Goede vraag. Hoe ik haar heb leren kennen. Ik zat wat te drinken na school. En zij kwam op mij aflopen, of ze ook mocht plaatsnemen. Ik, ja natuurlijk, mevrouw. Daarna vroeg ze wat ik doe. Mijn antwoord was dat ik derdejaars rechtenstudent ben aan de HAN. En dat ik de ambitie heb om advocaat te worden.
Zij tegen mij: oh, wat leuk. Daarna vroeg ik aan haar, of ik voor haar wat kon halen. Ja, doe maar een koffie. Ik voor haar koffie gehaald. Tijdens het bestellen van koffie, heb ik haar van een afstand goed bekeken. En vond het een leuke vrouw. Blond haar, blauwe ogen. En goed verzorgd.
Daarna vroeg ik of ze mij wat over haar zelf wou vertellen. Ze vertelde mij dat ze werkt bij Ernst Young als assistent-accountant. Ik vroeg haar wat haar werk precies inhoud. Ze vertelde mij dat ze zorg draagt voor de administratie van de klanten (inboeken etc). En dat ze soms klanten adviseert. Daarna zij ze dat ze op zichzelf woont en dat ze mij wil leren kennen. Daarna hebben we afgesproken om de volgende keer wat te gaan drinken. Nummers uitgewisseld etc.