Whehehe hij is echt exact die Italiaan uit Allo Alloquote:Op donderdag 15 september 2011 16:10 schreef t-8one het volgende:
Berlusconi, onze Europese Cadaffi of Chavez![]()
De consequenties van zijn gedrag vallen nog steeds mee, dus waarom zou hij zich anders gaan gedragen? Zolang hij er mee weg komt zal hij zich zo blijven gedragen.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:53 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Dat is zijn goed recht om dat te vinden. Alleen is het niet zo handig als dat soort uitspraken van hem op straat komen te liggen. Je zou verwachten dat hij ondertussen toch beter zou moeten weten. Zelfs een ezel stoot zich geen drie keer aan dezelfde steen.
Genomineerd voor post van de eeuw! (not)quote:Op donderdag 15 september 2011 16:38 schreef degeksteee het volgende:
[..]
die kerel heeft het anders wel goed voor elkaar:
-media magnaat
-superrijk
-leider van een land
-geile wijven vanaf 16 jaar in overvloed ter beschikking
-komt tot nu toe met alles weg
Je moet respect hebben voor wat die bereikt heeft.
Ja, die heeft nu zoiets van "misschien moest ik toch maar eens een paar kilootjes afvallen, zodat ik weer bij die Italiaanse adonis in de smaak val".quote:Op donderdag 15 september 2011 16:16 schreef CafeRoker het volgende:
Massa's mensen denken iets van 'ach, daar heb je die dorpsgek weer, laat hem maar'. Ik ben echt benieuwd wat Merkel zelf hier nu van vindt. Ergens kan ik me nog best voorstellen dat ze zelf ook iets denkt van
En hoe heeft Berlusconi precies last van jouw morele bezwaren?quote:Op donderdag 15 september 2011 17:45 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Genomineerd voor post van de eeuw! (not)
-Corrupt
-Geeft geen moer om zn mensen
-Neuken, afdanken, afpersen, onderdrukken, yay
-Komt nog wel een keer voor het gerecht
-Leider?![]()
-Geld is vergankelijk (zoek maar op in de van Dale)
Chávez vergelijken met Berlusconiquote:Op donderdag 15 september 2011 16:10 schreef t-8one het volgende:
Berlusconi, onze Europese Cadaffi of Chavez![]()
Elke man zou zijn positie wel willen.quote:
Dus?quote:Op donderdag 15 september 2011 21:15 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Elke man zou zijn positie wel willen.
Een stereotiepe Italiaan, dus.quote:Op donderdag 15 september 2011 16:30 schreef yavanna het volgende:
Berlusconi, een vadsige oude lelijke hoerenloper die voornamelijk onzin en leugens praat, wat zal Merkel onder de indruk zijn wat hij van haar ( kont ) vind.
Ik denk ik zeg het maar even. Smerige ventjes zijn de meeste mannen in potentie.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:44 schreef Louis22 het volgende:
Italianen kennen fatsoen noch loyaliteit. Vandaar dat ze in 2 wereldoorlogen van het ene op het andere moment naar het andere kamp zijn overgelopen en vandaar dat ze nu als eerst de Europese vrijheid en cultuur in de uitverkoop doen bij onze Chinese medemens. Vandaar ook dat de paus daar zetelt.
Terwijl jij zuur bent paalt hij meisje nr 2034...quote:Op donderdag 15 september 2011 17:45 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Genomineerd voor post van de eeuw! (not)
-Corrupt
-Geeft geen moer om zn mensen
-Neuken, afdanken, afpersen, onderdrukken, yay
-Komt nog wel een keer voor het gerecht
-Leider?![]()
-Geld is vergankelijk (zoek maar op in de van Dale)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |