Samen in een team triviant spelenquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
nee ik weet/onthou veel stomme dingen
Onoverwinnelijk.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Samen in een team triviant spelen? Dan winnen we
.
daag me maar uitquote:Op vrijdag 16 september 2011 00:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik durf jullie beiden aan met 1 hand op mijn rug, noem maar een tijd en plaats
We moeten nog steeds een keer gaan pubquizen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 00:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Samen in een team triviant spelen? Dan winnen we
.
wasdadan?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:03 schreef Steve het volgende:
[..]
We moeten nog steeds een keer gaan pubquizen.
nooit van gehoord, en dat word dan door de kroeg georganiseerd?quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
een quiz in de kroeg dat je soms wel in britse comedy's ziet
En waar?quote:
Kutspel.quote:Op vrijdag 16 september 2011 06:24 schreef Vlarp het volgende:
Hmm... ik zit nu dus tegen 2 mensen te spelen dan die ik niet ken bij Wordfreud
Dadelijk krijg je nog een zachte Gquote:Op vrijdag 16 september 2011 06:46 schreef Tomasso het volgende:
Ja, de Kabberdoes DB vroeg me als vriend, prima joh.
Er waren ook echt 20 gemeenschappelijke vrienden. Ik ken teveel mensen in Den Bosch
. Overigens is dit een reactie op een bericht uit vorig topic
.
Hence the word pubquiz.quote:Op vrijdag 16 september 2011 01:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nooit van gehoord, en dat word dan door de kroeg georganiseerd?
En een harde L?quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dadelijk krijg je nog een zachte G
Oh dat helpt je bij nachten met nauwelijks slaap?quote:
Zo'n random veld? Daar kun je met een woord echt heel veel punten halen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
Ik leg net toendra als eerste woord, met Tw, 2x tl en al mijn stenen kwijt 88 punten in mijn eerste beurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |