In dat open doel zal ik even schieten:quote:Op donderdag 15 september 2011 00:18 schreef Hexagon het volgende:
De vraag is, wat moeten we in godsnaam met stukjes Griekenland met inwoners die helemaal niet op onze heerschappij zitten te wachten.
Die EU.quote:Op donderdag 15 september 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
Jaja heren, "der EU macht frei".
Normaal gesproken zou ik geïrriteerd raken door spelling-Nazi's maar gezien het discussieonderwerp vind ik je wel op je plaats hier.quote:
weet jij wat Aruba en Bonaire en Curacao de laatste tien jaar gekost hebben ??quote:Op woensdag 14 september 2011 18:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Besef je wel hoeveel geld het in de Nederlandse staatskas kan brengen als bijvoorbeeld alle cycladische eilanden Nederlands grondgebied worden?
en Drentequote:Op woensdag 14 september 2011 23:04 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind het andersom leuker.
Niet wij gaan voor een stukje Griekenland zorgen, maar Griekenland zorgt voor een regio in Nederland. Inclusief griekse uitkeringen, griekse pensioenen en griekse ambtenarij. Ik nomineer Limburg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |