Licht eraan wat er wordt gespoten.quote:
Dit. coban jij boefje!quote:Op woensdag 14 september 2011 16:47 schreef Dimens het volgende:
- Geen naamtopics voor jezelf openen.
Best wel een sterk luchtjequote:Op woensdag 14 september 2011 16:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Licht eraan wat er wordt gespoten.
Dit klinkt verkeerd zo, maar ja, je weet wat ik bedoel.
Je weet heus wel zelf wanneer je te veel heb op heb gespoten.quote:
Alleen in het begin is het sterk.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet heus wel zelf wanneer je te veel heb op heb gespoten.
Tinychatquote:Op woensdag 14 september 2011 16:52 schreef NBT het volgende:
Wat is TC? staat in de OP? TC toegestaan???
Site met cams en een chat enzo.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:52 schreef NBT het volgende:
Wat is TC? staat in de OP? TC toegestaan???
Ik sta 21e wat is dezequote:Op woensdag 14 september 2011 16:54 schreef Rezania het volgende:
Is BBQsausage online? Hij moet even weten dat zijn lijst populair aan het worden is.
is dat die baggeruser lijst?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:54 schreef Rezania het volgende:
Is BBQsausage online? Hij moet even weten dat zijn lijst populair aan het worden is.
Ik sta in beide nietquote:Op woensdag 14 september 2011 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja.Er is ook nog een bazenuser lijst. www.geendiscussie.nl/bindex.php
Komt, omdat ie net een topic heeft geopend daarover.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
Argo heeft nu meer stemmen dan Nectar op die baggeruser lijst.
Weet ik, maar ik wou het even melden.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Komt, omdat ie net een topic heeft geopend daarover.
reincarnatie mangquote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
Coban was gisteren toch al doodgegaan? Iets met water of zo.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:02 schreef aight1 het volgende:
Later, als ik groot ben, wil ik iedere dag Oosters eten.
yoquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:54 schreef Rezania het volgende:
ja het gaat wel redelijk maja wel erg drukquote:
Ja gaat ook wel redelijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja het gaat wel redelijk maja wel erg druk
en met u?
Als ik jou was, zou ik em slaan, die zon. Wat een asociale lul zeg.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef TWP het volgende:
De zon schijnt op m'n beeldscherm man. A FATTOE ZON A BEZEM
Oh, nee.. Veranderingquote:Op woensdag 14 september 2011 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
de tram roept niet meer om wtat de volgende halte is
hey aightquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallo!Je lijst wint aan populariteit!
hey spouwerrangerquote:
wtfquote:
dat is computerprobleem man.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
wtfAlleen mono die zoiets doet
* BBQSausage zit dit filmpje letterlijk met zo'n gezicht te kijken:quote:
Inderdaad, en over een uur is hij gelukkig weer terug.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
wtfAlleen mono die zoiets doet
Ja, dat sowieso. Die kerel viel me gister ook al lastig met dm's. Klapmongoolquote:Op woensdag 14 september 2011 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel een goede impressie van Computerprobleem, dat moet je toegeven.
Ik had gisteren een discussie met hem of Amerika nou wel of niet een land is. Volgens hem refereert Amerika naar de Verenigde Staten, omdat mensen ook altijd Amerika zeggen als ze het over de VS hebben. Die klapjosti weet het verschil tussen spreektaal en schrijftaal niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Die kerel viel me gister ook al lastig met dm's. Klapmongool
Het is een klapjosti.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef Kakpizza het volgende:
Wat is er met Computerprobleem dan?
Je bent dus ontzettend hard getrolldquote:Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had gisteren een discussie met hem of Amerika nou wel of niet een land is. Volgens hem refereert Amerika naar de Verenigde Staten, omdat mensen ook altijd Amerika zeggen als ze het over de VS hebben. Die klapjosti weet het verschil tussen spreektaal en schrijftaal niet.
Succes.quote:
Wat doe je stoer dan. Trek je ajax shirt aan en kom dan naar Bijlmer gaan we klappen. We vallen nu toch niet op tussen al die relschoppende ajaxieden xDquote:
Nee kas is al in orde, moet nu facturen maken.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Succes.En credit gaat rechts, geloof ik.
![]()
Ik was ervan overtuigd dat hij ervan overtuigd was dat hij gelijk had.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:16 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je bent dus ontzettend hard getrolld
Ja, dat zou ook zomaar kunnen, hoor. Die gast is volgens mij tot alles in staatquote:Op woensdag 14 september 2011 17:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik was ervan overtuigd dat hij ervan overtuigd was dat hij gelijk had.Wel dom van me.
![]()
Doe jij je feyenoord shirt aan nep AZer kom dan hardquote:Op woensdag 14 september 2011 17:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat doe je stoer dan. Trek je ajax shirt aan en kom dan naar Bijlmer gaan we klappen. We vallen nu toch niet op tussen al die relschoppende ajaxieden xD
Ik heb alleen Feyenoordsjaalquote:Op woensdag 14 september 2011 17:19 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Doe jij je feyenoord shirt aan nep AZer kom dan hard
thanks. Jij bent de enige die een beetje om me geeft blijkbaar.quote:
niettteesssss dat heb je verkeerd begrepen ah neppers. ik was aan het werk toen AZ wedstrijd op Radio 1 was ik was toen aan het luisteren en juichen die zaterdagquote:Op woensdag 14 september 2011 17:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb alleen Feyenoordsjaalen wie is hier nou de nep AZ'er jij dacht dat ik zondag sopcaste omdat AZ
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef coban het volgende:
[..]
thanks. Jij bent de enige die een beetje om me geeft blijkbaar.
Je zal maar 'gr gr' op je grafsteen hebben staanquote:Op woensdag 14 september 2011 17:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En er zijn wel meerdere mensen die RIP hebben gezegd.
Graag gedaan.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef coban het volgende:
[..]
P_z wil het waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:25 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Je zal maar 'gr gr' op je grafsteen hebben staan_
Met direct daaronderquote:Op woensdag 14 september 2011 17:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
P_z wil het waarschijnlijk wel.
Ik geef ook om je en ik zei ook ripquote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef coban het volgende:
[..]
mja ik ken je niet dus geen geef word gegevenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef coban het volgende:
[..]
En daar onder: "Mensen die...quote:Op woensdag 14 september 2011 17:28 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Met direct daaronder
"Mensen die gr gr op hun grafsteen hebben staan"
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:21 schreef coban het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Allemaal mensen die RIP hebben gezegd.quote:
Koel.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:31 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Terwijl jij dat doet ga ik het even spelen.
mja blijkt maar hoe diep mijn woorden haar raken.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Allemaal mensen die RIP hebben gezegd.En van de mensen van UDOWU:
[ afbeelding ]
Ik zag Ragboer TS (vorige topic), dus moest even posten. Nu staat dit in mijn actieve topics lijst.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Users Die Nergens Worden Uitgekotst
Oh.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Users die nergens worden uitgekotst.
Deze man, een genie.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:34 schreef JApieman het volgende:
[..]
Users die nergens worden uitgekotst.
Misschien moet je discipline kweken.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm, ik had misschien toch geen laptop moeten kopen voor school..
Heb vanmiddag 2 colleges lang Need for Speed World zitten spelen ipv opletten
Nope.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Misschien moet je discipline kweken.
Sinds wanneer kweek je dat?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:42 schreef aight1 het volgende:
[..]
Misschien moet je discipline kweken.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:41 schreef mc-Piel het volgende:
Hmm, ik had misschien toch geen laptop moeten kopen voor school..
Heb vanmiddag 2 colleges lang Need for Speed World zitten spelen ipv opletten
Zelfdiscipline is iets wat je je zelf moet aanleren. Heb er zelf ook teveel problemen meequote:
ja en dat blijf je het hele semester zeggen tot je een uur of 15 gemist hebt.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:46 schreef mc-Piel het volgende:
Ook met een college minder per vak is zo'n tentamen best te halen hoor.
Wat een heilige boontjes hier..
Dat is precies hoe het gaat! Want je kent mij goedquote:Op woensdag 14 september 2011 17:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
ja en dat blijf je het hele semester zeggen tot je een uur of 15 gemist hebt.
quote:
Ik ook, eet smakelijk.quote:
smakelijkquote:
Kermis in Voorhout is wel vet volgensmijquote:
Loop dan niet eerst zelf te jankenquote:Op woensdag 14 september 2011 17:46 schreef mc-Piel het volgende:
Ook met een college minder per vak is zo'n tentamen best te halen hoor.
Wat een heilige boontjes hier..
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En er zijn wel meerdere mensen die RIP hebben gezegd.
WAT WIL JE DAARMEE ZEGGEN?quote:Op woensdag 14 september 2011 17:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Mods die partijdig zijntoen ik mijn eigen naamtopic opende was de tt al in een paar minuten anders
Staat sinds vandaag online he?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:13 schreef Intronic het volgende:
Oh jee, FIFA12 is klaar. Even checken.
Op de PS3 wel inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Staat sinds vandaag online he?
Even aan het downloaden zetten idd
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:14 schreef coban het volgende:
Monopoly is gedwongen bekeerd tot de gewone user zonder enige toegevoegde waarde.
hoi hallo gezellig!quote:
Ik ben er nog nooit geweest.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:48 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Kermis in Voorhout is wel vet volgensmij
Dat was, omdat ik het toen heel lief vroeg in Feedback.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:55 schreef Plastic_zak het volgende:
Mods die partijdig zijntoen ik mijn eigen naamtopic opende was de tt al in een paar minuten anders
Je had de tag.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denken dat ik dat ooit ben geweest_!
Verdedigen is moeilijk geworden manquote:Op woensdag 14 september 2011 18:21 schreef Boterbartje het volgende:
Even fifa12 demo aan het downloaden gezet, snel toen mam even naar de keuken was want ojee je zou haar soap maar onderbreken op de spaanse tv
Je was toch een blauwequote:Op woensdag 14 september 2011 18:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Denken dat ik dat ooit ben geweest_!
Ik was geen onder-negerquote:Op woensdag 14 september 2011 18:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je was toch een blauwe? Of was je underkaffer
?
coban een permban zou helemaal fantastisch zijn!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:34 schreef coban het volgende:
Monopoly als mod is even ondenkbaar als plastic als admin.
Dat denken jullie jaquote:Op woensdag 14 september 2011 18:33 schreef coban het volgende:
Jullie zijn babiesvrouwen krijgen altijd hun zin
Waar heb jij dan je zin in gekregen?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:33 schreef coban het volgende:
Jullie zijn babiesvrouwen krijgen altijd hun zin
Denken dat ik geen mod wordquote:Op woensdag 14 september 2011 18:34 schreef coban het volgende:
Monopoly als mod is even ondenkbaar als plastic als admin.
Heb ik al gehad.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
coban een permban zou helemaal fantastisch zijn!
Met Danny praten om mod te wordenquote:Op woensdag 14 september 2011 18:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denken dat ik geen mod word
Ik ben al met Danny aan het praten
gr gr
Of ik moet heel boos of ik moet heel lief kijken. Werkt ook op school.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waar heb jij dan je zin in gekregen?
Danny betaalt.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Met Danny praten om mod te worden_!
Danny doet /care bij mod aanvragen, dat regelen anderen voor hem!
Als jij mod wordt, dan is FOK! verpauperd.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:35 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Denken dat ik geen mod word
Ik ben al met Danny aan het praten
gr gr
Dit!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als jij mod wordt, dan is FOK! verpauperd.
Bron ?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Als jij mod wordt, dan is FOK! verpauperd.
ohquote:Op woensdag 14 september 2011 18:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bron ?
Ik ben altijd online en ik help users die problemen hebben
Lieve troll, stop eens met denken.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bron ?
Dat zijn de enige pluspunten inderdaadquote:Op woensdag 14 september 2011 18:38 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bron ?
Ik vraag niet hoe je je zin hebt gekregen, maar waarin.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:36 schreef coban het volgende:
[..]
Of ik moet heel boos of ik moet heel lief kijken. Werkt ook op school.
okequote:
Welk ongeluk in voorhout?quote:
In allesquote:Op woensdag 14 september 2011 18:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vraag niet hoe je je zin hebt gekregen, maar waarin.
Een paar jaar geleden, iets met een attractie en elastiek of zo.quote:
Noem er eens een paar.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat zijn de enige pluspunten inderdaadDe lijst minpunten is tot nu toe oneindig.
Aah, de katapult ofzo?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden, iets met een attractie en elastiek of zo.
- Baggerquote:
ik ben ook nog moe. Ik heb de hele dag door Leuven geslenterdquote:Op woensdag 14 september 2011 18:41 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
moe, zit nog in de trein. en jij dan?
Die propaganda van de Sovjet-Unie en VP die jij post.quote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
- Bagger
- Je trollde ons met je pepers
- Ruzie zoeken over de DM
- Inlikken bij crew
- Nooit geen fantastische topics maken
- Bagger
- Betweterig
- Kutuser
- Kut UI
- Geen humor
- Trollen
quote:Op woensdag 14 september 2011 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
- Bagger
- Inlikken bij crew
- Bagger
- Betweterig
- Kutuser
- Kut UI
- Geen humor
- Trollen
kamer gezocht?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:42 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
ik ben ook nog moe. Ik heb de hele dag door Leuven geslenterd
Ik moest om 5:00 opstaan hiervoor
Haha ach, daar moet je Voorhout niet de schuld van geven, had ook in Sassem kunnen gebeurenquote:Op woensdag 14 september 2011 18:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, er waren twee mensen dood geloof ik.
Inderdaad.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:44 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Haha ach, daar moet je Voorhout niet de schuld van geven, had ook in Sassem kunnen gebeuren.
Nee dat is niet waar want Sassem is
Even groot als Sassem denk ik.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar de kermis in Voorhout valt geloof ik best wel mee, het is toch alleen maar rond het station?
De kermis van Sassem is geloof ik iets groter.quote:
Hallon.quote:
Jawel, heb nog wel hoofdpijn maar fuck itquote:Op woensdag 14 september 2011 18:47 schreef Intronic het volgende:
[..]
Wat is omhoog neger. Al wat beter?
QFT!quote:Op woensdag 14 september 2011 18:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
- Bagger
- Inlikken bij crew
- Bagger
- Betweterig
- Kutuser
- Kut UI
- Geen humor
- Trollen
gast kap is met huilenquote:Op woensdag 14 september 2011 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
De gouden regels:
- Niet baggeren.
- Niet kutklonen.
- Niet verzieken.
- Niet huilen
- Geen fipo-hunt.
- Geen sepo-hunt
- Geen tripo-hunt.
- Geen lapo-hunt.
- Geen naamtopics voor jezelf openen.
- Typ Nederlands.
- TC is toegestaan.
Ja echt hèquote:
Wel gaan werken of niet?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Jawel, heb nog wel hoofdpijn maar fuck it
Misschien wil ze over paarden praten?quote:Op woensdag 14 september 2011 18:52 schreef Dimens het volgende:
Godver, ik krijg nu het nummer van dat meisje en ze wilt dat ik haar toevoeg op Whatsapp. Waarom?
Stuur haar door naar Bokt.nlquote:Op woensdag 14 september 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Misschien wil ze over paarden praten?
Ja dit was de eerste dag dat ik ging kijken maar ik durfde het risico niet te nemen om nog langer te wachten omdat die kamers heel snel wegzijn, 2 kamers werden voor mijn ogen verkochtquote:
Happen.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:52 schreef Dimens het volgende:
Godver, ik krijg nu het nummer van dat meisje en ze wilt dat ik haar toevoeg op Whatsapp. Waarom?
Jij toch ook niet!11/1quote:Op woensdag 14 september 2011 18:53 schreef Plastic_zak het volgende:
computerprobleem heeft nog geen ban![]()
![]()
download mislukt, probeer opnieuwquote:Op woensdag 14 september 2011 18:31 schreef aight1 het volgende:
[..]
Verdedigen is moeilijk geworden man
gewoon doenquote:
Nee weer op bed gelegen want deze ochtend was het nog steeds beroerd. Morgen weer.quote:
HAHAHAHAquote:
Dit. Accepteer deze shit.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
P_Z leg je je erbij neer. Je bent een baggeruser net als ik .
Nee, ze wilt het over andere dingen hebben.quote:Op woensdag 14 september 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Misschien wil ze over paarden praten?
Hoi neuken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |