Ga janken kutpauperquote:Op woensdag 14 september 2011 19:00 schreef coban het volgende:
SLECHTE TT
REZ: ik wil geeneens mod of admin worden
Uit bronnen blijkt dat jij mij een vrouwtje met snor uit het verre oosten van turkije vindt. Ontken je dit?quote:
Ik ontken niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:01 schreef coban het volgende:
[..]
Uit bronnen blijkt dat jij mij een vrouwtje met snor uit het verre oosten van turkije vindt. Ontken je dit?
En de paus is een atheïst.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Iemand heeft mijn account gehackt
Nottin but love for yaquote:
Doe maar stoer!quote:
Dat is een spel weetje toch?quote:
quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe maar stoer!
Je kan niet wachten tot hij naast je in bed kruipt
Maar dat is nooit weggeweest.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is een spel weetje toch?
gr gr
Turken die Marokkaanse termen gebruikenquote:Op woensdag 14 september 2011 19:05 schreef coban het volgende:
[..]
Nederlanders die Marokkaanse termen gebruiken.
Alsof dat iets Marokkaans is?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:05 schreef coban het volgende:
[..]
Nederlanders die Marokkaanse termen gebruiken.
Zeg dat je goed op knopjes kan drukken.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef Jac0bus het volgende:
Hallon UDOWU'ersIk heb jullie gemist
Wat ik vandaag toch weer mee heb gemaakt: tijdens een practicum komt er een meisje naast me zitten (best wel heel erg) die niet wist hoe een computer werkte en nog nooit eentje gebruikt had enzo
Dat die nog bestaan
Dus alle mannen die bij jou in bed stappen worden gecastreerd?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mocht hij als eunuch door het leven willen gaan wens ik hem succes.
[..]
Maar dat is nooit weggeweest.
Nederlanders die Turkse meisjes in het Marokkaans voor hoer uitschelden.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:06 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Turken die Marokkaanse termen gebruiken
Jij met je (complot)theorieën.quote:
Wat.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:07 schreef coban het volgende:
[..]
Nederlanders die Turkse meisjes in het Marokkaans voor hoer uitschelden.
Nee Chinees man. En nu ga je uiteraard keihard zoeken naar bewijs om mij te dissen.quote:
Die kunnen zich niet meer voortplanten daarna.quote:Op woensdag 14 september 2011 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus alle mannen die bij jou in bed stappen worden gecastreerd?
Ja helaasch was haar pc dus kapot(ik had hem daarvoor ook al geprobeert maar niks gezegd natuurlijkquote:Op woensdag 14 september 2011 19:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Zeg dat je goed op knopjes kan drukken.
Lekker multicultureel of niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 19:07 schreef coban het volgende:
[..]
Nederlanders die Turkse meisjes in het Marokkaans voor hoer uitschelden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |