Lekker rustig daar met alles op z'n plek in een hokje?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:59 schreef Gellius het volgende:
'Andere waarheden'? Er is maar één waarheid, Karrel. Het probleem is eerder dat mensen meningen voor waarheden houden.
Juist. Een slecht voorbeeld is ook een voorbeeld.quote:Op donderdag 15 september 2011 12:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Met vakkenvullers die meer met elkaar bezig zijn dan met het vullen van vakken? Of caissières die de klant straal negeren?
Plaats je me daar nu in een hokje?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:02 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Lekker rustig daar met alles op z'n plek in een hokje?
Als jij daar rustig van wordt.quote:Op donderdag 15 september 2011 13:03 schreef Gellius het volgende:
[..]
Plaats je me daar nu in een hokje?
quote:Op donderdag 15 september 2011 14:29 schreef Mainport het volgende:
Een of andere fokker die bevriend is met Frollo heeft me toegevoegd... onthul wie je bent!
Volgens mij de meesten wel.quote:Op donderdag 15 september 2011 01:15 schreef Mainport het volgende:
Staan we nu allemaal in Frollo's vriendenlijst
Zonde Frollo, maar we zien je binnenkort vast wel weerquote:Op donderdag 15 september 2011 16:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lectori salutem. Morgen kap ik met FOK! omdat het stom en nutteloos is. Maar dat betekent niet per se dat ik alle users stom en nutteloos vind en met name van de LPT'ers zou ik het jammer vinden om er helemaal nooit meer iets van te horen. Daarom ben ik mijn oude Facebook-account (ook stom en nutteloos, maar iets minder tijdrovend) eindelijk eens echt gaan gebruiken en als je het leuk vindt moet je me daar zeker eens opzoeken. De link staat in mijn fobo.
Nou...quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:56 schreef Gellius het volgende:
Even voor MP: Eraserhead is een zogeheten auteursfilm van vroeger, toen jij er nog niet was (maar wij wel allemaal).
Ik herken het beeld wel. Waarom hangen daarvan posters in welke stad?quote:Op vrijdag 16 september 2011 07:56 schreef Gellius het volgende:
Even voor MP: Eraserhead is een zogeheten auteursfilm van vroeger, toen jij er nog niet was (maar wij wel allemaal).
Het kind kan toch best mee. Zo'n film is onderdeel van de opvoeding.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:54 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog bioscoopbonnen liggen. Nu nog een oppas.
Kri-te-ri-on op-pas-cen-tra-le.quote:Op vrijdag 16 september 2011 08:54 schreef Gellius het volgende:
Ik heb nog bioscoopbonnen liggen. Nu nog een oppas.
Tonijntartaar, gebakken kabeljauw met langoustine en linzen, crème brûlée. De tartaar was goed, de kabeljauw te flauw en de huid was wat week. De locatie is wel echt tof, lekker onafgewerkt en industrieel. Het terras aan het water is een aanrader.quote:
quote:De Franse auteur Michel Houellebecq is boven water. (...)
http://www.nrc.nl/boeken/(...)-nederland-vergeten/
Dan moet je ook een keer naar Hotel de Goudfazant.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:46 schreef Ringo het volgende:
[..]
... De locatie is wel echt tof, lekker onafgewerkt en industrieel. ...
Oeh ja, dat is daar vlakbij. Ook zo'n oude fabrieksloods.quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:59 schreef Z het volgende:
Dan moet je ook een keer naar Hotel de Goudfazant.
Wat suggereer je dan? TTK? Ik kom natuurlijk ook vaak genoeg in andere subfora hè.quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:02 schreef Lienekien het volgende:
Dat is toch helemaal het verkeerde forum, zeg.
Ik kom nooit in GC. Dus iedereen daar leest dat ze voor taaladvies naar Lienekien moeten en iedereen denkt: waar gáát dit over?!quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:10 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wat suggereer je dan? TTK? Ik kom natuurlijk ook vaak genoeg in andere subfora hè.
Ik zou niet weten waar ik mijzelf nu in zou moeten delenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:23 schreef Frollo het volgende:
Dat jij nooit in GC komt, wil toch niet zeggen dat mensen die daar wel komen jou niet kennen?
Voor mij is GC de gemeenschappelijke deler van de rest van het forum. De nerd zit bijvoorbeeld in DIG, GAM en GC, de hippe jonge moeder in LIF, OUD en GC, de sportfanaat in VBL, PTA en GC en ga zo maar door.
Mensen die niet in een hokje passenquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:37 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waar ik mijzelf nu in zou moeten delen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |