Helpt voor mij ook wel, maar dan wel chillmuziek! Leer(de) namelijk altijd in de UB, waar mensen niet gewoon stil waren maar, te harde muziek aanhadden, krakende zakjes eten hadden en met elkaar gingen overleggenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:51 schreef V1z0R het volgende:
GB, anders eerst die dingetjes uit de weg ruimen en dan concentreren op 't leren?
Leer jij met muziek trouwens? < helpt echt!
[..]
Lees net dat je gelijk hebt!quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eerst schoenen kopen?Ach, ik ben ook gewoon overmatig zenuwachtig. Weet niet wat me overkomt, ben normaal best nuchter.
En ik leer niet met muziek, ik dacht juist dat dat af zou leiden. Maar ik kan het altijd even proberen, natuurlijk
Jemig, een JAAR??? Dat vind ik echt absurd lang zeg! Ik weet dat er in de tweedelijnszorg langere wachttijden zijn, meeste mensen die ik doorverwijs moeten zo'n 5-10 weken wachten, en in de eerste lijnszorg kun je meestal direct of max 2 weken later terecht. En ik denk dat dit ook het verschil is tussen Amsel en Ewelina... Dat ze in verschillende 'lijnen' zitten..quote:Op donderdag 15 september 2011 23:03 schreef Ewelina het volgende:
3 maanden voor de intake... en dan praat ik nog niet eens over behandeling. Die wachttijden kunnen oplopen tot een jaar.
Heerlijk systeem hebben we hequote:Op vrijdag 16 september 2011 00:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dan ben je vooral academicus zonder werk-ervaring.
Als je therapie wilt geven moet je nog dure, particuliere postdoctorale opleidingen doen waarvoor je nog moet solliciteren ook en je moet ook nog eens al als psycholoog aan het werk zijn om toegelaten te worden.
Het verrassingsmenu bestond uit zalmterrine, varkenshaas in parmaham met rode portsaus en geblancheerde courgette, witte chocolademousse met krokante korst en frambozen.
ik heb altijd klassiek op staan, want daar wordt meestal niet in gezongen en dan word ik niet afgeleid door de woordenquote:Op vrijdag 16 september 2011 10:53 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Eerst schoenen kopen?Ach, ik ben ook gewoon overmatig zenuwachtig. Weet niet wat me overkomt, ben normaal best nuchter.
En ik leer niet met muziek, ik dacht juist dat dat af zou leiden. Maar ik kan het altijd even proberen, natuurlijk
Ja maar je wil ook niet dat iedereen die een studie psychologie afrond meteen psycholoog is... believe mequote:Op vrijdag 16 september 2011 11:07 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Heerlijk systeem hebben we he![]()
Van wat ik aan psychologiestudenten gezien heb wil ik ook niet dat iedere afgestudeerde überhaupt psycholoog wordtquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:08 schreef Nallie het volgende:
[..]
Ja maar je wil ook niet dat iedereen die een studie psychologie afrond meteen psycholoog is... believe me
Een Engels-major meer of minder maakt dan weer niet uitquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Van wat ik aan psychologiestudenten gezien heb wil ik ook niet dat iedereen afgestudeerde überhaupt psycholoog wordt
Ja maar daarom zijn de criteria voor GZ dus zo strengquote:Op vrijdag 16 september 2011 11:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Van wat ik aan psychologiestudenten gezien heb wil ik ook niet dat iedereen afgestudeerde überhaupt psycholoog wordt
Overhemden van vriendje. Maar toen was ik on a roll en heb ik zelfs theedoeken gestreken. En nu zie ik kreukelige boxershorts liggen... *huilt mee*quote:
Ik heb/hou ook de hele dag trek als ik ontbijt met havermout. Heel irritant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:27 schreef KathyH. het volgende:
Tot nu toe:
o - havermout & appel
t - 1/2 bak magere kwark & 2 kiwi's & handje noten
t - 2 boterhammen, appelstroop, huttenkase
Argh. Honger!!Héél irritant want ik moet leren.
Zo maar even de was ophangen en naar buiten ofzo, pff.
Nee!!!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:34 schreef anna82 het volgende:
[..]
Overhemden van vriendje. Maar toen was ik on a roll en heb ik zelfs theedoeken gestreken. En nu zie ik kreukelige boxershorts liggen... *huilt mee*
Ja? hoeveel neem je dan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik heb/hou ook de hele dag trek als ik ontbijt met havermout. Heel irritant.
^^^^^^^quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:39 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Nee!!!!Doe niet!
Theedoeken strijken is nog acceptabel, maar boxershorts?!![]()
Bied weerstand! Je kunt het!
Ga schoenen kopen ofzo! Je hebt vast nog een paar nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |