Ga janken kutpauperquote:Op woensdag 14 september 2011 19:00 schreef coban het volgende:
SLECHTE TT
REZ: ik wil geeneens mod of admin worden
Uit bronnen blijkt dat jij mij een vrouwtje met snor uit het verre oosten van turkije vindt. Ontken je dit?quote:
Ik ontken niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Uit bronnen blijkt dat jij mij een vrouwtje met snor uit het verre oosten van turkije vindt. Ontken je dit?
En de paus is een atheïst.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Iemand heeft mijn account gehackt
Nottin but love for yaquote:
Doe maar stoer!quote:
Dat is een spel weetje toch?quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe maar stoer!
Je kan niet wachten tot hij naast je in bed kruipt
Maar dat is nooit weggeweest.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is een spel weetje toch?
gr gr
Turken die Marokkaanse termen gebruikenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:05 schreef coban het volgende:
[..]
Nederlanders die Marokkaanse termen gebruiken.
Alsof dat iets Marokkaans is?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:05 schreef coban het volgende:
[..]
Nederlanders die Marokkaanse termen gebruiken.
Zeg dat je goed op knopjes kan drukken.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef Jac0bus het volgende:
Hallon UDOWU'ersIk heb jullie gemist
Wat ik vandaag toch weer mee heb gemaakt: tijdens een practicum komt er een meisje naast me zitten (best wel heel erg) die niet wist hoe een computer werkte en nog nooit eentje gebruikt had enzo
Dat die nog bestaan
Dus alle mannen die bij jou in bed stappen worden gecastreerd?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mocht hij als eunuch door het leven willen gaan wens ik hem succes.
[..]
Maar dat is nooit weggeweest.
Nederlanders die Turkse meisjes in het Marokkaans voor hoer uitschelden.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Turken die Marokkaanse termen gebruiken
Jij met je (complot)theorieën.quote:
Wat.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:07 schreef coban het volgende:
[..]
Nederlanders die Turkse meisjes in het Marokkaans voor hoer uitschelden.
Nee Chinees man. En nu ga je uiteraard keihard zoeken naar bewijs om mij te dissen.quote:
Die kunnen zich niet meer voortplanten daarna.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus alle mannen die bij jou in bed stappen worden gecastreerd?
Ja helaasch was haar pc dus kapot(ik had hem daarvoor ook al geprobeert maar niks gezegd natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2011 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg dat je goed op knopjes kan drukken.
Lekker multicultureel of niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:07 schreef coban het volgende:
[..]
Nederlanders die Turkse meisjes in het Marokkaans voor hoer uitschelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Ze is snel aangebrand man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij bent verliefd op alles met een vagina en een hartslag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
Goed zo!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die kunnen zich niet meer voortplanten daarna.
Mij hebben ze niet eens gemist geloof ikquote:Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Monopoly het volgende:
Fijn dat mijn terugkomst gevierd word.
Fucking vet!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Monopoly het volgende:
Fijn dat mijn terugkomst gevierd word.
Ik had je niet gezien !!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:11 schreef Dalando het volgende:
Zeg ik Hallon krijg ik niet eens van iemand hallon terug
Spaghettivreterquote:
Oeh kusje van mutsjequote:Op woensdag 14 september 2011 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had je niet gezien !!
Kusje!!
quote:
quote:
Fixed.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jij bent verliefd op alles met een vagina en een hartslag.
Koeien hebben ook Vagina's.quote:
Mij na 4 jaar nog niet kennenquote:
Maar geen hartslag?quote:
Lekker man zo'n ruime koeienkut uitwonenquote:
Sorry ik doe alleen blauwe vinvissen, lekker zwemmen in die schaamlippen, ooh ik krijg spontaan een stijfje :$quote:Op woensdag 14 september 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker man zo'n ruime koeienkut uitwonen
Logisch nadenken!!quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:15 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan wat een chick![]()
Ik kan niet wachten.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben bezig met een prachtig topic!
Oh ja ik moet de schuimkraag topics even lezen!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Dat bedoel ik dus.quote:
spannond!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Ja collegejaar is weer begonnen enzoquote:Op woensdag 14 september 2011 19:15 schreef coban het volgende:
[..]
OMGGGG IK WIST WEL DAT WE IEMAND MISTENwaar was je?
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Maar geen hartslag?
tevens koeien
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Lekker man zo'n ruime koeienkut uitwonen
moettikezienquote:Op woensdag 14 september 2011 19:16 schreef Monopoly het volgende:
Volwassenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
Vanaf nu post ik voor elke haatreactie een![]()
Mensen die leren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mensen die leren.Gewoon werken bitch.
Onderwijs maakt je alleen maar dommer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onderwijsquote:Op woensdag 14 september 2011 19:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Onderwijs maakt je alleen maar dommer.
Oke we hebben pz genoeg gepest. Als iemand nog gemewn tegen hem doet dan krijgt diegene met stok billenkoek.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
Smiley aanvalquote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
hihi ik had vanmiddag juist programmerenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit dus.
Ze zijn ons alleen maar aan het `programmeren´.
cobaaaaaaann maggik billekoek zonder staut te sein?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:19 schreef coban het volgende:
[..]
Oke we hebben pz genoeg gepest. Als iemand nog gemewn tegen hem doet dan krijgt diegene met stok billenkoek.
Wat is dezequote:Op woensdag 14 september 2011 19:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
cobaaaaaaann maggik billekoek zonder staut te sein?![]()
![]()
omdat cobanquote:Op woensdag 14 september 2011 19:22 schreef coban het volgende:
[..]
Wat is dezewrm kicken op billenkoek
Oe wil ik ook welquote:Op woensdag 14 september 2011 19:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
cobaaaaaaann maggik billekoek zonder staut te sein?![]()
![]()
wat voor maquette gr grquote:
Misschien op het vmbo.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Onderwijs maakt je alleen maar dommer.
Klapjes van jou?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:24 schreef coban het volgende:
Iedereen kan tegen inleveren van een klappenbon 1 portie billekoek halen
Waar kan je die halen?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:24 schreef coban het volgende:
Iedereen kan tegen inleveren van een klappenbon 1 portie billekoek halen
Naisquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Iemand heeft mijn account gehackt
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Turken die Marokkaanse termen gebruiken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:17 schreef Plastic_zak het volgende:
![]()
Vanaf nu post ik voor elke haatreactie een
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Dit dus.
Ze zijn ons alleen maar aan het `programmeren´.quote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.
quote:
Heldquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bij de C1000.quote:
Snel aan de vriend jij!!quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:27 schreef aight1 het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dat dus!quote:
Of naar Bulgarije verhuizen, op elke straathoek verkopen ze poppers.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Snel aan de vriend jij!!
Dan gaat poepen ook vast wel makkelijker
Ja, want ik wordt echt dommer als ik leer dat Ek=0,5*m*v²quote:Op woensdag 14 september 2011 19:26 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Daar blijven de meeste nog een beetje schoon.
Ook goedkope hoeren.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of naar Bulgarije verhuizen, op elke straathoek verkopen ze poppers.
Welke merken zijn er eigenlijkquote:
Ervaring met poppers?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:29 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Of naar Bulgarije verhuizen, op elke straathoek verkopen ze poppers.
Dat zijn 2 aparte merkenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:30 schreef coban het volgende:
[..]
Welke merken zijn er eigenlijk
OMO ARIEL 2 HALEN 1 BETALEN
bakkersquote:Op woensdag 14 september 2011 19:31 schreef Boterbartje het volgende:
blytes![]()
google +
tuenti
hyves
Wtf is het met al die socialmedia
Wat is er gebeurd met het bakkertje op de hoek?
Dat viel wel mee.quote:
Nope. Een paar maatjes wel. Rare figuren dat.quote:
Die was het zat dat iedereen zn zaak stond vol te fappen en het niet eens zelf wilde opruimenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:31 schreef Boterbartje het volgende:
blytes![]()
google +
tuenti
hyves
Wtf is het met al die socialmedia
Wat is er gebeurd met het bakkertje op de hoek?
Oh.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat viel wel mee.
[..]
Nope. Een paar maatjes wel. Rare figuren dat.
Uiteindelijk is iedere vrouw een hoerquote:Op woensdag 14 september 2011 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
gaan jullie wel eens naar de hoeren ?
gr gr
Ik ga iedere week naar mijn favoriete hoer, die betaal ik dan met mijn uitkering.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
gr gr
Ik betaal mijn vriendin van mijn (dikke) uitkeringquote:Op woensdag 14 september 2011 19:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ga iedere week naar mijn favoriete hoer, die betaal ik dan met mijn uitkering.
je kan ook gewoon broodjes halen.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die was het zat dat iedereen zn zaak stond vol te fappen en het niet eens zelf wilde opruimen
Ik ga zelden naar Bakker Bartquote:Op woensdag 14 september 2011 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
je kan ook gewoon broodjes halen.
maar tegenwoordig heb je allemaal van die bakkerbarts en daar is het allemaal
BARTJE DIT
BARTJE DAT
met allemaal kankerranzige plastic troep vol conserveringsmiddelen. DE GODSVERGETEN TOMATEN KOMEN VOORGESNEDEN IN EEN DOOS AAN. Hoe moeilijk is het om zelf een vers tomaatje te snijden?![]()
De wereld is kapot
Het is de schuld van de FED.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
BARTJE DIT
BARTJE DAT
met allemaal kankerranzige plastic troep vol conserveringsmiddelen. DE GODSVERGETEN TOMATEN KOMEN VOORGESNEDEN IN EEN DOOS AAN. Hoe moeilijk is het om zelf een vers tomaatje te snijden?![]()
De wereld is kapot
Dit gebeurt bij bijna iedere keten die voedsel verkoopt.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:35 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
BARTJE DIT
BARTJE DAT
De wereld is kapot
Hou die (complot)theorieën nou eens voor je.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:36 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het is de schuld van de FED.
Ja maar bij de mac verwacht je niet anders, vieze vreetschuur.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit gebeurt bij bijna iedere keten die voedsel verkoopt.
Het is gewoon zoquote:Op woensdag 14 september 2011 19:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hou die (complot)theorieën nou eens voor je.
Met een schilmesje tomaten snijden.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar bij de mac verwacht je niet anders, vieze vreetschuur.
Maar komop, bakker bram. hoeveel tijd kost het om even met zo'n schilmesje VERSE tomaten te snijden?
Jij bent ook slecht voor het milieu, jij bent geen eens een organische, milieu vriendelijke gerecyclede plastic zakquote:
Ook al denk jij dat dat zo is, dan hoef je het nog niet iedere keer te verkondigen.quote:
Ik schil alles met een samoerai zwaard.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Met een schilmesje tomaten snijden.
ja zo'n klein mesje, want het zijn altijd van die vieze buitenlanders die daar werken.. die hoeven niet zo'n groot mes te hebben vind ik!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:38 schreef Dalando het volgende:
[..]
Met een schilmesje tomaten snijden.
Zij gaan nar mij.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
gr gr
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook al denk jij dat dat zo is, dan hoef je het nog niet iedere keer te verkondigen.
Baasquote:Op woensdag 14 september 2011 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik schil alles met een samoerai zwaard.
Zout schillen, kost wat, maar dan eet je ook gewoon lekker.
Zeker zoutschillen!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik schil alles met een samoerai zwaard.
Zout schillen, kost wat, maar dan eet je ook gewoon lekker.
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja zo'n klein mesje, want het zijn altijd van die vieze buitenlanders die daar werken.. die hoeven niet zo'n groot mes te hebben vind ik!
Technisch gezien is al het plastic gerecycled uit organisch materiaal.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:38 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jij bent ook slecht voor het milieu, jij bent geen eens een organische, milieu vriendelijke gerecyclede plastic zak
no hate
Virusquote:Op woensdag 14 september 2011 19:40 schreef Dimens het volgende:
http://mrdoob.com/lab/javascript/effects/ie6/
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.
Daarom ga ik morgen weer voor niks werkenAlleen maar om de banken een plezier te doen.
quote:
Nostalgie!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:40 schreef Dimens het volgende:
Leuk welquote:Op woensdag 14 september 2011 19:40 schreef Dimens het volgende:
No shit sherlock!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Technisch gezien is al het plastic gerecycled uit organisch materiaal.
Uit ander topic, ik moest dit even met jullie delen.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Leuk wel [ afbeelding ][ afbeelding ]
Waar heb je dat nou weer vandaan dan
Captain Obvious to the rescue.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:41 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
No shit sherlock!
Maar zolang het vers omhooggepompt organisch materiaal is ipv het oude al naar boven gepompte materiaal is dan raakt het alsnog op xx gr gr
Terecht gedeeld wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Uit ander topic, ik moest dit even met jullie delen.
Nee ik begin weer als vanouds figuurtjes te makenquote:
Ik probeer het hele scherm grijs te maken.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee ik begin weer als vanouds figuurtjes te maken
Oh dan heb je echt geluk.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja dit was de eerste dag dat ik ging kijken maar ik durfde het risico niet te nemen om nog langer te wachten omdat die kamers heel snel wegzijn, 2 kamers werden voor mijn ogen verkocht
Elke dag.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:33 schreef Plastic_zak het volgende:
gr gr
Als je met de bovenkant en dan snel naar beneden zigzagt dan krijg je mooie blauwe blokjes!:)quote:Op woensdag 14 september 2011 19:44 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik probeer het hele scherm grijs te maken.
Wat is dat?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:46 schreef Dalando het volgende:
Dimens: http://www.canvasdemos.com/
Omggquote:Op woensdag 14 september 2011 19:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je met de bovenkant en dan snel naar beneden zigzagt dan krijg je mooie blauwe blokjes!:)
[ afbeelding ]
Ik heb al 2 keer een blauw scherm gehad op mijn nieuwe netbookquote:Op woensdag 14 september 2011 19:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Als je met de bovenkant en dan snel naar beneden zigzagt dan krijg je mooie blauwe blokjes!:)
[ afbeelding ]
Klik dan op dat linkke.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:49 schreef coban het volgende:
[..]
Omgg
Dit is echt leukkan ik uren mee bezig zijn
Ik leef met je meer!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb al 2 keer een blauw scherm gehad op mijn nieuwe netbook
Ja maar de blauwe blokjes komen alleen van rechts naar links dus als je links bent moet je snel naar beneden doen maar toch de snelheid erin houden. spannend joh!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:49 schreef coban het volgende:
[..]
Omgg
Dit is echt leukkan ik uren mee bezig zijn
TAALFOUT ONTDEKT OMG IK VOEL ME ZO GOED NU.quote:
Al een tijdje niet meer gezien. Gelukkig maarquote:Op woensdag 14 september 2011 19:50 schreef Monopoly het volgende:
Waar is dolfijntjeslove eigenlijk gebleven ?
Die heeft banquote:Op woensdag 14 september 2011 19:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer gezien. Gelukkig maar
Ik ben gelukkig rechtsquote:Op woensdag 14 september 2011 19:51 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar de blauwe blokjes komen alleen van rechts naar links dus als je links bent moet je snel naar beneden doen maar toch de snelheid erin houden. spannend joh!
Jammer. Ze was zo cool enzo.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:51 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer gezien. Gelukkig maar
Ik had snel en zo goedkoop mogelijk een laptop iets nodig.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik leef met je meer!![]()
maar netbook
SV, Ragboer en ik hadden ook gelijk een ban.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh echt? Volledig gemist dan
Allemaal creaties mbv HTML5 en javascript, zonder flash enzulks.quote:
Je hebt dus een Samsung netbook?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had snel en zo goedkoop mogelijk een laptop iets nodig.
Het was deze van 200 of ruim 130 meer voor een echte laptop.
Dus deze maar genomen. Hij is zo schattig
smegmanus wanneer hij een slotje zet.quote:
Op iPod werkt het ook.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:51 schreef coban het volgende:
[..]
TAALFOUT ONTDEKT OMG IK VOEL ME ZO GOED NU.
Ja heb geen zin ben op ipod enzo.
14.gifquote:
lolquote:Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
SV, Ragboer en ik hadden ook gelijk een ban.
Erger!!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt dus een Samsung netbook?
Sowieso gaat desktop boven alles maar ik moet ook een laptopje hebben binnenkort.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had snel en zo goedkoop mogelijk een laptop iets nodig.
Het was deze van 200 of ruim 130 meer voor een echte laptop.
Dus deze maar genomen. Hij is zo schattig
geen skype dit datquote:
verkapt zie mij ipod hebben postquote:
Flashquote:Op woensdag 14 september 2011 19:53 schreef Dalando het volgende:
[..]
Allemaal creaties mbv HTML5 en javascript, zonder flash enzulks.
Had ik net een tinychat aangemaaktquote:
Nog erger, ik heb een iPhone.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
verkapt zie mij ipod hebben post
Zet hem eens op crapdumpquote:
daarom is dat dus wel een leucken sitequote:
Ik zeg het gewoon open en bloot. Ik heb een ipod.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
verkapt zie mij ipod hebben post
Ja ik wil ook weer een desktop. Maar dan wel een gamepcquote:Op woensdag 14 september 2011 19:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Sowieso gaat desktop boven alles maar ik moet ook een laptopje hebben binnenkort.
Denk een inspiron 15R of een XPS 15 van 6 a 700 eurotjes
Natuurlijk is het cool, ben nu echt helemaal fan van je meid!quote:Op woensdag 14 september 2011 19:57 schreef coban het volgende:
[..]
Ik zeg het gewoon open en bloot. Ik heb een ipod.(alsof het zo cool is
_! )
Een huisvrouw die games speelt?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik wil ook weer een desktop. Maar dan wel een gamepc
die van mij is al 3 jaar oud bijnaquote:Op woensdag 14 september 2011 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)-en-gamesysteem.htmlquote:Op woensdag 14 september 2011 19:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb hem een keertje helemaal afgekekenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vraag mij altijd af hoe ze zoiets kunnen uploaden.
9800GTquote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
die van mij is al 3 jaar oud bijna
Quadcoretje 9400 @ 2.66 ghz
4gb ram
9800GT
Moet kunnen tochquote:Op woensdag 14 september 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een huisvrouw die games speelt?
2e generatie.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Natuurlijk is het cool, ben nu echt helemaal fan van je meid!![]()
Welke heb je?
no homo zegtie danquote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef Boterbartje het volgende:
Ik ga geeteeestee kijken, no homo
Hierbij kan ik je niet opvrolijken. Dat is gewoon too sadquote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik heb hem een keertje helemaal afgekeken
Mjah dan moet ik eerst ff een rijke vent aan de haak slaan ofzo. Voorlopig geen geld voor een goede gamePCquote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)-en-gamesysteem.html
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik ook van jullie allemaal.
I knowquote:Op woensdag 14 september 2011 20:01 schreef coban het volgende:
[..]
Hierbij kan ik je niet opvrolijken. Dat is gewoon too sad
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik schrok me vandaag kapot in de bus.
Bij een zo'n halte stapte een hele groep studenten in, en even later zei iemand 'kippetje'. Dus ik dacht echt dat ze het over mij hadden ofzo._! Toen zag ik dat ze het over een of andere snackbar hadden.
Bij een zo'n halte stapte een hele groep studenten in, en even later zei iemand 'kippetje'. Dus ik dacht echt dat ze het over mij hadden ofzo._! Toen zag ik dat ze het over een of andere snackbar hadden.
Herkenbaarquote:Op woensdag 14 september 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
ja ben van de chicks weetjwel maar gtst praten meisjes altijd over dus moet ik dat volgenquote:
Duo Core 3.00 GHzquote:Op woensdag 14 september 2011 20:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
die van mij is al 3 jaar oud bijna
Quadcoretje 9400 @ 2.66 ghz
4gb ram
9800GT
Trouwen?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet kunnen toch![]()
Heb ook nog nooit een kant en klare PC gekocht. Altijd zelf in elkaar gezet
Zegt me echt helemaal niks.quote:
Dan hebben ze het over de hondenpoep die moet worden opgeruimd!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
HerkenbaarAls iemand over een plastic zakje praat denk ik altijd dat ze het over mij hebben
Nee, een zelfrespecterende man kijkt die bagger niet. Mja, das mijn mening.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja ben van de chicks weetjwel maar gtst praten meisjes altijd over dus moet ik dat volgen
Ik ben al geFOKtrouwdquote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duo Core 3.00 GHz
4GB ram
9500GT
[..]
Trouwen?![]()
[..]
Zegt me echt helemaal niks.Ik ken wel het verschil tussen een iPod Touch, Nano en gewoon.
De touch gewoonquote:Op woensdag 14 september 2011 20:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Duo Core 3.00 GHz
4GB ram
9500GT
[..]
Trouwen?![]()
[..]
Zegt me echt helemaal niks.Ik ken wel het verschil tussen een iPod Touch, Nano en gewoon.
Of over de zakjes waar ze sossa in doen.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan hebben ze het over de hondenpoep die moet worden opgeruimd!
ib
Een zelfrespecterende vrouw ook niet!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:04 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, een zelfrespecterende man kijkt die bagger niet. Mja, das mijn mening.
Hehequote:Op woensdag 14 september 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dat hoort in sealpacks!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:05 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Of over de zakjes waar ze sossa in doen.
Is ook van plestikquote:Op woensdag 14 september 2011 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat hoort in sealpacks!
Of ponypack![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2011 20:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een zelfrespecterende vrouw ook niet!
Ah!quote:Op woensdag 14 september 2011 20:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WTF is dit?quote:
Wie zegt dat ik het over FOK! heb?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Hoeveel onderdelen miste je ?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:05 schreef coban het volgende:
Ikea kasten zelf in elkaar zetten
Ik ben zo'n baas hewauw gewoon, ik sta versteld van mijzelf
Heul nietquote:
HA HA HAquote:Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Hoeveel onderdelen miste je ?
Nu moet je janken. Ik doe mee.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef Dalando het volgende:
Ik draai een 256mb video kaart op deze laptop, wat nu?
Op de doos staat zeker een afbeelding van een bed?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:05 schreef coban het volgende:
Ikea kasten zelf in elkaar zetten
Ik ben zo'n baas hewauw gewoon, ik sta versteld van mijzelf
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
WTF is dit?
[..]
Wie zegt dat ik het over FOK! heb?Echt trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of wacht...
Open huwelijk? Als in geen seks met jou en vooral veel buiten de deur dan ok
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Nee maar de manier waarop ze dat zeiden en het waren nerds dus ik dacht het waren FOK!kers.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ah!
Dit duidt aan op overneming van een nickname..
Dat je kip word genoemd vind je een gewoonte worden, helaas zal dit vaker gebeuren in je leven waarbij mensen het woord kip gebruiken en jij je helemaal de tering schrikt of gewoon omkijkt en dat ze jou dan raar aan gaan kijken..
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op de doos staat zeker een afbeelding van een bed?
En dan mag ik zeker die koter van jouw opvoeden? Laat maar zitten.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt trouwen?
Of wacht...
Open huwelijk? Als in geen seks met jou en vooral veel buiten de deur dan ok
Waarom haten jullie mijquote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Op de doos staat zeker een afbeelding van een bed?
Het gaat niet om het aantal MB of GB bij een videokaart.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef Dalando het volgende:
Ik draai een 256mb video kaart op deze laptop, wat nu?
Hoe maakt hij het nu?quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mijn kat is vandaag van het balkon geflikkerd.
quote:Op woensdag 14 september 2011 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
WTF is dit?
[..]
Wie zegt dat ik het over FOK! heb?Gewoon F11 drukken en genieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij niks.quote:Op woensdag 14 september 2011 20:07 schreef coban het volgende:
[..]
Waarom haten jullie mijwat heb ik jullie snotkindjens misdaaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |