Nee, morgen pas.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:17 schreef minthy het volgende:
Komt de clip eraan?? Snel de koffie opzoep'n en op huus an!!
ik heb het niet gehoord, maar meestal worden prijswinnaars live in de show gebeld.....quote:Op donderdag 15 september 2011 19:54 schreef MaJo het volgende:
Ik heb zojuist kaarten gewonnen voor het Songbird festival bij de Coen en Sander show maar het is niet uitgezondenHopelijk krijg ik de kaarten wel dan
Of heb ik iets gemist en was ik wel live in de show?
Ik werd gebeld tijdens het nieuws van 5 uur en er werd gedaan alsof ik live in de show zat. Ik moest een motivatie geven en het goede antwoord en toen hoorde ik zo'n muziekje van dat het goed was en dat ik gewonnen had. Raar toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 19:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb het niet gehoord, maar meestal worden prijswinnaars live in de show gebeld.....
das idd apart....wellicht dat het pas morgen uitgezonden wordt? ik heb geen idee eigenlijk.....maar het lijkt me stug dat je de prijs niet krijgt...quote:Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik werd gebeld tijdens het nieuws van 5 uur en er werd gedaan alsof ik live in de show zat. Ik moest een motivatie geven en het goede antwoord en toen hoorde ik zo'n muziekje van dat het goed was en dat ik gewonnen had. Raar toch?
Oh joh, misschien ben je later uitgezonden! Doen ze wel vaker, van tevoren opnemen. Heb je de hele show geluisterd en jezelf niet gehoord?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:01 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik werd gebeld tijdens het nieuws van 5 uur en er werd gedaan alsof ik live in de show zat. Ik moest een motivatie geven en het goede antwoord en toen hoorde ik zo'n muziekje van dat het goed was en dat ik gewonnen had. Raar toch?
Ik heb de hele show geluisterd, maar zat al te denken dat het misschien tijdens een ander programma uitgezonden wordtquote:Op donderdag 15 september 2011 20:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh joh, misschien ben je later uitgezonden! Doen ze wel vaker, van tevoren opnemen. Heb je de hele show geluisterd en jezelf niet gehoord?
Had je een 3fm DJ aan de telefoon?quote:Op donderdag 15 september 2011 20:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb de hele show geluisterd, maar zat al te denken dat het misschien tijdens een ander programma uitgezonden wordt
Hij heette Coen maar ik weet niet zeker of het echt Coen was of een redacteurquote:Op donderdag 15 september 2011 20:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Had je een 3fm DJ aan de telefoon?
Koen is idd een redacteur.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hij heette Coen maar ik weet niet zeker of het echt Coen was of een redacteurIk verstond de achternaam namelijk niet, klonk anders volgens mij.
Ah dus dat klopt dan welquote:
als het filmpje klaar is direct uploaden en op "Privé" zetten. Alhoewel als ik een video heb geupload is hij binnen 3 minuten te bekijken.quote:Op donderdag 15 september 2011 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jep, net als de vorige 00s clip een halfjaar terug, toen zaten ze ook een halve dag te wachten op YT...
Stel amateurs...
die redirect naar http://forum.fok.nl/topicchain/last/70 die op zijn beurt weer redirect naar de laatste topic.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:17 schreef Qunix het volgende:
Aan degene die 3fmfan.nl site beheert:
Hoe heb je http://forum.3fmfan.nl/ voor elkaar gekregen dat hij altijd naar de laatste topic gaat?
Bvd.
Das net zo'n toffe als die van een maand geleden, met haar "Ik vind dat het #joumoeder is, niet *jouwmoeder want de W spreek je niet uit!"quote:Op donderdag 15 september 2011 20:50 schreef Pino112 het volgende:
http://twitter.com/#!/emmahoi[ afbeelding ].
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:55 schreef Pino112 het volgende:
Uuuuuh, vanavond laatste keer invallen voor Michiel? Krijgen we dan Domien ofzo weer.
whats newquote:Op donderdag 15 september 2011 19:36 schreef minthy het volgende:
Jottum, alleenverdieners gaan weer genaaid worden... En niet op de leuke manier
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja oke... Vind het wel smerig dat we meer genaaid gaan worden dan de rest...quote:
maar het gezin is de hoeksteen van de samenleving daar moeten wij voor krom liggenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja oke... Vind het wel smerig dat we meer genaaid gaan worden dan de rest...
Klinkt geweldig mooi!!quote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef Evertjan het volgende:
[..]
maar het gezin is de hoeksteen van de samenleving daar moeten wij voor krom liggen
ik heb nog geluk dat mijn werkgever een gedeelte van mijn studie betaalt maar anders was ik ook de lul. VVD heeft altijd de mond vol van investeren in jezelf maar dat betekent niet dat je op een houtje moet bijten volgens mijquote:Op donderdag 15 september 2011 21:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Klinkt geweldig mooi!!
Ik heb 2 banen, lig krom voor niet zo heel veel geld. Ik volg een opleiding om hogerop te komen, betaal deze zelf en volg het in m'n eigen tijd. Waar moet ik nog op korten? Kan nóg meer gaan werken maar dan word ik nog harder genaaid!![]()
Heb voor de zoveelste keer m'n auto laten repareren, terwijl ieder ander allang een andere had aangeschaft, ben zo zuunig als de pest. En waarvoor? Om me nog harder van achter te laten nemen??
Sorry
of twitter hem @koenvanherpquote:Op donderdag 15 september 2011 20:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dus dat klopt dan welNou ja, ik wacht het gewoon af! ik heb ook een mailtje gestuurd, hopelijk krijg ik daar nog antwoord op.
quote:Op donderdag 15 september 2011 21:55 schreef Pino112 het volgende:
Wow wow wow, Roos heeft opnames van Muse.
Roos![]()
.
Ik weet niet of het je is opgevallen, maar Adele is vrij populair onder alle lagen van de bevolking en bij elke leeftijdsgroep. Dan is het niet gek dat ze veel gedraaid wordt.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:51 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page(...)Adele&zoekop=artiest.
Kunnen die live slecht spelen? Ik weet er niet vanquote:Op donderdag 15 september 2011 21:57 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik weet niet of het je is opgevallen, maar Adele is vrij populair onder alle lagen van de bevolking en bij elke leeftijdsgroep. Dan is het niet gek dat ze veel gedraaid wordt.
O, en geniet vooral van die opnames van Muse. Ik heb het op tv gezien en het was te gek, zoals eigenlijk altijd wel met Muse.
oh dan is het goedquote:Op donderdag 15 september 2011 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je moet er nog even een bak sarcasme bij bedenken.
Tot nu, want Roos is helemaal KAPOT!quote:Op donderdag 15 september 2011 22:51 schreef CindieY het volgende:
Goeienavond
Tot hoe laat duurt het Muse-live-uitzendinggebeuren?
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:51 schreef CindieY het volgende:
Goeienavond
Tot hoe laat duurt het Muse-live-uitzendinggebeuren?
Ja, helaas was dat alles...quote:Op donderdag 15 september 2011 23:02 schreef CindieY het volgende:
Dat was serieus alles?Nouja, scheelt, wekker gaat vroeg morgenochtend. Eerste halve dag op m'n nieuwe stageschool
quote:Op donderdag 15 september 2011 23:20 schreef Allrounder het volgende:
Avond![]()
Voor het eerst in 10 jaar weer eens vinyl gekocht. Voelt goed.
heb nooit vinyl gekocht, en ben van 74quote:Op donderdag 15 september 2011 23:20 schreef Allrounder het volgende:
Avond![]()
maar..... wat heb je dan gekocht???? ben altijd in voor ideeenquote:Op donderdag 15 september 2011 23:20 schreef Allrounder het volgende:
Avond![]()
mwoah, liever het oudere werk. Maar dat moet wel lukken hoop ik komende week.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:28 schreef minthy het volgende:
Kijk... Deze van RHCP vind ik dan weer heel goed te pruimen!
Plaat van KoL. Eigenlijk speciaal om Back Down Southquote:Op donderdag 15 september 2011 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar..... wat heb je dan gekocht???? ben altijd in voor ideeen
Helemaal mee eens! Deze vind ik iig niet zo zeikerig als hun huidige nummersquote:Op donderdag 15 september 2011 23:30 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, liever het oudere werk. Maar dat moet wel lukken hoop ik komende week.
Mijn moeder had de witte LP van de Beatles. Was wel een rare hoes, helemaal wit eigenlijk, bandnaam stond er op, en een nummer. Moeder heeft het begin jaren 80 verkocht, geld hadden we wel nodig, en iemand wilde er geloof ik 100(!) gulden voor betalen. Later achter gekomen dat dat nummer een serienummer was en alleen op de eerste release oid stond, en een soort verzamelobject was geworden daardoor.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:30 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Plaat van KoL. Eigenlijk speciaal om Back Down South![]()
. Ben er erg blij mee, en me pa vond het ook mooi. Hij kocht vroeger ook de wereld platen en dit is voor mij ook weer een begin
.
dat klopt wel. Vroeger (houd even bekers tegen den mond) waren de RHCP nog een dampend en stampend collectief dat menig jeugdsoos op de kop zette!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Deze vind ik iig niet zo zeikerig als hun huidige nummers
Mijn pa doet al jaren niets meer met z'n LP's. Maar hij zal ze nooit verkopen!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:38 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mijn moeder had de witte LP van de Beatles. Was wel een rare hoes, helemaal wit eigenlijk, bandnaam stond er op, en een nummer. Moeder heeft het begin jaren 80 verkocht, geld hadden we wel nodig, en iemand wilde er geloof ik 100(!) gulden voor betalen. Later achter gekomen dat dat nummer een serienummer was en alleen op de eerste release oid stond, en een soort verzamelobject was geworden daardoor.
Plaat was echt al bijna kapot gedraaid, krassen, slijtage in de groeven, maar zoveel geld voor een plaat, mijn moeder dacht: he, deal!
die 100 gulden was best welkom, en mijn moeder heeft het album al weer jaren op CD.
mn ouders zaten nogal krap toen, dus dan wordt een LP al snel een ordinaire geluidsdrager.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:42 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Mijn pa doet al jaren niets meer met z'n LP's. Maar hij zal ze nooit verkopen!
Dat je na een glaasje ranja met 'n kaakje bij moeders op je fiets met houten banden naar het jeugdhonk reed om daar die woeste jongelui uit A-me-ri-ka te aanschouwen. Mensen, wat een jolijt!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat klopt wel. Vroeger (houd even bekers tegen den mond) waren de RHCP nog een dampend en stampend collectief dat menig jeugdsoos op de kop zette!
Vroeger? Ik ben maar 2 jaar jonger dan u!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat klopt wel. Vroeger (houd even bekers tegen den mond) waren de RHCP nog een dampend en stampend collectief dat menig jeugdsoos op de kop zette!
Die woeste jongelui liepen hier toen nog niet eens rond, zagen we alleen maar op tv. In zwart-wit.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:54 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat je na een glaasje ranja met 'n kaakje bij moeders op je fiets met houten banden naar het jeugdhonk reed om daar die woeste jongelui uit A-me-ri-ka te aanschouwen. Mensen, wat een jolijt!
toch wel een LED Ambilight mag ik hopen?quote:Op donderdag 15 september 2011 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Die woeste jongelui liepen hier toen nog niet eens rond, zagen we alleen maar op tv. In zwart-wit.
Hadden jullie al tv?! Potjandosie, wat een mazzelaars! Bij ons in de straat hadden alleen de buren dat en zo af en toe mochten we komen kijken en zwaaien naar tante Hannie! Nou, dat was wat hoor!quote:Op donderdag 15 september 2011 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Die woeste jongelui liepen hier toen nog niet eens rond, zagen we alleen maar op tv. In zwart-wit.
Dat heb ik nog steeds niet, moet het doen met een bakbeest van een breedbeeldquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
toch wel een LED Ambilight mag ik hopen?
Ja, tv hadden we wel! Net 1 en 2. Antenne deelden we wel met de buren, anders konden we niet zien dat Mies "Het Dorp" opendequote:Op vrijdag 16 september 2011 00:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Hadden jullie al tv?! Potjandosie, wat een mazzelaars! Bij ons in de straat hadden alleen de buren dat en zo af en toe mochten we komen kijken en zwaaien naar tante Hannie! Nou, dat was wat hoor!
Zo eentje heb ik ook. Zolang ie het doet vervang ik 'em niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik nog steeds niet, moet het doen met een bakbeest van een breedbeeld
Denk er net zo over, doet het nog prima.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:15 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zo eentje heb ik ook. Zolang ie het doet vervang ik 'em niet.
Dat kan ik me indenken, dan moet je welquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
mijn ouders vervangen hun breedbeeldbakbeest voor een flatscreen omdat ze de kamer opnieuw inrichten en er nauwelijks bruikbare tvmeubels te vinden zouden zijn....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |