Ik zou het wel geil vinden eigenlijk.quote:Op donderdag 15 september 2011 20:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja man, helemaal nu Bing ook een kind van Sjors wil.
ik moest ook lachenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:29 schreef leilab het volgende:
Hahaha nick : breng me niet op ideen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:32 schreef RaymanNL het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik stap overigens net in, ik moet nog alle voorgeschiedenis aan mijn moeder vragen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef Frey het volgende:
Morgen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:43 schreef Frey het volgende:
Morgen:Morgen? ÉchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
Ik had het zo weer zien gebeurenquote:Op donderdag 15 september 2011 20:52 schreef Hogendoorn het volgende:
Gelukkig bleek Sjors niet zwanger. Ik voelde alweer zo'n zeiklijn aankomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik kreeg er al helemaal zo'n "zelfs een ezel..."-gevoel bij, maar 't viel meequote:Op donderdag 15 september 2011 20:52 schreef Hogendoorn het volgende:
Gelukkig bleek Sjors niet zwanger. Ik voelde alweer zo'n zeiklijn aankomen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
quote:Op donderdag 15 september 2011 22:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oei !Waar wat hoe waneer en hoezo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
shortie voor morgen.quote:Op donderdag 15 september 2011 23:14 schreef Nina-Sanders het volgende:
[..]
Waar wat hoe waneer en hoezo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een heer met stijl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:39 schreef loezzzje het volgende:
En iemand heeft hem misschien gevonden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 09:40 schreef roos85 het volgende:
[..]Oh leuk! Dan ga ik gelijk kijken als ik thuis kom van me werk. Ik heb die van vanochtend opgenomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De reden dat hij al zo vroeg naar huis mag, is omdat het ziekenhuis van Meerdijk, dat ongeschoren Playmobil hoofd van Danny helemaal beu isquote:Op donderdag 15 september 2011 20:09 schreef Jaapo het volgende:
Ow logisch, Danny mag naar huis, "omdat het goed gaat" en vervolgens zie je hem thuis creperen van de pijn.
haha ja, stel je eens voor dat ze daar toevallig jouw nummer kiezen als het fictieve nummer van Ludo, dan verandert je telefoon vandaag in een vibrator.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
De reden dat hij al zo vroeg naar huis mag, is omdat het ziekenhuis van Meerdijk, dat ongeschoren Playmobil hoofd van Danny helemaal beu is![]()
Wij weten nu Ludo Sanders telefoonnummer, dankzij Lorena![]()
![]()
![]()
Ik ga hem zeker eens bellen!
Lorena heeft wel ballen, de grote Ludo Sanders belt haar terug en ze drukt hem zo weg![]()
Ludo's adres is trouwens: Michaelangelolaan 2, te Meerdijk.
Ik was eventjes bang dat Tanja nog heel lang zou gaan zwijgen, maar dat viel toch nog mee.
Mede door het feit dat Mary-Lou van Steenis wel wat gewend is, die meid heeft jaren samen moeten werken met Peter Lusse (Vrienden voor het Leven)![]()
Daar word je toch niet vrolijk van, maar de oermoeder van GTST, Laura heeft haar klein gekregen!
[ afbeelding ]
R.I.P.
Waarom zet je R.I.P. onder de foto van Jef?quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:28 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
De reden dat hij al zo vroeg naar huis mag, is omdat het ziekenhuis van Meerdijk, dat ongeschoren Playmobil hoofd van Danny helemaal beu is![]()
Wij weten nu Ludo Sanders telefoonnummer, dankzij Lorena![]()
![]()
![]()
Ik ga hem zeker eens bellen!
Lorena heeft wel ballen, de grote Ludo Sanders belt haar terug en ze drukt hem zo weg![]()
Ludo's adres is trouwens: Michaelangelolaan 2, te Meerdijk.
Ik was eventjes bang dat Tanja nog heel lang zou gaan zwijgen, maar dat viel toch nog mee.
Mede door het feit dat Mary-Lou van Steenis wel wat gewend is, die meid heeft jaren samen moeten werken met Peter Lusse (Vrienden voor het Leven)![]()
Daar word je toch niet vrolijk van, maar de oermoeder van GTST, Laura heeft haar klein gekregen!
[ afbeelding ]
R.I.P.
quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:27 schreef loezzzje het volgende:
Omdat hij dood is volgens Tanja. Dum dum dummmmmm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles komt goed. ...............toch?
quote:Op vrijdag 16 september 2011 15:06 schreef burger het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop maar niet dat als alles over is ze Jef en Laura - nu die beiden een traumatische ervaring op het gebied van liefde achter de rug hebben - weer samen iets laten krijgen. In mijn opinie passen die 2 voor geen meter bij elkaar in die zin en kunnen ze beter vrienden blijven.Een heer met stijl
Verklaar u nader.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:33 schreef LetsGame het volgende:
Zeg, Laura wordt ook steeds meer het burgertrutje van het westelijk halfrond.
WTF hebben ze ook gezegd tot wanneer?quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:33 schreef LetsGame het volgende:
Zeg, Laura wordt ook steeds meer het burgertrutje van het westelijk halfrond.
Ik heb JustBridge gebelt, seizoen 4 wordt weer uitgestelt!
Ligt eraan wie je aan de lijn krijgt. Je hebt ook wel eens van die flapdrollen die maar wat zeggen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
maarja bij Bridge zullen ze het wel weten
Deksels dat is waar, wieweet had ie nog de oude datum van november in zijn hoofd. Er is nog hoopquote:Op vrijdag 16 september 2011 16:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt eraan wie je aan de lijn krijgt. Je hebt ook wel eens van die flapdrollen die maar wat zeggen.
Eind volgende week worden de boxen verstuurt naar de klanten (de winkels in dit geval) en worden die weer gestuurd naar hun klanten (de consumenten), dus laat zal het waarschijnlijk niet worden.quote:Op vrijdag 16 september 2011 16:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/d(...)011373804/index.html
Op Bol is het nog niet veranderd, maarja bij Bridge zullen ze het wel weten. Balen zeg, ik had toevallig de week na volgende week vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |