abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101979138
Die_Hofstadtgruppe:
quote:
En de 3e generatie wordt niet meer meegeteld hierin.
Nee, anders zouden we Wilders hier ook in moeten meetellen.
pi_101979163
Die_Hofstadtgruppe:
quote:
Fout. Indonesiers van de jaren 50 worden niet tot de niet-Westerse gerekend. Die zitten dus niet eens in dit getal.
Ik heb geen idee wanneer zijn oma naar Nederland kwam.
pi_101979227
Die_Hofstadtgruppe:
quote:
En zijn amper 100 moordenaars per jaar in NL!
Oh noes onterechte wet dus.
Vergelijking slaat nergens op. 1 moord is een probleem, 100 dus zeker.
1 boerka is geen probleem. 100-200 ook niet. Als het nou echt procenten van de bevolking worden, dan moeten we ons er misschien eens druk over maken.
pi_101979239
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Een SS-uniform is toch wel heel wat anders dan een burqa. Maar goed, dat kan ik toch niet duidelijk maken aan jou. Begrijp me niet verkeerd, burqadragers zijn vaak bekrompen figuren die zich houden aan achterlijke regeltjes. Maar dat betekent niet dat ze voorstander van zoiets krankzinnigs als genocide.
Ze hangen een ideologie aan met vrij duidelijke regels. Die regels hanteren oa de doodstraf voor vreemgaan, 2e rangsrechten voor niet-moslims, doodstraf voor het opgeven van de islam etc etc etc
Dat zij daar niet dagelijks mee bezig zijn zal mij worst wezen, ze hangen die ideoligie aan. Een Nazi is ook niet dagelijks bezig met de kampen in te richten.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101979283
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:51 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ze hangen een ideologie aan met vrij duidelijke regels. Die regels hanteren oa de doodstraf voor vreemgaan, 2e rangsrechten voor niet-moslims, doodstraf voor het opgeven van de islam etc etc etc
Dat zij daar niet dagelijks mee bezig zijn zal mij worst wezen, ze hangen die ideoligie aan. Een Nazi is ook niet dagelijks bezig met de kampen in te richten.
Voor jou is de wereld ook echt zwart/wit, he?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_101979292
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:51 schreef Tja..1986 het volgende:
Die_Hofstadtgruppe:

[..]

Vergelijking slaat nergens op. 1 moord is een probleem, 100 dus zeker.
1 boerka is geen probleem. 100-200 ook niet. Als het nou echt procenten van de bevolking worden, dan moeten we ons er misschien eens druk over maken.
Daar gaat het toch totaal niet om? Het is een groeiende trend, 1 van de velen, zoals het eisen om hoofddoeken op te mogen doen op scholen, van niet opstaan voor rechters, van eisen dat halal eten er komt, eisen dat ham verdwijnt tijdens het schoolontbijt, eisen dat er gebedsruimtes komen, etc etc etc
Ergens moet een grens getrokken worden en dit is een prima grens.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_101979314
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:53 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Voor jou is de wereld ook echt zwart/wit, he?
Lul nou niet zo stom, ze zullen het zelf niet ontkennen hoor. Dat jij nou niet verder WIL kijken.
pi_101979338
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Lul nou niet zo stom, ze zullen het zelf niet ontkennen hoor. Dat jij nou niet verder WIL kijken.
Welke haatblog heb je nu weer gelezen ? :')

Je komt echt heel vaak heel agressief over, heb je dat wel door?
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_101979356
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:54 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hm, ooit wel eens een burqadraagster gesproken? Of uberhaupt bij een islamitisch gezin op bezoek geweest?
  donderdag 15 september 2011 @ 15:55:47 #285
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_101979372
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:53 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Daar gaat het toch totaal niet om? Het is een groeiende trend, 1 van de velen, zoals het eisen om hoofddoeken op te mogen doen op scholen, van niet opstaan voor rechters, van eisen dat halal eten er komt, eisen dat ham verdwijnt tijdens het schoolontbijt, eisen dat er gebedsruimtes komen, etc etc etc
Ergens moet een grens getrokken worden en dit is een prima grens.
De telegraaf gebruiken als trendindicatie _O-
En dan nog, als het vreemd is maar verbieden? :')
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:57:26 #286
262 Re
Kiss & Swallow
pi_101979424
quote:
8s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik vind het persoonlijk een beetje al te toevallig dat het boerkaverbod op dezelfde dag bekend wordt (gemaakt) als dat de zorg (weer) veel duurder wordt. Iedereen heeft het over de boerka en niemand over het feit dat iedereen (behalve de meest nooddruftigen) volgend jaar fors meer gaan betalen voor zorg. Maar hey, Henk & Ingrid hebben hun boerkaverbod, daar mag alles voor wijken!
Het is gewoon zielig eigenlijk :{
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_101979433
quote:
1s.gif Op donderdag 15 september 2011 12:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Goeie zaak. Ik word gek van al die burka's. ^O^
Ik word gek van mensen met tattoo's op hun gezicht.
Maar ze moeten het zelf weten.
pi_101979506
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:48 schreef Tja..1986 het volgende:
nikk:

[..]

Nou, nou, 17.000 per jaar. Dat is echt niets. En dat gaat dus straks ook weer dalen.
Relativeer het maar weg.
  donderdag 15 september 2011 @ 15:59:58 #289
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_101979511
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:57 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Ik word gek van mensen met tattoo's op hun gezicht.
Maar ze moeten het zelf weten.
Het is lichtelijk eng dat mensen zo open er voor uitkomen dat ze iets verboden willen enkel omdat ze het 'raar' vinden. Elke dag breekt mijn vertrouwen in de medemens een beetje verder af :{
pi_101979519
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hm, ooit wel eens een burqadraagster gesproken?
Ja helaas wel.
quote:
Of uberhaupt bij een islamitisch gezin op bezoek geweest?
Ja. Ja en nog eens ja.

Man ik ben gvd tussen die sukkels opgegroeid, me hele school, wijk alles zat er mee vol. Wat denk jij dan? |:(
pi_101979545
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja helaas wel.

[..]

Ja. Ja en nog eens ja.

Man ik ben gdv tussen die sukkels opgegroeid, me hele school, wijk alles zat er mee vol. Wat denk jij dan? |:(
Je bent een beetje zielig, net als Wilders.
pi_101979551
Deze wet komt er overigens niet: de 1e kamer laat hem niet door.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:02:00 #293
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_101979571
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:01 schreef MaGNeT het volgende:
Deze wet komt er overigens niet: de 1e kamer laat hem niet door.
Dat valt te bezien. Overigens zou dit grondwettelijk niet moeten kunnen imo.
pi_101979574
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:00 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ja helaas wel.

[..]

Ja. Ja en nog eens ja.

Man ik ben gdv tussen die sukkels opgegroeid, me hele school, wijk alles zat er mee vol. Wat denk jij dan? |:(
En die mensen vertelden jou dat alle ongelovigen moesten sterven en dat moslims die de islam de rug toekeren gestraft moeten worden en weet ik het allemaal? Ik wil je best geloven, maar ik vind het wel frappant dat jouw ervaringen zou radicaal anders zijn dan die van anderen. Als je werkelijk tussen moslims bent opgegroeid en woont, dan zou je weten dat de situatie niet zo zwart-wit is als jij doet overkomen.
pi_101979587
quote:
19s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:02 schreef kingmob het volgende:

[..]

Dat valt te bezien. Overigens zou dit grondwettelijk niet moeten kunnen imo.
Klopt, het kan ook niet.
Pas op Radio 1 nog iemand die uitlegde dat het op deze manier nooit kan.
Symboolpolitiek, goedkoop scoren maar niet haalbaar.

Het is de aandacht afleiden van de echte problemen, zoals de crisis die aanstaande is door Griekenland en de zware bezuinigingen.

Dat zijn de problemen die ons echt gaan raken, niet 150 vrouwen onder een zwart laken.
pi_101979600
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:19 schreef Tja..1986 het volgende:
nikk:

[..]

Ik had het meer over je vergelijking met de toenmalige koloniën. Dat omdat er daar minder van zijn, die massa-immigratie is. Vergeet trouwens niet dat mensen uit Indonesie (waaronder Wilders zijn oma bijvoorbeeld) gewoon onder niet westerse allochtoon vallen hoor, en Indonesie is het grootste moslimland ter wereld.
Dat waren Indo's en Molukkers etc, ik weet niet of dat die moslim waren, de Indo's iig niet.
pi_101979671
Nikk:
quote:
Relativeer het maar weg.
Er valt niets weg te relativeren. Het zijn gewoon kleine aantallen. De totale groei van de bevolking is vele malen groter. Het percentage zal dus ook afnemen.
  donderdag 15 september 2011 @ 16:05:53 #298
43165 t-8one
flesh is the fever
pi_101979673
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 14:54 schreef Gia het volgende:

[..]

Hoe zit het met de vrijheid van de winkelier, de bieb, de bank? Hebben die dan ook de vrijheid om iemand wiens gelaat niet zichtbaar is te weigeren?

Wat is het nut van camerabewaking als iemands gezicht niet zichtbaar is?
Er is al een regel dat die capuchonnekes af moeten als de schatjes een winkel betreden, dan zullen we een boerka gewoon toe moeten laten?

Dacht het niet.

Op straat vind ik het overigens prima, zolang ze, wanneer het moet, zich ook ter plekke kunnen identificeren. Verkeersovertreding? ID tonen en af die sluier, zodat oom agent kan zien dat je bent wie op het ID staat.
Zijn dit momenteel concrete problemen met boerka's?
Of worden die verzonnen om het verbod op boerka's te rechtvaardigen?
ok, lets go again
m'n eigen fantopic :') *t-8one fan-topic*
danku lieve fans
pi_101979678
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Kan aan mij liggen, maar ik vind een SS-uniform toch wat anders dan een burqa. Als je een SS-pak aantrekt dan wil je aan de wereld duidelijk maken dat je de daden van het nazi-regime prijst. Door een burqa aan te trekken maak je vooral duidelijk dat je in sprookjes gelooft. Vind ik toch een verschil, maar goed.
Dit kun je ook omdraaien: Als je een SS-pak aantrekt maak je vooral duidelijk dat je in sprookjes gelooft. Door een burqa aan te trekken wil je aan de wereld duidelijk maken dat je de daden van de Islam prijst.
pi_101979735
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 16:06 schreef Clan het volgende:

[..]

Dit kun je ook omdraaien: Als je een SS-pak aantrekt maak je vooral duidelijk dat je in sprookjes gelooft. Door een burqa aan te trekken wil je aan de wereld duidelijk maken dat je de daden van de Islam prijst.
Een keppeltje ook maar verbieden? Joden geloven namelijk ook niet bepaald frisse meuk? Kruisjes om de nek ook?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')