http://www.volkskrant.nl/(...)ng-over-Merkel.dhtmlquote:Berlusconi in verlegenheid door seksuele opmerking over Merkel
Berlusconi is in grote verlegenheid gebracht, omdat telefoontaps uit onderzoeksdossiers van het OM blijven uitlekken. Zo zou de premier zich in zeer vulgaire bewoordingen hebben uitgelaten over Angela Merkel. De eerste vrouwelijke bondskanselier van Duitsland zou een 'onneukbare dikke kont' hebben.
Premier Silvio Berlusconi van Italië zou liefst vandaag nog de publicatie van afgeluisterde telefoongesprekken per decreet verbieden, meldt persbureau ANSA. President Giorgio Napolitano weigert echter de vereiste handtekening te zetten, omdat hij de plannen van de regering in strijd acht met de grondwet.
Ook vanuit het centrumrechtse kamp van Berlusconi zelf komt scherpe kritiek op de veronderstelde uitspraken van de premier, zeker nu Rome met zijn enorme staatsschuld steun vanuit Berlijn hard nodig heeft in de onderhandelingen in de eurozone. Tevens wordt gevreesd voor nieuwe publicaties de komende dagen die nieuwe diplomatieke pijnlijkheden kunnen veroorzaken.
Voor het verhaal of die dikke kont?quote:
quote:
Ja, dat hele Italie valt toch ook niet meer serieus te nemenquote:Op donderdag 15 september 2011 16:16 schreef CafeRoker het volgende:
Massa's mensen denken iets van 'ach, daar heb je die dorpsgek weer, laat hem maar'. Ik ben echt benieuwd wat Merkel zelf hier nu van vindt. Ergens kan ik me nog best voorstellen dat ze zelf ook iets denkt van
Ahh nee meneer durft gewoon de waarheid te zeggen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:21 schreef TimMer1981 het volgende:
De bejaarde pedofiel pist op de vadsige drammer: welkom in de EU, waar we allemaal zeer professioneel, verantwoordelijk en volwassen zijn.
EU weg, nu.
Precies. En dan krijgen we straks een Italiaanse president van de ECBquote:Op donderdag 15 september 2011 16:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, dat hele Italie valt toch ook niet meer serieus te nemen
Ja, bizarquote:Op donderdag 15 september 2011 16:30 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Precies. En dan krijgen we straks een Italiaanse president van de ECB![]()
Als ik Merkel was kreeg hij een dikke middel vingerquote:Op donderdag 15 september 2011 16:31 schreef Northside het volgende:
En nou mag ie eerst sorry gaan zeggen voordat Duitsland Italie ook maar een euro steun geeft.
Dat toont prima het niveau aan van de gemiddelde Italiaanquote:Op donderdag 15 september 2011 16:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Snap niet dat hij nog aan de macht is. Hij heeft nota bene zelf gezegd dat hij zijn eigen land een kut land vind...
Ik zou een paar negers uit donker Afrika inhuren waardoor hij zich drie dagen in zijn reet zou moeten laten neuken. Voor het vaderlandquote:Op donderdag 15 september 2011 16:36 schreef Reya het volgende:
Als ik Angela was zou ik in een kasteel in Canossa gaan zitten, en pas instemmen met steun voor Italië als Berlusconi drie dagen in de sneeuw voor de poort bedelt om vergiffenis.
Denk dat Berlus liever z'n hele land laat verhongeren dan 1 keer sorry zeggen tegen Merkel.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:36 schreef Reya het volgende:
Als ik Angela was zou ik in een kasteel in Canossa gaan zitten, en pas instemmen met steun voor Italië als Berlusconi drie dagen in de sneeuw voor de poort bedelt om vergiffenis.
die kerel heeft het anders wel goed voor elkaar:quote:Op donderdag 15 september 2011 16:30 schreef yavanna het volgende:
Berlusconi, een vadsige oude lelijke hoerenloper die voornamelijk onzin en leugens praat, wat zal Merkel onder de indruk zijn wat hij van haar ( kont ) vind.
Ik vermoed dat hij een vriend/bekende aan de lijn had, dan is het niet zo gek dat je dit soort dingen zegt natuurlijk. "Mario, ik word helemaal gek van die Duitse feeks, met haar onneukbare dikke kont. Ze doorkruist al mijn plannen."quote:Op donderdag 15 september 2011 16:19 schreef waht het volgende:
Hoe die dwaas ooit zo rijk is geworden zal ik nooit begrijpen. Heeft vast wat te maken met de Italiaanse cultuur.
Heeft Poetin haar al de Russische specialiteit geleerd?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef Montov het volgende:
Haar jetsers maken veel goed, aldus Rutte.
Maar wel met een onneukbare dikke kont.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:47 schreef erik666 het volgende:
Ik vind het geen lelijke vrouw. Ze is erg intelligent ook, atoomgeleerde of zoiets
het maakt niet uit hoe die eruit ziet.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef FreckleSs het volgende:
Als Berlusconi in de spiegel kijkt ziet hij zeker dit:
[ afbeelding ]
Wat een grap is die gozer
Dat is zijn goed recht om dat te vinden. Alleen is het niet zo handig als dat soort uitspraken van hem op straat komen te liggen. Je zou verwachten dat hij ondertussen toch beter zou moeten weten. Zelfs een ezel stoot zich geen drie keer aan dezelfde steen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar wel met een onneukbare dikke kont.
Maakt wel uit, anders komt het ook niet in het nieuws.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:53 schreef degeksteee het volgende:
[..]
het maakt niet uit hoe die eruit ziet.
Hij paalt de geilste wijven. dat is wat telt
Inderdaad.quote:
Whehehe hij is echt exact die Italiaan uit Allo Alloquote:Op donderdag 15 september 2011 16:10 schreef t-8one het volgende:
Berlusconi, onze Europese Cadaffi of Chavez![]()
De consequenties van zijn gedrag vallen nog steeds mee, dus waarom zou hij zich anders gaan gedragen? Zolang hij er mee weg komt zal hij zich zo blijven gedragen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat is zijn goed recht om dat te vinden. Alleen is het niet zo handig als dat soort uitspraken van hem op straat komen te liggen. Je zou verwachten dat hij ondertussen toch beter zou moeten weten. Zelfs een ezel stoot zich geen drie keer aan dezelfde steen.
Genomineerd voor post van de eeuw! (not)quote:Op donderdag 15 september 2011 16:38 schreef degeksteee het volgende:
[..]
die kerel heeft het anders wel goed voor elkaar:
-media magnaat
-superrijk
-leider van een land
-geile wijven vanaf 16 jaar in overvloed ter beschikking
-komt tot nu toe met alles weg
Je moet respect hebben voor wat die bereikt heeft.
Ja, die heeft nu zoiets van "misschien moest ik toch maar eens een paar kilootjes afvallen, zodat ik weer bij die Italiaanse adonis in de smaak val".quote:Op donderdag 15 september 2011 16:16 schreef CafeRoker het volgende:
Massa's mensen denken iets van 'ach, daar heb je die dorpsgek weer, laat hem maar'. Ik ben echt benieuwd wat Merkel zelf hier nu van vindt. Ergens kan ik me nog best voorstellen dat ze zelf ook iets denkt van
En hoe heeft Berlusconi precies last van jouw morele bezwaren?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:45 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Genomineerd voor post van de eeuw! (not)
-Corrupt
-Geeft geen moer om zn mensen
-Neuken, afdanken, afpersen, onderdrukken, yay
-Komt nog wel een keer voor het gerecht
-Leider?![]()
-Geld is vergankelijk (zoek maar op in de van Dale)
Chávez vergelijken met Berlusconiquote:Op donderdag 15 september 2011 16:10 schreef t-8one het volgende:
Berlusconi, onze Europese Cadaffi of Chavez![]()
Elke man zou zijn positie wel willen.quote:
Dus?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:15 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Elke man zou zijn positie wel willen.
Een stereotiepe Italiaan, dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:30 schreef yavanna het volgende:
Berlusconi, een vadsige oude lelijke hoerenloper die voornamelijk onzin en leugens praat, wat zal Merkel onder de indruk zijn wat hij van haar ( kont ) vind.
Ik denk ik zeg het maar even. Smerige ventjes zijn de meeste mannen in potentie.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef Louis22 het volgende:
Italianen kennen fatsoen noch loyaliteit. Vandaar dat ze in 2 wereldoorlogen van het ene op het andere moment naar het andere kamp zijn overgelopen en vandaar dat ze nu als eerst de Europese vrijheid en cultuur in de uitverkoop doen bij onze Chinese medemens. Vandaar ook dat de paus daar zetelt.
