Dat dus. Wat een kennismaking ookquote:
Wees niet zo onzeker. Ga gezellig wat drinken, eten, ondernemen ! En kijk wat daar weer uit voortvloeit, niet gaan speculeren. Gewoon lekker leven !!quote:Op woensdag 14 september 2011 22:26 schreef Jellereppe het volgende:
Als een speeltje? Serieus? Ze kwam overtuigend over. Komt dat vanwege mijn leeftijd?
We azijnzeiken niet. We hopen gewoon niet dat TS hopeloos verliefd gaat worden op een vrouw die hem gewoon voor de fun wil.quote:Op woensdag 14 september 2011 22:30 schreef jaha het volgende:
Jongen je beelt je te veel in. Ga nou maar gewoon genietenJe krijgt niet elke dag vrouwen op een presenteerblaadje aangeboden. En let vooral niet op die azijnzeikerige reacties van fokmaagden, die harstikke jaloers zijn...
Maak er wat betreft ontwikkeling maar 11 jaar van dan.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:56 schreef cerror het volgende:
De leeftijdsverschil? Ben je zeker weten 21?
Exactquote:Op woensdag 14 september 2011 23:17 schreef Jellereppe het volgende:
Weten jullie wat. Ik ga er gewoon voor. Met in mijn achterhoofd, dat ik er niet al te veel van moet verwachten. Kijken wat het wordt na een aantal dates. En dan zien we wel of we een stapje verder gaan of niet.
Hoe was je date gisteren?quote:Op woensdag 14 september 2011 23:24 schreef Jellereppe het volgende:
Juxtaposition. Helemaal oké. Ik hou jullie zeker op de hoogte. Onze volgende date is op zaterdag. Kijk er zeker naar uit.
Tot dan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |