Mensen die alleen maar kunnen klikkenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
Mensen die alleen maar kunnen schelden
Onderontwikkelde mensen
Precies, jij bent er ook een. Menen FOK! schoon te houden en een nazi te spelen terwijl niemand je daar om vroeg. Anders werd je wel gevraagd om een moderator te worden, dan werd je pas geacht om FOK! schoon te houden.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die alleen maar kunnen schelden
Onderontwikkelde mensen
Waarom moet ik een mod zijn om FOK! schoon te houden ? Ik help de mods alleen maarquote:Op donderdag 15 september 2011 19:20 schreef o.us het volgende:
[..]
Precies, jij bent er ook een. Menen FOK! schoon te houden en een nazi te spelen terwijl niemand je daar om vroeg. Anders werd je wel gevraagd om een moderator te worden, dan werd je pas geacht om FOK! schoon te houden.
Jouw opa uit WOII zou veel aan je gehad hebben zo.
Moet ik echt drie keer dezelfde vraag stellen? Hebben zij jou daar om gevraagd? Zo nee; maak lol en niet ten koste van anderen.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom moet ik een mod zijn om FOK! schoon te houden ? Ik help de mods alleen maar
Wat zeik je nou allemaal, kom dan lekker niet in KLB.quote:Op donderdag 15 september 2011 17:50 schreef Bankpasje het volgende:
Wat zeiken jullie nou allemaal, ga dan lekker nietmet het ov
Bedoel je dat je een 7cm lange erectie krijgt als je weer eens "TR gemacht" loopt te roepen?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom moet ik een mod zijn om FOK! schoon te houden ? Ik help de mods alleen maar
Ze hebben het alle users gevraagd. Daarom hebben wij ook een knop om een TR te makenquote:Op donderdag 15 september 2011 19:22 schreef o.us het volgende:
[..]
Moet ik echt drie keer dezelfde vraag stellen? Heb je ze daar om gevraagd? Zo nee; maak lol en niet ten koste van anderen.
Dat knopje is er voor om policyoverschrijdende te melden die bedoeld zijn om mensen en het forum te raken.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:23 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ze hebben het alle users gevraagd. Daarom hebben wij ook een knop om een TR te maken
Goede mod hoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat knopje is er voor om policyoverschrijdende te melden die bedoeld zijn om mensen en het forum te raken.
Arg, toen ik mod was had ik echt een pleurishekel aan klikkende users zoals jou. Zou al jouw TR's weggeflikkerd hebben die niet serieus te nemen zijn.
Dat weet jij, jij bent net 2 maanden geregistreerd en meent al voor mod te spelen. Rot toch op.quote:
Je blijft niet ontopic. TR gemacht.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:26 schreef Plastic_zak het volgende:
Geen privacygegevens (Hyves, foto's etc.)
Geen plaatjes, alleen in de slowchat
Geen bagger, iedereen weet wat dat is, gaan we niet meer uitleggen.
Geen flamewars/jailbait en andere ongein
Blijf ontopic
Normale TT en normale OP.
Stop wat moeite in je topic
Lok geen moderatie uit
Voor verzonnen topics koop je maar een dagboek
Jij begon.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Je blijft niet ontopic. TR gemacht.
Maak je geen zorgen Plastic_zak doet wel wat urine in een zakje, dan heb jij ook body lotion voor vanavond!quote:
Kapitaliseren op de opmerkingen van een ander.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Wat een comeback! [ afbeelding ]
Hypocriet TR gemacht.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:27 schreef o.us het volgende:
[..]
Je blijft niet ontopic. TR gemacht.
quote:
Verworpen.quote:Op donderdag 15 september 2011 18:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Terechte vraag. Mensen die op Oceanview haten.
[/[quote]Op donderdag 15 september 2011 18:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wie ?
Ga jij lekker topics openen in R&P over je brievenschrijvende jongetjes.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen Plastic_zak doet wel wat urine in een zakje, dan heb jij ook body lotion voor vanavond!
[..]
Kapitaliseren op de opmerkingen van een ander.
[..]
Hypocriet TR gemacht.
Die post ging over OV.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:29 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
[..]
Verworpen.
Mijn post is veel later.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |