Alsof Noord Afrikanen zich zomaar in Oost Europa konden/kunnen vestigenquote:Op donderdag 15 september 2011 11:38 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Als je de toestand van o.a. de infrastructuur, gebouwen etc kijkt zou er genoeg werk moeten zijn.
Hm, daarom komen al die Oost-Europeanen hierheen. Omdat het daar zo goed toeven is.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:38 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Als je de toestand van o.a. de infrastructuur, gebouwen etc kijkt zou er genoeg werk moeten zijn.
Moet je ze vooral allemaal hierheen halen. Krijg je vanzelf dezelfde toestanden.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:39 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hm, daarom komen al die Oost-Europeanen hierheen. Omdat het daar zo goed toeven is.
Enige.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Marokko is dan ook de enigste uit die gearceerde rijtjes. Misschien moet je eens kijken wat daar de reden van is.
Die ook.quote:
Toch nog even, want Remlof blijft maar mensen verblinden:quote:Op donderdag 15 september 2011 11:22 schreef remlof het volgende:
Hier de cijfers van de "massa-immigratie" van moslims van 1995-2009, bron CBS:
[ afbeelding ]
Dit zijn de cijfers van het CBS, daaruit spreekt inderdaad helemaal niet dat er massa-immigratie plaatsvindt, zoals de PVV beweert.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Toch nog even, want Remlof blijft maar mensen verblinden:
Oh dan heeft er helemaal geen massa-immigratie plaatsgevonden de afgelopen decennia en zijn de steden niet in grote mate moslim geworden.
[ afbeelding ]
En dat is dan uiteraard alle overige instromers nog.
Maar nee, mensen, er is geen massa-immigratie nu en ook nooit geweest.
Beetje meer uitleg hoe dat gelezen moet worden is wel fijn. Ik zie enkel een lijn omhoog. Maar waarvan? Immigratie algemeen?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Oh dan heeft er helemaal geen massa-immigratie plaatsgevonden de afgelopen decennia en zijn de steden niet in grote mate moslim geworden.
[ afbeelding ]
Oh ja sorry. Dit is de toename van het aantal moslims in NL.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:05 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Beetje meer uitleg hoe dat gelezen moet worden is wel fijn. Ik zie enkel een lijn omhoog. Maar waarvan? Immigratie algemeen?
We kunnen er niet veel mee, tenminste ikkuh niet.
Wat is vrijwillig als dat er vanaf de geboorte al geindoctrineerd.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:59 schreef FL_Freak het volgende:
Iets wat ik uberhaupt nooit ga begrijpen is dat vrouwen vrijwillig een boerka willen dragen. Het lijkt me fucking heet, je laat jezelf nooit zien.
Ja het moet van het geloof en/of de man wil dat. Wanneer die niet in de weg staan zijn er dus gewoon moslimvrouwen die het vrijwillig willen dragen. Ik snap dat echt niet
Jouw leven is ook vanaf de geboorte al geindoctrineerd.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:07 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Wat is vrijwillig als dat er vanaf de geboorte al geindoctrineerd.
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)807E3/0/pb11n007.pdfquote:Op donderdag 15 september 2011 12:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit zijn de cijfers van het CBS, daaruit spreekt inderdaad helemaal niet dat er massa-immigratie plaatsvindt, zoals de PVV beweert.
Ja er waren vroeger vrijwel geen moslims in Nederland en nu ongeveer 800.000.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:01 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er is op dit moment geen massa-immigratie uit moslimlanden dat klopt. Nu is het vooral het Oostblok.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ja er waren vroeger vrijwel geen moslims in Nederland en nu ongeveer 800.000.
Dan krijg je inderdaad zo een grafiek.
En die mensen krijgen ook kinderen , en niet gemiddeld 8 zoals die haatblogs die jij lijst propageren, maar volgens mij rond de 2 voor Turkse gezinnen en 2,5-3 bij Marokkaanse.
Het gaat erom of er nu nog steeds zoals door een bepaalde partij wordt beweerd , massa immigratie is van moslims , dat klopt niet.
Precies.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Er is op dit moment geen massa-immigratie uit moslimlanden dat klopt.
En dan over 10 jaar, schokkend krantenbericht, en dan is voornamelijk links volk verbaast dat er toch wel heel veel moslims bij zijn gekomen, door de daarop volgende probleematiek ontstaat fascisme en haat, wat we nu proberen is dit te voorkomen, maar dat wordt niet in dank afgenomen.quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:56 schreef A-mineur het volgende:
[..]
En dan over 10 jaar, schokkend krantenbericht, en dan is voornamelijk links volk verbaast dat er toch wel heel veel moslims bij zijn gekomen, door de daarop volgende probleematiek ontstaat fascisme en haat, wat we nu proberen is dit te voorkomen, maar dat wordt niet in dank afgenomen.
Zo is het ook gegaan met de joden.
Daar is dan weinig mis mee als het tegen de wil vd vrouw is. Niks mis met het bestraffen van onderdrukking.quote:Mannen die hun vrouw verplichten gezichtsbedekking te dragen, kunnen gestraft worden met een geldboete van 30.000 euro en twee jaar gevangenisstraf.
Niet dat dit ooit gaat gebeurenquote:Op donderdag 15 september 2011 13:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar is dan weinig mis mee als het tegen de wil vd vrouw is. Niks mis met het bestraffen van onderdrukking.
Maar die vrouw zal getuigen dat het niet het geval is. Hoe zou dat komen? Denk aan dezelfde lijn van het beginsel van dit probleem...quote:Op donderdag 15 september 2011 13:02 schreef popolon het volgende:
[..]
Daar is dan weinig mis mee als het tegen de wil vd vrouw is. Niks mis met het bestraffen van onderdrukking.
Zoals ik al zei, hun zien het niet als gedwongen omdat dat vanaf de geboorte al wordt geïndoctrineerd.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Maar die vrouw zal getuigen dat het niet het geval is. Hoe zou dat komen? Denk aan dezelfde lijn van het beginsel van dit probleem...
Of ze weten wat de gevolgen zijn als ze zich tegen hun man keren.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:14 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, hun zien het niet als gedwongen omdat dat vanaf de geboorte al wordt geïndoctrineerd.
Deze logica breekt mijn klomp.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:56 schreef A-mineur het volgende:
[..]
En dan over 10 jaar, schokkend krantenbericht, en dan is voornamelijk links volk verbaast dat er toch wel heel veel moslims bij zijn gekomen, door de daarop volgende probleematiek ontstaat fascisme en haat, wat we nu proberen is dit te voorkomen, maar dat wordt niet in dank afgenomen.
Geldt dat laatste dan ook voor vrouwen in een boerka?quote:Op donderdag 15 september 2011 08:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
Van mij mag jij morgen in je SS pak over straat. Moet je niet gaan miepen als je beschimpt wordt overigens.
huh, wat is ook 'zo' gegaan met de joden?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:56 schreef A-mineur het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat dit gebeurt, maar uit dit soort dingen onstaat juist haat. Het is een feit dat je niet zomaar groepen mensen bij elkaar kan gooien. En als deze groep mensen dan toch hier heen komen, niet integreren, of niet kunnen integreren om welke reden dan ook wordt dat op een gegeven moment een doorn in het oog, zelfs van de meest linkse groenlinks-er.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:19 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Deze logica breekt mijn klomp.
Alsof ik heb gezegd dat we heel Saudi-Arabië hierheen moeten halen.
Hoe probeer jij fascisme en haat precies te voorkomen ? Blijkt niet echt uit je posts.
Goede vraag. Zo te lezen zou du_ke er geen moeite mee moeten hebben.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:25 schreef nikk het volgende:
[..]
Geldt dat laatste dan ook voor vrouwen in een boerka?
Nee als je een vrouw in Burqa beschimpt dan is dat heel erg.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:25 schreef nikk het volgende:
[..]
Geldt dat laatste dan ook voor vrouwen in een boerka?
Terecht verbod, al is het jammer dat zoiets nodig is.
Ies diescriminassieee zeggen ze dan, waarop dat berust is moet altijd door een advocaat ingefluisterd worden, want zelf hebben ze geen besef wat ze zeggen als ze discriminatie claimen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee als je een vrouw in Burqa beschimpt dan is dat heel erg.
Dat die golf er niet is weet zowat iedereen. Maar het gaat mij om dat de mensen die hier WEL komen, zich ook gedragen en correct aanpassen. Ze mogen hun eigen normen en waarden houden, maar daarbij moeten zij wel onze manier van leven accepteren en vooral niet tegenwerken. Overigens vind ik Geert Wilders steeds minder worden, misschien feller, maar de uitspraken worden wel steeds meer omstreden en gaan vaak nergens meer over. Ik heb hem 1x een kans gegeven (in 2009) toen heb ik op hem gestemd, maar dat doe ik nu niet meer.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:57 schreef Tja..1986 het volgende:
Nee, er is geen massa-immigratie.
FEITEN:
20% vd bevolking is 1e/2e generatie allochtoon en groeiende. Sinds 1972 300% toename.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:57 schreef Tja..1986 het volgende:
Nee, er is geen massa-immigratie.
FEITEN:
en dat komt alleen door immigratie?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
20% vd bevolking is 1e/2e generatie allochtoon en groeiende. Sinds 1972 300% toename.
FEITEN:
http://statline.cbs.nl/St(...)NL&PA=70787ned&LA=NL
En totaal niet-westers maar de helft daarvan. En Moslims nog niet eens een miljoen. Maar blijf lekker draaien aan de feiten tot het je wel uitkomt johquote:20% vd bevolking is 1e/2e generatie allochtoon en groeiende. Sinds 1972 300% toename.
FEITEN:
http://statline.cbs.nl/St(...)NL&PA=70787ned&LA=NL
Door een tsunami toch?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:11 schreef Re het volgende:
[..]
en dat komt alleen door immigratie?
Dat zijn er volgens schattingen wel zo'n 100 a 200!quote:en die lopen allemaal in burqua!, oh, nee
Wat boeit dat nou of jij of ik het nou wel of niet snappen?quote:Op donderdag 15 september 2011 11:59 schreef FL_Freak het volgende:
Iets wat ik uberhaupt nooit ga begrijpen is dat vrouwen vrijwillig een boerka willen dragen. Het lijkt me fucking heet, je laat jezelf nooit zien.
Ja het moet van het geloof en/of de man wil dat. Wanneer die niet in de weg staan zijn er dus gewoon moslimvrouwen die het vrijwillig willen dragen. Ik snap dat echt niet
Ik weet dat het heel erg naar klinkt en ik ben er ook niet trots op, maar ik vind een miljoen moslims (te) veel. Volgens mij kom je niet eens op een miljoen als je inwoners/migranten uit de toenmalige koloniën bij elkaar optelt.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:13 schreef Tja..1986 het volgende:
Die_Hofstadtgruppe:
[..]
En totaal niet-westers maar de helft daarvan. En Moslims nog niet eens een miljoen. Maar blijf lekker draaien aan de feiten tot het je wel uitkomt joh
1 miljoen moslims of niet-westersen (excl kolonies)?, tov die 6 miljoen katholieken en 6 miljoen protestanten ... of is dat ineens anders?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:35 schreef nikk het volgende:
[..]
Ik weet dat het heel erg naar klinkt en ik ben er ook niet trots op, maar ik vind een miljoen moslims (te) veel. Volgens mij kom je niet eens op een miljoen als je inwoners/migranten uit de toenmalige koloniën bij elkaar optelt.
Wat is het probleem met dat er minder dan 1 op de 17 uit een 'moslim-land' komt of kind van iemand is die uit een 'moslim-land' komt? Grote delen daarvan doen helemaal niets meer met hun geloof.quote:Ik weet dat het heel erg naar klinkt en ik ben er ook niet trots op, maar ik vind een miljoen moslims (te) veel. Volgens mij kom je niet eens op een miljoen als je inwoners/migranten uit de toenmalige koloniën bij elkaar optelt.
Hoe zit het met de vrijheid van de winkelier, de bieb, de bank? Hebben die dan ook de vrijheid om iemand wiens gelaat niet zichtbaar is te weigeren?quote:Op donderdag 15 september 2011 14:27 schreef t-8one het volgende:
Vrijheid houd in dat je mensen met andere waarden ook in hun waarde laat. Paars haar of een verstopt onder een zwart gewaad moet niet uit mogen maken, zolang het iemands eigen keus is.
Nee, dat is een conclussie die je helemaal niet kan trekken. Het slaat echt als een tang op een varken wat je zegt.quote:We kunnen alles wel gaan relativeren, maar ik blijf het vreemd vinden dat we kennelijk meer moslims in het land hebben wonen dat inwoners uit de toenmalige koloniën. Dan is er toch sprake geweest van massa immigratie op een gegeven moment?
Heb jij behoefte om een vrouw in een burqa te beschimpen?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:33 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Nee als je een vrouw in Burqa beschimpt dan is dat heel erg.
Dat hangt af van de definitie van massa immigratie.quote:Op donderdag 15 september 2011 14:56 schreef Tja..1986 het volgende:
nikk:
[..]
Nee, dat is een conclussie die je helemaal niet kan trekken. Het slaat echt als een tang op een varken wat je zegt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |