abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 september 2011 @ 17:44:50 #1
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_101982938
Marokkaanse jongeren hebben “een soort etnisch monopolie” op straatoverlast gekregen. Dat zegt PvdA-Kamerlid Diederik Samsom, die in het geheim al bijna een jaar ook straatcoach is, in een interview met NRC Handelsblad.

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)overlast-straattuig/



Hele interview:
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_101983227
Schokkend nooit van Samsung verwacht.
pi_101983302
Wat goed van hem. Hopelijk helpen zijn ervaringen de koers binnen het PvdA te bepalen.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_101983380
Autochtoon geweld in Noord. Daar hebben de Marokkanen dus geen monopolie...
  donderdag 15 september 2011 @ 18:03:57 #5
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_101983525
Tvp. Kan op mijn foon dat knipsel niet lezen. Wel respect voor hem om hier voor te gaan. :Y .
  Moderator donderdag 15 september 2011 @ 18:07:40 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_101983624
Dat is wel de daad bij het woord voegen top!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_101983787
Samson had mijn respect al verdient met z'n achtergrond. Dit versterkt dat alleen maar.
Nu nog wat humor in de mix en het is een held.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 15 september 2011 @ 18:13:58 #8
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_101983824
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:12 schreef waht het volgende:
Samson had mijn respect al verdient met z'n achtergrond.
Welke achtergrond? Kernfysicus?
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_101983845
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:13 schreef MREn het volgende:

[..]

Welke achtergrond? Kernfysicus?
Ja. _O_
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 15 september 2011 @ 18:16:36 #10
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_101983912
Dat was Abdul Quadeer Khan ook, maar die heeft mooi in Almelo wat tekeningen onder het kopieerapparaat gelegd en daarna het Pakistaanse kernprogramma gestart ;)
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_101984286
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:58 schreef fokker2012 het volgende:
Autochtoon geweld in Noord. Daar hebben de Marokkanen dus geen monopolie...
Zo hee, je hebt één alinea onthouden...
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_101984386
Prima vent, heb wel weinig met PVDA, maar eigenlijk zou elke politicus dit soort dingen moeten doen, om in de praktijk te ondervinden hoe het toe gaat. En dan niet even een snuffelsessie van een dag, maar gewoon 3 maanden lang tijdens het reces.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_101985243
Hij ziet er nu wel gevaarlijk uit waarom heeft ie geen haar meer
  donderdag 15 september 2011 @ 19:24:38 #14
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_101986483
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 18:57 schreef Athlon64x het volgende:
Hij ziet er nu wel gevaarlijk uit waarom heeft ie geen haar meer
Wie neemt een kernfysicus met haar nou serieus?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_101986547
Waarom hebben straatcoaches een oortje in?
pi_101986741
_O_ Mooie.actie
Ik schijt ermee uit. Doei , bedankt voor het fokken.
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 15 september 2011 @ 19:43:16 #17
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_101987494
Nette actie van Samson. ^O^
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 15 september 2011 @ 19:50:51 #18
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_101987852
Opmerkelijk dat hij als PVDA'er hiermee zo open naar buiten komt. Hij bevestigd hiermee wel enigszins het beeld van "De elite-PVDA-ers weten helemaal niet wat er gebeurt, als ze dat wisten dan dachten ze er wel anders over".

Maar niks dan respect voor zijn actie. Hij is open en onbevooroordeeld 'het straatleven' ingegaan om zelf te ervaren in hoeverre het nu klopt dat Marokkanen zeer vaak een bron van overlast en terreur zijn. En is ook eerlijk genoeg om te vertellen hoe hij dit dan ervaren heeft.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_101988805
Ik vind dit verslag open en eerlijk. Ben alleen geneigd de credits louter aan Samsom toe te schuiven, in plaats van de gehele pvda. En dat heeft alles te maken met het "één zwaluw" principe.
pi_101989346
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:25 schreef Poppenkastpop het volgende:
Waarom hebben straatcoaches een oortje in?
De boel kan zo nu en dan uit de klauwen lopen. Dan geldt het 'samen sta je sterk'-principe.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_101994999
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef LXIV het volgende:
Opmerkelijk dat hij als PVDA'er hiermee zo open naar buiten komt. Hij bevestigd hiermee wel enigszins het beeld van "De elite-PVDA-ers weten helemaal niet wat er gebeurt, als ze dat wisten dan dachten ze er wel anders over".
De straatcoaches zijn volgens mij een (door de geclaimd) PvdA-idee dat ondanks alle beschimpingen best aardig werkt. Dus in die zijn snap ik dit wel.
quote:
Maar niks dan respect voor zijn actie. Hij is open en onbevooroordeeld 'het straatleven' ingegaan om zelf te ervaren in hoeverre het nu klopt dat Marokkanen zeer vaak een bron van overlast en terreur zijn. En is ook eerlijk genoeg om te vertellen hoe hij dit dan ervaren heeft.
Doet hij netjes :)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_101995730
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 19:50 schreef LXIV het volgende:
...om zelf te ervaren in hoeverre het nu klopt dat Marokkanen zeer vaak een bron van overlast en terreur zijn.
Paspoort afnemen en tussen Tarifa-Tanger laten zwemmen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_101997024
Samson binnenkort naar de PVV ;)
pi_101997118
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:17 schreef Clan het volgende:
Samson binnenkort naar de PVV ;)
Dan had hij het systeem van straatcoaches finaal af moeten branden ;)
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_101997564
laat maar
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_101997767
Leuk, Diederik dat je een al zolang bekend probleem met je eigen blauwe ogen geconstateerd hebt... :|W

Oplossingen komen er alleen nooit van die faalhazenpartij van je. :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_101997862
Maar ook Samson heeft het ei van columbus niet gevonden inzake deze kwestie.

Ja er is irritant gedrag en ja daar moet je goed en hart tegen optreden. Tot zover 100% mee eens. Laat ze zien dat bepaald gedrag niet door de beugel kan.

Maar alleen daarmee kom je er gewoon niet.

Maar waar komt het vandaan? Hoe gaan we om met de toegenomen tegenstellingen? Hoe zit het met de identiteitskwesties van mensen die in zo een multiculturele wijk opgroeien? Wie of wat ben ik zijn basale vragen die voor iedereen belangrijk zijn.

Er is iets waardoor het wringt, waardoor mensen zich onderscheiden. Geen wij Amsterdammers, maar wij blanken wij Marokkanen etc. Daar moet heel goed naar gekeken worden. Harde taal kennen we wel inmiddels.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_101997957
quote:
13s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:28 schreef El_Matador het volgende:
Leuk, Diederik dat je een al zolang bekend probleem met je eigen blauwe ogen geconstateerd hebt... :|W

Oplossingen komen er alleen nooit van die faalhazenpartij van je. :r
Toch de meest constructieve partij in het integratiedebat.

VVD&CDA doen vooral waar ze decennialang goed in zijn geweest -> wegkijken
PVV ja ach de PVV need I say more?

GL en D66 hebben soms ook wel wat goede ideetjes maar helaas af en toe van het niveau proefballonsetje.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_101998310
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:19 schreef du_ke het volgende:

[..]

Dan had hij het systeem van straatcoaches finaal af moeten branden ;)
Als ik dit van hem lees komt dat toch wel erg overeen en nu komt hij zelfs met oplossingen die erg PVV zijn. Niet dat ik tegen oplossingen ben, maar het geeft een beetje de visie van veel politici weer; ze weten weinig van de buitenwereld.

De PvdA'er erkent dat de aanpak van de Marokkanenproblematiek 'een enorm zwakke plek' is van zijn partij. Naar aanleiding van zijn ervaringen in Amsterdam pleit Samsom voor een hardere, duidelijkere en eerdere aanpak van overlastgevers.

http://www.elsevier.nl/we(...)olie-op-overlast.htm
pi_101998475
Ik ben benieuwd, wat ziet hij onder een strenge aanpak? Want juist uit de PvdA hoek komen steeds meer geluiden voor een strenge aanpak.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_101999158
Even een selectie van de reacties op Elsevier.nl waar weldenkend Nederland samenkomt.

quote:
Ik blijf nog de beste oplossing vinden uitzetten met het hele gezin maar helaas dat kan nog niet...
quote:
Eindelijk ziet ook hij het licht ! EN NU DOORPAKKEN !
- regelgeving aanscherpen (LEERS/OPSTELTEN) en bij 2e vergrijp direct terugsturen naar Marokko, ze hebben toch die nationaliteit nooit verloren.
Dus dat kan makkelijk !
Komt toch nooit goed met hen.
quote:
(de lange lat en de ondergrondse kerker).
Dan is hier de lol er snel vanaf en rot een aantal vanzelf op.
De rest is tijd, energie en geldverspilling, primaten kun je geen beschaving bij brengen.
quote:
Overigens nog steeds drukt Samson zich behoedzaam uit, want inmiddels zijn Marokkanen uitgegroeid tot een ware plaag.
quote:
"Niets te maken met de islam"?? Dit heeft ALLES te maken met de islam, hun respectloosheid (schelden en spugen naar vrouwen) hun superioriteitsgevoel, gebrek aan moraal,etc. alles wat ze meekrijgen van hun opvoeders en imams!
http://www.elsevier.nl/we(...)genr=12&showall=true
Het niveau van Nederland anno 2011. Schokkend.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_101999202
Goh dat heb ik nou al 30 jaar meegemaakt.

Maar als ik het zei was ik bang, fascistisch of stond niet open voor deze enorme culturele verrijking die Nederland altijd al nodig heeft gehad.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101999269
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Goh dat heb ik nou al 30 jaar meegemaakt.

Maar als ik het zei was ik bang, fascistisch of stond niet open voor deze enorme culturele verrijking die Nederland altijd al nodig heeft gehad.
Hij zegt dat het niets te maken heeft met de islam, deel je zijn visie?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_101999303
quote:
10s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Goh dat heb ik nou al 30 jaar meegemaakt.

Maar als ik het zei was ik bang, fascistisch of stond niet open voor deze enorme culturele verrijking die Nederland altijd al nodig heeft gehad.
Tja, maar jij bent ook geen kale kernfysica gestuurd hebbende PvdA'er.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_101999691
quote:
15s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:51 schreef De_Nuance het volgende:
Even een selectie van de reacties op Elsevier.nl waar weldenkend Nederland samenkomt.

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]

http://www.elsevier.nl/we(...)genr=12&showall=true
Het niveau van Nederland anno 2011. Schokkend.
Ik heb jou vandaag nog helemaal geen bijdrage aan welke discussie dan ook zien leveren, alleen maar bekritiseren en zich zaken afvragen, maar oplossingen heb ik jou nog niet zien aandragen, getuige alleen al je reacties in dit topic.

Met als dieptepunt deze reactie, je had net zo goed dit forum en de reacties erop kunnen citeren want dat is precies hetzelfde.
pi_101999757
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:00 schreef Clan het volgende:

[..]

Ik heb jou vandaag nog helemaal geen bijdrage aan welke discussie dan ook zien leveren, alleen maar bekritiseren en zich zaken afvragen, maar oplossingen heb ik jou nog niet zien aandragen, getuige alleen al je reacties in dit topic.

Met als dieptepunt deze reactie, je had net zo goed dit forum en de reacties erop kunnen citeren want dat is precies hetzelfde.
Bedankt voor je mening.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_101999946
Samson zit nu in het programma Pauw en Witteman.
pi_102000064
quote:
Ken je het romantische beeld van integratie? Dat we elkaar gaan begrijpen en op elkaar gaan lijken? Nou dat klopt dus niet.
JOH! :D
Sommige mensen hier uit Meppel en Kampen en zo mogen dat ook wel eens gaan ondervinden.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102000114
Mensen die nog nooit in contact zijn geweest met moslims hebben nog altijd een neagtiever beeld van moslims dan mensen die wel in contact zijn geweest met moslims,

Diederik gaat naar de plek waar het het meest mis is gegaan en gaat dat lekker projecteren op heel de integratie.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102000183
quote:
5s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:53 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Hij zegt dat het niets te maken heeft met de islam, deel je zijn visie?
Ik denk niet dan de gemiddelde scooterrijdende kut-Marokkaan een tyfushond is puur en alleen vanwege de islam. Ik denk wel dat zijn islamitische achtergrond het makkelijk maakt schijt te hebben aan die ongelovige slappe infedel.

En die NLe wout met zijn (en ik citeer) lachwekkende korte mouwen en broek faciliteert dat dan.

Die gasten begrijpen maar 1 taal en dat is geweld en dat weet ik al heel, heel lang. Stomp de Marokkaan met de grootste smoel op z'n bek, gelijk, en een week later doet hij alsof hij je beste vriend is. Net een hond.

[ Bericht 0% gewijzigd door Die_Hofstadtgruppe op 16-09-2011 11:47:17 ]
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102000202
quote:
7s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:10 schreef De_Nuance het volgende:
Mensen die nog nooit in contact zijn geweest met moslims hebben nog altijd een neagtiever beeld van moslims dan mensen die wel in contact zijn geweest met moslims,

Diederik gaat naar de plek waar het het meest mis is gegaan en gaat dat lekker projecteren op heel de integratie.
Joh waar in NL hebben mensen nog nooit contact gehad met moslims? Kom op zeg hou jezelf niet voor de gek.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102000268
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Joh waar in NL hebben mensen nog nooit contact gehad met moslims? Kom op zeg hou jezelf niet voor de gek.
Platteland.
pi_102000271
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:11 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ik denk niet dan de gemiddelde scooterrijdende kut-Marokkaan een tyfushond puur en alleen vanwege de islam. Ik denk wel dat zijn islamitische achtergrond het makkelijk maakt schijt te hebben aan die ongelovige slappe infedel.

En die NLe wout met zijn (en ik citeer) lachwekkende korte mouwen en broek faciliteert dat dan.

Die gasten begrijpen maar 1 taal en dat is geweld en dat weet ik al heel, heel lang. Stomp de Marokkaan met de grootste smoel op z'n bek, gelijk, en een week later doet hij alsof hij je beste vriend is. Net een hond.
Fijn he dat het nu geaccepteerd is te kankeren op moslims, ken je nog meer scheldwoorden of agressieve termen of is dit het wel?

En dan vind hij het raar dat ie voor fascist wordt uitgemaakt.

Ik neem aan dat dit niet kan op fok dus ga er melding van maken.
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102000273
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 22:53 schreef waht het volgende:

[..]

Tja, maar jij bent ook geen kale kernfysica gestuurd hebbende PvdA'er.
Nee wel enigzins kalende economie gestudeerde kleine zelfstandige. Dus?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102000301
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:13 schreef Poppenkastpop het volgende:

[..]

Platteland.
Onzin. NL is een postzegel en die gebieden bestaan niet.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102000332
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Joh waar in NL hebben mensen nog nooit contact gehad met moslims? Kom op zeg hou jezelf niet voor de gek.
Ik doe een paar keuzevakken op de universiteit met betrekking tot multiculturele samenleving en dit is mij verteld door mijn docent die er onderzoek naar doet.

En volgens mij kom je nooit buiten de randstad want in enorme delen van Nederland wonen geen moslims. :')
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102000357
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Onzin. NL is een postzegel en die gebieden bestaan niet.
Er is een verschil tussen een keer een moslim gezien hebben en een moslim kennen of als collega hebben en dergelijke. Snap je dat niet?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_102000373
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:13 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Fijn he dat het nu geaccepteerd is te kankeren op moslims, ken je nog meer scheldwoorden of agressieve termen of is dit het wel?

En dan vind hij het raar dat ie voor fascist wordt uitgemaakt.
Wat is daar fascistisch aan? Weet je wel wat dat woord betekent of lul je het gewoon maar na?

quote:
Ik neem aan dat dit niet kan op fok dus ga er melding van maken.


Jij postte hier eerst onder een naam als LXVI of zo toch?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_102000389
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 23:14 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Onzin. NL is een postzegel en die gebieden bestaan niet.
Ze een keer tegenkomen is wat anders dan echt contact hebben. Er zijn hier in de omgeving zat mensen die nooit contact hebben gehad met Moslims.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')