Terwijl jij zuur bent paalt hij meisje nr 2034...quote:Op donderdag 15 september 2011 17:45 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Genomineerd voor post van de eeuw! (not)
-Corrupt
-Geeft geen moer om zn mensen
-Neuken, afdanken, afpersen, onderdrukken, yay
-Komt nog wel een keer voor het gerecht
-Leider?![]()
-Geld is vergankelijk (zoek maar op in de van Dale)
Balkenende spreekt goed Duits...quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:03 schreef remlof het volgende:
Tsja, Berluska blijft een coglione...
A) berlus is een vies ventje.quote:
En dat maakt hem een waardevolle aanwinst voor het centrale orgaan wat ons land ook voor ongeveer de helft bestuurt? Die vent loopt in luiers, zo seniel is hij.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:22 schreef practics het volgende:
[..]
Ahh nee meneer durft gewoon de waarheid te zeggen.
Misschien niet elitair correct bij zijn functie, maar hij heeft er geen woord aan gelogen.
Correctie: elk onzeker jochie zou zijn positie wel willen.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:15 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Elke man zou zijn positie wel willen.
Vlaanderen bestaat nietquote:Op donderdag 15 september 2011 16:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ja, bizar![]()
Zou altijd Duitser/Nederlander/Vlaming/Scandinavier moeten zijn
Spreek voor jezelf.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:42 schreef Northside het volgende:
[..]
A) berlus is een vies ventje.
B) alle mannen zouden Berlus willen zijn
maakt dat
C) alle mannen willen vieze ventjes zijn?
Dat komt dan ook voornamelijk door de hoogte van zijn bankrekening, niet alleen Italiaanse vrouwen krijgen daar een natte slip van.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:44 schreef stekelzwijn het volgende:
Het verbaast me wel dat Italiaanse vrouwen bij de aanblik van Berlusconi spontaan een natte slip krijgen.
Macht erotiseert.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:44 schreef stekelzwijn het volgende:
Het verbaast me wel dat Italiaanse vrouwen bij de aanblik van Berlusconi spontaan een natte slip krijgen.
Ik schoot in de lach toen ik dit lasquote:Op zaterdag 17 september 2011 10:29 schreef thumbnail het volgende:
Berlusconi: Merkel heeft onneukbare dikke kont.
De vraag is of dat waar is.
Wie wil dat testen?
Veel zorgwekkender vind ik dat hij ooit premier heeft kunnen worden. Dat de Italianen hem niet al veel eerder hebben afgestraft.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:19 schreef waht het volgende:
Hoe die dwaas ooit zo rijk is geworden zal ik nooit begrijpen. Heeft vast wat te maken met de Italiaanse cultuur.
Het merendeel van de Italianen wil deze leider, daarom is hij het ook. Even de Nederlandse roze bril afzetten...quote:Op zaterdag 17 september 2011 12:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Veel zorgwekkender vind ik dat hij ooit premier heeft kunnen worden. Dat de Italianen hem niet al veel eerder hebben afgestraft.
Proleten vinden dat soort puberaal gedrag geweldig en een pre voor een leider.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Snap niet dat hij nog aan de macht is. Hij heeft nota bene zelf gezegd dat hij zijn eigen land een kut land vind...
Het verbaast me dan weer niet dat de vrouwen in dit topic hem een eng, vies ventje vinden en degenen die hem een "baas" vinden kerels zijn. Ook ik lijd er aan, stiekem kan ik hem waarderen als man zijnde, maar het is en blijft ongelooflijk dat een G8-lid een dergelijke premier heeft. Zit ook opgesloten in de Italiaanse cultuur natuurlijk.quote:Op zaterdag 17 september 2011 09:44 schreef stekelzwijn het volgende:
Genoeg mannen in dit topic die het ook een idioot vinden, als je goed kijkt. Ik vind het ook gewoon 'n onsympathieke gek.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:03 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Het verbaast me dan weer niet dat de vrouwen in dit topic hem een eng, vies ventje vinden en degenen die hem een "baas" vinden kerels zijn. Ook ik lijd er aan, stiekem kan ik hem waarderen als man zijnde, maar het is en blijft ongelooflijk dat een G8-lid een dergelijke premier heeft. Zit ook opgesloten in de Italiaanse cultuur natuurlijk.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 19:06 schreef TimMer1981 het volgende:
Correctie: elke homo zou zijn positie niet willen.
Jij denkt dat elk meisje dat een keer genomen is door berlusconi een flinke pak met geld krijgt ofzo? Jongen, dat gebeurt alleen in films man.quote:Op zaterdag 17 september 2011 22:19 schreef Taurus het volgende:
[..]
Genoeg mannen in dit topic die het ook een idioot vinden, als je goed kijkt. Ik vind het ook gewoon 'n onsympathieke gek.
Dat ie de mooiste meisjes heeft: tsja, met geld krijg je veel voor elkaar, maar ik zou hem voor geen goud willen zijn. Je maakt mij niet wijs dat die meiden hem ook opwindend vinden, het zou me niets verbazen als 'ie 'm zelf niet meer omhoog krijgt en de helft bij elkaar liegt. Maar het oogt leuk voor een aantal holbewoners dat inderdaad droomt van een goeie beurt met 'n mooie dame.
Die meiden zijn trouwens de echte bazinnetjes. Krijgen geld, hoeven zich niet te verantwoorden en zijn nog jong genoeg om er daarna goed van te kunnen genieten (van het geld of de positie die ze hebben verkregen, bedoel ik). Met een paar goeie flessen Italiaanse wijn/champagne op is even over een Berlusconi heen gaan ook niet zo'n opgave.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 10:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat komt dan ook voornamelijk door de hoogte van zijn bankrekening, niet alleen Italiaanse vrouwen krijgen daar een natte slip van.
Ten eerste ben ik een vrouw, en ten tweede: ja, ze krijgen daar geld voor. En veel ook. Sorry hoor, staatsman of niet; die meisjes doen het niet voor niets. Dat is een enorme business en bron van inkomsten. Zelfs al zijn ze onder de indruk en zou hij ze gratis kunnen krijgen (wat ze niet doen), dan nog schuift hij ze geld toe.quote:Op zaterdag 17 september 2011 23:55 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Jij denkt dat elk meisje dat een keer genomen is door berlusconi een flinke pak met geld krijgt ofzo? Jongen, dat gebeurt alleen in films man.
Gezellig samen met de paus?quote:Op donderdag 15 september 2011 16:36 schreef Reya het volgende:
Iedere mannelijke Italiaanse 'onderdaan' denkt waarschijnlijk wat Silvio denkt. Het is alleen niet zo gebruikelijk om het uit te sprekenquote:Op zondag 18 september 2011 10:30 schreef Copycat het volgende:
Wat een wanstaltige karikatuur is die vent. Je zou je toch kapot schamen, als Italiaans onderdaan.
Dat betwijfel ik. Maar dan nog, een Berlusconi als premier hebben is om je als natie kapot te schamen.quote:Op zondag 18 september 2011 10:33 schreef Adelante het volgende:
Iedere mannelijke Italiaanse 'onderdaan' denkt waarschijnlijk wat Silvio denkt. Het is alleen niet zo gebruikelijk om het uit te spreken
Tokkiestyle. Als je een beetje normaal fatsoen in je donder hebt, dan zeg je dat niet.quote:Op zondag 18 september 2011 10:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Iedere mannelijke Italiaanse 'onderdaan' denkt waarschijnlijk wat Silvio denkt. Het is alleen niet zo gebruikelijk om het uit te spreken
Normale mensen houden dergelijke meningen echter voor zichzelf. Maar goed, altijd mooi dat bepaalde lieden Berlusconi de hemel in prijzen. Dat terwijl die gladde klootzak gewoon een pedo is.quote:Op zondag 18 september 2011 10:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gros van de Italianen krijgt dit helemaal niet mee omdat Silvio vrijwel alle kranten, tv zenders en radiostations onder controle heeft.quote:Op zondag 18 september 2011 10:33 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hij heeft het ook niet in het openbaar gezegd, komt uit telefoontaps.quote:Op zondag 18 september 2011 11:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tokkiestyle. Als je een beetje normaal fatsoen in je donder hebt, dan zeg je dat niet.
I know....maar zie jij je opa in privésfeer zeggen dat Merkel een onneukbare dikke kont heeft?quote:Op zondag 18 september 2011 11:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij heeft het ook niet in het openbaar gezegd, komt uit telefoontaps.
Te oud. Probeer het eens als 14 jarig nichtje.quote:Op zondag 18 september 2011 11:41 schreef RicardoVillalobos het volgende:
Ome Berlus!
Ik zou me echt keihard door hem laten geven als ik een lekker 18-jarige meisje was.
Normale mensen houden zich ver van smaad en laster, dus wat weet jij nu van normale mensen?quote:Op zondag 18 september 2011 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
Normale mensen houden dergelijke meningen echter voor zichzelf. Maar goed, altijd mooi dat bepaalde lieden Berlusconi de hemel in prijzen. Dat terwijl die gladde klootzak gewoon een pedo is.
Want mannen leggen vrouwen niet langs die lat wil je zeggen?quote:Op zondag 18 september 2011 11:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Tokkiestyle. Als je een beetje normaal fatsoen in je donder hebt, dan zeg je dat niet.
Sowieso heb ik nog nooit op die manier over Merkel gedacht. Blijkbaar legt Berlusconi elke vrouw langs de neukbaarheidslat....als je 18 bent kan ik dat nog begrijpen, op zijn leeftijd is dat vooral zielig.
Het zal je wellicht verbazen, maar ik ken ook normale mensen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Normale mensen houden zich ver van smaad en laster, dus wat weet jij nu van normale mensen?
Onzin, elke heteroseksuele man doet dat. Ontken het nou maar niet.quote:Op zondag 18 september 2011 11:19 schreef Kingstown het volgende:
Blijkbaar legt Berlusconi elke vrouw langs de neukbaarheidslat....als je 18 bent kan ik dat nog begrijpen, op zijn leeftijd is dat vooral zielig.
Denk jij bij elke vrouw die je ziet of ze neukbaar is? Dan hoop ik dat je nog in je pubertijd zit.quote:Op zondag 18 september 2011 11:51 schreef nikk het volgende:
[..]
Want mannen leggen vrouwen niet langs die lat wil je zeggen?
Daar denk ik niet zozeer bij na, het is gewoon een chemisch proces. Zie ik Merkel, dan vertellen mijn hersenen me: "Nee"quote:Op zondag 18 september 2011 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk jij bij elke vrouw die je ziet of ze neukbaar is? Dan hoop ik dat je nog in je pubertijd zit.![]()
Ik heb het me bij Merkel nog nooit afgevraagd iig....
De vraag of ik Merkel wel of niet in d'r kont zou willen neuken is me werkelijk nog nooit door het hoofd geschoten. Met vrienden, kennissen, collega's of wie dan ook is dat onderwerp ook nooit ter sprake geweest.quote:Op zondag 18 september 2011 11:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Onzin, elke heteroseksuele man doet dat. Ontken het nou maar niet.
Je mist het punt. Had je ook zo gereageerd als hij iets lulligs had gezegd over de meganeus van Sarkozy? Nee zeker? Het punt is dat seksisme niet thuis hoort in de politiek (of waar dan ook).quote:Op zondag 18 september 2011 09:59 schreef Nielsch het volgende:
Ja maar, Berlusconi heeft toch gewoon gelijk in deze!
Jij hebt in een persoonlijk gesprek nooit iets gezegd wat niet door de beugel kan? Hell, ik wel degelijk.quote:Op zondag 18 september 2011 12:07 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je mist het punt. Had je ook zo gereageerd als hij iets lulligs had gezegd over de meganeus van Sarkozy? Nee zeker? Het punt is dat seksisme niet thuis hoort in de politiek (of waar dan ook).
Deze goorlap heeft al vaker nare opmerkingen gemaakt over vrouwen. Hij is zelfs aangeklaagd door vrouwelijke parlementariërs omdat zijn uitspraken stelselmatig van een minachting voor de waardigheid van vrouwen getuigen.
Jawel, natuurlijk heb ik dat.quote:Op zondag 18 september 2011 12:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij hebt in een persoonlijk gesprek nooit iets gezegd wat niet door de beugel kan? Hell, ik wel degelijk.
Ik heb de vrijheid genomen om alle irrelevante delen van je post weg te halenquote:Op zondag 18 september 2011 12:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
(ok, in dit geval was het niet voor andere oren bestemd
Niet direct uiteraard. Maar ook ik dol wel eens met mijn maten over onneukbare vrouwen.quote:Op zondag 18 september 2011 11:59 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Denk jij bij elke vrouw die je ziet of ze neukbaar is? Dan hoop ik dat je nog in je pubertijd zit.![]()
Ik heb het me bij Merkel nog nooit afgevraagd iig....
Niet specifiek d'r kont natuurlijkquote:Op zondag 18 september 2011 12:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De vraag of ik Merkel wel of niet in d'r kont zou willen neuken is me werkelijk nog nooit door het hoofd geschoten. Met vrienden, kennissen, collega's of wie dan ook is dat onderwerp ook nooit ter sprake geweest.
brave soul!quote:Op zondag 18 september 2011 12:18 schreef PaddieV het volgende:
Ik zou Merkel's reet wel rimmen hoor.
De enige juiste reactie.quote:Op zondag 18 september 2011 11:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Merkel: Natuurlijk vind hij dat, ik ben ouder dan 16 jaar.
Dat verbaast mij inderdaad!quote:Op zondag 18 september 2011 11:57 schreef KoosVogels het volgende:
Het zal je wellicht verbazen, maar ik ken ook normale mensen.
Waarom zou hij in privésfeer niets mogen zeggen over de neus van Sarkozy?quote:Op zondag 18 september 2011 12:07 schreef cinnamongirl het volgende:
Je mist het punt. Had je ook zo gereageerd als hij iets lulligs had gezegd over de meganeus van Sarkozy? Nee zeker? Het punt is dat seksisme niet thuis hoort in de politiek (of waar dan ook).
Deze goorlap heeft al vaker nare opmerkingen gemaakt over vrouwen. Hij is zelfs aangeklaagd door vrouwelijke parlementariërs omdat zijn uitspraken stelselmatig van een minachting voor de waardigheid van vrouwen getuigen.
Denk dat er ook door Merkel en consorten genoeg over Berlusconi wordt gezegd.....quote:Op zondag 18 september 2011 12:51 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarom zou hij in privésfeer niets mogen zeggen over de neus van Sarkozy?
Dit zijn uitspraken in de privésfeer en nounou... wat een bijzondere uitspraak zeg. Merkel heeft een dikke reet. Het was mij nog niet opgevallen hoor, maar nou hij het zegt...
Pedo's zijn lief. Niet haten.quote:Op zondag 18 september 2011 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Normale mensen houden dergelijke meningen echter voor zichzelf. Maar goed, altijd mooi dat bepaalde lieden Berlusconi de hemel in prijzen. Dat terwijl die gladde klootzak gewoon een pedo is.
quote:Op zondag 18 september 2011 11:45 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Te oud. Probeer het eens als 14 jarig nichtje.
Heeft hij dat gedaan dan? Volgens mij was het een getapt telefoongesprek.quote:Op zondag 18 september 2011 12:16 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Jawel, natuurlijk heb ik dat.
Maar als politiek leider kan je het toch niet maken om zulke dingen in het openbaar te zeggen (ok, in dit geval was het niet voor andere oren bestemd, maar hij heeft vaak vulgaire en denigrerende dingen over vrouwen gezegd in het openbaar).
Ach gut jochie, ben je nog een beetje onzeker over je geaardheid en pis je daarom maar continu op homo's? Ah, koetsjiekoetsjie...quote:
Ik vind dat veel zorgwekkender! Raar dat niemand nou juist dat als een ernstig probleem zietquote:Op zondag 18 september 2011 15:16 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heeft hij dat gedaan dan? Volgens mij was het een getapt telefoongesprek.
Nou...quote:Op maandag 19 september 2011 04:42 schreef SemperSenseo het volgende:
Ik vind dat veel zorgwekkender! Raar dat niemand nou juist dat als een ernstig probleem ziet
Jullie luisteren gewoon niet naar mij...quote:Op zaterdag 17 september 2011 11:02 schreef DS4 het volgende:
De ophef verbaast mij een beetje. Hij heeft hardop gezegd wat de meeste mannen denken... En verdomd dat het niet waar is, iemand heeft dat afgeluisterd en wereldkundig gemaakt. Met name dat is hier het probleem. Niet dat iemand in een besloten setting vertelt dat hij een bepaalde dame graftiefuslelijk vindt.
Barack houdt wel van een stevige bips denk je?quote:Op maandag 19 september 2011 10:32 schreef erik666 het volgende:
Maar je kan niet beweren dat het een "heer" is. Ik zou Obama dat bijv. niet zo gauw horen zeggen.
Yo Momma, check that Ass, My Prima Alabama Blacksnake wanna hide therequote:Op maandag 19 september 2011 10:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Barack houdt wel van een stevige bips denk je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |