niet echt, die ass is zo big dat je er met 4 man op kunt klaverjassen en nog ruimte over hebt voor je kratje bierquote:Op donderdag 15 september 2011 11:56 schreef Meloewa het volgende:
Die van de kardashians daar vinden alle mannen die kont toch zo fuckinggggg geil van.
En niet zo'n klein beetje ook zeg, zo!quote:
Yep:quote:Op donderdag 15 september 2011 11:56 schreef Meloewa het volgende:
Die van de kardashians daar vinden alle mannen die kont toch zo fuckinggggg geil van.
Jaloers, geeft niet hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 11:56 schreef Meloewa het volgende:
Een jaartal kan toch helemaal niet bellenquote:Op donderdag 15 september 2011 11:57 schreef Stringer het volgende:
2008 belde, wil z'n klacht terug.
jewel, zodra een jaar voorbij is krijgen ze een iphone.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:59 schreef antfukker het volgende:
[..]
Een jaartal kan toch helemaal niet bellen
*stopt hand in broek, fap fap fapquote:Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind deze ''veel'' mooier ..
Ik vind die van haar té té té té
Die zal er inmiddels ook niet meer zo uitzien, dat plaatje circuleert al sinds het begin van het internet ofzo, iig sinds 2001quote:Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee kloptquote:Op donderdag 15 september 2011 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die zal er inmiddels ook niet meer zo uitzien, dat plaatje circuleert al sinds het begin van het internet ofzo, iig sinds 2001
Jung, in 2001 had het internet al een baard.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
Die zal er inmiddels ook niet meer zo uitzien, dat plaatje circuleert al sinds het begin van het internet ofzo, iig sinds 2001
idd maar was wel een hele hype ooit.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef Meloewa het volgende:
[ afbeelding ]
I know, I know, maar ik weet zeker dat ik dat plaatje in 2001 heb gezien dus ga ik er vanuit dat die al circuleert sinds 1994quote:Op donderdag 15 september 2011 12:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jung, in 2001 had het internet al een baard..
Dat kun jij je zeker nog herinneren als de dag van gister?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
I know, I know, maar ik weet zeker dat ik dat plaatje in 2001 heb gezien dus ga ik er vanuit dat die al circuleert sinds 1994
nee maar er staat altijd een datum bij open dir'squote:Op donderdag 15 september 2011 12:34 schreef Nyce het volgende:
[..]
Dat kun jij je zeker nog herinneren als de dag van gister?
Das een mooi bipsje ja, ik dacht even dat je je eigen bips had gepostquote:Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef Meloewa het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dus?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee maar er staat altijd een datum bij open dir's
Alsof 2001 te lang geleden is om je te herinneren? Ik weet nog goed wat ik deed in 2001, ben toen bijvoorbeeld naar sensation geweest. dat was de 2de sensation de eerste keer dat het wit was. Ik zat toen niet op fok maar hing altijd rond in de incubus chat en daar heb ik dat plaatje voor het eerst gezien.quote:
En haar gefotoshopte gezichtquote:Op donderdag 15 september 2011 12:43 schreef Markster het volgende:
Best geil wijf wel. Jammer van al die tattoos
Aha, een kenner.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
Zonder inkt best enzo mooi meisje en rauwe stem en allles; ik zou er doen zonder plakplaatjes!quote:Op donderdag 15 september 2011 14:17 schreef TSI het volgende:
[ afbeelding ]
ken der niet, maar zo zou ze zonder inkt zijn oid
ik zou m'n lul door 100mtr gebrokken glas slepen alleen om haar te horen ruften in een walkie-talkie.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:52 schreef rubje het volgende:
de tv was vd week aan,vrouw was wat aan het zappen en ik kijk mee vanaf de eettafel van afstand is er zo een programma over tatoo's en loopt er zo een tatoomeid over het scherm met een alcoholstem die met andere tatoowijven over hun geweldige tatoo leven praat alsof ze in Beverlyhills zitten terwijl hun toko een of ander 4 bij 5 meter bouval ligt, ergens in een uithoek van de stad waar ze wonen/leven.![]()
[ afbeelding ]
afijn beetje googlen levert een hoop informatie op die eigenlijk laat zien dat dit het zoveelste voorbeeld van een gehypte nobody die het kijkerspubliek wordt opgedrongen alsof het ook maar iets van belangrijkheid heeft.![]()
klacht is duidelijk.
Kat VON D![]()
Kardashians![]()
Herrie overal en nergens![]()
expeditie homeau![]()
realitytv![]()
soziale media![]()
wodkalime![]()
twitta
Dat kunnen we vast wel regelenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:20 schreef wise het volgende:
[..]
ik zou m'n lul door 100mtr gebrokken glas slepen alleen om haar te horen ruften in een walkie-talkie.
Recentere fotoquote:Op donderdag 15 september 2011 12:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Voor Wise is het fysiek onmogelijk om zijn lul voort te slepen...quote:Op donderdag 15 september 2011 15:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat kunnen we vast wel regelen
Dan leggen we het glas op zijn lijf en rijden we er met een stoomwals overheenquote:Op donderdag 15 september 2011 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor Wise is het fysiek onmogelijk om zijn lul voort te slepen...
Prima alternatief.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:47 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dan leggen we het glas op zijn lijf en rijden we er met een stoomwals overheen
quote:
klopt, daarom gooi ik em eerst over m;n schouderquote:Op donderdag 15 september 2011 15:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor Wise is het fysiek onmogelijk om zijn lul voort te slepen...
Die meid verdient wel flink knaken met haar 4x5 achteraf studio en ze is er wereldberoemd door geworden. Zat kerels die haar zouden doen en ze doet wat ze leuk vindt, dat mag 99,99% van fok haar nadoen hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 11:52 schreef rubje het volgende:
dit het zoveelste voorbeeld van een gehypte nobody die het kijkerspubliek wordt opgedrongen alsof het ook maar iets van belangrijkheid heeft.![]()
well, helloquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:46 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
en doet moet zogenaamd een lekker wief voorstellen irl
![]()
[ afbeelding ]
te ranzug voor woorden imo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |