Nou...quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:56 schreef Gellius het volgende:
Even voor MP: Eraserhead is een zogeheten auteursfilm van vroeger, toen jij er nog niet was (maar wij wel allemaal).
Ik herken het beeld wel. Waarom hangen daarvan posters in welke stad?quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:56 schreef Gellius het volgende:
Even voor MP: Eraserhead is een zogeheten auteursfilm van vroeger, toen jij er nog niet was (maar wij wel allemaal).
Het kind kan toch best mee. Zo'n film is onderdeel van de opvoeding.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:54 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog bioscoopbonnen liggen. Nu nog een oppas.
Kri-te-ri-on op-pas-cen-tra-le.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:54 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog bioscoopbonnen liggen. Nu nog een oppas.
Tonijntartaar, gebakken kabeljauw met langoustine en linzen, crème brûlée. De tartaar was goed, de kabeljauw te flauw en de huid was wat week. De locatie is wel echt tof, lekker onafgewerkt en industrieel. Het terras aan het water is een aanrader.quote:
quote:De Franse auteur Michel Houellebecq is boven water. (...)
http://www.nrc.nl/boeken/(...)-nederland-vergeten/
Dan moet je ook een keer naar Hotel de Goudfazant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
... De locatie is wel echt tof, lekker onafgewerkt en industrieel. ...
Oeh ja, dat is daar vlakbij. Ook zo'n oude fabrieksloods.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:59 schreef Z het volgende:
Dan moet je ook een keer naar Hotel de Goudfazant.
Wat suggereer je dan? TTK? Ik kom natuurlijk ook vaak genoeg in andere subfora hè.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:02 schreef Lienekien het volgende:
Dat is toch helemaal het verkeerde forum, zeg.
Ik kom nooit in GC. Dus iedereen daar leest dat ze voor taaladvies naar Lienekien moeten en iedereen denkt: waar gáát dit over?!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat suggereer je dan? TTK? Ik kom natuurlijk ook vaak genoeg in andere subfora hè.
Ik zou niet weten waar ik mijzelf nu in zou moeten delenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:23 schreef Frollo het volgende:
Dat jij nooit in GC komt, wil toch niet zeggen dat mensen die daar wel komen jou niet kennen?
Voor mij is GC de gemeenschappelijke deler van de rest van het forum. De nerd zit bijvoorbeeld in DIG, GAM en GC, de hippe jonge moeder in LIF, OUD en GC, de sportfanaat in VBL, PTA en GC en ga zo maar door.
Mensen die niet in een hokje passenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik mijzelf nu in zou moeten delen.
Nog even lekker het aantal FoBo-views opgekrikt de laatste paar dagen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:10 schreef Frollo het volgende:
Niet bewust, maar ik vind dat ik de hele 16 september nog mag posten. Alleen ben ik er vanavond niet, dus ik denk dat het zo dadelijk aan het eind van de middag wel klaar is.
Ik kan FOK! best missen, alleen jullie niet, en daarom leek dat Facebookgedoe me zo'n goed idee. Mijn excuses als het wat aandachttrekkerig is overgekomen allemaal.
Ik heb er geen last van gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:10 schreef Frollo het volgende:
Mijn excuses als het wat aandachttrekkerig is overgekomen allemaal.
Nu krijg ik vast een prijs!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:19 schreef McCandless het volgende:
[..]
Nog even lekker het aantal FoBo-views opgekrikt de laatste paar dagen.
Als er niet snel iemand reageert dan is Frollo's laatste post gericht aan een noob. Gunnen jullie hem nou zo'n afscheid?quote:
Hij is zich nu waarschijnlijk aan het beraden op wat z'n laatste woorden zullen zijn, spannend.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:41 schreef Z het volgende:
Ik verwacht op z'n minst enkele wijze afscheidswoorden.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Frollo het volgende:
Welnu, als ik vanavond niet meer aan posten toekom: lief zijn voor elkaar en vooral voor Lienekien.
Jullie weten waar ik te vinden ben, dus misschien see you on the other side, en anders maar niet.
NooooOOOOoooooOOoooOOoooo....quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Frollo het volgende:
Welnu, als ik vanavond niet meer aan posten toekom: lief zijn voor elkaar en vooral voor Lienekien.
Jullie weten waar ik te vinden ben, dus misschien see you on the other side, en anders maar niet.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Frollo het volgende:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Frollo het volgende:
lief zijn voor elkaar en vooral voor Lienekien.
quote:Jullie weten waar ik te vinden ben, dus misschien see you on the other side, en anders maar niet.
Verstandigquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:22 schreef beeer het volgende:
Zodra ik frollo's postcount heb kap ik er ook mee
Niet?quote:Op maandag 19 september 2011 10:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als de algemene mening is dat het kwaliteit is kan je het niet als troep bestempelen.
Ja en?quote:Op maandag 19 september 2011 10:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als de algemene mening is dat het kwaliteit is kan je het niet als troep bestempelen. Jij vindt het misschien troep, maar gemiddeld genomen wordt het gewaardeerd.
De Eichmann-doctrine. "Ik ben niet slecht, ik deed mijn werk."quote:Op maandag 19 september 2011 12:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je kan het wel troep vinden, maar blijkbaar doet het z'n werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |