Een keppeltje en een burqa zijn echt twee verschillende dingen, mij gaat het erom dat je, voor communicatie, het gezicht moet kunnen zien.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een keppeltje ook maar verbieden? Joden geloven namelijk ook niet bepaald frisse meuk? Kruisjes om de nek ook?
Nu gaat het er weer om dat je je gezicht moet laten zien. Net was het probleem nog dat het een of ander symbool is van een verderfelijke ideologie.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:10 schreef Clan het volgende:
[..]
Een keppeltje en een burqa zijn echt twee verschillende dingen, mij gaat het erom dat je, voor communicatie, het gezicht moet kunnen zien.
Net zoals hij nooit in Frankrijk en Belgie er door zou komen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:11 schreef MaGNeT het volgende:
Weddenschap:
Deze wet komt niet door de 1e kamer.
Daar werkt het tot stand komen van wetten anders.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Net zoals hij nooit in Frankrijk en Belgie er door zou komen.
He: Burqadraagsters zijn DE verpersoonlijking van zwart-wit denken: moslim is goed, niet-moslim is slecht.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu gaat het er weer om dat je je gezicht moet laten zien. Net was het probleem nog dat het een of ander symbool is van een verderfelijke ideologie.
Vrij vergelijkbaar hoor. Het is geen Engeland die echt met een heel ander systeem werkt.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:12 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar werkt het tot stand komen van wetten anders.
En toen dacht jij: laat ik dat trekje eens overnemen?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
He: Burqadraagsters zijn DE verpersoonlijking van zwart-wit denken: moslim is goed, niet-moslim is slecht.
100 tot 200 is de schattingquote:Op donderdag 15 september 2011 16:13 schreef DeRakker. het volgende:
hoeveel mensen dragen het? 2000?
waar we ons druk om maken
Je gebruikt geen telefoon?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:10 schreef Clan het volgende:
[..]
Een keppeltje en een burqa zijn echt twee verschillende dingen, mij gaat het erom dat je, voor communicatie, het gezicht moet kunnen zien.
Nee ik geef ze de consequentie van hun gedrag.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En toen dacht jij: laat ik dat trekje eens overnemen?
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:15 schreef MaGNeT het volgende:
Er is al een work-around voor de nieuwe wet gevonden
http://www.feestkleding365.nl/accessoires/boerka/
Gast, jij verwijt burqafiguren dat zij niet-moslims haten. Maar intussen is het enige wat jij doet moslims haten. Je bent gewoon een omgekeerde burqadraagster (althans, zoals ze volgens jou zijn).quote:Op donderdag 15 september 2011 16:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee ik geef ze de consequentie van hun gedrag.
Dat was geen probleem maar om de discutabiliteit van je uitspraak aan te gevenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nu gaat het er weer om dat je je gezicht moet laten zien. Net was het probleem nog dat het een of ander symbool is van een verderfelijke ideologie.
En alle bedrijven zijn vandaag ineens niet meer met de economie bezig maar met het verbod op de burqa's?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:11 schreef MaGNeT het volgende:
Weddenschap:
Deze wet komt niet door de 1e kamer.
Het is niets meer dan een afleiding van de aankomende bezuinigingen en de Griekenland crisis.
Zie de timing...
Gast, geef nou maar gewoon toe dat die hele identificatieplicht je geen reet kan schelen. Het gaat je puur om het feit dat je het niet hebt op burqa's en de islam.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:20 schreef Clan het volgende:
[..]
Dat was geen probleem maar om de discutabiliteit van je uitspraak aan te geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |