updeetquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:33 schreef MiniVla het volgende:
Ik heb in de aanbieding:
Color Club - Factory Girl
Kiko - Blue China
P2 - Unforgettable
Eyeko - Nude Polish
OPI - Jade is the New Black
Konad - Solid Pop Green
Konad - Solid Pop Pink
China Glaze - Classic Camel
Gosh - Green Metallic
kopen kan via deze link: http://www.linnes.nl/2011/01/25/blogsale/ (dit is niet mijn blog, maar mijn lakjes staan er tussen) of via PM
ruilen mag evt ook
Ik heb alle Milani hololakjes wel voor je,stuur me maar een PM!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 10:44 schreef expiratorial het volgende:
als er iemand is die van bm21 af wil....here i am![]()
en nubar gem,nubar indigo illusion en holo milani lakjes zoek ik ook nog
Die heb ik denk ik wel voor je, ben nu bij mn mam maar kijk vanavond thuis evenquote:Op zondag 18 maart 2012 10:38 schreef Incantrix het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een Catrice Clay-ton My Hero liggen waar 'ie vanaf wil?![]()
Van het lijstje van boven zijn overigens alleen nog CG Coconut Kiss, Sally Hansen Diamond en OapI Teal the Cows Come Home over
Superhip, thnx dearquote:Op zondag 18 maart 2012 13:26 schreef princess-a het volgende:
[..]
Die heb ik denk ik wel voor je, ben nu bij mn mam maar kijk vanavond thuis even
Ik dacht dat ik 'm nog had, maar toen ik net ging zoeken besefte ik me dat ik 'm via dit topic al heb verkocht..quote:Op donderdag 22 maart 2012 16:19 schreef Incantrix het volgende:
Iemand anders nog die Clay-ton misschien? PA is 'm kwijt
En PA,voor je zoekgeraakte lakjes, naar!
k heb hem een jaar geleden ofzo verkocht, ligt hij niet meer in de winkel?quote:Op zondag 18 maart 2012 10:38 schreef Incantrix het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een Catrice Clay-ton My Hero liggen waar 'ie vanaf wil?![]()
Van het lijstje van boven zijn overigens alleen nog CG Coconut Kiss, Sally Hansen Diamond en OapI Teal the Cows Come Home over
Volgens mij heb ik die nog wel liggen..quote:Op zondag 18 maart 2012 10:38 schreef Incantrix het volgende:
ik heb wel interesse in gouda gouda en wooden shoe. Had je zelf iets in gedachten qua prijs?quote:Op zondag 25 maart 2012 18:41 schreef Michelangela het volgende:
Ik heb nog een Clay-ton My Hero liggen.
Daarnaast nog de volgende lakjes in de aanbieding:
Catrice:
Sold out forever
Plum play with me
I Sea you
Let's mauve on
Wrapped around my finger
Nubar:
Hyacinth Sparkle
Opi:
Gargantuan Green Grape Matte
Wooden shoe like to know
Gouda Gouda Two shoes
Alle lakjes zijn maximaal 2 keer gebruikt. Doe maar een leuk bod, dit ivm sparen vakantie
15 euro voor beiden inclusief verzenden?quote:Op maandag 26 maart 2012 11:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb wel interesse in gouda gouda en wooden shoe. Had je zelf iets in gedachten qua prijs?
Nee, jammer genoeg niet. Wel Movie Star, maar die vind ik te donker. En een kleurtje wat wel licht genoeg is, maar te bruinig. Dus vandaar de vraag naar Romeo, daar hoor ik goede dingen over qua dekking enzo en die is de goede kleur.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 21:18 schreef expiratorial het volgende:
heeft essence geen lichtgrijs lakje in de colour & go collectie?
ik zoek nog mini opi''tjes en china glaze'jes
Discontinued.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 23:19 schreef expiratorial het volgende:
got a secret,hebben ze die niet meer?
Ik wil China Glaze Liquid Leather wel!quote:Op zaterdag 10 maart 2012 14:49 schreef Incantrix het volgende:
Te koop danwel te ruil:
Sally Hansen Diamon Strength 05 Diamonds (kan ik ff op de foto zetten evt, is een glass fleck topper)
OPI The Color to Watch
OPI Teal the Cows Come Home
OPI Fiercely Fiona
Models Own Lilac Fantasy
Gosh Ocean
Gosh Silver
Essence Crackle wit
China Glaze Liquid Leather
China Glaze Coconut Kiss
En evt ook nog 2 Catrice's, maar ik denk dat ik die maar op die internationale feestboekgroep gooi. Ik hoef er niet veel voor en ruilen vind ik ook leukOhja, en ik kan ze evt. meenemen naar komende meet!
je hebt pm voor I don't give a rotterdamquote:Op maandag 2 april 2012 15:08 schreef Incantrix het volgende:
Ja, mooi verhaal Spees, Nubar Violet Sparkle had ik echt serieus 2,5 uur voor jij dit postte besteld op ebay
Michelangela, ik heb je gePMd voor Clay-ton
En ik heb ook een lijstje van dingen die wegkunnen:
OPI Kiss Me on my Tulips (1 mani)
OPI I Don't Give a Rotterdam (1 mani)
OPI La Paz-itively Hot Matte (ongebruikt)
Nicole by OPI OMB (ongebruikt)
Sinful Colors San Fancisco (ongebruikt)
P2 My Place or Yours (ongebruikt)
Ludurana Vento (1 nagel geswatcht)
Impala Azul Cobalto (ongebruikt)
Impala Leme (ongebruikt)
Ook het liefst voor $$
Je mag anders mijn Liquid Leather wel hebben. Ik gebruik toch alleen nog maar Black Onyx.quote:Op maandag 2 april 2012 15:22 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil China Glaze Liquid Leather wel!
okay no problemquote:Op maandag 2 april 2012 17:44 schreef Incantrix het volgende:
Sorry Sjaantje, die is al weg (ik wilde die post eigenlijk nog updaten, maar kon niet meer editten en vergat het erbij te melden.. Van dat hele rijtje is alleen Teal the Cows Come Home nog over..
Altootje, je hebt een berichtje terug
Pleasequote:Op maandag 2 april 2012 19:46 schreef Mss het volgende:
[..]
Je mag anders mijn Liquid Leather wel hebben. Ik gebruik toch alleen nog maar Black Onyx.
ik heb niet zo heel veel te swappen sinds swapkoffer! ik kan morgen nog wel even in mijn rekdingest kijken. Hoeveel wil je er voor?quote:Op maandag 2 april 2012 20:56 schreef Mss het volgende:
Overkopen of swappen? Ik swap hem het liefst, maar als je niks te ruil hebt wil ik hem wel aan je verkopen
Euro of 3-4 ofzo, maar mocht je nog wat hebben liggen wat je weg wilt doen dan hoor ik dat welquote:Op maandag 2 april 2012 20:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb niet zo heel veel te swappen sinds swapkoffer! ik kan morgen nog wel even in mijn rekdingest kijken. Hoeveel wil je er voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |