quote:Op donderdag 15 september 2011 00:16 schreef Boterbartje het volgende:
Niet belangrijk zo van belangrijk maar niet plat enzo
Stressen wordt het toch niet beter van.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mensen die nooit stressenhippies
quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
mensen die nooit stressenhippies
Tevens is cupmaat wel belangrijk en ik heb geen mooie foto's
Niet belangrijk zo van belangrijk maar niet plat enzo
Dan laat je een lelijke zien.quote:
nee maar komt vanzelfquote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Stressen wordt het toch niet beter van.
Dat lijkt me best heel vervelend..quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Vriendin van mij heeft cup GMaar ze gaat ze verkleinen deze maand
Dat is lelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja rugpijn en idd. En gewoon niet in verhouding. Ze is al klein en heeft ze zo'n grote.. En met kleren kopen ook altijd grotere maat terwijl ze best slank is.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat lijkt me best heel vervelend..
Rugpijn en alles
Bedankt.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:18 schreef 92Merel het volgende:
Ik kreeg acuut honger
http://thepioneerwoman.com/cooking/2011/09/italian-chicken-soup/
Ziet er ook niet uit dan inderdaad.. Tot welke maat laat ze ze verkleinen?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja rugpijn en idd. En gewoon niet in verhouding. Ze is al klein en heeft ze zo'n grote.. En met kleren kopen ook altijd grotere maat terwijl ze best slank is.
Afkomst?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Nog niet gevraagd.. Maar ben wel blij voor d'r want ze zat er echt meequote:Op donderdag 15 september 2011 00:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ziet er ook niet uit dan inderdaad.. Tot welke maat laat ze ze verkleinen?
D natuurlijkquote:Op donderdag 15 september 2011 00:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ziet er ook niet uit dan inderdaad.. Tot welke maat laat ze ze verkleinen?
Kan ik me voorstellen, kan best een impact hebben op je leven en alles.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nog niet gevraagd.. Maar ben wel blij voor d'r want ze zat er echt mee
thalla fe rasekquote:Op donderdag 15 september 2011 00:20 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga weg hier, FML. Nog ff die chimeidz diggen op MSN. Holla en Challaz.
Kusjes voor de meidz.
Sowieso gaat het voor mij tot max D en dan is het lelijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
geen flauw idee wat je zegtquote:Op donderdag 15 september 2011 00:20 schreef Ragboer het volgende:
Ik ga weg hier, FML. Nog ff die chimeidz diggen op MSN. Holla en Challaz.
Kusjes voor de meidz.
quote:
Ik moest lachen, hardop.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]![]()
ohja, vandaag in de klas he met Arabisch. Een zo'n letter heet de 'tamarbota' ofzo, en zo'n Nlse jongen noemde dat perongeluk tamagotchi![]()
![]()
Geniaalquote:Op donderdag 15 september 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]![]()
ohja, vandaag in de klas he met Arabisch. Een zo'n letter heet de 'tamarbota' ofzo, en zo'n Nlse jongen noemde dat perongeluk tamagotchi![]()
![]()
jullie krijgen arabischquote:Op donderdag 15 september 2011 00:22 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik vind dat die van mij best groter mogen, al ben ik prima in verhoudingquote:Op donderdag 15 september 2011 00:23 schreef FreezePop het volgende:
Grote borsten kunnen best mooi zijn. Kleine ook.
Oh dat zal het zijn ja. Limburgers.quote:Op donderdag 15 september 2011 00:24 schreef JApieman het volgende:
Ik moest vandaag naar ziggo bellen omdat mijn internet te sloom is maar volgens mij was die gast dom. Hij had iig wel een limburgs accent. [ afbeelding ]
Limburgers zijn dom ?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:24 schreef JApieman het volgende:
Ik moest vandaag naar ziggo bellen omdat mijn internet te sloom is maar volgens mij was die gast dom. Hij had iig wel een limburgs accent. [ afbeelding ]
Wat heb je dan als ik vragen mag? Waarom heb je ze liever groter?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:23 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind dat die van mij best groter mogen, al ben ik prima in verhouding
Succes op dit uurrrquote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef aight1 het volgende:
maquette is af wel maja nu tekeningen en alles
nog steeds van die ene waarvan je de les skipte?quote:Op donderdag 15 september 2011 00:25 schreef aight1 het volgende:
maquette is af wel maja nu tekeningen en alles
ditquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |