En hoe weet jij of hij een koophuis heeft?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lezen is een keuze, ik reageerde puur op de post van Verbal dat hij geen enkele subsidie krijgt
Bezuinigingen wen je toch aan? Al m'n hele leven doet de politiek dit:quote:Op donderdag 15 september 2011 12:31 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Dus jij merkt niks van de bezuinigingen?
Rot toch eens op trol.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef RemcoDelft het volgende:
Bezuinigingen wen je toch aan? Al m'n hele leven doet de politiek dit:
-bezuinigen op alles
-belastingen/lasten verhogen
-toch meer uitgeven aan niemand-weet-wat
Inderdaad. Het is niets nieuws. Hooguit een korte teleurstelling en dan gaat het leven gewoon weer verder. We klagen wel mooi allemaal dat we het zo slecht hebben, en ondertussen hebben we twee auto's op de stoep en gaan we drie keer per jaar op vakantie. Met kerst wordt er voor honderden euro's aan cadeau's gekocht, en een paar dagen later schieten we eenzelfde bedrag de lucht in. We hebben allemaal een flatscreen aan de muur hangen van meer dan een meter, en als je maar één gsm hebt dan hoor je er ook niet meer bij. Ach ja, alles is relatief he.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bezuinigingen wen je toch aan? Al m'n hele leven doet de politiek dit:
-bezuinigen op alles
-belastingen/lasten verhogen
-toch meer uitgeven aan niemand-weet-wat
Dit lees ik sarcastich, ok?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is niets nieuws. Hooguit een korte teleurstelling en dan gaat het leven gewoon weer verder. We klagen wel mooi allemaal dat we het zo slecht hebben, en ondertussen hebben we twee auto's op de stoep en gaan we drie keer per jaar op vakantie. Met kerst wordt er voor honderden euro's aan cadeau's gekocht, en een paar dagen later schieten we eenzelfde bedrag de lucht in. We hebben allemaal een flatscreen aan de muur hangen van meer dan een meter, en als je maar één gsm hebt dan hoor je er ook niet meer bij. Ach ja, alles is relatief he.
Dat mag, maar dat is het niet.quote:
-nul auto's, kunnen we niet betalen;quote:Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is niets nieuws. Hooguit een korte teleurstelling en dan gaat het leven gewoon weer verder. We klagen wel mooi allemaal dat we het zo slecht hebben, en ondertussen hebben we twee auto's op de stoep en gaan we drie keer per jaar op vakantie. Met kerst wordt er voor honderden euro's aan cadeau's gekocht, en een paar dagen later schieten we eenzelfde bedrag de lucht in. We hebben allemaal een flatscreen aan de muur hangen van meer dan een meter, en als je maar één gsm hebt dan hoor je er ook niet meer bij. Ach ja, alles is relatief he.
Fijn dat jij het zo goed hebt, voor mij is 80 euro per maand opeens extra moeten ophoesten een flinke bak geld waar ik heel wat leukere dingen kan doen. En dat is waar dit topic over gaat, de alsmaar duurder wordende zorg en de kosten die afgewend worden op de burgers.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er (helaas) altijd. Maar mijn verhaal geldt echt voor een hoop Nederlanders.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:54 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
-nul auto's, kunnen we niet betalen;
-al 10 jaar niet op vakantie geweest, kunnen we niet betalen, we zouden graag 1 x willen;
-geen cadeaus met kerst, met sint een paar actionartikelen;
-geen flatscreen;
-1 gsm prepaid, want abonnement is te duur.
Zou ik de enige Nederlander zijn die niet heeft wat jij beschrijft?
Vast niet... want ik las het sarcastisch.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:54 schreef Zemelknoper het volgende:
[..]
-nul auto's, kunnen we niet betalen;
-al 10 jaar niet op vakantie geweest, kunnen we niet betalen, we zouden graag 1 x willen;
-geen cadeaus met kerst, met sint een paar actionartikelen;
-geen flatscreen;
-1 gsm prepaid, want abonnement is te duur.
Zou ik de enige Nederlander zijn die niet heeft wat jij beschrijft?
Ik denk dat je enorm generaliseerd. Het geldt namelijk net zo hard voor "een hoop" Nederlanders helemaal niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Uitzonderingen zijn er (helaas) altijd. Maar mijn verhaal geldt echt voor een hoop Nederlanders.
Ja ik generaliseer ook hoor. Laat ik het anders zeggen: in mijn omgeving zijn een hoop mensen zo.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik denk dat je enorm generaliseerd. Het geldt namelijk net zo hard voor "een hoop" Nederlanders helemaal niet.
Bejaarden zijn al jaren de rijkste Nederlanders, iets wat in de geschiedenis uniek te noemen is...quote:Op donderdag 15 september 2011 13:00 schreef Blik het volgende:
Het grappige is, de enige mensen die dat écht op structurele basis kunnen doen zijn de babyboomers die al jarenlang ontzien worden en... juist... veel gebruik maken van de zorg
Op wie wil je het dan laten komen. Alles moet toch uiteindelijk bij de burgers vandaan komenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:55 schreef Blik het volgende:
En dat is waar dit topic over gaat, de alsmaar duurder wordende zorg en de kosten die afgewend worden op de burgers.
+1.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:03 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik word het inderdaad ook meer dan zat dat wij nooit voor enige vorm van toeslag of subsidie in aanmerking komen, maar wel altijd meer mogen betalen
V.
Wanneer ze dood gaan vermogen 100% belasten en dan kunnen we lekker de staatsschuld afbetalen.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:01 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Bejaarden zijn al jaren de rijkste Nederlanders, iets wat in de geschiedenis uniek te noemen is...
Tuurlijk, er is van beide kanten geen incentive om zuiniger om te gaan met de zorg.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:01 schreef Red_85 het volgende:
Tuurlijk wordt het weer duurder. Het wordt binnen nu en 10 jaar 300 euro pp p/m wat je moet betalen. En waar gaat het naartoe? Naar de veel te grote overhead in de zorg. Manager van de manager van de manager van de manager van de manager van de managersfunctionaris moet ook betaald worden.
Flikker toch op. Ga eens besparen in de zorg ipv alleen maar de premie omhoog te gooien ieder jaar.
Het is ook lekker makkelijk om de zorgpremie omhoog te gooien want je bent het verplicht om te betalen.
besparingen vanuit de zorg wellicht? in plaats van dat constante verkwisting van ons geldquote:Op donderdag 15 september 2011 13:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Op wie wil je het dan laten komen. Alles moet toch uiteindelijk bij de burgers vandaan komen
Zou mooi zijn, alleen niet zo makkelijk als iedereen denkt.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:05 schreef Blik het volgende:
[..]
besparingen vanuit de zorg wellicht? in plaats van dat constante verkwisting van ons geld
Ik heb dan ook geen HRA.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lezen is een keuze, ik reageerde puur op de post van Verbal dat hij geen enkele subsidie krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |