Licht eraan wat er wordt gespoten.quote:
Dit. coban jij boefje!quote:Op woensdag 14 september 2011 16:47 schreef Dimens het volgende:
- Geen naamtopics voor jezelf openen.
Best wel een sterk luchtjequote:Op woensdag 14 september 2011 16:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Licht eraan wat er wordt gespoten.
Dit klinkt verkeerd zo, maar ja, je weet wat ik bedoel.
Je weet heus wel zelf wanneer je te veel heb op heb gespoten.quote:
Alleen in het begin is het sterk.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet heus wel zelf wanneer je te veel heb op heb gespoten.
Tinychatquote:Op woensdag 14 september 2011 16:52 schreef NBT het volgende:
Wat is TC? staat in de OP? TC toegestaan???
Site met cams en een chat enzo.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:52 schreef NBT het volgende:
Wat is TC? staat in de OP? TC toegestaan???
Ik sta 21e wat is dezequote:Op woensdag 14 september 2011 16:54 schreef Rezania het volgende:
Is BBQsausage online? Hij moet even weten dat zijn lijst populair aan het worden is.
is dat die baggeruser lijst?quote:Op woensdag 14 september 2011 16:54 schreef Rezania het volgende:
Is BBQsausage online? Hij moet even weten dat zijn lijst populair aan het worden is.
Ik sta in beide nietquote:Op woensdag 14 september 2011 16:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja.Er is ook nog een bazenuser lijst. www.geendiscussie.nl/bindex.php
Komt, omdat ie net een topic heeft geopend daarover.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
Argo heeft nu meer stemmen dan Nectar op die baggeruser lijst.
Weet ik, maar ik wou het even melden.quote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Komt, omdat ie net een topic heeft geopend daarover.
reincarnatie mangquote:Op woensdag 14 september 2011 16:59 schreef Rezania het volgende:
Coban was gisteren toch al doodgegaan? Iets met water of zo.
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:02 schreef aight1 het volgende:
Later, als ik groot ben, wil ik iedere dag Oosters eten.
yoquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 16:54 schreef Rezania het volgende:
ja het gaat wel redelijk maja wel erg drukquote:
Ja gaat ook wel redelijk.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef aight1 het volgende:
[..]
ja het gaat wel redelijk maja wel erg druk
en met u?
Als ik jou was, zou ik em slaan, die zon. Wat een asociale lul zeg.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:06 schreef TWP het volgende:
De zon schijnt op m'n beeldscherm man. A FATTOE ZON A BEZEM
Oh, nee.. Veranderingquote:Op woensdag 14 september 2011 17:07 schreef Plastic_zak het volgende:
de tram roept niet meer om wtat de volgende halte is
hey aightquote:
quote:Op woensdag 14 september 2011 17:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hallo!Je lijst wint aan populariteit!
hey spouwerrangerquote:
wtfquote:
dat is computerprobleem man.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
wtfAlleen mono die zoiets doet
* BBQSausage zit dit filmpje letterlijk met zo'n gezicht te kijken:quote:
Inderdaad, en over een uur is hij gelukkig weer terug.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:11 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
wtfAlleen mono die zoiets doet
Ja, dat sowieso. Die kerel viel me gister ook al lastig met dm's. Klapmongoolquote:Op woensdag 14 september 2011 17:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is wel een goede impressie van Computerprobleem, dat moet je toegeven.
Ik had gisteren een discussie met hem of Amerika nou wel of niet een land is. Volgens hem refereert Amerika naar de Verenigde Staten, omdat mensen ook altijd Amerika zeggen als ze het over de VS hebben. Die klapjosti weet het verschil tussen spreektaal en schrijftaal niet.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso. Die kerel viel me gister ook al lastig met dm's. Klapmongool
Het is een klapjosti.quote:Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef Kakpizza het volgende:
Wat is er met Computerprobleem dan?
Je bent dus ontzettend hard getrolldquote:Op woensdag 14 september 2011 17:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik had gisteren een discussie met hem of Amerika nou wel of niet een land is. Volgens hem refereert Amerika naar de Verenigde Staten, omdat mensen ook altijd Amerika zeggen als ze het over de VS hebben. Die klapjosti weet het verschil tussen spreektaal en schrijftaal niet.
Succes.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |