ik doe een beroep op de samenlevingquote:Op donderdag 15 september 2011 17:51 schreef Trollscience het volgende:
Je opent er nu zelf toch een?
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:51 schreef Trollscience het volgende:
Je opent er nu zelf toch een?
Terechte vraag. Mensen die op Oceanview hatenquote:Op donderdag 15 september 2011 17:51 schreef Dimens het volgende:
Waarom al die haat jegens Oceanview?
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:05 schreef o.us het volgende:
Terechte vraag. Mensen die op Oceanview haten.
quote:Op donderdag 15 september 2011 18:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Wie ?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:47 schreef Dimens het volgende:
[..]
Iemand die veel meer op het forum te zeggen heeft dan jij.
Lijk ik op jou dan ?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niet waar. Jij bent een mentaal beperkte triangeljosti met rectale bronchitus en een been.
Leugens.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:52 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oceanview is het wel gelukt een meisje op FOK! te hosselen.
Heb jij wel toestemming van je ouders om op FOK! te zitten ?quote:Op donderdag 15 september 2011 18:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat een comeback! [ afbeelding ]
Het onderwerp afleiden.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Heb jij wel toestemming van je ouders om op FOK! te zitten ?
Want dit is verplicht als je nog geen 16 bent.
gr gr P_z (de beste vriend van FOK!)
Ja of nee ? Als je dit niet hebt moet ik een TR maken.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:57 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Het onderwerp afleiden.
Wat een niveau
Huilliequote:Op donderdag 15 september 2011 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja of nee ? Als je dit niet hebt moet ik een TR maken.
Want ?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Tieft jezelf dan ook in de kliko.
Ik hoop oprecht dat je over een bananenschil uitglijdt.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
Als er geen troep op FOK! is ben ik gewoon een normale , nette user
Zolang jij er bent, is er altijd troep.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Want ?
Als er geen troep op FOK! is ben ik gewoon een normale , nette user
Verkapte doodsverwensing.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik hoop oprecht dat je over een bananenschil uitglijdt.
Wie heeft je daar om gevraagd?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Dit is niet de bedoeling , het is geen SC. Jullie hebben het topic gekaapt.
Nee, jij bent een geestelijk gestoorde mongool die meent de held op internet te moeten uithangen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:14 schreef Plastic_zak het volgende:
Dit is niet de bedoeling , het is geen SC. Jullie hebben het topic gekaapt.
Mensen die alleen maar kunnen scheldenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee, jij bent een geestelijk gestoorde mongool die meent de held op internet te moeten uithangen.
Mensen die alleen maar kunnen klikkenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die alleen maar kunnen schelden
Onderontwikkelde mensen
Precies, jij bent er ook een. Menen FOK! schoon te houden en een nazi te spelen terwijl niemand je daar om vroeg. Anders werd je wel gevraagd om een moderator te worden, dan werd je pas geacht om FOK! schoon te houden.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar kunnen schelden
Onderontwikkelde mensen
Waarom moet ik een mod zijn om FOK! schoon te houden ? Ik help de mods alleen maarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Precies, jij bent er ook een. Menen FOK! schoon te houden en een nazi te spelen terwijl niemand je daar om vroeg. Anders werd je wel gevraagd om een moderator te worden, dan werd je pas geacht om FOK! schoon te houden.
Jouw opa uit WOII zou veel aan je gehad hebben zo.
Moet ik echt drie keer dezelfde vraag stellen? Hebben zij jou daar om gevraagd? Zo nee; maak lol en niet ten koste van anderen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom moet ik een mod zijn om FOK! schoon te houden ? Ik help de mods alleen maar
Wat zeik je nou allemaal, kom dan lekker niet in KLB.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:50 schreef Bankpasje het volgende:
Wat zeiken jullie nou allemaal, ga dan lekker nietmet het ov
Bedoel je dat je een 7cm lange erectie krijgt als je weer eens "TR gemacht" loopt te roepen?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom moet ik een mod zijn om FOK! schoon te houden ? Ik help de mods alleen maar
Ze hebben het alle users gevraagd. Daarom hebben wij ook een knop om een TR te makenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Moet ik echt drie keer dezelfde vraag stellen? Heb je ze daar om gevraagd? Zo nee; maak lol en niet ten koste van anderen.
Dat knopje is er voor om policyoverschrijdende te melden die bedoeld zijn om mensen en het forum te raken.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze hebben het alle users gevraagd. Daarom hebben wij ook een knop om een TR te maken
Goede mod hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat knopje is er voor om policyoverschrijdende te melden die bedoeld zijn om mensen en het forum te raken.
Arg, toen ik mod was had ik echt een pleurishekel aan klikkende users zoals jou. Zou al jouw TR's weggeflikkerd hebben die niet serieus te nemen zijn.
Dat weet jij, jij bent net 2 maanden geregistreerd en meent al voor mod te spelen. Rot toch op.quote:
Je blijft niet ontopic. TR gemacht.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Stop wat moeite in je topic
Lok geen moderatie uit
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Jij begon.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Je blijft niet ontopic. TR gemacht.
Maak je geen zorgen Plastic_zak doet wel wat urine in een zakje, dan heb jij ook body lotion voor vanavond!quote:
Kapitaliseren op de opmerkingen van een ander.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat een comeback! [ afbeelding ]
Hypocriet TR gemacht.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Je blijft niet ontopic. TR gemacht.
quote:
Verworpen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:05 schreef o.us het volgende:
[..]
[/[quote]Op donderdag 15 september 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wie ?
Ga jij lekker topics openen in R&P over je brievenschrijvende jongetjes.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Plastic_zak doet wel wat urine in een zakje, dan heb jij ook body lotion voor vanavond!
[..]
Kapitaliseren op de opmerkingen van een ander.
[..]
Hypocriet TR gemacht.
Die post ging over OV.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
Verworpen.
Mijn post is veel later.
Is dat alles wat je kan aanslepen als argument?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:30 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ga jij lekker topics openen in R&P over je brievenschrijvende jongetjes.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
OV is in dit topic openbaar vervoer.
Niet de user
In de TT en OP staat alleen OV hoor, geen openbaar vervoer. Kan dus van alles zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet de user
Wat ben jij een mongool zeg. Blijf jij maar lekker in die onderontwikkelde SC van je, want slimme opmerkingen maak je niet echt.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet de user
Geenszins, ik strijd tegen het feit dat jij een vuige hypocriet bent.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Is dat alles wat je kan aanslepen als argument?
In dat geval zou ik degene zijn die begon, niet o.us. Maar:quote:Op donderdag 15 september 2011 19:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Niet de user
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:32 schreef o.us het volgende:
[..]
In de TT en OP staat alleen OV hoor, geen openbaar vervoer. Kan dus van alles zijn.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:32 schreef o.us het volgende:
[..]
In de TT en OP staat alleen OV hoor, geen openbaar vervoer. Kan dus van alles zijn.
Nu word het duidelijk dat het over een systeem gaat omdat het moet werken. En hoeveel Ov systemen hebben wij?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:50 schreef Bankpasje het volgende:
Bijna elke dag wordt er wel een topic gemaakt over de problemen rond het ov.
Wat zeiken jullie nou allemaal, ga dan lekker nietmet het ov en plaats alle klachten in een ov klachten topic, we zouden bijna wel een subforum hierover kunnen beginnen, maar dat doen we lekker niet muhahaha.
klacht : ov-topics
subklacht: ov![]()
Alle-in-one: niet snappen hoe het ov werkt![]()
![]()
grgr
[..]quote:
Mensen die niet met Oceanview om kunnen gaanquote:Op donderdag 15 september 2011 19:33 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu word het duidelijk dat het over een systeem gaat omdat het moet werken. En hoeveel Ov systemen hebben wij?
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Mensen die niet met Ocenview om kunnen gaan
Je voordoen alsof je dom bent.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Mensen die niet met Ocenview om kunnen gaan
Hopen:') eckte bazen huren daar iemand voor.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:34 schreef Trollscience het volgende:
Tering Plastic_zak, wat ben jij een mongool. Ik hoop dat je een keer wordt afgeronseld in een steegje.
14 jaarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:34 schreef Trollscience het volgende:
Tering Plastic_zak, wat ben jij een mongool. Ik hoop dat je een keer wordt afgeronseld in een steegje.
Die van mij schrijven alleen geen brievenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Pas op hij heeft vast invloedrijke vrienden!
Nee hoor we nemen je alleen niet zo serieus vanwege je leeftijd?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mooie hoor. Als je niets meer weet te zeggen mijn leeftijd oproepen.
Hulde
De cultuur barbaren!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Die van mij schrijven alleen geen brieven
Wat een kutleven moet jij hebbenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Mooie hoor. Als je niets meer weet te zeggen mijn leeftijd oproepen.
Hulde
Er staat OV. Geen openbaar vervoer. En geen Oceanview. Gaan jullie maar het openbaar vervoer intepreteren, wij Oceanview omdat hij baziger is dat jij. Problem solved.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:35 schreef Argo het volgende:
[..]
Je voordoen alsof je dom bent.Of nee misschien ben je echt dom? Dan moet ik het je vergeven omdat je er niks aan kan doen. Hebben ze je nooit leren lezen? Ook als ik terug kijk heb ik zeer weinig oceanview klacht topics gezien. En erg veel openbaar vervoer topics. Ik denk dus dat je echt terug naar de school moet?
[..]
Hopen:') eckte bazen huren daar iemand voor.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef o.us het volgende:
Oceanview omdat hij baziger is dat jij. Problem solved.
Valt wel mee, ik heb aardige mensen om me heen en heb zo nu en dan toevallig tandpijn. Jij? Je druk maken om wat mensen over je denken op het internet,quote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat een kutleven moet jij hebben
Nee hoor hij klaagt duidelijk over de topics, die per week komen, en er zijn helemaal geen oceanview klachten topics. Althans niet zo frequent als openbaar vervoer topics. Het lijkt me dus evident dat het over het openbaar vervoer gaat. Wat jullie doen is jezelf voor de domme houden of niet kunnen lezen. Weeg de openbaar vervoer klachten af tegen de ocean view klachten. En kom dan terug. En onderbouw je argument eens.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef o.us het volgende:
[..]
Er staat OV. Geen openbaar vervoer. En geen Oceanview. Gaan jullie maar het openbaar vervoer intepreteren, wij Oceanview omdat hij baziger is dat jij. Problem solved.
Niet gelezen omdatquote:Op donderdag 15 september 2011 19:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee hoor hij klaagt duidelijk over de topics, die per week komen, en er zijn helemaal geen oceanview klachten topics. Althans niet zo frequent als openbaar vervoer topics. Het lijkt me dus evident dat het over het openbaar vervoer gaat. Wat jullie doen is jezelf voor de domme houden of niet kunnen lezen. Weeg de openbaar vervoer klachten af tegen de ocean view klachten. En kom dan terug. En onderbouw je argument eens.
Je begeleiders doen alleen maar aardig tegen je omdat het moet.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik heb aardige mensen om me heen en heb zo nu en dan toevallig tandpijn. Jij? Je druk maken om wat mensen over je denken op het internet,
Het zijn geen begeleiders, het zijn docenten.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je begeleiders doen alleen maar aardig tegen je omdat het moet.
Met andere woorden faal je nog harder, want je gebruikt nu het argument van stil zwijgen. Erg krachtig erg bazig! En dan andere mensen beschuldigen. Alles wat jij doet is zoeken naar loopholes zodat je kan trollen. Terwijl die loopholes niet eens bestaan omdat het duidelijk is wat ts bedoelt.quote:
Tis dat ik er betaald voor krijg ja..quote:Op donderdag 15 september 2011 19:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je begeleiders doen alleen maar aardig tegen je omdat het moet.
Hier serieus op ingaanquote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Met andere woorden faal je nog harder, want je gebruikt nu het argument van stil zwijgen. Erg krachtig erg bazig! En dan andere mensen beschuldigen. Alles wat jij doet is zoeken naar loopholes zodat je kan trollen. Terwijl die loopholes niet eens bestaan omdat het duidelijk is wat ts bedoelt.
[..]
Tis dat ik er betaald voor krijg ja..
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:39 schreef Argo het volgende:
[..]
Met andere woorden faal je nog harder, want je gebruikt nu het argument van stil zwijgen. Erg krachtig erg bazig! En dan andere mensen beschuldigen. Alles wat jij doet is zoeken naar loopholes zodat je kan trollen. Terwijl die loopholes niet eens bestaan omdat het duidelijk is wat ts bedoelt.
[..]
Tis dat ik er betaald voor krijg ja..
Ook MK zegt dat ov hier voor openbaar vervoer staat.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja verdomme. Normaal was ik de perfecte leerling maar sinds ik met ov moet vaak vertraging.
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:40 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Hier serieus op ingaan_!
En allebei vallen jullie in de argumentatie van het stilzwijgen. Geef toe gewoon eerlijk toe dat je fout zit.quote:
Omdat MK het zegt, is het zo.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:40 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ook MK zegt dat ov hier voor openbaar vervoer staat.
Mensen zonder eigen mening.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Omdat MK het zegt, is het zo.
Waar gaat dit over?!quote:Op donderdag 15 september 2011 19:40 schreef Argo het volgende:
[..]
[..]
En allebei vallen jullie in de argumentatie van het stilzwijgen. Geef toe gewoon eerlijk toe dat je fout zit.
Ik kan het begrijpen. Toen ik voor het eerst met Oceanview moest kon ik zijn verleidingen ook niet weerstaan, waardoor ik vaak te laat was.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:40 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja verdomme. Normaal was ik de perfecte leerling maar sinds ik met ov moet vaak vertraging.
Ik wel en dat was vreselijk heb een dag ban gekregen die pauper gooide alle goeie topics dicht.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef Plastic_zak het volgende:
Wat ben ik blij dat ik nog niet op FOK! zat toen o.us mod was![]()
Schelden met syndroom van down.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?!Jij bent gewoon te mongolisch om een grapje in te zien, en je laat je zo makkelijk op de kast jagen. Ik gebruik het "argument van stilzwijgen" omdat ik je nog een beetje in je waarde wil laten
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Oh zeg dan eerder dat het over Oceanview gaat.Mensen die haten op Ocean.
![]()
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik kan het begrijpen. Toen ik voor het eerst met Oceanview moest kon ik zijn verleidingen ook niet weerstaan, waardoor ik vaak te laat was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |