Nog even lekker het aantal FoBo-views opgekrikt de laatste paar dagen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:10 schreef Frollo het volgende:
Niet bewust, maar ik vind dat ik de hele 16 september nog mag posten. Alleen ben ik er vanavond niet, dus ik denk dat het zo dadelijk aan het eind van de middag wel klaar is.
Ik kan FOK! best missen, alleen jullie niet, en daarom leek dat Facebookgedoe me zo'n goed idee. Mijn excuses als het wat aandachttrekkerig is overgekomen allemaal.
Ik heb er geen last van gehad.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:10 schreef Frollo het volgende:
Mijn excuses als het wat aandachttrekkerig is overgekomen allemaal.
Nu krijg ik vast een prijs!quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:19 schreef McCandless het volgende:
[..]
Nog even lekker het aantal FoBo-views opgekrikt de laatste paar dagen.
Als er niet snel iemand reageert dan is Frollo's laatste post gericht aan een noob. Gunnen jullie hem nou zo'n afscheid?quote:
Hij is zich nu waarschijnlijk aan het beraden op wat z'n laatste woorden zullen zijn, spannend.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:41 schreef Z het volgende:
Ik verwacht op z'n minst enkele wijze afscheidswoorden.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Frollo het volgende:
Welnu, als ik vanavond niet meer aan posten toekom: lief zijn voor elkaar en vooral voor Lienekien.
Jullie weten waar ik te vinden ben, dus misschien see you on the other side, en anders maar niet.
NooooOOOOoooooOOoooOOoooo....quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Frollo het volgende:
Welnu, als ik vanavond niet meer aan posten toekom: lief zijn voor elkaar en vooral voor Lienekien.
Jullie weten waar ik te vinden ben, dus misschien see you on the other side, en anders maar niet.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Frollo het volgende:
Uiteraard.quote:Op vrijdag 16 september 2011 17:30 schreef Frollo het volgende:
lief zijn voor elkaar en vooral voor Lienekien.
quote:Jullie weten waar ik te vinden ben, dus misschien see you on the other side, en anders maar niet.
Verstandigquote:Op zaterdag 17 september 2011 14:22 schreef beeer het volgende:
Zodra ik frollo's postcount heb kap ik er ook mee
Niet?quote:Op maandag 19 september 2011 10:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als de algemene mening is dat het kwaliteit is kan je het niet als troep bestempelen.
Ja en?quote:Op maandag 19 september 2011 10:14 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Als de algemene mening is dat het kwaliteit is kan je het niet als troep bestempelen. Jij vindt het misschien troep, maar gemiddeld genomen wordt het gewaardeerd.
De Eichmann-doctrine. "Ik ben niet slecht, ik deed mijn werk."quote:Op maandag 19 september 2011 12:45 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Je kan het wel troep vinden, maar blijkbaar doet het z'n werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |