Geweldigquote:
Klassiekerquote:Op donderdag 15 september 2011 00:35 schreef Bananenman het volgende:
Dat kan er natuurlijk maar één zijn. Jeugdsentiment en stiekem ook gewoon fantastisch.
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:35 schreef Bananenman het volgende:
Dat kan er natuurlijk maar één zijn. Jeugdsentiment en stiekem ook gewoon fantastisch.
Het spel is overigens zwaar kutquote:Op donderdag 15 september 2011 00:53 schreef Antaris het volgende:
Ik weet het. Het is geen film en ook geen intro, maar het is toch ongelooflijk goed bedacht en mooi uitgevoerd. Het is eigenlijk een trailer. Ik zal zo kijken voor een indrukwekkende intro van film.
Ik bedoel eigenlijk filmsquote:
Idiocracy is een klassieker inderdaadquote:
maar dan ook echt alleen die paar seconden met die boomstam, want de rest is echt extreem slecht.quote:
Deze kwam bij mij ook als eerste op.quote:
Bij mij ook alquote:Op donderdag 15 september 2011 10:18 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Deze kwam bij mij ook als eerste op.
Geweldige jaquote:
ik haat westerns........ maar deze blijft altijd giga uber fucking briljant!!!quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:29 schreef Don_Gurgen het volgende:
Dat kan er maar eentje zijn. Een oudje, misschien niet voor de popcorn hollywood liefhebber of mensen zonder geduld, want het is een van de langste opening scenes ooit. Ik presenteer:
Once upon a time in the west
Prachtige cinematografie, de verveling en de anticipatie van het wachten, de geweldige muziek/geluiden van ennio morricone en dan de geweldige climax. Dat is cinema!
Deze zal me ook altijd bijblijven. Heel origineel en prachtig uitgewerkt.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:29 schreef Don_Gurgen het volgende:
Dat kan er maar eentje zijn. Een oudje, misschien niet voor de popcorn hollywood liefhebber of mensen zonder geduld, want het is een van de langste opening scenes ooit. Ik presenteer:
Once upon a time in the west
Prachtige cinematografie, de verveling en de anticipatie van het wachten, de geweldige muziek/geluiden van ennio morricone en dan de geweldige climax. Dat is cinema!
Jabberwocky is geen MP film, maar een project van Terry Gilliam.quote:
Ook mooiquote:
quote:Op zaterdag 17 september 2011 21:25 schreef penny-wise het volgende:
Begin van Contact is ook mooi gemaakt.
ik ken de film niet, wat gebeurt er nou precies met die kerel?quote:Op zondag 18 september 2011 14:20 schreef tong80 het volgende:
Een groter contrast tussen de intro en de rest van de film is niet mogelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |