of niet meer, kind is toch al jaren uit huis, die kan je niet zomaar even terugplaatsenquote:Op maandag 26 september 2011 09:06 schreef Ssserpente het volgende:
DJMO, wat ik me al een tijdje afvraag: hoe komt het dat Jeugdzorg jullie thuissituatie wel geschikt genoeg vindt voor Jan en Geert maar niet voor je dochter? Oftewel, waarom mogen Jan en Geert wel thuiswonen en je dochter niet?
Hij had ook echt wel honger, het was 5 uur geweest, hij had al even niks gehad en ik had hem nog nooit verteld dat de koelkast geen zelfbediening is. (omdat hij hem zelf nooit opendeed)quote:Op maandag 26 september 2011 09:43 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Hahah free, zelfbediening bij jullie! Tja je moet soms wat he....
maar 2 jaar geleden vonden ze de thuissituatie blijkbaar stabiel genoeg voor een kind, dus als ze toen voorzichtig waren begonnen met terugplaatsen, was dr toch geen sprake geweest van 'zomaar even'?quote:Op maandag 26 september 2011 09:52 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
of niet meer, kind is toch al jaren uit huis, die kan je niet zomaar even terugplaatsen
m'n dochter heeft oa ADHD, hechtingsstoornissen en een emotionele achterstand waardoor zij persoonlijke één op één begleiding nodig heeft, en mijn gezin is te druk voor haar. Jan heeft een tijdje onder toezicht gestaan van jeugdzorg, maar dat is na anderhalf afgesloten omdat het gewoon allemaal goed was. Bij Geert is er weer een raadsonderzoek geweest, maar dat is niet eens voortgezet omdat de raadsonderzoeker vond dat het allemaal prima in orde was en er geen reden tot zorg waren.quote:Op maandag 26 september 2011 09:06 schreef Ssserpente het volgende:
DJMO, wat ik me al een tijdje afvraag: hoe komt het dat Jeugdzorg jullie thuissituatie wel geschikt genoeg vindt voor Jan en Geert maar niet voor je dochter? Oftewel, waarom mogen Jan en Geert wel thuiswonen en je dochter niet?
Volgens mij wordt een kind dat al zo lang uit huis is geplaatst sowieso nooit meer terug geplaatst, hoe stabiel de situatie inmiddels ook is?quote:Op maandag 26 september 2011 10:09 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
maar 2 jaar geleden vonden ze de thuissituatie blijkbaar stabiel genoeg voor een kind, dus als ze toen voorzichtig waren begonnen met terugplaatsen, was dr toch geen sprake geweest van 'zomaar even'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |