quote:Op donderdag 15 september 2011 00:16 schreef Boterbartje het volgende:
Niet belangrijk zo van belangrijk maar niet plat enzo
Stressen wordt het toch niet beter van.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mensen die nooit stressenhippies
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mensen die nooit stressenhippies
Tevens is cupmaat wel belangrijk en ik heb geen mooie foto's
Niet belangrijk zo van belangrijk maar niet plat enzo
Dan laat je een lelijke zien.quote:
nee maar komt vanzelfquote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Stressen wordt het toch niet beter van.
Dat lijkt me best heel vervelend..quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vriendin van mij heeft cup GMaar ze gaat ze verkleinen deze maand
Dat is lelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja rugpijn en idd. En gewoon niet in verhouding. Ze is al klein en heeft ze zo'n grote.. En met kleren kopen ook altijd grotere maat terwijl ze best slank is.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat lijkt me best heel vervelend..
Rugpijn en alles
Bedankt.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:18 schreef 92Merel het volgende:
Ik kreeg acuut honger
http://thepioneerwoman.com/cooking/2011/09/italian-chicken-soup/
Ziet er ook niet uit dan inderdaad.. Tot welke maat laat ze ze verkleinen?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja rugpijn en idd. En gewoon niet in verhouding. Ze is al klein en heeft ze zo'n grote.. En met kleren kopen ook altijd grotere maat terwijl ze best slank is.
Afkomst?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nog niet gevraagd.. Maar ben wel blij voor d'r want ze zat er echt meequote:Op donderdag 15 september 2011 00:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ziet er ook niet uit dan inderdaad.. Tot welke maat laat ze ze verkleinen?
D natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2011 00:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ziet er ook niet uit dan inderdaad.. Tot welke maat laat ze ze verkleinen?
Kan ik me voorstellen, kan best een impact hebben op je leven en alles.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nog niet gevraagd.. Maar ben wel blij voor d'r want ze zat er echt mee
thalla fe rasekquote:Op donderdag 15 september 2011 00:20 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga weg hier, FML. Nog ff die chimeidz diggen op MSN. Holla en Challaz.
Kusjes voor de meidz.
Sowieso gaat het voor mij tot max D en dan is het lelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
geen flauw idee wat je zegtquote:Op donderdag 15 september 2011 00:20 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga weg hier, FML. Nog ff die chimeidz diggen op MSN. Holla en Challaz.
Kusjes voor de meidz.
quote:
Ik moest lachen, hardop.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]![]()
ohja, vandaag in de klas he met Arabisch. Een zo'n letter heet de 'tamarbota' ofzo, en zo'n Nlse jongen noemde dat perongeluk tamagotchi![]()
![]()
Geniaalquote:Op donderdag 15 september 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]![]()
ohja, vandaag in de klas he met Arabisch. Een zo'n letter heet de 'tamarbota' ofzo, en zo'n Nlse jongen noemde dat perongeluk tamagotchi![]()
![]()
jullie krijgen arabischquote:Op donderdag 15 september 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind dat die van mij best groter mogen, al ben ik prima in verhoudingquote:Op donderdag 15 september 2011 00:23 schreef FreezePop het volgende:
Grote borsten kunnen best mooi zijn. Kleine ook.
Oh dat zal het zijn ja. Limburgers.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:24 schreef JApieman het volgende:
Ik moest vandaag naar ziggo bellen omdat mijn internet te sloom is maar volgens mij was die gast dom. Hij had iig wel een limburgs accent. [ afbeelding ]
Limburgers zijn dom ?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:24 schreef JApieman het volgende:
Ik moest vandaag naar ziggo bellen omdat mijn internet te sloom is maar volgens mij was die gast dom. Hij had iig wel een limburgs accent. [ afbeelding ]
Wat heb je dan als ik vragen mag? Waarom heb je ze liever groter?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind dat die van mij best groter mogen, al ben ik prima in verhouding
Succes op dit uurrrquote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef aight1 het volgende:
maquette is af wel maja nu tekeningen en alles
nog steeds van die ene waarvan je de les skipte?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef aight1 het volgende:
maquette is af wel maja nu tekeningen en alles
ditquote:
Haha nee dat was een stom vak, dit is voor project enzoquote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
nog steeds van die ene waarvan je de les skipte?
ooh okequote:Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha nee dat was een stom vak, dit is voor project enzo
Maakt weinig uit en iets groter omdat vrouwelijker.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:24 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Wat heb je dan als ik vragen mag? Waarom heb je ze liever groter?
3e jaars nu, maar is ziek hoe druk nu isquote:Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ooh oke
in welk jaar zit je nu?
je hebt het best heel druk altijd
Mja ok gewoon beleefd gevraagd.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:27 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maakt weinig uit en iets groter omdat vrouwelijker.
venus project?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:26 schreef aight1 het volgende:
[..]
Haha nee dat was een stom vak, dit is voor project enzo
Pohh succes dan.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
3e jaars nu, maar is ziek hoe druk nu isdrukker dan ooit in 1e en 2e bij elkaar gehad heb
Jajaquote:Op donderdag 15 september 2011 00:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Mja ok gewoon beleefd gevraagd.
Laat maar zien.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:29 schreef Boterbartje het volgende:
Merel, ik kan wel een stukje uit een foto knippen, enige foto die ik vinden kan
oepsquote:Op donderdag 15 september 2011 00:30 schreef aight1 het volgende:
haha leuk per ongeluk programma afgesloten nu weer tekening kwijt
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:30 schreef aight1 het volgende:
haha leuk per ongeluk programma afgesloten nu weer tekening kwijt
img=verwijderdquote:Op donderdag 15 september 2011 00:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Doe er maar moeite voor en ga zoeken
maar ik ben moequote:Op donderdag 15 september 2011 00:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er zijn nog veel oudere foto's
Geen zin in, dan moet ik ze ook zoeken.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:31 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
maar ik ben moe
Stuur eens linkje
Hoe oud ben je, 17?quote:
18, bijna 19..quote:Op donderdag 15 september 2011 00:32 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Geen zin in, dan moet ik ze ook zoeken.
[..]
Hoe oud ben je, 17?
Ah oke.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:33 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
18, bijna 19..
Is ook niet echt nieuwe foto. Zie het weer op de foto maar
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
boterbartje meer eten + trainen
zijn linker tiet ookquote:Op donderdag 15 september 2011 00:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zn nekspier is groter dan zn hoofd
Hoezo gaf je een interview?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:37 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb ook koffiedrinkende foto en interviewgevende foto zie ik!
Trustequote:Op donderdag 15 september 2011 00:39 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen, fijne avond nog en slaap lekker![]()
slaap lekker, ik laat je de interview foto wel een keer zien!quote:Op donderdag 15 september 2011 00:39 schreef 92Merel het volgende:
Ik ga slapen, fijne avond nog en slaap lekker![]()
Gewoon zo van anoniem en alles je hebt het toch wel gezien?!quote:
nu pas antwoordenquote:Op donderdag 15 september 2011 00:45 schreef Boterbartje het volgende:
Is kip uit Marokko hier nog? Ik zit namelijk niet meer in Spanje!
TANDEN PEOTSEN ANDERS WORMENquote:Op donderdag 15 september 2011 00:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
ik heb honger en ik ben moe en ik moet mijn tanden nog poetsen. Wat moet ik doen?
Nee, niet gezien. Schaamte enzo.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:45 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gewoon zo van anoniem en alles je hebt het toch wel gezien?!
KAN IK DIE WORMEN OOK ETEN??? IK HEB TANTOE HONGERquote:Op donderdag 15 september 2011 00:46 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
TANDEN PEOTSEN ANDERS WORMEN
ga eerst eten dan en dan puutsenquote:Op donderdag 15 september 2011 00:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
KAN IK DIE WORMEN OOK ETEN??? IK HEB TANTOE HONGER
Sorry zag het net pas!quote:
net voebelle gekeken en gezelligheid en straks slapen :$ morgen weer school :$quote:Op donderdag 15 september 2011 00:48 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mijne ook best wel wat doe je dan :$
KAKZOOI IK BEN KAPOT MAN IK WILL PITTTEN EN MOET NU NOG ETEN EN DAN WACHTEN OM TANTEN TE POETSEN EN MIJN CAPSLOCKTOETS STAAT AAN ZAL IK DIE UITZETTEN WANT HET ZIET ER NOGAL STOREND UIT. IK BEN VAN PLAN ECHT SUPER VEEL REGELS TE TYPEN WANT DIT LEES JE TOCH ALLEMAAAL EN WIE DIT LEEST IS GEK ENZULKS DIT DAT ALLESquote:Op donderdag 15 september 2011 00:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ga eerst eten dan en dan puutsen
ooh hihi oke wie heeft gewonnen ajax zeker drm ben je zo blijquote:Op donderdag 15 september 2011 00:49 schreef TWP het volgende:
[..]
net voebelle gekeken en gezelligheid en straks slapen :$ morgen weer school :$
0-0quote:Op donderdag 15 september 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ooh hihi oke wie heeft gewonnen ajax zeker drm ben je zo blij
helaas 0-0 brilstand maar wel beetje blij maar ook beetje niet :$quote:Op donderdag 15 september 2011 00:49 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ooh hihi oke wie heeft gewonnen ajax zeker drm ben je zo blij
SJONGE JONGE WAT BEN JIJ LUI ZEG GA GWN ETEN MAKEN JOH IS ZO GEBEURD ANDERS ZIT JE DE HELE NACHTY MET DAT HONGERGEVOEL EN DAT MOTTEN WE NEJT HEBBEN ANDEERS WORD JE SNACHTS WAKKER ALS EEN BABY JA DART KAN NIET EN DAN KOMEN ER ALLEMAAL WORMEN UIT JE TANDEN ENZO EN DA'S IRRITANT WANT DAT JJEUKT BEST WEL DENK IK EN DIE MAKEN GAATJES IN JE TANDEN EN ALTIJD MINSDSENTS 2 MINUTEN TANDEN POETRSEN JA DUS GA GWN NAAR ONDER MAN GWN TANTOE HARD ETENquote:Op donderdag 15 september 2011 00:49 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
KAKZOOI IK BEN KAPOT MAN IK WILL PITTTEN EN MOET NU NOG ETEN EN DAN WACHTEN OM TANTEN TE POETSEN EN MIJN CAPSLOCKTOETS STAAT AAN ZAL IK DIE UITZETTEN WANT HET ZIET ER NOGAL STOREND UIT. IK BEN VAN PLAN ECHT SUPER VEEL REGELS TE TYPEN WANT DIT LEES JE TOCH ALLEMAAAL EN WIE DIT LEEST IS GEK ENZULKS DIT DAT ALLES
hey bedankt voor je reactie! Ziet er echt super goed uit, ik ga het meteen uitvoeren.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
SJONGE JONGE WAT BEN JIJ LUI ZEG GA GWN ETEN MAKEN JOH IS ZO GEBEURD ANDERS ZIT JE DE HELE NACHTY MET DAT HONGERGEVOEL EN DAT MOTTEN WE NEJT HEBBEN ANDEERS WORD JE SNACHTS WAKKER ALS EEN BABY JA DART KAN NIET EN DAN KOMEN ER ALLEMAAL WORMEN UIT JE TANDEN ENZO EN DA'S IRRITANT WANT DAT JJEUKT BEST WEL DENK IK EN DIE MAKEN GAATJES IN JE TANDEN EN ALTIJD MINSDSENTS 2 MINUTEN TANDEN POETRSEN JA DUS GA GWN NAAR ONDER MAN GWN TANTOE HARD ETEN
brilstand hhihihhihihihiqquote:Op donderdag 15 september 2011 00:50 schreef TWP het volgende:
[..]
helaas 0-0 brilstand maar wel beetje blij maar ook beetje niet :$
ik heb altijd gelijkquote:Op donderdag 15 september 2011 00:51 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
hey bedankt voor je reactie! Ziet er echt super goed uit, ik ga het meteen uitvoeren.
HAHHAAquote:Op donderdag 15 september 2011 00:52 schreef TWP het volgende:
ONEE IK BEN OOK MET HET VIRUS BESMET KUTJES
We hadden moeten winnen..valt niets blij te zijn.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:50 schreef TWP het volgende:
[..]
helaas 0-0 brilstand maar wel beetje blij maar ook beetje niet :$
trusten en kusjes terugquote:Op donderdag 15 september 2011 00:55 schreef TWP het volgende:
Skatjes, ik ga slapen. Sorry men, hartepijn ditdat.
Fijne nacht.![]()
aan MK jwt
WAT DANquote:Op donderdag 15 september 2011 01:00 schreef pimmetje2010 het volgende:
IK BEN NU TANTOE KAULO HARD AAN HET ETEN
nee want niet halalquote:Op donderdag 15 september 2011 01:03 schreef pimmetje2010 het volgende:
ook een knakworstje>? ik heb er 30
ow nou, dan ziet ie het laterquote:Op donderdag 15 september 2011 01:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh die is vet. Maar rb kan nu niet on komen want mobiel enzo.
Trusten.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:05 schreef Saisai het volgende:
[..]
ow nou, dan ziet ie het later
anyhow, ik ga slapen. toedels!
Slaap lekker!quote:Op donderdag 15 september 2011 01:05 schreef Saisai het volgende:
[..]
ow nou, dan ziet ie het later
anyhow, ik ga slapen. toedels!
neequote:Op donderdag 15 september 2011 01:07 schreef pimmetje2010 het volgende:
MK heb je ooit vlees op dat niet halal is?
ook niet toen je klein was en je honger had en iedereen een knakworstje op een prikkertje mocht pakken op de basisschool als er iemand jarig was?quote:
Nee.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:08 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ook niet toen je klein was en je honger had en iedereen een knakworstje op een prikkertje mocht pakken op de basisschool als er iemand jarig was?
knapquote:Op donderdag 15 september 2011 01:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee.
Maar misschien wel perongeluk ooit, zo bewust niet nee.
lekker.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:13 schreef Boterbartje het volgende:
Ik had net nog een plakje ham op brood
toch wel surinaamse mag ik hopen?quote:Op donderdag 15 september 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
lekker ook wiet elke dag
neequote:Op donderdag 15 september 2011 01:15 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
toch wel surinaamse mag ik hopen?
ik heb luxeste duurstequote:Op donderdag 15 september 2011 01:16 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
pauperalle eckte weten dat surinaamse shit beste is
joppiesausquote:Op donderdag 15 september 2011 01:15 schreef Boterbartje het volgende:
Gebakken ei met spek en joppiesaus
Ja gewoon doenquote:
is purple haze duurste?quote:Op donderdag 15 september 2011 01:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
eigenlijk lieg ik ik ging opzoeken in google op 'most expensive weed'
weet niet maar kwam op zo'n forum uit en veel vertelden dat purple haze best duur is maar niet duurstequote:Op donderdag 15 september 2011 01:22 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
is purple haze duurste?
Dat is een van de weinige dit ik ken.
drugs=slechtquote:Op donderdag 15 september 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
weet niet maar kwam op zo'n forum uit en veel vertelden dat purple haze best duur is maar niet duurste
Ja dat dusquote:Op donderdag 15 september 2011 01:24 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
drugs=slecht
Nu tanden poetsen want wormen
Valt me wel een beetje tegen.quote:Op donderdag 15 september 2011 02:11 schreef Boterbartje het volgende:
Jup het is dood de laatste dagen
dit vooral, zekerweten!quote:
Ik sliep op dat moment nog.quote:Op donderdag 15 september 2011 07:51 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Mensen die de trein missen
Heb nu al een week aan een stuk koppijn. Ik weet ook niet wat het is en hoe ik er vanaf komquote:
Kusje op je auwquote:Op donderdag 15 september 2011 09:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb nu al een week aan een stuk koppijn. Ik weet ook niet wat het is en hoe ik er vanaf kom
Denk je dat ik dat ga zeggen ofzoquote:Op donderdag 15 september 2011 07:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Van waar naar waar ga je?
Misschien is zo een busje wel helemaal niet normaal voor hun!quote:Op donderdag 15 september 2011 10:37 schreef Flippiee het volgende:
Toeristen die foto's en filmpjes maken in een normale stadsbus
/carequote:Op donderdag 15 september 2011 12:18 schreef Dimens het volgende:
Ik voel mij nog belabberder dan gister.
Ik leef met je meequote:Op donderdag 15 september 2011 12:18 schreef Dimens het volgende:
Ik voel mij nog belabberder dan gister.
hallon mooie appelquote:
Hoe is het vandaag?quote:
Wut?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:26 schreef mc-Piel het volgende:
Dimens heb je gelezen van parkdreef??
Noohh!!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:26 schreef mc-Piel het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eets-zoetermeer.html
Clauslaan is dan ook echt een kut school, Blackberry en Adidas verzamelplaats.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:28 schreef mc-Piel het volgende:
Standaard ONC parkdreef, alleen maar dreigen en dan verder niks..
Waarom niet clauslaan? Dan wordt er tenminste gestoken en geschoten!
Vergeet nickelson, petjes en nektasjes niet.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:29 schreef Dimens het volgende:
[..]
Clauslaan is dan ook echt een kut school, Blackberry en Adidas verzamelplaats.
Een mooi lijstje.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Vergeet nickelson, petjes en nektasjes niet.
Ik weiger te communiceren met zulke mensen, ik weiger.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Een mooi lijstje.
Maar dat soort mensen zitten er ook bij mij op school.
Mooi!quote:
Ik ook, daarom zit ik nooit in mijn eigen klas maar ga ik met de normale mensen om.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik weiger te communiceren met zulke mensen, ik weiger.
Snap ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:32 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik weiger te communiceren met zulke mensen, ik weiger.
Die worden bedreigd met teksten als "Ik steek je met 450 messen, echt fantastisch".quote:Op donderdag 15 september 2011 12:34 schreef mc-Piel het volgende:
Wat gebeurt er eigenlijk met Users die ook in UDOWU uitgekotst worden?
Dat vraag ik me al een tijdje af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Wat citeerde je precies?quote:
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet nog wel een keer naar Rotterdam van een user om te kijken of ik dan nog steeds zo 'stoer' ben![]()
quote:Op donderdag 15 september 2011 12:39 schreef Patje1987 het volgende:
Ik moet nog wel een keer naar Rotterdam van een user om te kijken of ik dan nog steeds zo 'stoer' ben![]()
gewoon, in het algemeen!quote:
Touchpadquote:Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Roburtt het volgende:
Weer op school, zonder muis. kut touchpad.
Nu kan ik de dag niet door komen want kan niet gamen.quote:
pzquote:
Argh, haat aan touchpad, kan ik echt niet mee overwegquote:Op donderdag 15 september 2011 12:44 schreef Roburtt het volgende:
Weer op school, zonder muis. kut touchpad.
Ik dus ook niet, dus moet me nu 4 uur ergeren.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:46 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Argh, haat aan touchpad, kan ik echt niet mee overweg
Ik had hem een aidsuser genoemd in het topic ergens geloof ik.quote:
En terecht.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had hem een aidsuser genoemd in het topic ergens geloof ik.
Nou ja zeg, sinds wanneer moet je dan ineens gestoken worden met 450 messen? Het is slechts waarheid!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik had hem een aidsuser genoemd in het topic ergens geloof ik.
Vervelend voor je.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:51 schreef ConscienceNL het volgende:
lol nou mijn touchpad op mn laptop is stuk
Download Need for Speed world!quote:Op donderdag 15 september 2011 12:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Nu kan ik de dag niet door komen want kan niet gamen.
Ohh dat zei hij niet hoorquote:Op donderdag 15 september 2011 12:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou ja zeg, sinds wanneer moet je dan ineens gestoken worden met 450 messen? Het is slechts waarheid!
rot op met die kanker smileyquote:Op donderdag 15 september 2011 12:51 schreef ConscienceNL het volgende:
lol nou mijn touchpad op mn laptop is stuk
Speel sims met touchpadquote:Op donderdag 15 september 2011 12:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Download Need for Speed world!
FF Pissenquote:Op donderdag 15 september 2011 12:53 schreef Roburtt het volgende:
[..]
rot op met die kanker smiley
wannabe tong80
Hulp nodig?quote:
Wil je even wc-papier naar boven brengen?quote:
Sorry heyquote:Op donderdag 15 september 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
GODVER!!
TIS ALLEMAAL JULLIE SCHULD
het spijt mequote:Op donderdag 15 september 2011 13:00 schreef Huppelmuts het volgende:
GODVER!!
TIS ALLEMAAL JULLIE SCHULD
Sorry,quote:
Altijd weekend!quote:
Even lang als elke andere dagquote:
Met welke film begin je?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:22 schreef Roburtt het volgende:
oke ik heb bsloten dat ik de heule dag film ga kijken
dit?quote:
Eh man bro alles goed mang?!quote:
Ja, ik heb lekker vrij en geen huiswerk.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eh man bro alles goed mang?!
Oh chil zegquote:Op donderdag 15 september 2011 13:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik heb lekker vrij en geen huiswerk.Helemaal goud dus.
Wat heb je het toch zwaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:34 schreef Boterbartje het volgende:
Ik heb werk voor morgen en maandag gekregen, 2 dagen werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |