abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101943849
Speciaal voor de rokers.

pi_101943919
quote:
10s.gif Op woensdag 14 september 2011 16:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

de gemiddelde roker denkt dus echt dat ze lekker uit hun mond ruiken en is te arrogant om ook maar rekening te houden met wie dan ook. :') Lekker volk dus. ^O^
Rekening houden met niet-rokers houdt voor mij in dat ik niet in hun bijzijn rook. Maar als niet naar rook ruiken de volgende stap van de anti-rook lobby dan kunnen ze van mij een hele dikke vinger in het gezicht krijgen. :{w

Wat is de volgende stap? Dat je ook niet meer over roken mag praten? Kom op zeg, alle openbare gebouwen, het OV en de horeca zijn rookvrij. Hier stopt het dan ook wat mij betreft. :{
Een heer met stijl
pi_101943931
quote:
19s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:22 schreef TwenteFC het volgende:
Haha, mensen als TS zoek ik altijd op. Lekker rook uitblazen in zijn gezicht.
Hohohoh, confronterend zeg! Hooo!!!!
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_101944027
Overigens iemand die gerookt heeft en die naar rook ruikt (zijn kleren of adem) besmetten je longen een factor 100 minder dan het wonen in een binnenstad of een ritje met de auto.

Direct meeroken of een volle adem rook in je gezicht krijgen is wat anders, maar daar huilde TS niet over :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Heer_van_Bartolhoven op 14-09-2011 17:42:46 ]
Een heer met stijl
  PR/Manusje van alles woensdag 14 september 2011 @ 17:28:15 #80
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_101944062
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Rekening houden met niet-rokers houdt voor mij in dat ik niet in hun bijzijn rook. Maar als dit de volgende stap van de anti-rook lobby dan kunnen ze van mij een hele dikke vinger in het gezicht krijgen. :{w

Wat is de volgende stap? Dat je ook niet meer over roken mag praten? Kom op zeg, alle openbare gebouwen, het OV en de horeca zijn rookvrij. Hier stopt het dan ook wat mij betreft. :{
Nee, stel je voor dat je niet uit je mond stinkt... dat is dan ook echt wel inleveren als roker. :') Het is een goed recht van een roker om uit zijn of haar mond te stinken. _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  PR/Manusje van alles woensdag 14 september 2011 @ 17:30:45 #81
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_101944158
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:19 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Wat ik denk of jij denkt is niet relevant. Ik zou zeggen, lees de genoemde bronnen.

[..]

Die zijn gewoon meegenomen in de berekeningen. Rokers (en te dikke mensen) maken juist MINDER kosten... Dat is dus zeg maar juist de kern van het verhaal:

Zie onderstaande:

Bron 1: http://www.mejudice.nl/ar(...)-dikke-mensen-omlaag
Bron 2: http://www.trouw.nl/tr/nl(...)ere-zorgpremie.dhtml

Kort samengevat:

[..]

Dan maken ze nog steeds extra kosten die ze als niet rokers niet zouden hebben gemaakt. Dat ze op de lange termijn minder kosten dan bejaarden die elke week bij de huisarts zitten is dan weer iets anders. Gaat wat ver om de rokers te bedanken voor hun vroegtijdige dood _O-
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_101944163
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Nee, stel je voor dat je niet uit je mond stinkt... dat is dan ook echt wel inleveren als roker. :') Het is een goed recht van een roker om uit zijn of haar mond te stinken. _O-
Feitelijk wel ja, ik vind iemand die uit zijn mond naar rook stinkt net zo irritant als iemand die zijn haren niet heeft gewassen, naar zweet ruikt, een broodje ei heeft genuttigd of veel knoflook nuttigt. Het is niet schadelijk voor de gezondheid, prettig is inderdaad anders, maar als het je alleen om de geur gaat open dan een topic over een slechte adem en grijp dit niet aan om het roken weer eens aan de kaak te stellen. Je argumentatie daarover slaat namelijk als een lul op een drumstel.

Koffie drinken ook maar verbieden 's ochtends of niet? :')
Een heer met stijl
pi_101944177
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:28 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

woensdag 14 september 2011 @ 17:32:46 #84
302853 themole
graaft totaal door.
pi_101944251
Idd erg vervelend van die mensen die verwachten dat jij het lekker vind ruiken. :') Verder niet echt iets tegen roken, maar bij mij thuis mag men lekker buiten gaan staan. :)
Niet altijd serieus
pi_101944266
ik zeg afkikken
Everything seems to be different.
pi_101944325
quote:
14s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:32 schreef themole het volgende:
Idd erg vervelend van die mensen die verwachten dat jij het lekker vind ruiken. :') Verder niet echt iets tegen roken, maar bij mij thuis mag men lekker buiten gaan staan. :)
En dat doe ik automatisch bij anderen thuis, behalve als je er mag roken, in mijn eigen woning rook ik ook. Ongeacht of er anderen op bezoek zijn, tenzij er mensen met astma bij zijn, dat is mijn goed recht.
Een heer met stijl
pi_101944443
Ik ben gestopt, al weer bijna 4 weken! Al rond de ¤110 uitgespaard!
pi_101944486
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:38 schreef Bitlord het volgende:
^O^
Everything seems to be different.
pi_101944499
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:38 schreef Bitlord het volgende:
Ik rook een kistje sigaren per 3 weken, ik spaar dan per maand ¤20 uit, dat is de moeite ook niet :')
Een heer met stijl
pi_101944723
En voel me eigenlijk een stuk frisser en heb niet het idee dat ik wat mis. Merk wel dat ik langzaamaan de gedachte krijg als ik anderen zie roken van "loser!", maar eigenlijk wil ik dat niet omdat ik ex-rokers altijd van die zeikerds vind.

Maar ja, vijf euro per dag uitbesparen is toch erg relaxed, kan nu toch een vijfde keer op vakantie dit jaar van het uitgespaarde geld.
  woensdag 14 september 2011 @ 18:04:44 #91
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_101945291
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Dan maken ze nog steeds extra kosten die ze als niet rokers niet zouden hebben gemaakt. [..]
Als ze niet zouden roken zouden ze meer extra kosten maken dan mensen die wel roken.

quote:
Gaat wat ver om de rokers te bedanken voor hun vroegtijdige dood
Van mij hoef je ze niet te bedanken hoor. Als jij je maar bewust bent van het feit dat een roker de samenleving gemiddeld 60.000 euro minder kost dan een iemand die niet rookt.

En naast die 60.000 euro heb je ook nog eens de tienduizenden euro's die een roker aan accijnsen in de staatskas stort. Dat gegeven is nog niet eens meegenomen in de berekeningen.

Maar goed, waar het natuurlijk om gaat is dat het een fabeltje is dat een roker de samenleving relatief gezien meer geld kost. Tegenovergestelde is dus juist waar.
pi_101945638
Ik kom dan ook niet in conflict met niet-rokers, die vinden altijd dat ik voldoende rekening met ze houdt en best sociaal ben in dat opzicht.

Maar mensen zoals TS blijven maar zeiken al wordt er aan hun eisen tegemoet gekomen. Ooit mocht je roken in de trein, het vliegtuig, het voetbalstadion, de discotheek, een 5-sterren restaurant, de bioscoop, in de collegezaal, in de klas (als leerkracht) en in alle openbare gebouwen, van winkelcentra tot kantoren.

Dit is stukje bij beetje afgeschaft met de reden dat niet-rokers niet meer in de rook zitten van rokers, hier ben ik het dan ook volledig mee eens. ^O^

Maar nog gaat het TS niet ver genoeg: als iemand na het roken een bepaalde geur met zich meedraagt dan is ie asociaal. Prima, maar niet asocialer dan niet-rokers die een stuk meer/evenveel stinken dan/als rokers wat andere geuren betreft. En die zijn er zat, het topic zou dus beter daarover kunnen gaan :')
Een heer met stijl
pi_101945661
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:04 schreef Dlocks het volgende:

[..]

Als ze niet zouden roken zouden ze meer extra kosten maken dan mensen die wel roken.
Ik had vroeger op de basisschool een juf die eerst rookte en toen gestopt was. Het geld dat ze normaliter uitgaf aan sigaretten spaarde ze op. Na twee jaar had ze genoeg geld om een wereldreis te maken :D Ze ging echt naar landen in het Verre Oosten, da's ook niet bepaald goedkoop weet je.
pi_101945711
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:18 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:

[..]

Ik had vroeger op de basisschool een juf die eerst rookte en toen gestopt was. Het geld dat ze normaliter uitgaf aan sigaretten spaarde ze op. Na twee jaar had ze genoeg geld om een wereldreis te maken :D Ze ging echt naar landen in het Verre Oosten, da's ook niet bepaald goedkoop weet je.
Hij bedoelde dat de samenleving geen extra kosten maakt voor ze, of ze zelf geld of niet uitsparen daar heeft de niet-rokende omgeving toch geen dondersteen mee te maken man :')
Een heer met stijl
pi_101946530
De regering verdient 7 miljard aan accijns voor roken ( eigenlijk 14 maar 7 gaat naar medisch gezeik voor rokers 7 blijft over). Daar zijn ze blij mee dus ff je bek hier houden, wij rokers houden dit land overeind.
pi_101946750
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:46 schreef Chillerd het volgende:
De regering verdient 7 miljard aan accijns voor roken ( eigenlijk 14 maar 7 gaat naar medisch gezeik voor rokers 7 blijft over). Daar zijn ze blij mee dus ff je bek hier houden, wij rokers houden dit land overeind.
Klopt. Rokers gaan de maatschappij pas geld kosten als ze longkanker krijgen en hier lang mee door blijven leven. Helaas is dit meestal niet zo. Als ze na diagnose na 2 jaar overlijden hebben ze met al die accijnzen de ziekenhuiskosten hiervoor ruim vergoed.
Een heer met stijl
pi_101946869
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:23 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Speciaal voor de rokers.

[ afbeelding ]
Boeiend, zolang ik het zelf maar niet zie.
pi_101946959
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 17:23 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Speciaal voor de rokers.

[ afbeelding ]
Post anders ook een plaatje van een vervette lever of van andere organen van mensen die veel te veel vreten hun leven lang. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Sowieso is dit een beetje goedkoop aangezien dit een extreem voorbeeld is allereerst en ten tweede kunnen de meeste mensen sowieso niet tegen aanzichten van de inwendige mens :')
Een heer met stijl
pi_101948606
Haha beetje janken om rokers, noem dan ook kotsende alcohlisten , dikke mensen en mogolen , die houden ook nooit rekening met mij.
pi_101948638
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 18:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Post anders ook een plaatje van een vervette lever of van andere organen van mensen die veel te veel vreten hun leven lang. Daar wordt je ook niet vrolijk van. Sowieso is dit een beetje goedkoop aangezien dit een extreem voorbeeld is allereerst en ten tweede kunnen de meeste mensen sowieso niet tegen aanzichten van de inwendige mens :')
Dit!

Dit is echt een extreem erge long. Het zwarte verdwijnt ook zodra de roker stopt(duurt wel enkele jaren). De long kan weer volledig genezen.

Elke zaterdag je klem zuipen is vele malen ongezonder dan elke dag 3 sigaretjes roken (dat is mijn dagelijkse hoeveelheid ongeveer).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')