Ik weet niet hoe het bij agenten zit, maar ik ken ook iemand die wel zijn wapen meeneemt (weet niet of hij toen motorpolitie of al rechercheur was) maar volgens mij ook toen hij bloot agent was.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:54 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Mijn zwager werkt ook bij de politie maar heeft geen pitool in huis volgens mij. Is dat normaal dat je het mee naar huis neemt?
Saillant detail, deze zangeres is ook al overleden op jonge leeftijd aan borstkanker (ik dacht 30 jr).quote:The falling leaves drift by my window
The falling leaves of red and gold
I see your lips, the summer kisses
The sunburned hands I used to hold
Since you went away the days grow long
And soon I'll hear old winter's song
But I miss you most of all, my darling
When autumn leaves start to fall
(Instrumental for 1 minute)
Since you went away the days grow long
And soon I'll hear old winter's song
But I miss you most of all, my darling
I miss you most of all, my darling
Ja, volgens mij heeft hij hem nooit bij. Ofwel, en ik zie het nooit omdat hij wel subtiel met zijn wapen isquote:Op woensdag 14 september 2011 22:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij agenten zit, maar ik ken ook iemand die wel zijn wapen meeneemt (weet niet of hij toen motorpolitie of al rechercheur was) maar volgens mij ook toen hij bloot agent was.
Hij deed dan zijn schouderholster af en haalde dan zijn magazijn leeg, want die mag niet geladen zijn. Weet niet of hij hem altijd standaard meenam.
Heel geliefd? In mijn ogen werd ze, zeker door Ludo en Nina, gewoon behandeld als de huishoudster.quote:Op donderdag 15 september 2011 02:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Vergeet niet dat Janine en Lucas nog steeds in coma liggen en Rosa - door hen zeer geliefd- het loodje heeft gelegd, ik vraag me af in hoeverre je nog van hen kunt verwachten dat ze zich volgens de gebruikelijke conventies opstellen.
Ludo en Rosa hebben echt mooie en emotionele scènes gehad hoor. Ze was hem zeker heel dierbaar.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Heel geliefd? In mijn ogen werd ze, zeker door Ludo en Nina, gewoon behandeld als de huishoudster.
Ze was dus absoluut wel geliefd, zeker door Ludo, dat liet ie ook vaak op z'n typisch Ludo's merken vond ik.quote:Op donderdag 15 september 2011 10:56 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg NinaZo van, wat zal ik eens aandoen bij een begrafenis? Ik weet het, ik doe gewoon m'n pin up girl-look
[..]
Heel geliefd? In mijn ogen werd ze, zeker door Ludo en Nina, gewoon behandeld als de huishoudster.
Ik kan me nog herinneren dat hij Rosa een keer ontsloeg tijdens een woede uitbarsting en dat Rosa met tranen in de ogen op het punt stond te vertrekken. Ludo kreeg al snel spijt en hij maakte het weer goed met haar, waarna Rosa met een lach naar de keuken ging om het eten te maken. Ook toen Ludo begin seizoen 15 alles kwijt was, nam hij op emotionele wijze afscheid van Rosa.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze was dus absoluut wel geliefd, zeker door Ludo, dat liet ie ook vaak op z'n typisch Ludo's merken vond ik.
Youtube kan ook.quote:Op donderdag 15 september 2011 15:53 schreef loezzzje het volgende:
Morgen laatste aflevering van gtst die ik kan zienDan ben ik 3 weken op vakantie. Hoop dat ik het ergens kan downloaden later, rtl gemist vind ik zo irritant.
Voordeel is wel dat als ik terugkom, 15 afleveringen achter elkaar kan kijken
In sommige situaties is het niet te voorkomen dat je dit ziet.quote:Op donderdag 15 september 2011 09:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft hij hem nooit bij. Ofwel, en ik zie het nooit omdat hij wel subtiel met zijn wapen is
Ik ben ook benieuwd hoe het met Danny gaat, zou hij 3 maanden op vakantie gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 15 september 2011 09:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ja, volgens mij heeft hij hem nooit bij. Ofwel, en ik zie het nooit omdat hij wel subtiel met zijn wapen is
Ik ben ook benieuwd hoe het met Danny gaat, zou hij 3 maanden op vakantie gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
quote:Op donderdag 15 september 2011 16:18 schreef DeLuna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |