Volgens mij heel Charlie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:36 schreef Marrije het volgende:
Maar gaat alleen Lieke weg of heel Charlie eruit?
dat is nog niet bekend, maar ik verwacht heel Charliequote:Op vrijdag 16 september 2011 20:36 schreef Marrije het volgende:
Maar gaat alleen Lieke weg of heel Charlie eruit?
Precies weten doen we het niet, er is al heel wat over gespeculeerd. Hopelijk laat Charlie na haar exit nog net zoveel van zich horen als mensen als Roxy Bellifante, Marcus Sanders en Menno Develing. Het einde der vieze Fischers is dan eindelijk nabijquote:
Hoe lelijk ook, het meeste kan ze goed hebben. Zelfs die lelijke plasticen jaren 80 oorbellen.quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:41 schreef Klipnap het volgende:
Nina met roze en oranje![]()
Alsof ze geld krijgt om lelijke kleding te dragen.
Dat is natuurlijk wel een horrorscenario ja, dat het Lieke tegenzit en ze weer terugkomt. De schrijvers geilen op het personage Charlie dus die doen ook vast niet moeilijk. Wat wel zo is, is dat als ze weggaat en wegblijft, dat vreselijk wicht van een Barbara vast ook wegblijft.quote:
Ze had gezegd dat ze niet wilde dat Charlie dood gaat, maar of dat ook echt gebeurd?quote:Op vrijdag 16 september 2011 20:38 schreef Marrije het volgende:
En de anderen, ook bedankt. Nou daar ben ik mooi klaar meeAls ze maar niet dood gaat, dan kan ze altijd nog terugkomen.
Gebeurtquote:Op vrijdag 16 september 2011 21:19 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ze had gezegd dat ze niet wilde dat Charlie dood gaat, maar of dat ook echt gebeurd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |