Maar Piet
[..]
Ga je hier dan wegblijven?
wat een goed nieuws Pietquote:Op donderdag 15 september 2011 20:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Idd, binnenkort weer aan het werk, parttime, maar heb er zin in.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:46 schreef borisz het volgende:
Leuke aflevering van College Tour.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmiddag kwam een ex-collega speciaal voor mij langs. hij werd gisteren gebeld door een andere collega en toen hij van haar hoorde dat ik ontslagen ben kwam hij vandaag langs om mij een hart onder de riem te steken, heel lief. daarna nog een soort van discussie gehad met boekhoudcollega maar ze moest ineens huilen omdat ze het erg vond voor me en toen hield ik het ook niet meer droog. en ik wilde vandaag niet huilen
Iets voor Ross?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:39 schreef Isabeau het volgende:
En alhoewel iedereen er echt prachtig uit zag, vrouwen worden toch wel erg streng en ouderlijk hoor van die klederdrachtIk vond Annie buitengewoon charmant in dat pak met hoge hoed
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
vanmiddag kwam een ex-collega speciaal voor mij langs. hij werd gisteren gebeld door een andere collega en toen hij van haar hoorde dat ik ontslagen ben kwam hij vandaag langs om mij een hart onder de riem te steken, heel lief. daarna nog een soort van discussie gehad met boekhoudcollega maar ze moest ineens huilen omdat ze het erg vond voor me en toen hield ik het ook niet meer droog. en ik wilde vandaag niet huilen
Ross in een uniform is meer watquote:
Jij in je uniformpje is beterquote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ross in een uniform is meer wat
Precies, dát.quote:Op donderdag 15 september 2011 22:37 schreef Isabeau het volgende:
je mag best huilen hoor, FFT, het is ook gewoon kut![]()
Wauwquote:Op donderdag 15 september 2011 23:42 schreef Den_Haag het volgende:
Als ik ooit het lef en de skills heb
Verslag staat:quote:Op donderdag 15 september 2011 22:10 schreef golfer het volgende:
Zo. Dat was best lekker eten, maar niet echt heel bijzonder.
Even foto's uploaden en verslagje schrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |