SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deelnemers:
1. Timmmmm Profiel | History | Fotoboek
2. Peter Profiel | History | Fotoboek
3) Roger_Epiales Profiel | History | Fotoboek
4) Lutte Profiel | History | Fotoboek
5) gewoonfaye Profiel | History | Fotoboek
6) AlbinoBambi Profiel | History | Fotoboek
7) Cablegunmaster Profiel | History | Fotoboek
8) honkeytonk Profiel | History | Fotoboek
9) liesje1979 Profiel | History | Fotoboek
10) TheVulture Profiel | History | Fotoboek
11) Tha_Erik Profiel | History | Fotoboek
12) IJsdraakje Profiel | History | Fotoboek
13) Theatermama Profiel | History | Fotoboek BOM
14) AchJa Profiel I History I Fotoboek
15. Maarten-Pieter Profiel | History | Fotoboek
16. tdrone Profiel | History | Fotoboek
17. Puntenslijpsel Profiel | History | Fotoboek
18. MaJo Profiel | History | Fotoboek
19. CaLeX Profiel | History | Fotoboek TWEELING
20. De_boswachter Profiel | History | Fotoboek
21. Etcetera Profiel | History | Fotoboek MAFFIA
22. charmed_angel Profiel | History | Fotoboek
23. Lindytje Profiel | History | Fotobooek
24. PatriQue89 Profiel | History | Fotobooek
25. Antebella Profiel | History | Fotobooek
26. blessed19 Profiel | History | Fotobooek
27. EllaN Profiel | History | Fotoboek DORP
28. Sheepcidus Profiel | History | Fotoboek
29. tripack Profiel | History | Fotoboek
30. Knetterkrankjorum Profiel | History | Fotoboek
Als je dus kills doorgeeft via PM, aan BEIDE spelleiders PM'en..Gebeurt dit niet, dan geldt jouw rol die dag/nacht niet!
PM Lynda en Bart link
Spelleiders deze ronde: Bartjebart en Lynda
Belangrijke posts:
Burgemeesterverkiezingen
Nacht 1
HUUUUUUUUH, WAT IS DEZE?! Hier heb je een leuke oude ronde om te bekijken:
Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
Deze OP is hier te vinden
[ Bericht 0% gewijzigd door lynda op 14-09-2011 22:59:28 ]
maar waaaaaaaaaaaaaaaaaaar staat dat, waar de hints vandaan gehaald worden? Ik heb gezocht, nergens.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:12 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Erik is ESF mod
Maar Roger, TV en ik zijn dan ook verdacht ja.
Mee eens. Ik wist niet dat Erik ESF-mod was, en de hints moeten terug te herleiden zijn en dat is in dit geval dus niet zoquote:Op woensdag 14 september 2011 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
maar waaaaaaaaaaaaaaaaaaar staat dat, waar de hints vandaan gehaald worden? Ik heb gezocht, nergens.
Dat is waarquote:Op woensdag 14 september 2011 22:17 schreef timmmmm het volgende:
@MaJo, je kan dan wel niet zoveel meer in MUZ posten, maar kijk eens in je sig
De enige met recente ESF-posts is MP zelf geloof ikquote:Op woensdag 14 september 2011 22:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
maar waaaaaaaaaaaaaaaaaaar staat dat, waar de hints vandaan gehaald worden? Ik heb gezocht, nergens.
Lijkt me wel, en de tweede ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:18 schreef tdrone het volgende:
die laatste kill is toch door 2 mensen gepleegd he?
En de tweede kill ookquote:Op woensdag 14 september 2011 22:18 schreef tdrone het volgende:
die laatste kill is toch door 2 mensen gepleegd he?
tweede ziet er ook wel te doen uit.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Nieuwste CD van Lena
Even verder kijken, die eerste hint ziet er wel te doen uit.
Er zijn meer homo's hier. En ik vind het wel een complimentquote:Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Is het heel erg en discriminatorisch als ik gouden genotsknots in mijn hoofd meteen aan erik koppel omdat homo?
Ja want dan kun je het ook meteen koppelen aan de hetero vrouwenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef timmmmm het volgende:
Is het heel erg en discriminatorisch als ik gouden genotsknots in mijn hoofd meteen aan erik koppel omdat homo?
Ja, ik zou bijna jaloers wordenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn meer homo's hier. En ik vind het wel een compliment.
Bovendien kunnen heteromannen ook een genotsknots hebben. Zelfs vrouwen, in hun nachtkastjes, ook nog kans dat het een echte goudkleurige is.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:21 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik zou bijna jaloers worden
waarheid. Bij bruine genotsknots, dan moet ik pas naar HOMO gaanquote:Op woensdag 14 september 2011 22:21 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja want dan kun je het ook meteen koppelen aan de hetero vrouwen
Viel me vorige ronde inderdaad op dat er meerdere homo's postenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Er zijn meer homo's hier. En ik vind het wel een compliment.
Zo klopt het beter.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:16 schreef de_boswachter het volgende:
Blessed19 heeft een topic over besluiteloosheid in haar zijn At's. Eerste moord staat op een gegevent moment in 'kan niet kiezen'.
Wellicht een hint?
Zelfs echt een gouden, maar dat hangt dan weer van de dame in kwestie af.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Bovendien kunnen heteromannen ook een genotsknots hebben. Zelfs vrouwen, in hun nachtkastjes, ook nog kans dat het een echte goudkleurige is.
quote:Op woensdag 14 september 2011 21:59 schreef CaLeX het volgende:
truste etc
Alle knappe mensen als eerst dood nou ja, alle knappen mensen, TM en Ellan dan
RIP
En nog steeds 0-0quote:
Ze winnen toch wel he?quote:
ohquote:
We hebben toch niet weer een maffia BM?quote:Op woensdag 14 september 2011 21:59 schreef CaLeX het volgende:
truste etc
Alle knappe mensen als eerst dood nou ja, alle knappen mensen, TM en Ellan dan
RIP
Goed en ik zie her en der al wat hints gepost worden, zullen we ze vanaf nu samenvoegen?quote:
gelijkquote:
Huh?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef AchJa het volgende:
[..]
We hebben toch niet weer een maffia BM?
Ja is goedquote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed en ik zie her en der al wat hints gepost worden, zullen we ze vanaf nu samenvoegen?
Ik vind zo'n compleet overzicht altijd prettig maar als jullie dat onhandig vinden is het ook goed hoor.
ben voor kill 3 aan het kijkenquote:
Ik maak eerst een bestandje met wat ik allemaal vind bij mensen en dan post ik dat, en dan zoek ik daarna wel de verzamelpost op om het bij te voegenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed en ik zie her en der al wat hints gepost worden, zullen we ze vanaf nu samenvoegen?
Ik vind zo'n compleet overzicht altijd prettig maar als jullie dat onhandig vinden is het ook goed hoor.
Daarbij: etc, maffia, stemde op jou in de BMverkiezingen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:33 schreef timmmmm het volgende:
BAM, roger, ik heb je!
De doordenk hint van vandaag: nieuwe CD van Lena heet good news. Roger post veel in ESF, maaarrrrrrrrr ook in een onztopic goed nieuws van de dag.
Wat is goed nieuws in het engels lieve kindjes? Hetzelfde als lena's nieuwe cd!
hey heyquote:
Nou oke.. dan blij met de 0-0 zo goed?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:35 schreef CaLeX het volgende:
[..]
hey hey
Uefa coefficent, doe eens voor de Nederlandse ploegen zijn!!!!
Volgens mij heeft ze het vorig jaar gewonnenquote:Op woensdag 14 september 2011 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien een domme vraag maar wie is Lena en wat heeft ze met het songfestival te maken? Heeft ze meegedaan daaraan?
Ik kijk dat nooit want erger me altijd teveel aan de Nederlandse deelname, sjalalalala
Dat is dus Lena waar je het nu over hebtquote:Op woensdag 14 september 2011 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien een domme vraag maar wie is Lena en wat heeft ze met het songfestival te maken? Heeft ze meegedaan daaraan?
Ik kijk dat nooit want erger me altijd teveel aan de Nederlandse deelname, sjalalalala
Best goed? Dit is de shit ouwe.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
Oh ik snap hem, vanwege het klussen. Goed gevonden maar ze slaan niet op mij.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk in je eigen fobo en pohi.
Liesje schuurdt ein deur, Fokkers helpen fokkers...
Ben helaas vervloekt toen ik in dronken toestand een nick moest bedenken.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan heb je een meisjesnaam
Mooie oproep idd.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Best goed? Dit is de shit ouwe.
Aan de rechercheur: vraag het maar aan de sls, en PM me als het goed is.
Wat moet de rechercheur precies vragen dan? of Lena een hint is?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Best goed? Dit is de shit ouwe.
Aan de rechercheur: vraag het maar aan de sls, en PM me als het goed is.
Vergezochtquote:Op woensdag 14 september 2011 22:39 schreef TheVulture het volgende:
Staat er ook nog ergens in die posthistory van Roger een directe verwijzing naar Lena en die nieuwe cd dan... behalve ESF-topics in het algemeen... ik vind het leuk dat je de SL credits geeft maar ik vind het wel erg ver gezocht...
Eens, Lena Moet haast wel op een ESF'er slaan maar of dat direct roger is..?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vergezochtdit zijn hints zoals vroegah jongen. Omdat lynda nu sl is. Hara of ladi hadden deze zelf kunnen maken.
Dit kan echt niet missen.
Ik weet niet hoe ik erbij kwam maar ik dacht dat zij Sieneke ofzo heette. Lena klinkt al een stuk volwassener in ieder geval.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat is dus Lena waar je het nu over hebt
jaquote:Op woensdag 14 september 2011 22:42 schreef Sheepcidus het volgende:
zitten er in die 3e ook hints naar etc?
de hints moeten toch echt wel op iemands pohi slaan... een indirect ESF-topic waar de naam Lena niet voorkomt, laat staan haar nieuwe cd vind ik echt wat ver gezocht... dan vind ik de hints naar MP sterker bijvoorbeeldquote:Op woensdag 14 september 2011 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vergezochtdit zijn hints zoals vroegah jongen. Omdat lynda nu sl is. Hara of ladi hadden deze zelf kunnen maken.
Dit kan echt niet missen.
Oh sjit je hebt gelijk, dat was Sienekequote:Op woensdag 14 september 2011 22:43 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik erbij kwam maar ik dacht dat zij Sieneke ofzo heette. Lena klinkt al een stuk volwassener in ieder geval.
Rechercheur mag de SL's vragen "of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt"quote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat moet de rechercheur precies vragen dan? of Lena een hint is?
Dat kan je ook over dat verhaal met die 2 oudjes en dat auto duwen zeggen. vind dat eerlijk gezegd nog een betere hint ervoor, ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Kijk in je eigen fobo en pohi.
Liesje schuurdt ein deur, Fokkers helpen fokkers...
Of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, in dit geval de nieuwe cd van lena naar epiquote:Op woensdag 14 september 2011 22:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat moet de rechercheur precies vragen dan? of Lena een hint is?
Dag nacht cyclus 1 hebben we gehad, op naar cyclus 2, klaar voor een volgende vraag. Nu mag hij of zij straks wel niets meer over het stemlijstje vragen, vannacht na de lynchquote:Op woensdag 14 september 2011 22:43 schreef MaJo het volgende:
Volgens mij mag de rechercheur maar 1 vraag per dag stellen? Als die vraag al geweest is dan kan het morgen dus pas weer gevraagd worden
rechercheur mag toch niet eens PM'en? Dan weet Timmmmmmmmmm toch wie het is en dat mag toch niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef tdrone het volgende:
ja of timmmmm is maffia en wil graag weten wie rechercheur is
Damn, daar had ik nog niet aan gedachtquote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef tdrone het volgende:
Het komt mij allemaal net iets teveel: "Ik post snel een vage hint, drop een naam en het dorp volgt wel"-tactiek ....quote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef tdrone het volgende:
Zover was ik nog niet eens... ben nog ouder en trager.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:44 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Dat kan je ook over dat verhaal met die 2 oudjes en dat auto duwen zeggen. vind dat eerlijk gezegd nog een betere hint ervoor, ook.
Goeiequote:Op woensdag 14 september 2011 22:46 schreef tdrone het volgende:
Je mag ebst zeggen dat je een bepaalde rol hebt, alleen mag je niet de PM doorsturen of een screenshot daarvan maken.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
rechercheur mag toch niet eens PM'en? Dan weet Timmmmmmmmmm toch wie het is en dat mag toch niet?
Kan me ook niet voorstellen dat de rechercheur zich prijsgeeft, de kans is toch altijd te groot dat je de verkeerde vertrouwtquote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag ebst zeggen dat je een bepaalde rol hebt, alleen mag je niet de PM doorsturen of een screenshot daarvan maken.
Dat doet me er trouwns best aan denken dat iemand die Timmmmm PM't helemaal geen rechercheur hoeft te zijn. Kan me niet voorstellen dat de rechercheur zo snel zijn rol zal prijsgeven en dan kan iemand die geen rechercheur is (een maffia die wellicht een onschuldige de dood in wil jagen) zeggen dat die hint klopt. Of als de hint klopt juist zeggen dat die hint NIET klopt.
Rot voor je. Jongen, dit is echt een gouden hint. Lees nou wat er staat. Het nieuwe album van lena. Het topic goed nieuws voor je. Goed nieuws wat het nieuwe album van lena is. Beter dan dat komen de hints niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het komt mij allemaal net iets teveel: "Ik post snel een vage hint, drop een naam en het dorp volgt wel"-tactiek ....
Zo doe ik het zelf ook altijd als ik maffia ben
Okequote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je mag ebst zeggen dat je een bepaalde rol hebt, alleen mag je niet de PM doorsturen of een screenshot daarvan maken.
Dat doet me er trouwns best aan denken dat iemand die Timmmmm PM't helemaal geen rechercheur hoeft te zijn. Kan me niet voorstellen dat de rechercheur zo snel zijn rol zal prijsgeven en dan kan iemand die geen rechercheur is (een maffia die wellicht een onschuldige de dood in wil jagen) zeggen dat die hint klopt. Of als de hint klopt juist zeggen dat die hint NIET klopt.
Precies mijn punt. Maar de maffia kan zich voordoen als rechercheur om zo een valse hint te bevestigen, of een juiste hint te ontkennen.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat de rechercheur zich prijsgeeft, de kans is toch altijd te groot dat je de verkeerde vertrouwt
Maar dat is dan één hint, zijn er meer te vinden?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rot voor je. Jongen, dit is echt een gouden hint. Lees nou wat er staat. Het nieuwe album van lena. Het topic goed nieuws voor je. Goed nieuws wat het nieuwe album van lena is. Beter dan dat komen de hints niet.
Nogmaals... ik zit net door die pohi van Roger te bladeren... nergens zie ik Lena staan... of haar cd good news...quote:Op woensdag 14 september 2011 22:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rot voor je. Jongen, dit is echt een gouden hint. Lees nou wat er staat. Het nieuwe album van lena. Het topic goed nieuws voor je. Goed nieuws wat het nieuwe album van lena is. Beter dan dat komen de hints niet.
Dus er is weinig kans dat de rechercheur mijn naam komt zuiveren?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
je kunt zelf niets meer vinden zeker?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:54 schreef timmmmm het volgende:
Welk lief dorpslid wil voor mij wat meer hints naar epi zoeken. Ik weet het 100% zeker
Als ik rechercheur was, dan zou ik wellicht wel controleren of die hint klopt, maar ik zou die informatie nooit zo direct doorspelen aan iemand.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dus er is weinig kans dat de rechercheur mijn naam komt zuiveren?![]()
Dan moet je zoeken, apie. Ik heb de hint al gevonden, ik ben overtuigd. Je denkt toch zeker niet dat ik op mijn mobiel verder ga zoeken, alleen om mensen te overtuigen die niet overtuigd willen worden.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dat is dan één hint, zijn er meer te vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |