Nam gewoon wat willekeurige Eastwood titels, lette niet op wat ik zelf geschreven had. Aangepast nuquote:Op donderdag 15 september 2011 02:30 schreef DrDentz het volgende:
Clint speelde niet in Mystic River hè.
Het gaat me niet om de films, maar meer om de karakter en hoe zo'n persoon overkomt. Foto's zeggen niet alles, maar geven wel een goed beeld/verschil in dit geval:quote:Op donderdag 15 september 2011 02:45 schreef DrDentz het volgende:
Maar je hebt nog niks geschreven over waarom bijvoorbeeld een Johnny Depp niet mannelijk is. Want in Donnie Brasco is hij een baas met een snorretje.
Kutzooi. Daar gaat mijn snode plannetje.quote:Op donderdag 15 september 2011 04:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Afbeeldingsinfo zegt Charlie Chaplin dus ik gok dat het Charlie Chaplin is.
Luke Perry, toch in mijn tienertijd een grote held voor vele meiden geweest.quote:Op donderdag 15 september 2011 03:16 schreef Feestkabouter het volgende:
[ afbeelding ]
dat soort foto's van Clint doen me altijd aan deze klojo denken:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Had die een tijd geleden gezienquote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 04:10 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Afbeeldingsinfo zegt Charlie Chaplin dus ik gok dat het Charlie Chaplin is.
Kurk Douglas :quote:
Ook niet zo een goede acteur inderdaad, altijd dezelfde gezichten trekken. Geldt wat mij betreft ook voor Humphrey Bogart.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:51 schreef tong80 het volgende:
Clint Eastwood is cool en mooi. Maar om hem nou een goede acteur te noemen ? Als regisseur was ie beter.
Clint Eastwood een slechte acteur noemen of zelfs niet veelzijdig...quote:Op donderdag 15 september 2011 18:37 schreef Karina het volgende:
Ik zie een foto van James Dean, echt een idool, maar ik vind hem zelf niet zo een geweldige acteur.
[..]
Ook niet zo een goede acteur inderdaad, altijd dezelfde gezichten trekken. Geldt wat mij betreft ook voor Humphrey Bogart.
Hoever gaan we met "van toen"? Wat ik een goede acteur vind is bijvoorbeeld Anthony Hopkins, hij is zo veelzijdig, als je bijvoorbeeld zijn rol in Silence of the Lambs vergelijkt met zijn rol als Nixon (of maar een dwarsstraat te noemen).
Maar dat is mijn mening uiteraard
Escape from Alcatraz was zijn beste film (persoonlijk)quote:Op donderdag 15 september 2011 18:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Clint Eastwood een slechte acteur noemen of zelfs niet veelzijdig...
Hoeveel van zijn films heb je gezien? Wedden niet meer dan 5...
Las je de onderste zin? Ik vind hem niet zo geweldig nee en wat maakt het dan uit hoeveel films ik van hem heb gezien? Ik vind andere acteurs beter. Smaken verschillen (gelukkig, anders zagen we elke dag dezelfde film op tv).quote:Op donderdag 15 september 2011 18:48 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Clint Eastwood een slechte acteur noemen of zelfs niet veelzijdig...
Hoeveel van zijn films heb je gezien? Wedden niet meer dan 5...
en van Creatief met Kirk natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2011 23:09 schreef computerprobleem het volgende:
Kirk Douglas recent samen met zijn vrouw
[ afbeelding ]
Kirk Douglas is momenteel 94 jaar oud. Hij is vooral bekend van zijn films Paths of Glory, The Gunfight at the OK Corral en Spartacus.
Precies. Clint is nou niet bepaald iemand van het kaliber Nicholson, deNiro, Pacino,Henry Fonda e.d.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:51 schreef tong80 het volgende:
Clint Eastwood is cool en mooi. Maar om hem nou een goede acteur te noemen ? Als regisseur was ie beter.
Hoe durf je Pacino in dat rijtje te zettenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Precies. Clint is nou niet bepaald iemand van het kaliber Nicholson, deNiro, Pacino,Henry Fonda e.d.
Door films te kijken en dan te zien dat Pacino een uitstekend acteur is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:11 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe durf je Pacino in dat rijtje te zetten
Vind hem vooral een irritant schreeuwertje dat zijn hele carriere heeft kunnen teren op zijn eerste grote film.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:14 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Door films te kijken en dan te zien dat Pacino een uitstekend acteur is.
Hij heeft daarna nog genoeg goede rollen gespeeld, waarin die bewees dat het echt geen beginnersgeluk was die eerste grote film, zoals Scent of a Woman, The Devil's Advocate, Donnie Brasco, Insomnia, Heat, Glengarry Glen Rossquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind hem vooral een irritant schreeuwertje dat zijn hele carriere heeft kunnen teren op zijn eerste grote film.
Not sure if trollin...quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:08 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Precies. Clint is nou niet bepaald iemand van het kaliber Nicholson, deNiro, Pacino,Henry Fonda e.d.
Nee, ben niet zo heel erg te spreken over Pacino hoor (vergeleken met Eastwood, Fonda, Stewart b.v.). Vergeleken met acteurs als Williams, Depp, Pesci, Caprio, Pitt, etc. is hij wel gewoon baas en past hij perfect in dat rijtje.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hij heeft daarna nog genoeg goede rollen gespeeld, waarin die bewees dat het echt geen beginnersgeluk was die eerste grote film, zoals Scent of a Woman, The Devil's Advocate, Donnie Brasco, Insomnia, Heat, Glengarry Glen Ross
Eentje maar? Escape from Alcatraz. En dan neem ik express de beste rol van Eastwood.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Not sure if trollin...
Je vind Clint Eastwood niet van het kaliber Nicholson of zelfs Pacino?x oneindig
Noem eens een rol van Clint Eastwood die Nicholson of Pacino véél beter gedaan zou hebben?
Zeker niet zijn beste rol.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Eentje maar? Escape from Alcatraz. En dan neem ik express de beste rol van Eastwood.
Wat Pacino en Nicholson niet zouden kunnen is zo stoer kijken als cowboy als Eastwood, maar dat noem ik geen goed acteren. Dat komt omdat Eastwood gewoon cool is.
Wat is dan z'n beste rol?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:30 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zeker niet zijn beste rol.
Welk genre? Je kunt een rol in een misdaad film niet vergelijken met een in een western. Als je dat doet dan begrijp je genres binnen de filmwereld niet zo goed.quote:
In Donnie Brasco vond ik hem aardig, in Heat het grootste minpunt van de magistrale film. Om nog maar te zwijgen over Insomnia.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Hij heeft daarna nog genoeg goede rollen gespeeld, waarin die bewees dat het echt geen beginnersgeluk was die eerste grote film, zoals Scent of a Woman, The Devil's Advocate, Donnie Brasco, Insomnia, Heat, Glengarry Glen Ross
Tuurlijk kan dat wel, acteren gaat om mensen te overtuigen in het neerzetten van een karakter, dan maakt het niet uit of je een cowboy, gangster of wat dan ook bent.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Welk genre? Je kunt een rol in een misdaad film niet vergelijken met een in een western. Als je dat doet dan begrijp je genres binnen de filmwereld niet zo goed.
Clint is echt behoorlijk eenzijdig in zijn acteren hoor, hoe gaaf hij ook is.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:36 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Welk genre? Je kunt een rol in een misdaad film niet vergelijken met een in een western. Als je dat doet dan begrijp je genres binnen de filmwereld niet zo goed.
Onzin.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Clint is echt behoorlijk eenzijdig in zijn acteren hoor, hoe gaaf hij ook is.
Om hier nog even op terug te komen. Dat zijn alle 5 Oscars voor regie of film. Wel heeft hij 2 nominaties voor acteren. Pacino daarentegen heeft 1 Oscar en 7 nominaties.voor acterenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:22 schreef computerprobleem het volgende:
Oscars zeggen misschien niet veel, maar 5 Oscars zeggen wel iets.
Steve Buscemi.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:50 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Onzin.
Noem eens acteur die in zoveel verschillende rollen heeft gespeeld.
Als hij zo goed was, zou hij wel bekender zijn.quote:
Dat jij hem niet kent wil niet zeggen dat hij onbekend isquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Als hij zo goed was, zou hij wel bekender zijn.
Ik ken hem wel, ik zeg dat hij bekender zou zijn.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat jij hem niet kent wil niet zeggen dat hij onbekend is
Dus dat maakt Clint Eastwood automatisch beter?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, ik zeg dat hij bekender zou zijn.
Ga naar een random stad, vraag aan 100 random mensen:
- Kent u Clint Eastwood?
- Kent u Steve Buscemi?
Durf te wedden dat 90% bij Eastwood ja zal zeggen en nog niet eens de helft bij Buscemi.
Jij vergelijkt nu dus Justin Bieber met Clint Eastwood?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus dat maakt Clint Eastwood automatisch beter?
- Kent u Justin Bieber?
- Kent u Arcade Fire?
Durf te wedden dat 100% Bij Bieber ja zegt en nog niet eens de helft bij Arcade fire
Jij kan niet lezen vriend.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij vergelijkt nu dus Justin Bieber met Clint Eastwood?
De allergrootste fail in de geschiedenis van het world wide web.
Ik hoop dat ik de enige ben die dat bericht van jou leest.
Ah, de zoveelste keer dat ik jou verbanden zie leggen die je beperkingen confronterend blootleggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:07 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij vergelijkt nu dus Justin Bieber met Clint Eastwood?
De allergrootste fail in de geschiedenis van het world wide web.
Ik hoop dat ik de enige ben die dat bericht van jou leest.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:13 schreef NvM het volgende:
[..]
Ah, de zoveelste keer dat ik jou verbanden zie leggen die je beperkingen confronterend blootleggen.
Geef het maar op, en niet alleen in dit geval.
Ik heb liever dat je inhoudelijk reageert.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:15 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Pak je lego doos maar en maak maar een mooie tractor of zo.
Jij moet dat wel weten he.quote:
Dus eigenlijk is Bieber gewoon beter.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dus dat maakt Clint Eastwood automatisch beter?
- Kent u Justin Bieber?
- Kent u Arcade Fire?
Durf te wedden dat 100% Bij Bieber ja zegt en nog niet eens de helft bij Arcade fire
Inhoudelijk. Licht bijvoorbeeld de verbanden die je maakt eens toe?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:18 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij moet dat wel weten he.
Zal het morgen wel even doen. Ben nu moe en ga slapen. Morgen 07:00 op.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:20 schreef NvM het volgende:
[..]
Inhoudelijk. Licht bijvoorbeeld de verbanden die je maakt eens toe?
Bieber is wel een baasje ja.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:20 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is Bieber gewoon beter.
Arcade fire, inderdaad onbekender dan Justin Bieber maar muzikaal beter gewaardeerd (al blijft dat in zekere zin subjectief).quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:22 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Zal het morgen wel even doen. Ben nu moe en ga slapen. Morgen 07:00 op.
Je houd nog wat antwoorden tegoed.
En ken die 2e die je noemt i.p.v. Steve niet eens. Ben niet zo 'in-to-music'.
Hij heeft ook de Amerikaanse versie van de Theo van Gogh film interview gemaakt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef computerprobleem het volgende:
En de films waarin hij speelt... komop man, Buscemi heeft een aantal goede films en die zijn niet eens zo goed door zijn acteerprestaties, maar juist door het geheel.
Die is 94quote:Op donderdag 15 september 2011 23:09 schreef computerprobleem het volgende:
Kirk Douglas recent samen met zijn vrouw
[ afbeelding ]
Kirk Douglas is momenteel 94 jaar oud. Hij is vooral bekend van zijn films Paths of Glory, The Gunfight at the OK Corral en Spartacus.
Heb je zijn andere films wel gezien ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vind hem vooral een irritant schreeuwertje dat zijn hele carriere heeft kunnen teren op zijn eerste grote film.
Scent of a womanquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:52 schreef Feestkabouter het volgende:
als hier dan toch een Pacino-kenner rondhangt:
in welke film liep Al Pacino nou steeds dat woo-ha te roepen?
ik vergeet dat steeds..........
Ken je Reservoir dogs en Fargo ?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:59 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Als hij zo goed was, zou hij wel bekender zijn.
Vraag mensen ken je de voetballer Matt leTisier ? Meesen kennen hem niet. Voor de echte kenners is het een held. Kijk maar op You Tube en je weet waarom.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:02 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Ik ken hem wel, ik zeg dat hij bekender zou zijn.
- Kent u Clint Eastwood?
- Kent u Steve Buscemi?
Durf te wedden dat 90% bij Eastwood ja zal zeggen en nog niet eens de helft bij Buscemi.
Jullie beweren nu dat die Buscemi dus een veel betere acteur is dan Eastwood. Ik vind dat gewoon pure onzin. In mijn ogen heb je dan weinig verstand van wat goed acteren is en wat niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vraag mensen ken je de voetballer Matt leTisier ? Meesen kennen hem niet. Voor de echte kenners is het een held. Kijk maar op You Tube en je weet waarom.
Ik heb aardig wat films van hem gezien ja. Zijn uiterlijk + houding staat me nu eenmaal niet aan, soms heb je dat.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb je zijn andere films wel gezien ?
En de documentaire opzoek naar Richard the third moet je een downloaden.
Ik beweer niet dat Buscemi beter is, ik beweer dat hij veelzijdiger is. Veelzijdigheid zit niet alleen in de rol, het gaat ook om de hele houding van een acteur. Clint is een held en eeuwig cool, het is alleen een nogal eenzijdige acteur. Niks mis mee toch?quote:
Wat heeft de houding of het gedrag van een acteur nou daarmee te maken? Tevens schiet jij jezelf nu wel in de voeten, want noem eens wat Buscemi naast acteren nog meer doet? Clint Eastwood is een acteur, maar wat doet hij verder nog meer?quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik beweer niet dat Buscemi beter is, ik beweer dat hij veelzijdiger is. Veelzijdigheid zit niet alleen in de rol, het gaat ook om de hele houding van een acteur. Clint is een held en eeuwig cool, het is alleen een nogal eenzijdige acteur. Niks mis mee toch?
Je snapt mijn punt nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 08:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat heeft de houding of het gedrag van een acteur nou daarmee te maken? Tevens schiet jij jezelf nu wel in de voeten, want noem eens wat Buscemi naast acteren nog meer doet? Clint Eastwood is een acteur, maar wat doet hij verder nog meer?
- Hij is regisseur
- Hij is burgemeester geweest
- Hij is een zanger
- Actief in de politiek
- Doet veel aan liefdadigheid
Als je dit niet veelzijdig kunt noemen... 95% van de acteurs in Hollywood doen slechts één ding: acteren en soms misschien iets extra's. Clint Eastwood doet zeker wel meer dan alleen acteren en zijn houding/gedrag beïnvloed het beeld van hem zeker niet negatief.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:17 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je snapt mijn punt nietEn we hebben het hier over de acteur Eastwood, niet de tapdanser Eastwood.
Ik bedoel met houding: De blik in zijn ogen, zijn lichaamshouding, hoe hij praat, hoe hij beweegt.
Om het even bij Buscemi en Eastwood te houden: Buscemi is een schriel, lelijk mannetje. Korte, snelle pasjes, schouders wat ingetrokken. Een beetje een ratje.
Eastwood kijkt altijd hetzelfde, de ogen ietwat toegeknepen. Hij is groot, breed, hij loopt met grote passen. Zijn we het nog eens?
Nu komt het: IK vind Buscemi een beter acteur omdat hij met zijn 'houding' veelzijdiger is QUA ACTEREN. Acteren dus, in films spelen. Het is totaal niet relevant dat hij regisseert of burgemeester is.
Nee, nee, nee. Je snapt het niet en zal het waarschijnlijk nooit snappen. Faalhaas.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:37 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Dus je vind Buscemi beter acteren omdat hij er lichamelijk anders uit ziet dan Clint Eastwood? Die beschrijving geef je namelijk, want 'hij is niet zo groot, breed en loopt met grote passen'.
Oké... I know enough!
Jij faalt. Want je kunt niet precies zeggen wat je bedoelt. De ene keer is het dat hij niet veelzijdig is om zijn houding, gedrag en diversiteit en daarna gaat het opeens om zijn uiterlijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Je snapt het niet en zal het waarschijnlijk nooit snappen. Faalhaas.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:44 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Jij faalt. Want je kunt niet precies zeggen wat je bedoelt. De ene keer is het dat hij niet veelzijdig is om zijn houding, gedrag en diversiteit en daarna gaat het opeens om zijn uiterlijk.
Nee, jij bent een succesvolle baas wil je zeggen.
Nee, dat maak jij er van.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]_!
Goed jochie, lekker selectief blijven lezen!
veelzijdig als acteur is wat anders dan veelzijdig in het leven.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:10 schreef computerprobleem het volgende:
[..]
Wat heeft de houding of het gedrag van een acteur nou daarmee te maken? Tevens schiet jij jezelf nu wel in de voeten, want noem eens wat Buscemi naast acteren nog meer doet? Clint Eastwood is een acteur, maar wat doet hij verder nog meer?
- Hij is regisseur
- Hij is burgemeester geweest
- Hij is een zanger
- Actief in de politiek
- Doet veel aan liefdadigheid
Als je dit niet veelzijdig kunt noemen... 95% van de acteurs in Hollywood doen slechts één ding: acteren en soms misschien iets extra's. Clint Eastwood doet zeker wel meer dan alleen acteren en zijn houding/gedrag beïnvloed het beeld van hem zeker niet negatief.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |