Random veld?quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:29 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo'n random veld? Daar kun je met een woord echt heel veel punten halen.
Dat de velden met letter- en woordwaarden random liggen. Kun je kiezen bij het beginnen van een nieuw spel.quote:
neequote:Op vrijdag 16 september 2011 11:43 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Oh dat helpt je bij nachten met nauwelijks slaap?
Ooow oke, wist ik nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat de velden met letter- en woordwaarden random liggen. Kun je kiezen bij het beginnen van een nieuw spel.
Ow ja waarom nietquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:31 schreef Steve het volgende:
https://www.23andme.com/
Zou iemand van jullie zoiets doen? Ik vraag me af of ik al die informatie wel zou willen weten... Vooral omdat het alleen gaat om een risico dat je iets kunt krijgen.
en 9 dollar per maandquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:42 schreef Steve het volgende:
Mwa, ik vind 100 dollar nog wel meevallen eigenlijk.
je bent homoquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Straks ontdekken ze dingen die ik niet wil weten
Ja nee dat zou pas echt schrikken zijnquote:
Best wel, ben ik opeens iets andersquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ja nee dat zou pas echt schrikken zijn
Van de een op het andere moment... Homo... Jeetje, moet je gelijk naar de Reguliers en zoquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Best wel, ben ik opeens iets anders
En naar het ESF kijkenquote:Op vrijdag 16 september 2011 14:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Van de een op het andere moment... Homo... Jeetje, moet je gelijk naar de Reguliers en zo
En meevaren in de gaypridequote:
Ben je vies?quote:
nee die is nog very much alivequote:Op vrijdag 16 september 2011 17:16 schreef Breezerslet17 het volgende:
Je hebt je kattenstalker opgezet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |