abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_102341310
hier zitten we in de 'laten we mama en papa eens flink uittesten' fase

die hebben we wel vaker, maargoed nu horror te over.
Maar paps en ik zijn vandaag daadkrachtig. 1 x waarschuwen, niet luisteren? hossa in de hoek! en daar mag ze dan ook echt ff vertoeven. vervolgens leggen we r uiteraard weer uit waarom ze er staat maargoed, die oortjes werken niet zo goed :P

normaal gebruiken we de hoek eigenlijk niet eens meer en is t bij 1 x waarschuwen over...denk dat t na dit weekend ook wel weer gedaan is. consequent ole.

(natuurlijk speelt t mee dat er om r heen vanalles aan de hand is, maar dan nog is dat geen reden om de terrorist uit te hangen :P )
pi_102346690
Roy is echt heel moe, rode ogen en wallen... Net weer zo'n huil en pijn aanval, maar met 2 kleine pilletjes en een half flesje laxo, nu weer rustig en slapen.
Hoop voor hem nu een rustigere nacht tot morgenochtend.
Koorts is wel weer weg nu.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zondag 25 september 2011 @ 11:12:55 #278
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102354641
Hoe is het met Roy nu?

Elin, brrr, idd the horror!

Maarten heeft hier een nachtje gelogeerd bij oma (voor het eerst bij die oma). Helaas zit hij in een periode waarin hij weer vaker flink huilt als wij (of één van ons) weggaan. Ws. was het na vijf minuten wel over en heeft hij het erg leuk gehad. Wij hadden een feestje en konden vanmorgen heerlijk uitslapen. Straks om drie uur mogen we hem weer halen!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_102359158
voor elin net op marktplaats een houten keuken met idioot veel spulletjes erbij voor 20 euro! O+ en spelen dat ze doet!
pi_102360140
Wat een schrik KD!!
En 20¤ voor een.keukentje is leuk prijsje!!

Beterschap voor de ziekekindjes!

Afgelopen nacht weer een klote nacht. Tess heeft weer de hele nacht liggen hoesten. Ze blijft ook maar strontverkouden.. Tis nu al zeker 3w zo
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 25 september 2011 @ 15:50:03 #281
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_102363014
Wow KD, wat een schrik :o
Zelfs niet-zwanger zou je er spontaan van kunnen bevallen geloof ik...
En dat keukentje klinkt goed ^O^

Hier is de IKEA-keuken zo'n enorme hit, er wordt echt dagelijks mee gespeeld. Ik ben Hij is er zo blij mee O+

Marie, hoe was het weerzien?

MamaPurk, pittig zeg, een weekje alleen met de kinders. Fijn dat je lief weer terug is.

Ik moest net zo lachen...
Toby was met een buurjongetje (2 jr) aan het buitenspelen bij de bessenbosjes en ik kon hun wel zien en horen, zij mij niet. Ze weten heel goed dat ze de besjes die buiten groeien niet mogen eten: die zijn voor de vogels. Hadden ze allemaal besjes geplukt en stonden ze met handen vol te roepen:
"ooogels, oooogels, kom maar. Eeeeten!"
Maar de vogels kwamen niet. "oogels slapen?"
"Ja, is bedtijd"
Begon Toby wild te wapperen met zijn armen
"Ikke ogel, lekkeh besjes eten *mjammjammjam*
_O-
Hij at er niet echt van hoor, net alsof ;)
.... met gevoel voor drama....
pi_102371470
Wat een lange zinnen zegt toby al!

Ben nog met lars naar de hap geweest, en het is een virusinfectie, en verschijnselen van pseudokroep erbij. Inmiddels zijn de vlekken aan het wegtrekken, en de koorts is weg.
Manneke is nog wel wat jengelig af en toe, het zit nog niet helemaal lekker, maar aan de beterende hand.

Jo elin, wat is dat voor brute kracht voor zo'n klein meisje!

En bar, sterkte!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 25 september 2011 @ 21:10:02 #283
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_102375524
Nogmaals beterschap voor alle zieke kindjes :*

Maarten had het heel leuk gehad. Ging laat naar bed (9 uur) maar goed geslapen. Vanochtend op visite bij familie en hij wilde niet slapen. Toen we kwamen was hij nog gezellig, en was hij erg blij om pappa te zien (mij liep hij zo voorbij :') ) Later wel nog flink geknuffeld. In de auto nog gelukkig ruim een half uur geslapen, maar was daarna wel wat huilerig. Dus na de patatjes op tijd naar bed en hopelijk slaapt hij het morgen een beetje bij.
18-11-2008 Maarten Alexander
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 25 september 2011 @ 21:22:28 #284
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102376321
jesses KD, dan schrik je je idd wild.

Bar :*

Sinds wij zijn gestart met kindival is Jan een stuk beter te hanteren. Minder driftig, beter bereikbaar (laatste merken ze ook op de peuterspeelzaal). Nog steeds te onrustig om stil te kunnen zitten / staan als je iets van hem wil (bv schoenen aantrekken, of beker drinken op stoel). Dat gaat eigenlijk alleen goed als hij vastzit in z'n kinderstoel. T rare is, dat hij dat ook echt zelf wil; In de kinderwagen ook, hij doet zelf de sluitingen van z'n gordels dicht. 17 oktober moeten we heen voor kennismakingsgesprek bij Lucertis... Afgelopen week trouwens wel gelachen O+ hij pakte een klein boek-start koffertje, probeerde driftig z'n jas aan te trekken en toen ik vroeg wat ga je doen? "vakasie"
waar ga je heen dan? "opa"
ik: waar is opa dan?
hij "bep"
(opa en tante bep waren dus samen op vakantie naar spanje de afgelopen drie weken).
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_102388865
Beterschap voor de zieke!!!

Hier gaan we vanmiddag weer met Roy langs de ha, het gillen en verkrampte houd niet op, tussendoor gaat het allemaal prima, maar dan op die momenten.... krijsen/gillen/overstrekken.
Gisteren moesten we heb nog net niet dwingen om te drinken dat wilde hij ook echt niet.
En zijn eetlust was gisteren ook ver te zoeken (1 boterham op de hele dag)
Vannacht weer wakker, en krijsen en gillen en verkrampen.
Het gekke is wel we geven vloeibare dafalgan als pijnstilling en dat werkt goed althans heel snel binnen 10 min in Roy dan ineens van krijsen naar een heel vrolijk en lachend mannetje veranderd.
Maar dit al 4 dagen te gebruiken in combinatie met niet willen drinken, slecht slapen, verhoging.
Maar weer langs de ha.
Urine moeten we opvangen zodat dat ook gelijk nagekeken kan worden.
pi_102389162
Bar, zijn Roy zijn oren al nagekeken?
Chris had ook altijd van die drama-buien tussen het relatief gewoon spelen door bij zijn oorontstekingen. Misschien in combi met die doorkomende kies dat er wat teveel druk op staat?
pi_102389220
alles is nageken vrijdag en zaterdag en oren zijn prima in orde, keel was iets rood maar ivm de koorts was dit te verklaren.
nu dus urine. na laten kijken voor urinewegontsteking. dit ivm niet willen drinken.
pi_102389310
Kinderen :r
pi_102389413
DJMO, wat ik me al een tijdje afvraag: hoe komt het dat Jeugdzorg jullie thuissituatie wel geschikt genoeg vindt voor Jan en Geert maar niet voor je dochter? Oftewel, waarom mogen Jan en Geert wel thuiswonen en je dochter niet?
  maandag 26 september 2011 @ 09:15:40 #290
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_102389566
Elin! Jeetje.,.. wat een schrik zeg.

Toby _O- _O_

Bar, succes bij de huisarts vanmiddag! ^O^

Sinds dit weekend is Lennon veel gezelliger dan de dagen daarvoor. We verdenken toch een doorkomende kies, die we nu voelden. Hij was vorige week ook de hele week rond 6 uur wakker, maar vanaf zaterdag niet meer. Hopelijk zet dit zo door.
Make love, not war ☮
pi_102389594
Getsie bar, het houdt ook maar niet op he...succes bij de huisarts
pi_102390013
Hahah free, zelfbediening bij jullie! Tja je moet soms wat he....
pi_102390171
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 09:06 schreef Ssserpente het volgende:
DJMO, wat ik me al een tijdje afvraag: hoe komt het dat Jeugdzorg jullie thuissituatie wel geschikt genoeg vindt voor Jan en Geert maar niet voor je dochter? Oftewel, waarom mogen Jan en Geert wel thuiswonen en je dochter niet?
of niet meer, kind is toch al jaren uit huis, die kan je niet zomaar even terugplaatsen :P
pi_102390237
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hahah free, zelfbediening bij jullie! Tja je moet soms wat he....
Hij had ook echt wel honger, het was 5 uur geweest, hij had al even niks gehad en ik had hem nog nooit verteld dat de koelkast geen zelfbediening is. (omdat hij hem zelf nooit opendeed)
Dus hij had ook echt niet het gevoel dat hij iets illegaals deed :D

En ik moest zo lachen :')
pi_102390401
Hahaha Leander!! <3 Lief dat jij ook wel een plakje mocht ;)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_102390454
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:52 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

of niet meer, kind is toch al jaren uit huis, die kan je niet zomaar even terugplaatsen :P
maar 2 jaar geleden vonden ze de thuissituatie blijkbaar stabiel genoeg voor een kind, dus als ze toen voorzichtig waren begonnen met terugplaatsen, was dr toch geen sprake geweest van 'zomaar even'?
pi_102390540
Potver, telefoon al drie keer uitgevallen tijdens het invoeren.

wilde nog zeggen dat ik dacht dat het kind terugplaatsen bij de eigen ouder(s) sowieso de voorkeur geniet. Is dat überhaupt nooit geprobeerd?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 26 september 2011 @ 10:15:33 #299
147316 crew  DJMO
#trut
pi_102390583
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 09:06 schreef Ssserpente het volgende:
m'n dochter heeft oa ADHD, hechtingsstoornissen en een emotionele achterstand waardoor zij persoonlijke één op één begleiding nodig heeft, en mijn gezin is te druk voor haar. Jan heeft een tijdje onder toezicht gestaan van jeugdzorg, maar dat is na anderhalf afgesloten omdat het gewoon allemaal goed was. Bij Geert is er weer een raadsonderzoek geweest, maar dat is niet eens voortgezet omdat de raadsonderzoeker vond dat het allemaal prima in orde was en er geen reden tot zorg waren. :)

Toevallig dat je er over begint; m'n dochter zei afgelopen zaterdag nog dat ze zelf haar zegje wilde doen bij de rechter omdat ze "koste wat kost"bij mij wilde wonen, of bij haar vader als het bij mij niet kon. :'(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  maandag 26 september 2011 @ 10:23:33 #300
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_102390746
quote:
1s.gif Op maandag 26 september 2011 10:09 schreef Ssserpente het volgende:

[..]

maar 2 jaar geleden vonden ze de thuissituatie blijkbaar stabiel genoeg voor een kind, dus als ze toen voorzichtig waren begonnen met terugplaatsen, was dr toch geen sprake geweest van 'zomaar even'?
Volgens mij wordt een kind dat al zo lang uit huis is geplaatst sowieso nooit meer terug geplaatst, hoe stabiel de situatie inmiddels ook is?
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')