Volgens mij welquote:Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef Incantrix het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een Essence Holographics Prismatic White liggen die weg mag?
Ik ook volgens mijquote:Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef Incantrix het volgende:
Heeft er iemand toevallig nog een Essence Holographics Prismatic White liggen die weg mag?
Jij zit echt Scrangie d'r toplakjes op te zoeken hè?quote:Op maandag 9 januari 2012 20:54 schreef Incantrix het volgende:
quote:Op maandag 9 januari 2012 21:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij zit echt Scrangie d'r toplakjes op te zoeken hè?
ik hem 'm voor je!quote:Op maandag 9 januari 2012 22:16 schreef Incantrix het volgende:
Gerne, Skjoe en Bubs
[..]
Ik had ze al eerder gespot, maar was ze weer vergeten tot ik die blogpost zag
Ah, ik zie dat Incantrix inmiddels geholpen is door SQ?quote:
Oooh, die Nfu Oh is zo mooi.quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb in de aanbieding:
Nfu-OH nummer 51
[ afbeelding ]
OPI - Cuckoo for this color
[ afbeelding ]
Ik had hem per ongeluk dubbel besteldquote:
nee net nietquote:Op woensdag 11 januari 2012 15:55 schreef expiratorial het volgende:
nfu oh past niet door de bus he?
En ze zijn weg!quote:Op woensdag 11 januari 2012 13:46 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
Ik heb in de aanbieding:
Nfu-OH nummer 51
[ afbeelding ]
OPI - Cuckoo for this color
[ afbeelding ]
Ruilen of kopen mag allebei, heb je wat leuks te ruil?quote:Op donderdag 12 januari 2012 00:30 schreef expiratorial het volgende:
heart of africa is pretty! ist voor de ruil of verkoop?
updeetquote:Op woensdag 11 januari 2012 11:33 schreef MiniVla het volgende:
Ik heb in de aanbieding:
Color Club - Factory Girl
Kiko - Blue China
P2 - Unforgettable
Eyeko - Nude Polish
OPI - Jade is the New Black
Konad - Solid Pop Green
Konad - Solid Pop Pink
China Glaze - Classic Camel
Gosh - Green Metallic
kopen kan via deze link: http://www.linnes.nl/2011/01/25/blogsale/ (dit is niet mijn blog, maar mijn lakjes staan er tussen) of via PM
ruilen mag evt ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |