Louis Vuton!quote:
Vuitton he. Ken je merken.quote:
Ik ben ook maar een nephomoquote:
Lek je ook koelvloeistof als je boven de 110 komt?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
schat, niets vrouwelijks is mij vreemd, heb vaak ook een waaier, maar dat kan ook aan mijn kapotte koppakking liggen
En dan uitspreken als "gukkie"quote:
nee want mijn koppakking is deffectquote:Op woensdag 14 september 2011 22:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lek je ook koelvloeistof als je boven de 110 komt?
Ja. Dan lek je dus koelvloeistof als de druk te hoog wordt.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nee want mijn koppakking is deffect
Is that the hetero talking?quote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Dan lek je dus koelvloeistof als de druk te hoog wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ik heb ook geen idee hoorquote:Op woensdag 14 september 2011 22:49 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik ben zeker de enige die geen idee heeft wat een koppakking is
Zie ze Vliegenquote:
is dat wat?quote:
het is pijnlijk niet grappig net als het engelse origineelquote:Op woensdag 14 september 2011 23:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is dat wat?
Ik heb er nog niets van gezien
Het is volgens mij hip om ze niet grappig te vinden... terwijl ik zowel de TV-kantine als Zie ze Vliegen echt heel goed gemaakt vind qua typetjes.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:17 schreef Ang3l het volgende:
Zie ze vliegen? Is dat die rip-off door Carlo & Irene?
Die 2 zijn toch eigenlijk altijd pijnlijk niet grappig sinds telekids?
Ik ga mensen niet niet-grappig vinden omdat dat hip is, novh vind ik mensen wel grappig omdat dat hip zou zijn. Ik heb de TV kantine nooit echt gekeken, maar de stukjes die ik zag en de live & cooking stukjes .... vond ik toch wel niet echt heel erg grappig. Beetje niveau Pittige Tijden, maar dat was super leuk omdat ik toen jong was en dat is nu alleen nog maar leuk vanwege het jeugdsentiment eigenlijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 08:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is volgens mij hip om ze niet grappig te vinden... terwijl ik zowel de TV-kantine als Zie ze Vliegen echt heel goed gemaakt vind qua typetjes.
Wat dat betreft is 'ie net Gordon.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:13 schreef Ang3l het volgende:
Plus: Ik erger me een beetje aan Carlo doe vooral zichzelf heel erg grappig vindt bij dat soort dingen. Dat was ten tijde van Pittige Tijden al dat ie de hele tijd om zichzelf moest lachen en af en toe daarin doorschoot, maar ik heb t gevoel dat dat steeds erger wordt naarmate hij ouder wordt.
Heb je Tomasso toch maar steekpenningen betaald?quote:Op donderdag 15 september 2011 12:53 schreef Vlarp het volgende:
We komen met vier Zuid-Hollanders naar Frido XL!
Ik heb wat toezeggingen moeten doenquote:Op donderdag 15 september 2011 13:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Heb je Tomasso toch maar steekpenningen betaald?
Guess you'll be walking funny tomorrow!quote:Op donderdag 15 september 2011 13:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb wat toezeggingen moeten doen.
The Easy Aquote:Op donderdag 15 september 2011 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Guess you'll be walking funny tomorrow!
quote:Op donderdag 15 september 2011 13:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Guess you'll be walking funny tomorrow!
Zoenen met Stijn is toch geen straf?quote:Op donderdag 15 september 2011 13:50 schreef Ang3l het volgende:
Zet hem maar gewoon mokkend in een hoekje anders. Of zoenend met Stijn. Die komt ook.
stalker dat ik benquote:Op donderdag 15 september 2011 16:56 schreef Steve het volgende:
Breezer had me ook al gevonden blijkbaar..
Ik vind op zich avondcolleges ook niet zo erg, ware het niet dat ik slecht geslapen heb deze week, en dit een drie uur durend college is over hele droge morfologie en fonologie. Op zich was het wel gezellig, alleen was de stof droog en saai.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:21 schreef Steve het volgende:
Ik vond avondcolleges eigenlijk meestal niet zo heel erg, als ik maar niet tot half 11 moest in verband met ov. Ik plande gewoon allemaal colleges er nog voor, zodat ik niet hoefde te wachten op het avondcollege. Scheelde ook wel dat we meestal met studiegenootjes samen wat aten vooraf.
weet je wel wat het betekent?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Aquifer, hoe kom ik er op toch
Ja iddquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
Aquifer, hoe kom ik er op toch
en wat betekent het dan?quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aquiferquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
en wat betekent het dan?
gebruik het eens in een zin
hoezo ken jij dat woord?quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aquifer
quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:24 schreef Tha_Erik het volgende:
"Ik weet niet wat aquifer betekent".
dat kan ik dus nooit winnen...quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
nee ik weet/onthou veel stomme dingen
Samen in een team triviant spelenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
nee ik weet/onthou veel stomme dingen
Onoverwinnelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Samen in een team triviant spelen? Dan winnen we
.
daag me maar uitquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik durf jullie beiden aan met 1 hand op mijn rug, noem maar een tijd en plaats
We moeten nog steeds een keer gaan pubquizen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Samen in een team triviant spelen? Dan winnen we
.
wasdadan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef Steve het volgende:
[..]
We moeten nog steeds een keer gaan pubquizen.
nooit van gehoord, en dat word dan door de kroeg georganiseerd?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
een quiz in de kroeg dat je soms wel in britse comedy's ziet
En waar?quote:
Kutspel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 06:24 schreef Vlarp het volgende:
Hmm... ik zit nu dus tegen 2 mensen te spelen dan die ik niet ken bij Wordfreud
Dadelijk krijg je nog een zachte Gquote:Op vrijdag 16 september 2011 06:46 schreef Tomasso het volgende:
Ja, de Kabberdoes DB vroeg me als vriend, prima joh.
Er waren ook echt 20 gemeenschappelijke vrienden. Ik ken teveel mensen in Den Bosch
. Overigens is dit een reactie op een bericht uit vorig topic
.
Hence the word pubquiz.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nooit van gehoord, en dat word dan door de kroeg georganiseerd?
En een harde L?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dadelijk krijg je nog een zachte G
Oh dat helpt je bij nachten met nauwelijks slaap?quote:
Zo'n random veld? Daar kun je met een woord echt heel veel punten halen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik leg net toendra als eerste woord, met Tw, 2x tl en al mijn stenen kwijt 88 punten in mijn eerste beurt.
Random veld?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo'n random veld? Daar kun je met een woord echt heel veel punten halen.
Dat de velden met letter- en woordwaarden random liggen. Kun je kiezen bij het beginnen van een nieuw spel.quote:
neequote:Op vrijdag 16 september 2011 11:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh dat helpt je bij nachten met nauwelijks slaap?
Ooow oke, wist ik nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat de velden met letter- en woordwaarden random liggen. Kun je kiezen bij het beginnen van een nieuw spel.
Ow ja waarom nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:31 schreef Steve het volgende:
https://www.23andme.com/
Zou iemand van jullie zoiets doen? Ik vraag me af of ik al die informatie wel zou willen weten... Vooral omdat het alleen gaat om een risico dat je iets kunt krijgen.
en 9 dollar per maandquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:42 schreef Steve het volgende:
Mwa, ik vind 100 dollar nog wel meevallen eigenlijk.
je bent homoquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Straks ontdekken ze dingen die ik niet wil weten
Ja nee dat zou pas echt schrikken zijnquote:
Best wel, ben ik opeens iets andersquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja nee dat zou pas echt schrikken zijn
Van de een op het andere moment... Homo... Jeetje, moet je gelijk naar de Reguliers en zoquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Best wel, ben ik opeens iets anders
En naar het ESF kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Van de een op het andere moment... Homo... Jeetje, moet je gelijk naar de Reguliers en zo
En meevaren in de gaypridequote:
Ben je vies?quote:
nee die is nog very much alivequote:Op vrijdag 16 september 2011 17:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
Je hebt je kattenstalker opgezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |